Koruja

pakollinen pullonavaaja sormus vasemmas keskisormes sentin levee kultanen panssariketju rantees 2 kultasta kantasormusta oikees kädes. 2cm levee umpikultanen panssarikaulaketju ja sentin levee kultanen kuningasketju kaulas ja tatska vasemmas käsivarres. ukko osti aikanaan mustalaiselta 5000markalla ton panssarikaulaketjun ja sain rippilahjaks sen siltä. ja joka kehuu mauttomaks ni sitä se onki mut toista en oo nähny ja tuskin nään. joskus oli yhellä jannulla 2cm levee samanlainen ketju mut hopeeta ja kehu vajaan tonnin sille hinnaks...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no on sulla romua.... välimallin jätk :D:D:D:D:D::D
joo no itse asiaan: eli itsellä kaulassa panssariketju hopeaa, paskumpi panssariketju hopeaa ja lävistys korvassa

5 sormusta (ei ikävä kyllä kihlasormusta, eikä varmaan tulekkaan :'( , ) zirkoniakaulakoru ja 1 korvakoru tossa ylhääl korvalehdessä.

-kaulassa Tokion lomalta ostettu koru (kun piti jonnekin [kuulemma] ne loput jenit tunkea - en valita :D)
-vasemmassa sormessa itse suunnittelemani vihkisormus (kihloja ei ole koskaan vaihdettu, siksi vain vihkari)
-korvikset (oikeassa korvassa yksi, vasemmassa kaksi)

Hyvin harvoin tulee mitään näistä otettua pois.

Viis sormusta ja korvarenkaat oikeastaan aina käytössä.

Kaulassa kultainen ketju jossa rakkaalta saadut riipukset, kiinalainen merkki "rakkaus" ja delfiini.

Oikeassa ranteessa kaksi hopeista ketjua, toisessa jotain helmikoristeita, toinen simppeli, paksumpi "punos".

Vasemmassa ranteessa viisi ohutta ketjua sikinsokin rinnakkain.

Oikeassa kolme, vasemmassa yksi hopeasormusta. (Ei kihlasormusta)

Oikeassa nilkassa ketju.

Onhan noita. Napakorun aion vielä ottaa, jahka uskallan. Korviksia ei ole, eikä ehkä koskaan tulekaan. En ole oikein ikinä tuntenut ajatusta korvakoruista omakseni. Oon kai tämmönen harakka, kaikki kiiltävä on ihanaa...

Edit: Myös varvassormuksia löytyy :D

Kaulassa on aina muutama kultainen ketju. Niissä sit milloin mikäkin riipus roikkumassa..

Vasemmassa kädessä neljä ja oikeassa yksi kultainen sormus.

Oikeassa ranteessa kaksi ketjua.

Noi riittää mulle. Ja tosi harvoin noita pois otan.

Hmm..pitää oikein miettiä..:rolleyes:
korvissa kahdet korvikset ja oikeassa ylhäällä myös. kielikoru, napakoru, tatska vasemmassa hauiksessa. 2 paksua panssarikaulakorua, toisessa iso sydänriipus. 3 käsiketjua, kihlasormus ja pirunnyrkki sormus (kaikkia ei tuu pidetty, mut löytyy joka sormeen jotain:) ) hammaskoru...
siinäpä ne tais olla

Hopeinen kalevala-kihlasormus (en tiennyt ostaessani 10vee sitten, että se oli kihlasormus) oikeassa nimettömässä ja navassa hopeinen kukkakoru (kukan väri sininen).

En ole koruihminen, mutta juhliin laittelen korvakorut ja aivan ihkun Naisen ääni-kaulakorun <3 Korujen tulee olla hopeaa (tai valkokultaa) ja jos niissä on kiviä niin niitten tulee olla vaaleansiniset.

kattipaskiainen sanoi:
Korujen tulee olla hopeaa (tai valkokultaa) ja jos niissä on kiviä niin niitten tulee olla vaaleansiniset.

:offtopic: Jos timantteja halajat, niin vaaleansiniset ovat aika kiven alla. Omassa sormuksessani on 9 timanttia, joiden olisin halunnut olevan vaaleansinisiä. Oli kuulemma 1) toimitusvaikeuksia ja 2) useammassa kivessä olisi tullut värien mätsäämisen kanssa ongelmia.

Tietty jos aikataulu on enemmän kuin 3 vkoa, niin ehkä sen kärsii odottaa. :) Jos siis olet joskus vaaleansinisten timanttien tarpeessa, niin nyt tiedät tämänkin. :)

:offtopic: Jos timantteja halajat, niin vaaleansiniset ovat aika kiven alla. Omassa sormuksessani on 9 timanttia, joiden olisin halunnut olevan vaaleansinisiä. Oli kuulemma 1) toimitusvaikeuksia ja 2) useammassa kivessä olisi tullut värien mätsäämisen kanssa ongelmia.

Tietty jos aikataulu on enemmän kuin 3 vkoa, niin ehkä sen kärsii odottaa. :) Jos siis olet joskus vaaleansinisten timanttien tarpeessa, niin nyt tiedät tämänkin. :)

Timanttiasioista olen ottanut jo selvääkin ;) tai no, isoveljeni valisti valitessaan tulevan vaimonsa kanssa sormuksia... Vaaleanpunaiset timanggit maksavat 20 000 kertaa enempi kuin perinteiset :O

Niin, ja enköhän minä niitä vaaleansinisiä kiviä jaksa odotella muutaman vuoden ;) Mutta kiitos Kaisa! :)

kattipaskiainen sanoi:
Timanttiasioista olen ottanut jo selvääkin ;) tai no, isoveljeni valisti valitessaan tulevan vaimonsa kanssa sormuksia... Vaaleanpunaiset timanggit maksavat 20 000 kertaa enempi kuin perinteiset :O

Niin, ja enköhän minä niitä vaaleansinisiä kiviä jaksa odotella muutaman vuoden ;) Mutta kiitos Kaisa! :)

Vaaleansiniset tekee myös hintaa reilusti enemmän. Niitä on ns. "valotettuja" (olikohan oikea termi...) ja sitten ihan aitoja sinisiä. Jälkimmäisiä ei saa kovin helposti (mutta saa kai kuitenkin) ja hinta on kova. Ensimmäisissä on sävyongelmia, mikä voi haitata, jos niitä on useampi (kuten mulla). Mä olisin ehdottomasti ottanut noita ensiksimainittuja, mutta kun aikataulu oli 3 vkoa, niin päädyin perinteisiin. :)

:offtopic: kysymys. Mitä kaiverrus maksaa sormuksiin tai esim riipuksen taakse?

Turussa kaiverrukset 3e-7e

Itellä koruja: kultainen ranneketju, kivikorvikset, paksu kultainen vihkisormus ja sen panttina ohut kultainen sormus jossa sydän 3 pienellä timantilla. Oli pakko rako saada toinen sormus ku ei raaskinu pienentää sukusormusta, vaikka olikin liian iso. Pyysin mieheltäni toista sormusta joululahjaksi, ja sen sain.:D

Arkisin valkokultainen timanttisormus ja pienenpienet timanttinapit, satunnaisesti joku rannekello. Kesällä lisäksi hopeinen varvassormus. Juhlissa voi sitten irrotella, tykkään erityisesti helvetin isoista rannekoruista molemmissa ranteissa yksinkertaisen mekon kera. Tai iso kaulakoru ja paljaat olkapäät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom