Kokeilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
neutraali sanoi:
siis teet joka toinen päivä penkkiä, pystypunnerruksia,dippiä jne..., ei hyvää päivää.tuntuu hullulta, mutta onnea kuitenkin.

Niinpä, no kyllä se kiertäjäkalvosimen tai joku muu mukava tulehdus opettaa. Niin kävi itsellekin, eikä tarvinnut edes tuollaista hullua ohjelmaa siihen. :D

Voithan sä kokeilla tehdä noita samoja koko ajan. Itse uskoisin kyllä kokeneita postaajia, joita täältäkin - jopa tästä threadistä - löytyy.

Itse olen näin tehnyt ja kyllä se tuntuu paljon paremmalta kuin yksipuolinen hinkkaaminen, jota olen myös valitettavasti harrastanut. Itsellä ei tosin kovin monen vuoden kokemusta ole, mutta sen verran kuitenkin, että mielipide on ehtinyt muodostua.

Miksi ihmeessä pitäisi vaihtaa liikkeitä kokoajan? Miksi ei voisi vaan keskittyä parantamaan tuloksia näissä nykyisissä ja ottaa sitten kerralla uudet liikkeet/toistoalue kehiin?

pååtta sanoi:
Miksi ihmeessä pitäisi vaihtaa liikkeitä kokoajan? Miksi ei voisi vaan keskittyä parantamaan tuloksia näissä nykyisissä ja ottaa sitten kerralla uudet liikkeet/toistoalue kehiin?
tässä varmaan meinattiin et jos kokoajan tekee kovia punnerrusliikkeitä niin alkaa kiertäjänkalvosimet jossain vaiheessa laittaa pillit pussiin..

huumor sanoi:
tässä varmaan meinattiin et jos kokoajan tekee kovia punnerrusliikkeitä niin alkaa kiertäjänkalvosimet jossain vaiheessa laittaa pillit pussiin..

Mulla oli kipeä olkapää enne tän ohjelman alottamista (Tämä on kolmas viikko. Kaksi ekaa olin miinuksella ja nytten olen ollut plussalla muutaman päivän),mutta nytte se on ihan kunnossa.Punnerrusliikkeet eivät ole ikinä sattuneet olkapäähän mutta sen sijaan esim viparit rinnalle saavat alkaan vihlontaa olkapäässä

neutraali sanoi:
siis teet joka toinen päivä penkkiä, pystypunnerruksia,dippiä jne...

Tähän kun lisätään progressiiviset painot niin meillä onkin jo HST :) Tosin vähentäisin sarjoja (1/liike) ainakin aluksi.

pååtta sanoi:
no en tiedä älysitkö tuota mun mainitsemaa esimerkkiä aiemmin, mutta jos sen esimerkin mukaan teet niin esim penkki tulee joka 7päivä uudelleen, kannattaa oikeesti järkeistää tuota ohjelmaa, tuolla et kehity pidemmän päälle. tuossa mun ehdotuksessa tulee monipuolisuutta reeniin. niin ja raskaita perusliikkeitä eripäiville eikä kaikkia samaan läjään, esim silloin kun teet rinnan(penkki) lujaa niin olkapäille joku vemputus liike jne....

neutraali sanoi:
no en tiedä älysitkö tuota mun mainitsemaa esimerkkiä aiemmin, mutta jos sen esimerkin mukaan teet niin esim penkki tulee joka 7päivä uudelleen, kannattaa oikeesti järkeistää tuota ohjelmaa, tuolla et kehity pidemmän päälle. tuossa mun ehdotuksessa tulee monipuolisuutta reeniin. niin ja raskaita perusliikkeitä eripäiville eikä kaikkia samaan läjään, esim silloin kun teet rinnan(penkki) lujaa niin olkapäille joku vemputus liike jne....

Luulen tajunneeni pointtisi,mutta haluan silti nyt itsepäisesti koettaa ainakin tämän parin plussa viikon ajan miten tulee kehitystä/tuleeko ylipäätään,jos ei nii sitte monipuolisuus kunniaan :)

Timba79 sanoi:
Niinpä, no kyllä se kiertäjäkalvosimen tai joku muu mukava tulehdus opettaa. Niin kävi itsellekin, eikä tarvinnut edes tuollaista hullua ohjelmaa siihen. :D

vielä kun jos on 2vk+ ja 2- kaloreilla niin voi vähän kaveri olla hukassa miinuskaloreilla :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
pååtta sanoi:
Luulen tajunneeni pointtisi,mutta haluan silti nyt itsepäisesti koettaa ainakin tämän parin plussa viikon ajan miten tulee kehitystä/tuleeko ylipäätään,jos ei nii sitte monipuolisuus kunniaan :)

Taino,ehkäpä kannattaa uskoo viisaampia :) ok eli miltäs tämä näyttäs

penkki vinopena kp penkki/vinopenkki
pystypun viparit pystysoutu
dippi ranskalainen kapea penkki
kulmasoutu t kulmasoutu kp kulmasoutu
leuat leuat leuat

en merkannut tohon kyykky/smjv:ä koska se otetaa joka toinen treenikerta, vaihtelua ei ole enemmän koska treenaan autotallissa :) eikä ole mahdollista ottaa enempää liikkeitä messiin, mutta pistää parannus ehdotuksia siis tarkoitus on yhä treenata joka toinen päivä, kuitenkin joku ihmettelisi, että miksi tossa on vaan kolme listaa.

pååtta sanoi:

leuat leuat leuat

en merkannut tohon kyykky/smjv:ä koska se otetaa joka toinen treenikerta, vaihtelua ei ole enemmän koska treenaan autotallissa :) eikä ole mahdollista ottaa enempää liikkeitä messiin, mutta pistää parannus ehdotuksia siis tarkoitus on yhä treenata joka toinen päivä, kuitenkin joku ihmettelisi, että miksi tossa on vaan kolme listaa.
näyttää huomattavasti paremmalta, sanoisin jopa hyvältä:), ajan kanssa tulet löytämään itsellesi ne parhaimmat liikkeet joten alussa kannattaa ne kokeilut tehdä, sitten kun ne on löydetty lyöt ohjelman lukkoon ja alat noudattamaan sitä.

pååtta sanoi:

leuat leuat leuat

ompa helvetin epäselvä ,vaikka laitoin kyl välii noihi liikkeiden välii enemmän mitä tossa näkyy.

pååtta sanoi:
neutraali, tuliko sinulle pitkiä jumituksia tolla omalla ohjelmallasi?
kaikilla ohjelmilla jumii tulokset jossain välissä, mutta suurimmaksi osaksi sitä koko ajan eteenpäin mennään.

pååtta sanoi:
Onko jo kaks markkaa voitettu kanta?
ei oo. on ollut vähän ongelmia risti selän kanssa joka on vaikuttanut myös tuohon penkkaamiseen :( . pikku hiljaa eteenpäin. se kyllä tulee varmasti joskus jos paikat vain kestää.

neutraali sanoi:
ei oo. on ollut vähän ongelmia risti selän kanssa joka on vaikuttanut myös tuohon penkkaamiseen :( . pikku hiljaa eteenpäin. se kyllä tulee varmasti joskus jos paikat vain kestää.

Kyllä varmasti :piis: .Miten kovaa otat sarjat,vedätkö ikinä koskaan iha failureen saakka? Monta sarjaa tulee lihasryhmälle per treenikerta?

pååtta sanoi:
Kyllä varmasti :piis: .Miten kovaa otat sarjat,vedätkö ikinä koskaan iha failureen saakka? Monta sarjaa tulee lihasryhmälle per treenikerta?
penkkiä en tee nykyään juuri ikinä loppuun asti, penkkiä tein aika kauan selkäinahon abc ohjelmalla, mutta nyt kokeilen yhtä omaa juttua jossa sarjoja tulee penkille 3-4 per penkkipäivä(kerran viikossa siis).
yleensä sarjoja tulee lihasryhmille per reeni kerta 2-4 ja yleensä vedän kaikissa lihasryhmissä vähintään yhden sarjan ihan tappiin asti(paitsi tuossa rinta reenissä jossa pena tehdään ).

neutraali sanoi:
penkkiä en tee nykyään juuri ikinä loppuun asti, penkkiä tein aika kauan selkäinahon abc ohjelmalla, mutta nyt kokeilen yhtä omaa juttua jossa sarjoja tulee penkille 3-4 per penkkipäivä(kerran viikossa siis).
yleensä sarjoja tulee lihasryhmille per reeni kerta 2-4 ja yleensä vedän kaikissa lihasryhmissä vähintään yhden sarjan ihan tappiin asti(paitsi tuossa rinta reenissä jossa pena tehdään ).

Eli et ota rinnalle muuta kuin penkkiä kerran viikkossa? Taidan itsekkin kyllä siirtyä 3 krt/viikko treeniin, koska nytte pitää alkaa juosta ku intti kolkuttelee ovia kesällä,eikä huvita että ekalla marssilla on :kuola: olo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom