Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei muuta kun suomileijona koru..mutta off-topikkia mistä te ootte ostellu noita panssariketjuja?
Joululahjaksi sain itselleni tehtyä hopeisen kuningasketjun kaulaan. Eka ketju jonka itse tein ja melkoista näpräämistä mutta ihan mukavaa ajan vietettä. Onkos täällä muita jotka tekee itse koruja?
Joululahjaksi sain itselleni tehtyä hopeisen kuningasketjun kaulaan. Eka ketju jonka itse tein ja melkoista näpräämistä mutta ihan mukavaa ajan vietettä. Onkos täällä muita jotka tekee itse koruja?
Valkokultaa. Hopearihkamaa en osta, enkä käytä. Tummuvatkin paskat..
Kyseistä metalliseosta on korvissa, kaulassa ja sormessa. Sormusta en tosin ole käyttänyt vähään aikaan, koska sormeen on tullut jotain ihme ihottumaa sormuksen kohdalle. Voi olla nikkelin aiheuttamaa, koska sormus on vanha ja ennen valkokullan seosmetallina käytettiin nikkeliä.
Harmi juttu, koska se sormus on aika hiano ja harvinaisen mallinen epäsymmetrinen kantasormus, joka ei kuitenkaan näytä kantasormukselta :D Jos kukaan nyt mitään ymmärsi.
No mutta, hopeaahan voi aina kiillottaa.. esim: kotitekoisesti hammastahnalla tai ketsupilla.
Netistä kattelin ohjeita ja sitten vaan vääntämään. Ajatuksena oli alkuun ostaa samanlainen ketju mutta ajattelin miks ei vois kokeilla tehdä itse ja siitä se lähti. Malleja on tosi paljon ja hienoja. Osa on vaan sen verran monimutkaisen näköisiä että täytyy koittaa parannella kärsivällisyyttä ensin helpommilla ennenkun uskaltautuu vaativimpiin malleihin.Komean näköisiä nuo omatekoiset killuttimet. Onko oppi joltain korukurssilta hankittua, vai ihan omatoimisestiko olette alkaneet väännellä langasta koruja?
Pitääpä ottaa asiaksi opetella tekemään jotain simppeliä korua.Netistä kattelin ohjeita ja sitten vaan vääntämään. Ajatuksena oli alkuun ostaa samanlainen ketju mutta ajattelin miks ei vois kokeilla tehdä itse ja siitä se lähti. Malleja on tosi paljon ja hienoja. Osa on vaan sen verran monimutkaisen näköisiä että täytyy koittaa parannella kärsivällisyyttä ensin helpommilla ennenkun uskaltautuu vaativimpiin malleihin.
Foliota ja suolaa veteen hopean sekaan niin tulee kiiltävää, MUTTA ainakin imo hopea on just coolia kun se on vähän tummunut, turha sitä lähteä kiillottelemaan ja pilaamaan.Ainahan sitä voi, mutta ei siitä enää tule ihan samannäköistä, jää sellaiseksi kulahtaneen näköiseksi. Varsin huono metalli minusta (Anteeksi edelliset postaajat).