Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Varsin nätti ja suorastaan himoittava BMW:n malli olisi 635 Csi.
Aikansa ökysportti, mutta siisti sellainen. Paljonkohan tuohon joutus saksantuontina ymppään veroja ?:

1aa1_27.JPG

1f23_27.JPG

http://www.ottoauto.de/cgi-bin/vero...&Kunden_ID=&knum=&kpl=4626&avgpyy=14749&kk6=6

Aika tarkkaan 30% meinaa olla..
 
Varsin nätti ja suorastaan himoittava BMW:n malli olisi 635 Csi.

Tuosta kopasta on kaksi vielä himottavampaa mallia: M635 Csi ja M6!

Edit: hups, noi onkin yksi ja sama malli, puhutaan vaan kahdella eri nimellä.
 
Tuosta kopasta on kaksi vielä himottavampaa mallia: M635 Csi ja M6!

Edit: hups, noi onkin yksi ja sama malli, puhutaan vaan kahdella eri nimellä.

Tuo yllä kuvissa esitetty taitanee olla nimenomaisest tuo M635 Csi
http://tinyurl.com/yr86rl

1cb8_27.JPG



Paljoa niitä ei markkinoilla ole mobile.de:ssäkään, hinnat rupee nouseen aika suolasiksi http://tinyurl.com/yw3mma

Edit: sorry, haku oli 10 000€ + luokassa, josta löyty 2kpl.
 
No mikäs olisi semmoinen mahtava BMW ~40K€ luokassa?

takapenkit pitää olla.. tehoa ja muuta niin paljonko tuolla rahalla saa. Kulutusta ei tarvi miettiä!
 
No mikäs olisi semmoinen mahtava BMW ~40K€ luokassa?

takapenkit pitää olla.. tehoa ja muuta niin paljonko tuolla rahalla saa. Kulutusta ei tarvi miettiä!

X5 2000 4.4iA http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1372730 (tasan 40t€) (käytännöllisin, turvallisin?)

M3 2001 http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1296714 (44 t€) (nätein, oma suosikki)

M5 2001 (400hv) http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1295451 (41 t€) (raakaa tehoa lähes 5-litraisesta padasta...)
 
No mikäs olisi semmoinen mahtava BMW ~40K€ luokassa?

takapenkit pitää olla.. tehoa ja muuta niin paljonko tuolla rahalla saa. Kulutusta ei tarvi miettiä!


E39 M5

Klik

Tuo 530DA olis tietty dieseliksi mukava valinta, mutta kun kulutuksella ei ollut väliä niin toki sitten E39 korimallin M5. On ne äänetkin siinä vaan täysin eri luokkaa jo käynnistyksestä asti. Varustelu on vakionakin kohdallaan ja lähtee kyllä moottoritienopeuksistakin todella ripeästi. Ei _ihan_ jäänyt kaverin ämmäläinen 320DA:lle :D
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aivan kauhea lotjake tuo 635csi, hyi helvetti. en kehtais kellekkään sanoa jos yli tonnin joutuis tollasesta maksamaan. ei säväytä ei sitten yhtään meikäläistä.
 
E39 M5

Klik

Tuo 530DA olis tietty dieseliksi mukava valinta, mutta kun kulutuksella ei ollut väliä niin toki sitten E39 korimallin M5. On ne äänetkin siinä vaan täysin eri luokkaa jo käynnistyksestä asti. Varustelu on vakionakin kohdallaan ja lähtee kyllä moottoritienopeuksistakin todella ripeästi. Ei _ihan_ jäänyt kaverin ämmäläinen 320DA:lle :D


Jos ihan oikeasti M5:sta harkitsisit, niin Suomen tarjonnan lisäksi tietysti Saksasta löytyy sellaisia. Seuraavaa autoani taidan kysellä Blauweiss Importilta:

http://www.blauweiss.fi/

Ainakin löytyy kokemusta BMW-merkkisistä autoista ja mm. M5 mallista.
 
Tulihan vaihtoehtoja. Mitenkähän noissa M-sarjalaisissa kun kilometrejä yli 100tkm onko vikoja.

Mitenköhän huoltokustannukset??

Bimmer Tuning Club Of Finlandin sivuihin kannattaa tutustua ja käyttää searchia kovasti.

BTCF

Samoin m5board.comia kannattaa lueskella.

m5board

Tässä vielä pari linkkiä ongittuna btcf:n sivuilta:

Checklist, mihin kiinnittää huomiota:

Checklist

Juttua vanokseen liittyvistä ongelmista:

Vanos

Toivottavasti Lontoo taipuu :)

Huoltohinnoista en osaa sanoa kun itsellä ei tuollaista autoa ole.
 
Yllättävän paljon noita M5 on myytävänä. Herää kyllä epäluulo... Ehkä aiheetta.

Pittää lähteä koeajamaan että tietää miellyttääkö!
 
Olen tässä vähän kahden vaiheilla oman BMW:n myymisen kanssa. Nykyinen työmatka on naurettavan pieni 3.0l suoralle kutoselle ja moottoriurheilua tulee nykyään harrastettua prätkällä.

Ongelma on vaan se, kun on tottunut tuohon laatuun. Harkitsin vaihtoa Seat leon 1.8 T:hen, mutta eihän noita autoja voi verrata samassa lauseessakaan:(. Toistaiseksi laitoin auton vaihtamisen jäihin, mutta katsotaan mihin päädyn. Takavetoon kun on tottunut, niin ei paljoa etuvedot kiinnosta. Tuo Seat tuntuisi hinta / laatu olevan VAG konsernista fiksuin, ainakin turboissa.
 
Tulihan vaihtoehtoja. Mitenkähän noissa M-sarjalaisissa kun kilometrejä yli 100tkm onko vikoja.

Meikäläisen budjetilla vois paremminkin kysellä, että mites tuollaiset 300-400tkm ajetut? Kestääkö iso diisseli kilsoja, korkkaako vaihteisto?
 
Automaatti BMW käynnistyy jarrua (kovasti) painamalla!

Jep,

kaverilla on BMW 525i (2002) kummallinen ongelma heinäkuusta lähtien. Automaattivaihteinen peli ei aina lähde käyntiin, avaimesta kääntää niin ei tapahdu kuulemma mitään. Vasta kun jarrupoljinta painaa rajusti niin sitten ehkä lähtee, jonkinlainen klick-ääni pitää kuulua ennen kuin starttaa.

Ongelma on periaatteessa joka käynnistyksessä, tosin viileämmällä säällä (vaiko moottorilla?) käynnistyy helpommin

Mistä moinen voi johtua?

Verstas arveli että korjaus maksaa 1500€ vailla sen tarkempaa diagnoossia.

-Dippu
 
Jep,

kaverilla on BMW 525i (2002) kummallinen ongelma heinäkuusta lähtien. Automaattivaihteinen peli ei aina lähde käyntiin, avaimesta kääntää niin ei tapahdu kuulemma mitään. Vasta kun jarrupoljinta painaa rajusti niin sitten ehkä lähtee, jonkinlainen klick-ääni pitää kuulua ennen kuin starttaa.

Ongelma on periaatteessa joka käynnistyksessä, tosin viileämmällä säällä (vaiko moottorilla?) käynnistyy helpommin

Mistä moinen voi johtua?

Verstas arveli että korjaus maksaa 1500€ vailla sen tarkempaa diagnoossia.

-Dippu
En tiedä tarkkaan, mutta työpaikan automaattivaihteisessa Renaultissa oli samanlainen ongelma. Mitään ei tapahtunut, kun autoa koitti startata. Huoltoonhan se uudehko auto lähti. Huollon pojat olivat sanoneet, että auto ei käynnistynyt, koska moottorista oli jokin osa tukossa (en itse tiedä tarkemmin).
Joku oli painellut kaasua ennen auton käynnistystä, mitä ei automaattivaihteisessa autossa saa kuulemma tehdä (täytyy siis painaa jarrua ennen starttausta).

Aikamoista mutuilua, mutta kuulostaa samantyyppiseltä ongelmalta. Joku fiksu voisi selittää kyseisen ilmiön tarkemmin...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom