edit: oma teksti prkl... vittu mitään viikkoja vaan kertoja...
Periaatteessahan HST:ssä riittäis vain 1x liike per lihasryhmä. Mun ehdotus: Joko teet joka kerta 1xpenkkisarjan ja 1x vinopenkin tai sitten vuorotellen penkkiä ja vinopenkkiä 2x sarjoja. Mun mielestä ei kannata tehdä mitään 4x yhteissarjoja, menee paikat tukkoon.
Ite teen vuorokerroin penkin ja vinon, tosin välillä teen ton vinopenkin käsipainoilla, koska se on ainakin meikäläisellä kehittänyt paremmin ruotoa kuin tangolla tekeminen.
Tomppa85 sanoi:Viisaat, auttakaa miestä mäessä.
Minulle on hyvää vauhtia kehittymässä "penkkitissit" johtuen ahkerasta penkkailusta ja vähemmän ahkerasta vinopenkkailusta. Ylärinnasta puuttuu massaa.
En haluaisi vaihtaa vinopenkkiin täysin kesken HST:n (2. vk menossa) ja koska penkki kulkee erittäin hyvin. Pitäisikö minun a) tehdä 1 penkkisarja + 1 vinopenkkisarja b) 2 pekkisarjaa + 1 tai 2 vinopenkkisarjaa? A) pelkään että normipenkissä ei tule kehitystä b) pelkään ettei rintalihakset kerkeä palautumaan.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Periaatteessahan HST:ssä riittäis vain 1x liike per lihasryhmä. Mun ehdotus: Joko teet joka kerta 1xpenkkisarjan ja 1x vinopenkin tai sitten vuorotellen penkkiä ja vinopenkkiä 2x sarjoja. Mun mielestä ei kannata tehdä mitään 4x yhteissarjoja, menee paikat tukkoon.
Ite teen vuorokerroin penkin ja vinon, tosin välillä teen ton vinopenkin käsipainoilla, koska se on ainakin meikäläisellä kehittänyt paremmin ruotoa kuin tangolla tekeminen.