Kokeilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
pååtta sanoi:
raskastaha se on :) monta vuotta olet oikein tehnyt tuolla ohjelmallasi?
paljo olet saanut heittää lisää rautaa liikkeisiin?,heitä joku esimerkki
taitaa tulla nyt 2vuotta täyteen, en osaa oikein mitään esimerkkiä laittaa mutta on sillä kuitenkin voimaa tullut aivan riittävästi ja kokoakin sopivasti.

nyt pitäis keksiä jokin porkkana millä saataisiin se neutraalin ohjelma... keppiä ei sen kokoiselle kaverille uskalla antaa :D

Ehdottomasti pystypunnerrus liikeeksi. Imho kun tekee vain yhtä liikettä, niin kannattaa ehdottomasti vaihdella tyyliä, eli välillä leveämmällä, välillä kapeammalla, joskus kässäreillä, tangolla, smithissä ja jne.

Kerrankin ZeiZein kanssa samaa mieltä! Pystypunnerrus tuo sitä punnerrusvoimaakin niin perkeleesti! Viparit (vaikka tuntuvatkin hyvälle) eivät silti yllä pystypunnerrusten tasolle!

Pystypunnerrus on hyvä liike edestä tehtynä IMO. Niskan takaa tehtynä tekee ainakin itselläni hallaa olkapäille

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse vetäisin tuohon viel 2 x 15 ojentaja ja 2 x 15 haukka.

Ojentaja vastaotteella ja pienel painoilla taljassa,haukalle irtopainolla.

Niinku Lee Haney sanoi "Stimulate,don't annihilate"

Dippiä sopii harkita, saattaa rikkoa olkapäät...En tosin tiedä sun taustaas, mutta pieni stimulointi lisää kireyttä lihaksiin.

pååtta sanoi:
Perkele,otetaan sitte se pystypunnerrus mukaan :hyper:
toisin otan sen ainaki aluksi käsipainoilla :jahas:
kuten aiemmin sanoin vaihdellen teet niitä liikkeitä, yhtenä reeni kertana teet pystypunnerrusta, toisena vipareita ja kolmantena takaolkapäitä ja taas alusta, vipareiden(sivuille) tilalle voi aina väliilä kokeilla jotain muutakin esim viparit eteen, pystysoutua jne(siis muutaman kuukauden välein voi vaihtaa tuota "vemputus" liikettä, olkapään perusliikkeen eli pystypunnerruksen pidät aina mukana ohjelmistossa).... . muissa lihasryhmissä sama homma(sielläkin voi sitten vaihdella niitä "vemputus" liikkeitä mutta perusliikkeet pysyy aina mukana), monestikko tää pitää vielä sanoa :)

:offtopic: Neutraali, onko mahdollista saada näihin viesteihin edes muutamaa välimerkkiä? Oikeasti jos otat viimeiset 900 viestiäsi niin pisteet on laskettavissa yhden käden sormissa... Ei tarvitse olla mitään kaunokirjallisuutta mutta kun suollat tuota sillisalaattia sen minkä nakit ehtivät kirjottaa ilman minkäänlaista loogisuutta tai järkeä. Informaatiota posteissa on lähes aina mutta harmittaa lukea jokainen 19 kertaa läpi ja sitten miettiä, että mitähän tässä koitetaan sanoa. Ei muuta! :piis:

olihan edellisessä postissa 6 pilkkua ja 5 pistettä. Minä ainakin olen ymmärtänyt hänen kirjoituksensa. Ei tää foorumi oo mikään äidinkielen koe.

JPK sanoi:
olihan edellisessä postissa 6 pilkkua ja 5 pistettä. Minä ainakin olen ymmärtänyt hänen kirjoituksensa. Ei tää foorumi oo mikään äidinkielen koe.

Onhan ne vähän sekavia joskus, mutta ihan vaivatta olen minäkin niistä selvän saanut.

Olen itsekin yrittänyt parantaa kirjoitustani, silloin kun tänne liityin, niin oli nuo omatkin tekstit aika järkyttäviä.

Mutta ei tämä todellakaan mikään äidinkielen koe ole.

yritän kirjoittaa silleen että niistä saa selvää, pilkun laitan silloin kun siltä tuntuu. yritän parantaa ymmärrettävyyttä, jos ei ymmärrä voi kysyä niin yritän selventää.

neutraali sanoi:
kuten aiemmin sanoin vaihdellen teet niitä liikkeitä, yhtenä reeni kertana teet pystypunnerrusta, toisena vipareita ja kolmantena takaolkapäitä ja taas alusta, vipareiden(sivuille) tilalle voi aina väliilä kokeilla jotain muutakin esim viparit eteen, pystysoutua jne(siis muutaman kuukauden välein voi vaihtaa tuota "vemputus" liikettä, olkapään perusliikkeen eli pystypunnerruksen pidät aina mukana ohjelmistossa).... . muissa lihasryhmissä sama homma(sielläkin voi sitten vaihdella niitä "vemputus" liikkeitä mutta perusliikkeet pysyy aina mukana), monestikko tää pitää vielä sanoa :)

Uskallan olla erimieltä :eek: .Ajattelin itse pitää ohjelman tuollaisenaan noin kuukauden ja sitte vasta valkata uudet liikkeet.

pååtta sanoi:
Uskallan olla erimieltä :eek: .Ajattelin itse pitää ohjelman tuollaisenaan noin kuukauden ja sitte vasta valkata uudet liikkeet.
siis teet joka toinen päivä penkkiä, pystypunnerruksia,dippiä jne..., ei hyvää päivää.tuntuu hullulta, mutta onnea kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom