Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lance: Still got your Malibu?
Vincent: Aw, man. You know what some fucker did the other day?
Lance: What?
Vincent: Fucking keyed it.
Lance: Oh, man, that's fucked up.
Vincent: Tell me about it. I had it in storage for three years, it was out for five days and some dickless piece of shit fucked with it.
Lance: They should be fucking killed. No trial, no jury, straight to execution.
Vincent: Boy, I wish I could've caught him doing it. I'd have given anything to catch that asshole doing it. It'd been worth him doing it just so I could've caught him doing it.
Lance: What a fucker!
Vincent: What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.

Musta tuntuu, että toi naarmuttaminen yms. on juuri suomalainen erikoisuus (vaikkei varmaan ees oo). Kun ollaan kateellisia paskoja, joilla ei ole varaa omaan hienoon autoon, niin narmutetaan sitten muiden. Ite oon miettinyt, että jos jossain vaiheessa suinkin on varaa, niin alle pitäis saada e46 320ci bemuri. Mun mielestä helvetin siisti auto.

Oliko huppe CI malli, vai neliovinen/farkku?
 
Uncle Sam sanoi:
Musta tuntuu, että toi naarmuttaminen yms. on juuri suomalainen erikoisuus (vaikkei varmaan ees oo). Kun ollaan kateellisia paskoja, joilla ei ole varaa omaan hienoon autoon, niin narmutetaan sitten muiden. Ite oon miettinyt, että jos jossain vaiheessa suinkin on varaa, niin alle pitäis saada e46 320ci bemuri. Mun mielestä helvetin siisti auto.

Oliko huppe CI malli, vai neliovinen/farkku?
Neliovinen, seuraava on kyllä sitten 325-330 Cia Cabrio... :kuola:
KUVA
 
-sleeper sanoi:
Joko Tampio/Burdock on ostanut autonsa? Mieti mitä vaadit autoltasi ja tee päätös sen perusteella. Mulle riittää tässä vaiheessa elämää vielä suorituskyky, luotettavuus ja ulkonäkö.


Autoa ei ole ostanut, koska vanhemmat tekivät hirvittävän plakaatin; joko auto tai lomamatka. Mä oisin halunnut ne molemmat :( , mutta sitten valitisin matkan, koska en ole käynyt yli 7 vuoteen ulkomailla ja ajattelin, että kyllä se auto odottaa vielä vähän aikaan. Vara-osaa ei ole autoon löytynyt (jes) ja auto ei varmasti tule menemään katsastuksesta läpi tuossa kunnossa (mikä harmi :rolleyes: .) Sitten mä tein kamalan virheen; oon katsonut koko kesän noita autoja ja mä en osaa enää päättää, että minkä auton niistä mä haluan, mutta sentään sen tiedän, että minkä mallisen auton haluan. Luojan kiitos siitä.
 
Huppe: Ihme, että tuollainen periaatteeessa "perus" e46 aiheuttaa niin paljon kateutta, että pitää naarmuttaa ja kolhia, kun noita näkyy jo liikenteessäkin aika paljon. Ei silti, hieno autohan se on.

Coupe on meikläläisen valinta: :kuola:
330560_b_4ebb45893be0f423.jpg
 
Uncle Sam sanoi:
Huppe: Ihme, että tuollainen periaatteeessa "perus" e46 aiheuttaa niin paljon kateutta, että pitää naarmuttaa ja kolhia, kun noita näkyy jo liikenteessäkin aika paljon. Ei silti, hieno autohan se on.

Coupe on meikläläisen valinta: :kuola: http://image2.nettiauto.com/extra/carimg/330501_330600/330560_b_4ebb45893be0f423.jpg
Juu, coupe on nätti ja cabrio vielä nätimpi. Itseäni ärsyttää tuo mikä sinunkin autossasi on ja aivan kuten omassakin oli, madallussarjat on suunniteltu väärin, eli keula jää ylemmäs kuin perä, eli perä näyttää matalammalta. Helmoista mitattunahan näin ei ole, mutta pyöränkaaren ja pyörän välinen matka kertoo totuuden. Itselläni oli AC Schnitzerin alustasarja alla, oli kyllä pirun hyvä alusta, mutta pitäisi madaltaa keulaa enemmän kuin perää, IMO.
 
Huppe sanoi:
Juu, coupe on nätti ja cabrio vielä nätimpi. Itseäni ärsyttää tuo mikä sinunkin autossasi on ja aivan kuten omassakin oli, madallussarjat on suunniteltu väärin, eli keula jää ylemmäs kuin perä, eli perä näyttää matalammalta. Helmoista mitattunahan näin ei ole, mutta pyöränkaaren ja pyörän välinen matka kertoo totuuden. Itselläni oli AC Schnitzerin alustasarja alla, oli kyllä pirun hyvä alusta, mutta pitäisi madaltaa keulaa enemmän kuin perää, IMO.

Ongelmanahan on tällöin eri kokoiset pyöränkaaret edessä ja takana. Konin säädettävillä (tai vastaavilla) voisi asialle tehdä jotain. Tossa kuvan coupessa taitaa olla se bemarin vakio sport-alusta.

No, ei ole niin iso kauneusvirhe että mua häiritsis. Toi on mun mielestä linjakkain coupe mitä tähän mennessä on autotehtaat ulos sylkeneet. Erityisesti kaikenlaisen TUNINGSPORTRACINGTHUNING!!! täydellinen puuttuminen saa mut huokaisemaan. Tosin on noihinkin laitettu niin vitun rumia korisarjoja, että hei-hei tyylitaju ja nätti biili.

:urjo:
388026_b_bae97e986ecb6700.jpg
Tosin toi on sedani, mutta got the point?
 
Mitäs mieltä porukka on täällä ollut tosta uudesta 300-sarjasta? Itse en tykännyt. Jotenkin on otettu liikaa vaikutteita Jaappanilaisista riisikipoista.
Vanhempi E46-malli oli mielestäni paljon hienompi. Tulevaisuudessa olisi joskus tarkoitus ostaa tommonen E46 coupe.

Tossa vielä kuva uudesta kolmesatasesta:
BMW_3_1.jpg
 
BadTaste sanoi:
Mitäs mieltä porukka on täällä ollut tosta uudesta 300-sarjasta? Itse en tykännyt. Jotenkin on otettu liikaa vaikutteita Jaappanilaisista riisikipoista.
Vanhempi E46-malli oli mielestäni paljon hienompi. Tulevaisuudessa olisi joskus tarkoitus ostaa tommonen E46 coupe.[/IMG]

Uusi on hyvännäköinen päältä, mutta ruma/tylsä sisältä. E46:ssa on aika täydellinen kojelauta, joten siinä mentiin E90:een aika paljon huonompaan suuntaan.
Mutta se ajettavuus... sille uudelle on lähes sama vaikka se näyttäisi kakkapökäleeltä (miltä se ei todellakaan näytä, tuo on kuitenkin onnistunein "uusi" BMW muutamaan vuoteen), on se niin hyvä ajaa. Ei sillä, että E46 huono olisi, mutta E90 on aivan mahtava.
 
jiiii sanoi:
Uusi on hyvännäköinen päältä, mutta ruma/tylsä sisältä. E46:ssa on aika täydellinen kojelauta, joten siinä mentiin E90:een aika paljon huonompaan suuntaan.
Mutta se ajettavuus... sille uudelle on lähes sama vaikka se näyttäisi kakkapökäleeltä (miltä se ei todellakaan näytä, tuo on kuitenkin onnistunein "uusi" BMW muutamaan vuoteen), on se niin hyvä ajaa. Ei sillä, että E46 huono olisi, mutta E90 on aivan mahtava.
No jos ei jotain huonoakin niin sport-penkit tuossa uudessa rassissa. Itse en kovinkaan harteikas tai suurikokoinen kaveri ole mutta enpä vain kunnolla mahtunut noihin penkkeihin hartioiden/selän kohdalta, ehkä nuo on sitten tehty joillekin saksalaisille kynäniskoille :david:

Kyllä tuosta sedanistakin saa magean (huomaa balanssissa oleva madallussarja + nuo vanteet :kuola: ):
2461resizeedscn2188.jpg
 
Tuo uusi 3-sarjalainen on pirun siistin näköinen, varsinkin mustana.
Tuo on livenä nähtynä paljon hienompi kuin kuvissa.
Takalamput häiritsevät kyllä pikkasen, mutta muuten mahtava muotoilu tässä autossa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huppe sanoi:
No jos ei jotain huonoakin niin sport-penkit tuossa uudessa rassissa. Itse en kovinkaan harteikas tai suurikokoinen kaveri ole mutta enpä vain kunnolla mahtunut noihin penkkeihin hartioiden/selän kohdalta, ehkä nuo on sitten tehty joillekin saksalaisille kynäniskoille :david:

Kyllä tuosta sedanistakin saa magean (huomaa balanssissa oleva madallussarja + nuo vanteet :kuola: ):
Toi sedani oli ihan niillä rajoilla, että meneekö yli vai ei. Ihan ok, mutta ite en ostais, vihaan noita thuning-härpäkkeitä nykyään yli kaiken (mikä noitten mustien splittereitten funktio on? halkoa ilmaa?). Ei silti, etteikö korisarja voisi olla siisti:
IMG_1339_filtered.jpg


Onko kellään parempia spy-fotoja tosta tulevasta e90 coupesta?
download.php
 
Huppe sanoi:
No jos ei jotain huonoakin niin sport-penkit tuossa uudessa rassissa. Itse en kovinkaan harteikas tai suurikokoinen kaveri ole mutta enpä vain kunnolla mahtunut noihin penkkeihin hartioiden/selän kohdalta, ehkä nuo on sitten tehty joillekin saksalaisille kynäniskoille :david:

Ne on leveysssuunnassa säädettävät :toinendaavid: :D
 
jiiii sanoi:
Ne on leveysssuunnassa säädettävät :toinendaavid: :D
No just... :david:

Uncle Sam ounas taas edellisen postauksen. Joo, noi mustat tuulenhalkojat ovat vähän liikaa ja tuo punainen pirulainen on vaan magea, ei mahda mitään :worship: Kuvattu jossain päin Eiraa?
 
Huppe sanoi:
Kyllä tuosta sedanistakin saa magean (huomaa balanssissa oleva madallussarja + nuo vanteet :kuola: ):
2461resizeedscn2188.jpg

IMG_1336_filtered.jpg


Mä oon kyllä kans yks.... :david:
Toi on toi sama Factory M-Bodykit molemmissa autoissa. :nolo:

SILTI, noi mustat splitterit ei sovi tuohon. Hus pois. :D
 
Up!

Unohdetaan hetkeks noi uudet mallit ja haaveillaan niistä sitten päiväunilla.;)

Eli oon menossa kattomaan 328 -97 mallista bemua viikonloppuna.
En oo bemua ennen omistanu ja kaipaisin vinkkejä mitä kandee tarkastaa autosta kun menen katsomaa? Itseasiassa auto on eka mitä meen koskaan ostamaan,oon aikasemmin ajellu porukoilta saaduilla autoilla.

Onko runkonumerot missäpäin? Ja ilmeisesti autosta löytyvät numerot pitäs olla samat rekisteriotteessa kun rungossa jos kaikki on kunnossa? (joo ehkä tyhmä kyssäri mutta varmistelen asioita)

Autosta:Auto on tuotu saksasta,Ajettu 14000km,2 omistajaa, hinta 12000,automaattivaihteet

Edit: niin kannattaako maksaa 300€ alkuperäsistä bmw:n 15" vanteista hyväkuntoisine kesärenkaineen ja sitten vaihattaa niihin päälle talveks uudet nastarenkaat vai ostaa suoraan jostain vanteet joissa on talvirenkaat kiinni? Kumpi tulee edullisemmaksi? Autoon ei siis tuu talvirenkaita mukaan vaan kahet kesärenkaat.
 
Up!

Unohdetaan hetkeks noi uudet mallit ja haaveillaan niistä sitten päiväunilla.;)

Eli oon menossa kattomaan 328 -97 mallista bemua viikonloppuna.
En oo bemua ennen omistanu ja kaipaisin vinkkejä mitä kandee tarkastaa autosta kun menen katsomaa? Itseasiassa auto on eka mitä meen koskaan ostamaan,oon aikasemmin ajellu porukoilta saaduilla autoilla.

Onko runkonumerot missäpäin? Ja ilmeisesti autosta löytyvät numerot pitäs olla samat rekisteriotteessa kun rungossa jos kaikki on kunnossa? (joo ehkä tyhmä kyssäri mutta varmistelen asioita)

Autosta:Auto on tuotu saksasta,Ajettu 14000km,2 omistajaa, hinta 12000,automaattivaihteet

Edit: niin kannattaako maksaa 300€ alkuperäsistä bmw:n 15" vanteista hyväkuntoisine kesärenkaineen ja sitten vaihattaa niihin päälle talveks uudet nastarenkaat vai ostaa suoraan jostain vanteet joissa on talvirenkaat kiinni? Kumpi tulee edullisemmaksi? Autoon ei siis tuu talvirenkaita mukaan vaan kahet kesärenkaat.

BTCF-forumilta kannattaa katsoa tyyppiviat ja tarkistettavat asiat läpi, tietoa löytyy aika hyvin. Kohtuu mukavat vanteet (16" esim) + talvirenkaat saa noin seitsemälläsadalla €, joka on aikalailla sama hinta kuin mitä maksaisit noista 15" vanteista kumeineen ja talvirenkaista.
 
BTCF-forumilta kannattaa katsoa tyyppiviat ja tarkistettavat asiat läpi, tietoa löytyy aika hyvin. Kohtuu mukavat vanteet (16" esim) + talvirenkaat saa noin seitsemälläsadalla €, joka on aikalailla sama hinta kuin mitä maksaisit noista 15" vanteista kumeineen ja talvirenkaista.
ok, menenpä sinne kyselemään vielä lisää. Lisää kommentteja saa antaa:)

Niin ja jos lohko lämmitin puuttuu niin onko se kallista asentaa jälkikäteen? Onko lohkolämmitin edes tarpeellinen loppujen lopuksi?
 
Itse meinasin tuollaista vähän vanhempaa bemaria käydä katsomassa. Eli -86 vuoden 518, ajettu 285tkm ja katsastettu äskettäin. Osaako kukaan sanoa mitä tosta kannattaa kattoa tarkemmin?
 
Niin ja jos lohko lämmitin puuttuu niin onko se kallista asentaa jälkikäteen? Onko lohkolämmitin edes tarpeellinen loppujen lopuksi?

Ei ole mikään tuhoton rasti, kunhan et merkkiliikkeeseen mene.
Omasta mielestä lohko on aivan ehdoton talvisin.
 
Varsin nätti ja suorastaan himoittava BMW:n malli olisi 635 Csi.
Aikansa ökysportti, mutta siisti sellainen. Paljonkohan tuohon joutus saksantuontina ymppään veroja ?:

1aa1_27.JPG

1f23_27.JPG
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom