Kokeilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkä nyt olisi enne inttiä tarkotus kokeilla tällästä:

Treeni: joka toinen päivä treeniä,liikkeinä
1.penkki 2x8-10
2.dippi 2x8-10
3.viparit sivulle 2x8-10
4.kulmasoutu 2x8-10
5.leuanveto 2x8-10
6.kyykky 3x10/smjv 1x10 ,joka toinen kerta kyykkyä ja joka toinen smjv:tä
7.vatsoja fiiliksellä

Ravinto:
Massaa!voimaa! kirjan mukainen energiasyklit, 2 viikkoa miinuksella, 2 plussalla.

Unta nii paljo ku vaan ehtii lomalla ollessa nukkumaan.

mielipiteitä? muutosehdotuksia?

Älä ny joka toinen päivä tota tee, menee nopeasti paikat lukkoon .. Joku treenijako, eli jos joka toinen päivä haluut treenata ota vaikka 4-jakoinen ohjelma tms

edit: tossa eihän tossa liikkeitä oo kovin paljon joten kokeile jos menee, jos ylikuntoa pukkoo you know what to do :whip:

Siis häh? Ihan hyvin toi voi toimia vaikka tekiski joka toinen päivä. Pitää vaan ottaa rauhallisemmin kuin jossain useampijakoisessa ohjelmassa eikä tuutata sarjoja aina to the absolute failure.

Muutosehdotuksia:
- Kyykky/SJMV kombo ekana liikkeenä, niin riittää paukut hyvin ja pienentää loukkaantumisriskiä

- Jättäsin viparit pois ja tekisin vaikka joka toinen kerta dipin tilalta pystypunnerrusta tangolla

- punnerrus- ja selkäliikkeet vois tehdä vuorotellen, niin ehtii vähän palautua

- voisit vaihdella noita toistoja esim. silleen, että miinusviikoilla 8-10 ja plussaviikoilla 5-6 ja vaikka eka miinusviikko kevyenä

Heitä ainakin noi viparit huit jonnekin ja pystypunnerrusta tilalle.

Ihan kokeilemisen arvoinen ohjelma. Itse tekisin vipareita ja pystypunnerrusta vuorotellen. Sama ehkä penkki ja vinopenkki. Ja sjmv:ta sopii tehdä enemmänkin kuin yhden sarjan, eli kaksi ainakin. Treenailen tällä hetkellä melkein samanlaisella ohjelmalla 2 kertaa viikossa, mutta muuta liikuntaa on sitten sen verran, että totaalilevolle jää yksi päivä viikossa. Eli joka toinen päivä pystyy hyvin tekemään tuolla jos ei juurikaan muuta liikuntaa harrasta ja intensiteetti pysyy järkevissä rajoissa, eli pakkotoistot ja aivan loppuun asti survotut sarjat ei välttämättä ole paras idea.

Taisin tajuta aiemmin vähän väärin ton kyykky/sjmv kohdan. Käsitin, että teet vuorokerroin 3 x kyykky + 1 x sjmv / 3 x sjmv + 1 x kyykky.

Eli samaa mieltä kuin Trebla, että voi sitä sjmv:tä tehdä enemmänkin. Kokeilemisen arvoinen voisi olla myös vuorokerroin

Kyykky 2 sarjaa + SJMV 2 sarjaa / Mave 2 sarjaa + Prässi 2 sarjaa

-Marchi- sanoi:

jaa-a itse juuri ajattelin ,että pystypunnerrus on vähä turha rankka ,koska olkapäät saa kyl kyytii penkissä ja dipissä. En muute ole ikinä ole tehnyt pahemmin liikkeitä jossa oma paino on vastuksena jote katotaa mite noi dipit ja leaut lähtee sujuu, nii pitkään hinkkaan ennenkuin menee 10 toistoo molemmissa ja sitte keräilen kiviä taskuun.Ajattelin myös että jos tuntuu tosi kuppaselta olo nii voi ottaa ylimääräsiä lepopäiviä toho.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
pååtta sanoi:
jaa-a itse juuri ajattelin ,että pystypunnerrus on vähä turha rankka ,koska olkapäät saa kyl kyytii penkissä ja dipissä. En muute ole ikinä ole tehnyt pahemmin liikkeitä jossa oma paino on vastuksena jote katotaa mite noi dipit ja leaut lähtee sujuu, nii pitkään hinkkaan ennenkuin menee 10 toistoo molemmissa ja sitte keräilen kiviä taskuun.Ajattelin myös että jos tuntuu tosi kuppaselta olo nii voi ottaa ylimääräsiä lepopäiviä toho.

Njaa, no 2 sarjaa penkkiä ja 2 sarjaa dippejä kyllä mahdollistaisivat vielä sen pystypunnerruksen ihan hyvin.
Olkapäät ovat tosi tärkeä lihasryhmä, ei kannata vähätellä. Ja kun kyseessä on kumminkin ohjema, jossa ollaan perusliikkeillä menossa, niin pystypunnerrus vain mukaan. :) Ota vaikka 2 toistoa sinnekin, tai jos pelkäät olkapäitäsi NIIN paljon, niin tee vipareitasi. Mutta kannattaisi varmaan ottaa niitä vaikka taakse? Tai tietysti riippuu minne tarvitset lihasta olkapäissäsi. Viparit ei kyllä ole periaatteessa massaliike (you know what i mean), niin paremmat tehot ja tulokset saa pystypunnerruksella, mutta itehän tiiät mitä reeniltäs kaipaat. :)

Ja eikai toi suoritusjärjestys tule olemaan tuo? Tottakai teet ekana jalat sit selän sit rinnan jne?

-Marchi- sanoi:
Njaa, no 2 sarjaa penkkiä ja 2 sarjaa dippejä kyllä mahdollistaisivat vielä sen pystypunnerruksen ihan hyvin.
Olkapäät ovat tosi tärkeä lihasryhmä, ei kannata vähätellä. Ja kun kyseessä on kumminkin ohjema, jossa ollaan perusliikkeillä menossa, niin pystypunnerrus vain mukaan. :) Ota vaikka 2 toistoa sinnekin, tai jos pelkäät olkapäitäsi NIIN paljon, niin tee vipareitasi. Mutta kannattaisi varmaan ottaa niitä vaikka taakse? Tai tietysti riippuu minne tarvitset lihasta olkapäissäsi. Viparit ei kyllä ole periaatteessa massaliike (you know what i mean), niin paremmat tehot ja tulokset saa pystypunnerruksella, mutta itehän tiiät mitä reeniltäs kaipaat. :)

Ja eikai toi suoritusjärjestys tule olemaan tuo? Tottakai teet ekana jalat sit selän sit rinnan jne?

Jalat teen ekaks joo mutta selän tosiaan viimesenä,omasta mielestä se on mulle luontevinta.Pystypunnerrusta vois tietysti harkita mutta kattoo nyt mite menee tälleen

itselläni aikalailla samankaltainen ohjelma(koko kroppa läpi kerralla paitsi jaloista joko takareidet,etureidet tai pohkeet per reeni kerta) mutta liikkeet vaihtelee eri päivinä ja reeni kertoja tulee 3kertaa viikkoon, myös toisto alue on minulla laajempi, IMO ei mitään järkeä kokoajan samoja liikkeitä hinkata vaan teet esim rinnalle yhtenä päivänä penkin, toisena vaikka ristitaljan ja kolmantena v,penkin(tämä oli vain esimerkki joten jättäkää ne vaahtoamiset pois, eli ei mitään että levitykset on parempi liike kuin ristitalja:)). sama juttu koskee muitakin liikkeitä

-Marchi- sanoi:

kuinka moni puhuu tämän liikkeen puolesta? kasvattaako hartiaseutua tosiaan niin paljon että kannattaa tehdä? tarkoitan tällä nyt sitä että itse oon kuullu että todella tehokas olkapäänrikkoja. ite lopetin kuukaus takaperin tän liikkeen tekemisen

tenu sanoi:
kuinka moni puhuu tämän liikkeen puolesta? kasvattaako hartiaseutua tosiaan niin paljon että kannattaa tehdä? tarkoitan tällä nyt sitä että itse oon kuullu että todella tehokas olkapäänrikkoja. ite lopetin kuukaus takaperin tän liikkeen tekemisen
yleensä en ole mikään pumppien yms puolesta puhuja, mutta vipareilla saa niin mahtavan tunteen olkapäihin että sitä on vain pakko tehdä, ei riko olkapäitä todellakaan.

anteeksi oli ehkä epäselvästi postattu,tarkoitin tuota pystypunnerrusta

tenu sanoi:
anteeksi oli ehkä epäselvästi postattu,tarkoitin tuota pystypunnerrusta
pystypunnerrus kannattaa ilman muuta tehdä jos ei sille ole mitään estettä(vamma)

neutraali sanoi:
itselläni aikalailla samankaltainen ohjelma(koko kroppa läpi kerralla paitsi jaloista joko takareidet,etureidet tai pohkeet per reeni kerta) mutta liikkeet vaihtelee eri päivinä ja reeni kertoja tulee 3kertaa viikkoon, myös toisto alue on minulla laajempi, IMO ei mitään järkeä kokoajan samoja liikkeitä hinkata vaan teet esim rinnalle yhtenä päivänä penkin, toisena vaikka ristitaljan ja kolmantena v,penkin(tämä oli vain esimerkki joten jättäkää ne vaahtoamiset pois, eli ei mitään että levitykset on parempi liike kuin ristitalja:)). sama juttu koskee muitakin liikkeitä

Juu toistoalue tulee laajenemaa ja ajattelin vaihtaa kyl liikkeitä sitä mukaa kun kehitys niissä loppuu. Nyt sä voisit neutraali vihdoin postata sun ohjelman :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom