Kotisali

ATX:n levyt tuli eilen, mukavat käsitellä. Eivätkä haise. Tarpeen vaatiessa näitä siis lisää. (y)

IMG_3828.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaipailis kokemuksia hyvästä penkistä joka säätyis myös negatiiviseen kulmaan. Tällä hetkellä olkapää tykkää negatiivisesta kulmasta.
Mulla on siis tällä helkellä gorilla sportsin peruspenkki (jota käytän negatiivisena laittamalla koroketta alle) ja vinopenkki.
Vois vaihtaa yhteen kunnolliseen. Megatecin penkki vaikuttais asialliselta? Sivuston mukaan ainakin säätyy myös 8˚ negatiiviseen kulmaan.
Vinopenkkiä en ole vielä juuri tehnyt, mutta sitäkin varten ois kiva olla tukeva penkki. Toi gorilla sportsin penkki vaikuttaa aika huteralta.

Kaipailis kokemuksia hyvästä penkistä joka säätyis myös negatiiviseen kulmaan. Tällä hetkellä olkapää tykkää negatiivisesta kulmasta.
Mulla on siis tällä helkellä gorilla sportsin peruspenkki (jota käytän negatiivisena laittamalla koroketta alle) ja vinopenkki.
Vois vaihtaa yhteen kunnolliseen. Megatecin penkki vaikuttais asialliselta? Sivuston mukaan ainakin säätyy myös 8˚ negatiiviseen kulmaan.
Vinopenkkiä en ole vielä juuri tehnyt, mutta sitäkin varten ois kiva olla tukeva penkki. Toi gorilla sportsin penkki vaikuttaa aika huteralta.
Mulla ei ole vastausta sulle, mutta hyödynnän kysymystäsi jatkamalla tuosta korokkeesta, joka laitetaan penkin toisen pään alle negatiivisen kulman tuottamiseksi. Mistä löytyisi joillain kuntosaleilla näkemiäni "kumiharkkoja"? Kyseessä on siis about 15 cm korkea jostain kumimurskeesta(?) kasattu koroke. Yritin etsiä sellaisia noista bodykamaliikkeistä, mutta olen näköjään tyhmä enkä vaan osaa, kun en löytänyt. TIA mahd. avusta ja sillä lailla.

Mulla ei ole vastausta sulle, mutta hyödynnän kysymystäsi jatkamalla tuosta korokkeesta, joka laitetaan penkin toisen pään alle negatiivisen kulman tuottamiseksi. Mistä löytyisi joillain kuntosaleilla näkemiäni "kumiharkkoja"? Kyseessä on siis about 15 cm korkea jostain kumimurskeesta(?) kasattu koroke. Yritin etsiä sellaisia noista bodykamaliikkeistä, mutta olen näköjään tyhmä enkä vaan osaa, kun en löytänyt. TIA mahd. avusta ja sillä lailla.
Dinoxilta Regupol Elastic Tile kumilaattoja päällekkäin haluamasi määrä.

Muita hyviä half rackeja tuon Megatecin lisäksi?
-Hyvä leuanvetotanko(moniote)
-tarpeeksi pitkät turvaraudat kyykkäämiseen.
Megatecissä noi raudat on liian lyhkäiset..
Half rack toimis mulla paremmin kun puljaan tuon tangon kanssa edestakas.

Toi Megatecin penkki on jämäkkää tekoa kyllä. Tuli mukana kun Megatecin ylätaljamonitoimihärpäkkeen hankin.
Siinä on vaan se hassua että kun vetää sen asentoon jossa selkänoja pystyssä, niin istumiskorkeus on aika matala.
Tuo 8° kulma vain on todella pieni, eli kumimaattoa tai puukalikkaa vaan alle, niin saanee vähän enemmän negatiivista.

Toi Megatecin penkki on jämäkkää tekoa kyllä. Tuli mukana kun Megatecin ylätaljamonitoimihärpäkkeen hankin.
Siinä on vaan se hassua että kun vetää sen asentoon jossa selkänoja pystyssä, niin istumiskorkeus on aika matala.
Tuo 8° kulma vain on todella pieni, eli kumimaattoa tai puukalikkaa vaan alle, niin saanee vähän enemmän negatiivista.

Juu en mä tartte kuin pienen negatiivisen kulman. Pitää vielä tsekkailla räkkiä, jos laittais samaan konkurssiin molemmat uusiksi.

Multa löytyy tuo ja pitää vähän toppuutella innostusta. Penkin korkeus on hiukan liian matala normipenkkiin jopa minun jämämitoille, 171cm. Boksikyykyssä korkeus on hyvä ja saa ainakin riittävän alas tarvittaessa. Vinopenkkinä menee täysin liian alas, mutta alavinona vois toimia. Eli riippuu mitä lopulta haet.

Ok, kiitos vinkistä. Nykyinen Gorilla sportsin tasapenkki on 42cm korkea eli sama kuin tuo korkeimmillaan. Korkeus jalkopäästä ok kun siellä on se 10cm koroke.:sneaky: Vois olla vähän pidempi.
Mähän haen vain toimivaa lievän negatiivisen kulman omaavaa penkkiä. Vinopenkille ei näy tarvetta, toki eihän sitä koskaan tiedä.
Megatecin penkki ois jees, mut hintakin kova.

Painoteli tuo varmasti tukevuutta, mutta syö aika tehokkaasti tilaa. Tosin niin se täys häkkikin tekee.. Joskus bodaushuumassa sitä smith versiota haaveilin, mutta sit piti ostaakkin läjä taljoja. Anyway, raudassa ei oo raha hukassa. (y)

Suositut

Back
Ylös Bottom