Klassisen tyhmät ihmiset

Tosta veteen paleltumisesta muistui mieleeni kuinka paljon rohkeampia kaikki muut ovat. Pätkä jauhantaa yläasteen välitunnuilta.

Mie 'Kävin eilen mökillä uimassa. Jäät oli just lähteny. Oli kauheen kylmää vettä, korkeintaa 10 asteista.'

Kalle 'Ei toi mitää, mää kävin saunasta uimassa 5 asteisessa veessä'

Ville 'Mä kävin avannossa Arin mökillä. se oli vaan 2 astetta'

Tero 'Pojatha o oikeita velliperseitä. Mä kävin Saariselällä jouluna uimassa -12 asteisessa veessä tunturilammessa'

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Two Sheds sanoi:
Kaveri luulee, että penkissä tangon laskeminen vahvistaa ihan eri lihaksia kuin sen ylös nostaminen ja dipit taas kuulemma vahvistaa eniten niskaa. :david:

Toihan on ihan normaalia. Punnerretaan penkiltä ja sarjan jälkeen hierotaan hauiksia, "aijai kun tuntuu". Hauiksethan ovat tunnetusti käsivarsien, ellei jopa koko yläkropan ainoat lihakset.

Hehe.. Tulipahan taas fiksu olo seuraavan tapahtuman jälkeen:

Olin ollut katsomassa hongan kotimatsia. Aika lähellä minua istui naishenkilö eräästä vähän vanhemmasta tv-sarjasta. Tämä tyttö on minua vuoden vanhempi, ja muistinkin että hän oli ollut samalla yläasteella erään vanhan kaverini kanssa.
Illalla sitten kerroin muutamalla kaverille innoissani, kuinka olin nähnyt "tv-julkkiksen". He katsoivat minua kummallisesti, huolestuivat oletetusta aivokasvaimestani, ja kertoivat että tämä tyttö oli ollut kanssamme samassa lukiossa kaksi vuotta.. On hyvinkin mahdollista, että olen muutaman sanankin vaihtanut kyseisen henkilön kanssa. Ei kaikkea voi aina muistaa :nolo:

Nomen est omen? :whip:

J@rno sanoi:
Se kertoo sen, että kyseinen ihminen pitää tästä ruotsalaisen :david: tekemästa musiikista ja varsinkin tuosta yhdestä kappaleesta. käsittääkseni muuta se ei kerro. Mitä musiikkia "fiksujen" ihmisten, sitten pitäisi kuunnella?
Sama jos sanois, että kaikki joiden lempiruoka on kaalilaatikko(siis ihan oikeesti, siis ihan aikuisten oikeesti) on idiootteja.
Uskon kyllä, että mainitsemasi henkilöt eivät ole niitä kaikista terävimpiä, mutta musiikin perusteella ei voi kuitenkaan tuomita.

Niin, tuo tytteli ei epäilemättä ole klassisen tyhmä. Nimittäisin ennemmin aivovauriosta kärsiväksi.

Se kertoo sen, että kyseinen ihminen pitää tästä ruotsalaisen tekemästa musiikista ja varsinkin tuosta yhdestä kappaleesta. käsittääkseni muuta se ei kerro. Mitä musiikkia "fiksujen" ihmisten, sitten pitäisi kuunnella?
Sama jos sanois, että kaikki joiden lempiruoka on kaalilaatikko(siis ihan oikeesti, siis ihan aikuisten oikeesti) on idiootteja.
Uskon kyllä, että mainitsemasi henkilöt eivät ole niitä kaikista terävimpiä, mutta musiikin perusteella ei voi kuitenkaan tuomita.

Aika pienistä jutuista on porukat muutenkin leimanneet ihmisiä klassisen tyhmiksi. Pitäiskö tuosta päätellä, että pakkislaiset on uskomattoman suvaitsematonta porukkaa, vai oisko ekan viestin otsikko vaan ollut vähän epäsoinnussa viestin sisältöön nähden.

Ihmistä joka oikeasti pitää Güntherista ei kyllä saisi edes päästää yksin ulos, sen verran paha vika täytyy päässä olla. Joten leimaaminen tyhmäksi on erittäin hyväksyttävää tässä tapauksessa.

Joo on mullakin yks kaveri Mikko (nimi muutettu) joka luuli vielä 18 vuotiaanakin että vehkeessä on luu, luuli myös että kalja ja olut ovat eri asia...

Crash sanoi:
Joo on mullakin yks kaveri Mikko (nimi muutettu) joka luuli vielä 18 vuotiaanakin että vehkeessä on luu, luuli myös että kalja ja olut ovat eri asia...

Aika kovan pistit. Mul on myös yks kaveri Vesa-Pekka (nimi ei muutettu) joka luuli vielä ysillä, että sikanauta on eläin.

Ahvena sanoi:
Tero 'Pojatha o oikeita velliperseitä. Mä kävin Saariselällä jouluna uimassa -12 asteisessa veessä tunturilammessa'

Tuota tuota... joessahan voi veden lämpötila olla allekin nollan asteen. Oisin voinu uskoakin, jos kyseessä ois ollu koski mutta että lampi. :D

niin ja guntherista ei voi tykätä ku 2 promillen humalassa.

Ihmistä joka oikeasti pitää Güntherista ei kyllä saisi edes päästää yksin ulos, sen verran paha vika täytyy päässä olla. Joten leimaaminen tyhmäksi on erittäin hyväksyttävää tässä tapauksessa.

Niin ei sitä sovi ketään musiikkimaun perusteella leimata tyhmäksi.

Mutta että Günther!! Kyllä vähän tyhmä voi olla mutta että Güntheriä?!!

:D

Crash sanoi:
Kaverilla ilmeisesti jöpötti kokoajan, joten päätteli siitä :D

mattibodari sanoi:
Tuota tuota... joessahan voi veden lämpötila olla allekin nollan asteen.

Jäämeri voi olla -2 astetta celsiusta ja syvänmeren alueella pohjan tuntumassa pääsääntöisesti -1 aste celsiusta. :arvi:

Ajeltiin autolla ja radio oli päällä. Erään biisin kohdalla työkaveri totesi asiantuntevana että "Tämä on muuten Pet Shop Boyssia", ja mikä pitikin paikkaansa. No, kappaleen loputtua juontaja sanoi jotta "..ja siinä soittivat lemmikkieläinkaupan pojat.."
Kaveri oli ihan äimänä ja ihmetteli, että eikö se ollutkaan Pet Shop Boyssia.

Crash sanoi:
Joo on mullakin yks kaveri Mikko (nimi muutettu) joka luuli vielä 18 vuotiaanakin että, kalja ja olut ovat eri asia...

Eikö näin ole? puhekielessä tarkoitetaan vaan lähes aina kaljalla olutta vaikka näin se ei oikeasti ole.
Kotikalja on kaljaa ja olut on olutta. Vai menikö nyt metsään, viisaammat korjatkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom