Koruja

Tuollaiset kaula ja käsiketjutkin tullut askarreltua. Ketjujen sisällä kristallihelmet.
Tämä harrastus ollut vähän jäissä kiinnostuksen puutteen ja hopean hinnan nousun vuoksi. Mut jos sitä syksyn pimeinäiltoina jaksais taas väkerrellä :)

Liitteet

• P7190014 (Muokattu).jpg
    P7190014 (Muokattu).jpg
    484,3 KB · Katsottu: 576
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teukkasalama ei jummi kun on komeeta katseltavaa!
Itsellä tällä hetkellä roikkuu kaulassa hopeisena Kalevalan Thor 2.0 ja sormessa saman sarjan hopeasormus. Tykkään! :)

:D nostellaanpas vähän tätä ketjua, vaikka en ole edes varma onko tämä oikea paikka kysellä...

Tyttöystävälle sanoin ohimennen ja vähän leikillä, että pitäiskö käydä ottamassa lävistys/korvakoru tai millä nimellä nyt sitä kutsutaankin :D no sitä sitten vähän ydessä mietittiin ja tyttöystävän mielestä mulle vois semmonen sopia, itse en kyllä ole asiasta yhtään varma, mutta jollakin tapaa olisi ihan kiva käydä semmonen ottamassa, ja katsoa miten se minulle sopisi.

Jotain kysymyksiä kuitenki asiaan liittyen:
-Pitääkö ottaa jotain erityistä huomioon kun ottaa lävistyksen?
-Missä tuommoinen kannattaa ottaa?
-Voiko siihen heti laittaa jonku renkaan tai vastaavaa, vai pitääkö siinä olla semmonen nuppi aluksi?
-Jos siitä ei tykkääkkään, niin kauanko menee että se kasvaa umpeen, tai silleen että sitä reikää ei enään huomaa korvassa?
-Mitä mieltä ihmiset yleensä on siitä että pojalla on korvakoru?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom