MerZi sanoi:
Esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon, mutta mitä kertoo ihmisestä se, että 19-vuotiaana lempiartisti on Günther (siis ihan oikeesti, siis ihan aikuisten oikeesti) ja suosikkikappale Teeny Weeny String Bikini. Ei kyllä voisi mikään muu paremmin kuvaillakaan häntä.
Ehkä olen vain itse syntynyt kalkkikseksi, mutta hyvällä omalla tunnolla voin tuntea olevani ainakin hänen rinnallaan aikuinen tällä iällä...
Se kertoo sen, että kyseinen ihminen pitää tästä ruotsalaisen
tekemästa musiikista ja varsinkin tuosta yhdestä kappaleesta. käsittääkseni muuta se ei kerro. Mitä musiikkia "fiksujen" ihmisten, sitten pitäisi kuunnella?
Sama jos sanois, että kaikki joiden lempiruoka on kaalilaatikko(siis ihan oikeesti, siis ihan aikuisten oikeesti) on idiootteja.
Uskon kyllä, että mainitsemasi henkilöt eivät ole niitä kaikista terävimpiä, mutta musiikin perusteella ei voi kuitenkaan tuomita.
Seuraava tapahtui muutamia vuosia sitten yläaste aikoihin, Titanic leffa oli silloin ilmestyny just videolle.
Eräs kaverini, Tero (nimi muutettu) lainasi kyseisen videon minulta ja ilmeisesti piti kyseisestä tekeleestä, koska oli kahdessa päivässä katsonut sen neljä kertaa kokonaan. Niille, jotka eivät elokuvaa ole nähneet, mainittakoon sen kesto, reilu 3h.
Sitten kerran oltiin kahdestaan tulossa jostain kävellen ja puhuttiin elokuvista. Tero kysyi, että "
Kuoliko se Leonárdo Dicaprio oikeasti siinä Titanicin lopussa?"
Minä "
Joo sehän paleltu siinä kuoliaaksi"
Seuraa lyhyt hiljaisuus.
Tero: "
minä kuitenkin luin jostain, että se tekisi jo uutta elokuvaa, että ei se varmaan kuitenkaan kuollu siinä."
Tero: "
Jos se ois kuollu siinä Titanicissa, niin eihän se vois tehä uusia leffoja."
Aluksi luulin hänen tarkoittavan, että Titanicille tehtäisiin jonkinlaista jatko-osaa. Ei vaan kyse oli ihan jostain muusta Leonardon leffasta...
Tero oli pelänny että Leo ois OIKEESTI kuollu kyseisessä elokuvassa. Vitsinä se nimittäin ei noita kyselly. Vaikka Tero ei mikään "ydinfyysikko" ole, niin kuitenkin suht normaali. Oli ilmeisesti vaan osannu eläytyä elokuvaan melko hyvin...
PS: Teksin vaikeaselkoisuus johtuu osittain siitä, etä kello 01.45
, mutta suurin syy on kirjoittajan huono kirjoitustaito.