Larzan sanoi:Teetkö negatiivisten tilalla vitosia, vai miten sulla on kolme viikkoa vitosia ohjelmassa?
Ja mitä tarkoitat ei antanut osumaa. Ei saanut tuntumaa, ei tullut lihat kipeäksi vai mitä?.
En saanu tuntumaa, eikä lihat tullu kipeiksi.
Teitkö ranskalaisen kovaa vai HST:n mukaan jollain 75/80% vitosmaksimista? Jos teit "kevyellä" niinkuin kuuluisi, ei tuosta pienestä jumista kannata olla huolissaan vaan jatkaa suunnitelman mukaa. Jos taas menit vetämään ranskailaisessa sarjan failureen, niin vaihtoehtona lienee ottaa takaisin vanha liike loppuajalle tai sitten pudottaa painoa hiukan alemmas ja laskeskella progressio loppuihin treeneihin, niin, ettö viimeinen on tiukka.
No vetelin vähän niinku fiiliksen mukaan. Kokeilin ensin yhen sarjan tosi kevyillä, mutta tuntu liian lasten leikiltä. Lisäsin sitten vähän reilummin ja silti meni helposti. En oikein tiedä paljonko nousis ranskalaisessa. Teen sen sillain, että menee tonne pään taakse/tanko koskee penkkiin ja heijaan sitten sitten hieman kyynärpäitä sivuille. Failureen ei menny.
Jos koitan huomenna uudestaan. Lisään painoja ja teen vaan vitosen. Jos tuntuu helpolta, ni lisään reilummin seuraavaan. Onko tämä ok?
Tämä on tosiaan mun eka Hst ja oon oppinu aika lailla. Massaa on tullu 3-4kg lisää. Jalkoihin (reisiin) eniten. Käsiin n.1cm lisää. Voimaa on tullut aivan hitosti lisää. Oon ollu tyytyväinen jo tähän mennessä. Ois kuitenkin niin monia muitakin mukavia ohjelmia, joita vois kokeilla ni saa nähä jatkanko tällä 2 viikon tauon jälkeen.
Voiko Hst:tä mitenkään modifioida painottamaan jotain tiettyä lihasryhmää? Aina sanotaan, että tasasesti kaikkea, mutta mä esimerkiksi haluisin painottaa rintaa enemmän. Teen nyt 1 sarjan kp-penkkiä ja 1-sarjan flydeck-laitteessa. Tuntuu tosi vähältä.