Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo Pumphouse salin nimi tuli vaan mieleen että omaa saliani kutsun Bulldog gymiksi
Joo, sellanen sopivan perverssi sisäpiirin vitsi alun perin ;)Onko tuo Pumphouse salin nimi tuli vaan mieleen että omaa saliani kutsun Bulldog gymiksi
Itse taas päätin säästä ja tehdä itse kun löytyy "kohtuulliset" välineetkin kevyeen puuhasteluun.
Olin etukäteen jo päättänyt tehdä ihan helvetin tukevan ja uskottavan näköisen kyykkyhäkin. En tiedä mitä tulee painoa olemaan mutta näyttäis ainakin ihan uskottavalta tuo 60x80 palkki 4mm seinämällä :D Täytyy laittaa huomenna kuvia jos ehtii saamaan tuon valmiiksi muilta töiltä. Väriteema pitäisi keksiä vielä, ehkä musta keltainen?
Jos joku tarvitsee tampereen alueelta valmiiksi porattuja palkkeja niin nyt niitä syntyisi :D
Siinä se on maalausta vaille, aikaa meni varmaan joku 10h yhteensä. Eli jos ei tarvitse hirveän järeää häkkiä eikä välttämättä halua itse tehdä niin sellainen joku 300€ halpamalli ei ole ihan hirveän pahan hintainen :D Jos useamman tekisi niin nopeammin tulisi ruuviliitoksilla, yhden takia en jaksanut ruveta moisia suunnittelemaan vaan pistin kemppiliimalla häkin kasaan. Tuli ainakin reilun kokoinen ja tukeva.
-Normaaleja levytankoja 2 kpl
-mutkatanko
-apollon akseli
-Swiss bar
-Football bar
-safety squatbar
-cambered bar
-ladattavia 50 mm päillä olevia käsipainotankoja 4 kpl, näihin saa sellasen 50 kg ladattua per tanko
-ladattavat fatbar käsipainotangot, joihin saa vielä hieman enemmin romua...
...
-bumpper painoja n. 160 kg
...
Lisäksi olen miettinyt ylä/alataljan rakentamista...
Minkä merkkisiä nuo tangot on? Osa itse tehtyjä?
Minkä merkkisiä bumber painoja?
Ylä/alataljoja saa aika halvalla noita levypainoilla kuormattavia. Oma Bodytrack BT530 ajaa täysin asiansa ainakin 130 kg painoihin mitä on tullut tehtyä. Speksien mukaan painoa saa ladata 180 kg. Saman valmistajan järeämpi malli [ur=http://www.simpleproducts.de/de/Latzugmaschine/Body-Track-Loads]BT1530[/url] on jostain syystä halvempi. 200 kg max painot. Gofitnessin myymä Megatecin talja on myös yksi vaihtoehto, 160 kg max kuorma speksien mukaan.
Siinä se on maalausta vaille, aikaa meni varmaan joku 10h yhteensä. Eli jos ei tarvitse hirveän järeää häkkiä eikä välttämättä halua itse tehdä niin sellainen joku 300€ halpamalli ei ole ihan hirveän pahan hintainen :D Jos useamman tekisi niin nopeammin tulisi ruuviliitoksilla, yhden takia en jaksanut ruveta moisia suunnittelemaan vaan pistin kemppiliimalla häkin kasaan. Tuli ainakin reilun kokoinen ja tukeva.
Itsellä on myös tälläinen tulossa työn alle. Heti kun päästään muuttamaan omakotitaloon niin saan laitettua vempeleen autotalliin. Tein myös vähän aikaa sitten dippitelineen. Tanko pitäisi jostain hommata myös, sekä levypainot. Onko näihin jollain tiedossa jotakin hyvää ja edullista kauppaa josta voisi hakea/tilata? Dippitelineen matskut tuli maksamaan ~30€ ja itse hitsailin kasaan. Tuon häkin teen 60x60x4 putkesta, niistä kysyin hinnan niin tulevat valmiiksi sahattuina maksamaan 84€. Vielä kun saan tasa - tai vinopenkin rakennettua niin sitten onkin jo melkein kaikki tarpeellinen hankittuna.