Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa videon muodossa oma sali. Paljo olis tekemistä, mutta loppuelämä aikaa ;)
View: http://www.youtube.com/watch?v=2pdDt4q2u6I
Minkä verran arviolta palanut tuohta kotisaliin? Tosta puuttuu enää GHR ja reverse hyper niin olis aika täydellinen meikäläiselle... Sulla on aika hyvin neliöitäkin käytettävissä tossa. Minulla on nyt se edessä, että pitää alkaa harkitsemaan, joutuuko uhraamaan autotallista lisää tilaa salihommia varten. Eiköhän ne autot säily pihallakin
Aika turha sitä on miettiä paljonko palaa rahaa, koska pidän parempana sijoituksena kuin esim. autoon jossa arvo laskee joka vuosi ja josta on vain kasvavia kuluja.
Itse haluaisin vielä jonkun etureisi/takareisikoneen ja jonkun viritelmän missä on hyvä tehdä GHR:ää. Reisikonetta en rupea varmaan tuonne tunkemaan mutta joku ghr-viritelmä pitää varmaan tehdä.
Minulla on Bodycraft F430 räkki jossa lisälaitteena F431 talja, jossa EI ole painopakkaa vaan käytän painolevyjä.
Ongelma: Alatalja on hyödytön pitempien/leveämpien vetokahvojen kanssa, koska vaijeri lähtee alhaalta, muutaman sentin korkeudesta lattiasta. Tämän seurauksena kahvaa ei meinaa saada vedettyä polvien yli. Eli tuolla voi jumppailla kunnolla pelkästään kapeilla kahvoilla.
Koska ei ole painopakkaa käytössä, mietin että jollain ovelalla tapaa voisi saada muokatttua vekotinta niin, että vaijeri lähtisi edes vähän ylempää, jo 10cm auttaisi kummasti, onko kenelläkään ideoita miten tuon saisi aikaan helposti/turvallisesti?
Tuossa jonkun muun kuva tilanteen selkeyttämiseksi (tuossa kuvassa näkyy yläreunassa painopakka, mitä minulla ei ole. http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=837813&d=1187727773
Mietin että myös jonkinlainen matala alaviisto penkki voisi toimia (?)
Olen ajatellut pykätä kotisalin autotalliin (lähinnä Power rack) ja mietin minkälaisen nostolavan värkkäisi. Kyseessä betonilattia (n.80mm:n laatta), missä vesikiertoinen lattialämmitys. Tarkoituksena liikutella esim mavessa ~250kg painoja, mutta ei tarvitse kestää esim painojen korkealta pudottelua.
Toimisiko 18mm:n vesivaneri, mikä koolattu 300mm:n välein lappeellaan olevalla 2x4" lankulla? Onko joku tehnyt nostoalustan vastaavaan tilaan?
Erinomaista kun toiset jaksaa vinkata tuollaisesta kierrätysjutusta mutta jätteetkin on jonkun toisen omaisuutta niin kannattaa kyllä kysyä saako ottaa, huonossa tapauksessa istuupi syytettynä varkaudesta (kannattaa hätävaleeksi varuilta sepittää tarina että on raiskaamassa rullaa niin pääsee vähemmällä)Vinkki Oululaisille rakentelijoille: tänään, äsken, oli Raksilan jäähallin takana hallin ja pesisstadionin välissä jätelava, jossa oli rouhekumimaton palasia ja vieressä kokonainen rulla paksua umpikumimattoa. Kun ei itselle mahdu niin ei mahdu, mutta olen kateellinen sille, joka saa nuo. Toivottavasti eivät mene kaatopaikalle.
Tosi on, olin laiska kun en jaksanut kirjoittaa varoitusta. En olisi itsekään ottanut täyskumimattoa kysymättä lupaa.Erinomaista kun toiset jaksaa vinkata tuollaisesta kierrätysjutusta mutta jätteetkin on jonkun toisen omaisuutta niin kannattaa kyllä kysyä saako ottaa, huonossa tapauksessa istuupi syytettynä varkaudesta (kannattaa hätävaleeksi varuilta sepittää tarina että on raiskaamassa rullaa niin pääsee vähemmällä)