Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuolla on vero päätöksiä http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityish...05_Taulukoita/index.jsp?style=2&pageoid=13342HXR sanoi:Tietääkö kukaan, että paljonko suunnilleen tulisi veroja e39 540 bemuun ja vuosimallia 98-99??
Aarne sanoi:Porsche olisi kyllä hieno, mutta talveksikin tarvitsis autoa, niin tiedä sitten..
No jos yhtään katsoit, mitä vikoja kaverilla oli tuossa omassa koslassaan, niin harvat niistä liittyivät koneeseen. Tuskin ne puoltoista litraa konehuoneessa esimerkiksi aiheuttivat sivuikkunan irtoamisen motarilla...Sumppari sanoi:Pääasiassahan nuo linkin takaiset jutut on 750sestä.
750sessä on kuitenkin kohtalaisen harvinainen ja kallis moottori, kaikki siihen liittyvä voi tulla kalliiksi, ja jos ei itse osaa, tulee varmuudella kalliiksi.
Veljellä on e39 korimallia oleva 523i (2.5l koneella). Ei voi muuta sanoa, kuin että harvoin sitä istuu noin hyvässä kyydissä! Itse en ole vielä ajanut tuolla autolla, mutta kulkee kuin juna ja 150km/h tuntuu lähes samalta kuin 100km/h. En tiedä sitten pitääkö joku tätä "loisto"autona, mutta niin pirun hyvä auto se on!Aarne sanoi:Mutta pitäisiköhän tota bemaria sitten kattella? Kertokaan kokemuksianne noista "loisto"autoista.
Se nyt oli vain esimerkki. Suurin osa noista linkkaamani sivun ongelmista liittyi sähköihin, mitkä tän ikäisessä ja näin mutkikkaassa autossa voivat joko toimia tai olla toimimatta (ja usein). Tietysti jos oikein hyvä munkki käy niin voi olla ettei ole mitään ongelmia. Toisessa ääripäässä saa pelkkää parkkiruudun täytettä.Sumppari sanoi:edit: Dopey, tuo vika onkin varmaan sieltä yleisimmästä päästä. Pystytkö nimeämään yhtään 700 sarjan bemaria suomesta jossa on itsestään ikkuna hypännyt irti? Väitän, että 700 sarjan bemari on laadukkaasti tehty, ja hinta ei koostu pelkästä katteesta. Ihan varmasti on huolellisemmin läjätty kuin joku perus corolla.
Tietysti jos on aikaa ja taitoa itse roplata autoa koko ajan niin tällaisen hankkiminen on varmasti erinomaisen hyvä idea. Jos taas ideana on ostaa alunperin kallis auto muutamalla tonnilla ja huollattaa merkkiliikkeessä, niin auton ostohinta voi tulla tuplattua jo ekalla huoltokerralla.edit2: ja dopey, katsoitko ite yhtään motonetin hinnastoa ja vertasit muihin autoihin? Mikä siellä oli nyt niiiiiin kallista? No ei tietysti pidä ostaa autoa jos ei ole rahaa korjata se on selvää. Uusi twingo on parhaasta päästä jos hakee mahdollisimman halpaa autoa jossa on takuu. Ite silti ajaisin mieluummin nyt vaikka sillä E32sella kuin twingolla.
tikkanen sanoi:paljos siinä on hevosia !??
Art Vandalay sanoi:Ei kellään sattus olemaan kokemuksia 80-luvun 518:sta?