Klassisen tyhmät ihmiset

Sitten, tää on mun all-time-favourite, toista poikaa pyysin joskus laittamaan vettä kiehumaan, että saan kätevästi aamuteetä suihkun jälkeen. Sitten suihkusta tullessani jouduin vähän hajoilemaan, kun se oli laittanut moccamasterin pannuun vettä ja virran päälle. Vieressä oli vedenkeitin hyvin tyhjänä ja hiljaisena. Nauran tuolle vieläkin, vaikka siitä on 1,5 vuotta.

Oliko tämä tyyppi siis vain laittanut veden pannuun ja virta päälle vaiko kuumentanut veden ajamalla sen kahvinkeittimestä läpi? Tuo jälkimmäinen tapa on itselleni aivan normaalia toimintaa, kun en omista mitään vedenkeittimiä enkä jaksa kaivaa kattiloita kaapista pelkän veden lämmittämiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Perkuleen paremmisto kansalaiset"

On se surullista, miten ihmiset saadaan jo nuorina alistumaan tällaiseen ajattelutapaan.."nuo ovat herroja, olevinaan sinua parempia. Muista poika, sinä et ole sellainen! Herroja pitää vihata!"

Lievää offtopiccia...

Näistä tarinoista tulee kummasti omat armeija-ajat mieleen. Tuvassa taisi olla kaksi lukion käynyttä, joista minä olin toinen. Loput neljätoista olivat enemmän tai vähemmän edellä mainittuja "klassisen tyhmiä", ja yksikään leiri ei hajottanut yhtä paljon kuin näiden tollojen puheet. Alussa niille nauroi epäuskoisesti mutta aika pian hymy hyytyi kun tajusi, että nämä eivät pelleile vaan ovat tosissaan. Pillu sitä, pillu tätä, viinaa ja lisää viinaa, Corollan sytytystulpat, pierut ja niiden hauskuus yms. Onneksi sotkun yläkerrassa oli kirjasto, minne pääsi valaamaan uutta uskoa ihmiseen.

Olivatko kaikki jostain pienehköltä paikkakunnalta kotoisin? Meillä oli kanssa vastaava porukka yhessä tuvassa ja olis kyllä levinny pää ihan täysin jos olis joutunu niiden kanssa veljeilemään..:wtf: Niistäkin osa oli varmasti ihan fiksua porukkaa yksilöinä, mutta joissakin tietyissä porukoissa juttujen taso laskee kyllä aivan uskomattoman alas. :jahas:

Tänään tuli taas lisää hienoja kommentteja tuolta samalta henkilöltä:

-"Perkule olin tossa erämetillä viis päivää ja sain telkän. Väänsin siltä niskat kaks kertaa nurin ja sit vielä kolmesataakuuskyt astetta hemskutti"
-"Perkule taidan tulla kipeeks, kunhan pääsen kotiin ni vedän kyllä viskiryypyn saatana, sillä se menee ohi"

Joo-o. :arvi: Ihan normipäivä siis kyseessä, mietityttää vain, että miten helvetissä joku voi oikeasti olla noin saatanan typerä? :david:

Totta. Konjakilla lähtee kurkkukipu paremmin!

Noita kun lueskeli tuli jotain juttuja itelläkin mieleen.. taidettiin yläasteella olla kun jotain manattiin et on fyrkat loppu niin yks kaveri totes siihen et onneks ei oo noita onggelmia kun pankissa sanottiin että noi hänen rahat ei mahdu enää tilille!! näin siis kertoi meille, aiheutti melkosta hajoilua!:)

Yks kaveri heitti joskus nohevasti oikeen kovaan ääneen että prkl ku ei uskalla pierasta ku tulee lusikka housuun!!!:rock:

Joskus juteltiin jotain autoista yläasteella ja mikä moottori sun faijan kiesissä on ja liipalaapa niin eräs sankari totes että sen faijalla on suihkumoottori!! onhan noita. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom