Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kappale: tytöt tykkää, tytöt tykkää, tytöt tykkää..

BMW: kannet paukkuu, kannet paukkuu, kannet paukkuu :D

Eli bemarit on hienoja ja nopeita, pidän niistä mutta se luotettavuus...

ps: BMW 750i :kuola:

kappale: tytöt tykkää, tytöt tykkää, tytöt tykkää..

BMW: kannet paukkuu, kannet paukkuu, kannet paukkuu :D

Eli bemarit on hienoja ja nopeita, pidän niistä mutta se luotettavuus...

ps: BMW 750i :kuola:

Miät ihmettä?:wtf:

Mistä olet keksinyt tuon luotettavuus ongelman ja kansien menemisen? BMW on nimenomaan tunnettu laadusta ja luotettavuudesta?

Mistä olet keksinyt tuon luotettavuus ongelman ja kansien menemisen? BMW on nimenomaan tunnettu laadusta ja luotettavuudesta?
No joo tunnettuja ja tunnettu. Minä joka seuraan automaailmaa normaalin miehen mielenkiinnolla en ainakaan ole törmännyt siihen, että BMW olisi erityisen tunnettu luotettavuudestaan.

:lol2::lol2: putosin. BMW:n kestävyys on ihan samaa luokkaa ku ooppelin. Tai ehkä BMW kestää hyvin. JOS sillä ajaa niinku autoilla kuuluu ajaa. kai se BMW merkki muokkaa sitä ajotapaa:D eli kenkää kengän perään:D

:lol2::lol2: putosin. BMW:n kestävyys on ihan samaa luokkaa ku ooppelin. Tai ehkä BMW kestää hyvin. JOS sillä ajaa niinku autoilla kuuluu ajaa. kai se BMW merkki muokkaa sitä ajotapaa:D eli kenkää kengän perään:D

joo tossa kun on bemareja tutuilla katellut ja ajellut(vm2000-2007), niin ei todellakaan tee mieli ostaa. tai omistaa.

joo tossa kun on bemareja tutuilla katellut ja ajellut(vm2000-2007), niin ei todellakaan tee mieli ostaa. tai omistaa.

Loppupeleissähän nämäkin kaikki ovat hyvin pitkälti mielikuva- ja maku kysymyksiä. :)

Takaveto on omalla kohdalla se juttu, joten vaihtoehtoja sulkeutuu sitä kautta aika paljon pois ja onhan BMW:llä jo useamman vuoden ollut tyytyvimmät omistajat:hyvä:

No Volvo on monen mielestä luotettava auto? Kaverilla on Volvo S60, 2,5 TD, olisko se -03. Ja mulla on BMW 530 D M-Sport -00.

Mun bemussa ei oo ollu juuri mitään vikoja..lähinnä pelkkiä normaaleja asioita..eli polttimoita vaihdeltu ja muuten huollettu.. kaverin volvossa taasen on paukkunut useamman tonnin edestä paikat.

Kateelliset haukkuu bemua..jos ei vaan itsellä ole varaa tai asennetta tarpeeks ajaa mukavalla ja hyvällä autolla. Sillon joutuu ostaa jonkun Nissanin. :)

Useimpien autovalintaan taitaa vaikuttaa oma talous. Eli ajetaan sellasta autoa mihin on varaa. En mä kyllä itsekkään ostais bemua jos mulla olis autoon budjetoitu esim max 10 000 €.

Ja se on ihan normaalia että kalliissa ja hienossa autossa on myös kalliit ja hienot remontit :)

Mun arvoasteikossa esim Volvo, MB, BMW ja Audi on ihan samalla tasolla. Hyviä laatuautoja kaikki. Se on sitten makuasia minkä noista valitsee.

No Volvo on monen mielestä luotettava auto? Kaverilla on Volvo S60, 2,5 TD, olisko se -03. Ja mulla on BMW 530 D M-Sport -00.

Mun bemussa ei oo ollu juuri mitään vikoja..lähinnä pelkkiä normaaleja asioita..eli polttimoita vaihdeltu ja muuten huollettu.. kaverin volvossa taasen on paukkunut useamman tonnin edestä paikat.
Paljon lohduttaa suuntaan tai toiseen jos sulla on auto pelannut ja sun kaverillas ei. On meinaan niin suuri otos koko autokannasta, että tuon sun viestin olisi voinut jättää omaan arvoonsa mutta oli kuitenkin pakko ottaa kantaa. Mulla ei Opelissa ole ollut mitään vikaa, ei ole vielä edes polttimoita tarvinnut vaihtaa. Tarkoittaako tämä nyt, että kaikki, jopa Neutraali, voivat nyt sanoa Opelia pommin varmaksi peliksi.

Monen mielestä Mersu on luotettava mutta tunnen tapauksen jossa Mersuunkin on tullut vika! Mitä sitten?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljon lohduttaa suuntaan tai toiseen jos sulla on auto pelannut ja sun kaverillas ei. On meinaan niin suuri otos koko autokannasta, että tuon sun viestin olisi voinut jättää omaan arvoonsa mutta oli kuitenkin pakko ottaa kantaa. Mulla ei Opelissa ole ollut mitään vikaa, ei ole vielä edes polttimoita tarvinnut vaihtaa. Tarkoittaako tämä nyt, että kaikki, jopa Neutraali, voivat nyt sanoa Opelia pommin varmaksi peliksi.

Monen mielestä Mersu on luotettava mutta tunnen tapauksen jossa Mersuunkin on tullut vika! Mitä sitten?

Hei herää hyvä mies.... otin vaan siihen viestilläni kantaa, että se on lähinnä hyvää tuuria jos selviää ilman isompia remontteja autolla kuin autolla. Miksi et ota samalla asenteella kantaa tuossa ylläoleviin viesteihin, joissa väitetään että bemuista paukkuu kannet jne.. eiks ne viestit oo sun mielestä yhtään yleistäviä? :)

Kyllä mä voin suositella sulle Bemua... sun elämänlaatus paranee merkittävästi kun hukkaat Opelin pois ja hankit ihan oikeasti hyvän auton. :)

Kateelliset haukkuu bemua..jos ei vaan itsellä ole varaa tai asennetta tarpeeks ajaa mukavalla ja hyvällä autolla. Sillon joutuu ostaa jonkun Nissanin. :)

Useimpien autovalintaan taitaa vaikuttaa oma talous. Eli ajetaan sellasta autoa mihin on varaa. En mä kyllä itsekkään ostais bemua jos mulla olis autoon budjetoitu esim max 10 000 €.
.........

Mun arvoasteikossa esim Volvo, MB, BMW ja Audi on ihan samalla tasolla. .

no siis itsellä vertailukohtana bemareihin oli -06 a4 3.0tdi Q.

esim 330Xd -02 tuntui todella paljon heikommalta esitykseltä tommosen audin jälkeen.

audi vaan henki yleistä laatua ja ajamisen helppoutta (ominaisuudet kellolla mitattuna lienevät olevan samalla tasolla niin audissa kuin bemarissa)

Miksi et ota samalla asenteella kantaa tuossa ylläoleviin viesteihin, joissa väitetään että bemuista paukkuu kannet jne.. eiks ne viestit oo sun mielestä yhtään yleistäviä? :)

Kyllä mä voin suositella sulle Bemua... sun elämänlaatus paranee merkittävästi kun hukkaat Opelin pois ja hankit ihan oikeasti hyvän auton. :)
Perustellaan nyt miksi en ottanut siihen aikaisempaan kantaa... Tuo aikaisempi viesti on selvästikkin kirjoitettu niin, että annetaan ymmärtää, että bemuissa olisi yleinen vika tuo kansien paukkuminen. Siitä minä en tiedä mistä tuon kirjoittaja on tämän käsitteensä ammentanut ja sen paikkaansa pitämisestä minulla ei niin ikään ole tietoa. Mutta mikäli tuo yleistys on tehty yhden kannen perusteella (postin asu viittaa minun mielestäni "tyyppivikaan") niin silloinhan se on myös yhtä perseestä kuin tuo sinunkin yleistys.

Ja mitä tulee Bemuun ja Opelixiin niin toinen vaihtoehto autoa hankkiessani oli vuoden -00 coupe BMW mutta harkinnan jälkeen päädyin tuohon Opeliin vaikkakin se oli vähän kalliimpi (eli ei se ole aina rahastakaan kiinni).

esim 330Xd -02 tuntui todella paljon heikommalta esitykseltä tommosen audin jälkeen.

audi vaan henki yleistä laatua ja ajamisen helppoutta (ominaisuudet kellolla mitattuna lienevät olevan samalla tasolla niin audissa kuin bemarissa)

No siis eihän Audit ole mitään huonoja autoja, eivätkä Bemut sen kummemmin taas jotain autojen ainoita kuninkaita. Itse voisin ajatella ihan hyvin seuraavaks autoks Audia.

Ja mä en ole ikinä ajanut 3-sarjalaista bemua, jo kyydissä istuen se on selkeästi 5-sarjalaista heppoisemman oloinen.

Makuasioita ne on, että minkä kukin kokee ylivoimaisen hyväks autoks jne..Jokainen arvioi autoja jo pelkästään erilaisin mieltymyksin, ajotyyli on jo sellainen asia, että siitä riippuu minkä auton kokee hyväks. Ja jokaisella on enemmän tai vähemmän stereotypioita siitä, että millaiselta tuntuu hyvä auto esim ajettavuuden suhteen.

Pitäisikö tuota Audia verrata kenties 330xd -06:teen, eikä vanhemman korimallin Bemariin? Ei tule sinänsä yllätyksenä, että neljä vuotta uudempi "vastaava" malli tuntuu paremmalta.

Makuasioita ne on, että minkä kukin kokee ylivoimaisen hyväks autoks jne..Jokainen arvioi autoja jo pelkästään erilaisin mieltymyksin, ajotyyli on jo sellainen asia, että siitä riippuu minkä auton kokee hyväks. Ja jokaisella on enemmän tai vähemmän stereotypioita siitä, että millaiselta tuntuu hyvä auto esim ajettavuuden suhteen.

tämän allekirjoitan täysin. jokaisen kannattaa hankkia ITSELLE parhaimman tuntuinen auto, eikä kaverin/lehden mielestä paras...

Pitäisikö tuota Audia verrata kenties 330xd -06:teen, eikä vanhemman korimallin Bemariin? Ei tule sinänsä yllätyksenä, että neljä vuotta uudempi "vastaava" malli tuntuu paremmalta.

-06 audi on facelift -02 alkaneesta mallista.

eipä se kaverin -07 320 vakuuttanut sen kummemmin. heppoisen oloinen sisusta mm.

Kuinkahan moni loppujenlopuksi tietäisi kummassa on tai kumpaa ajaa, jos autoon viedään huppu päässä, ettei näe mitään. Veikkaisin että aika monelle saattaisi olla vaikeaa tietää kumpi on kumpi, audi vai bemu. tai audi/bemu vs. mese

Tojotaan nyt eron tuntee sokeakin;)

-06 audi on facelift -02 alkaneesta mallista.

eipä se kaverin -07 320 vakuuttanut sen kummemmin. heppoisen oloinen sisusta mm.

IMO E46-korimallin (puoli)nahkainen sisusta sporttipenkeillä on ihan jees. Audin (A4) vastaava (2001-> jotain) sporttisisustus on tosin laadukkaampi.

Uudemman BWM 300-sarjan sisusta on tosiaan jotenkin ankea ja heppoisen olonen. Audissa (A4) sen sijaan sisusta on uudessakin ihan jees.

Jos nelivetoa etsisin, ottaisin tod.näk. quattrona farkku a4:sen joko 1.8 bensaturbolla tai sitten 2,5 litran v6 tdi. (vm.2001->) Mielellään kuuntelisin noista myös kokemuksia, jos jollain on 1.8 turbosta tai 2,5 tdi:stä?

Takavetoisista ottaisin BMW:n Ci mallin 320-330 (e46) väliltä. Jos tulis paljon ajoa, niin vois ottaa 330cd:n. (2001->)

Kuten sanottua, makuasioita.

Suositut

Back
Ylös Bottom