Klassisen tyhmät ihmiset

Sattui ihan itselleni juurikin vähän aikaa sitten. Porukassa juteltiin yhestä miehestä, jota AINA kutsutaan sukunimellä. Tuli sitten mieleen, että enpä taida muista kyseisen jampan etunimeä ja kysäisin reippaasti, että mikäs sen Sepon etunimi olikaan... Onneks oli frendejEn voi sille mitään, mulle tällasta tapahtuu ihan yhtenään :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
6point sanoi:
...Opettaja: aloitappa 6point sinä ja kerro horoskooppisi.
Minä: nisäkäs (hetkeäkään epäröimättä), eiku siis oinas :nolo:

Mä oon joskus pienenä vastannut: Hämähäkkimies.

Elchubagabra sanoi:
...kertoi jutun (joka mielestäni on urban story), että jossain ravintolassa oli tarjoilija runkannut salaattikastikkeen sekaan, ja pari asiakasta oli saanut kurkkuklamydian tjsp. Siinä joku sitten heitti, että varokaa vaan tämänkin salaatinkastikkeen kanssa, tiedä vaikka olis spermaa tässäkin. Yks tyttö siihen sitten sanoi "mä ihmettelinkin, miten tämä tarttuu kitalakeen kiinni".

Muutama sekunti oltiin kaikki ihan hiljaa, jonka jälkeen ihan tolkuton repeäminen. Kyseinen mimmi oli suhteellisen häpeissään. Ja tämä tarina on tosi.

Mä muistan tapauksen kun syötiin kaverien kans harvinaisen pahaa kebabia ja joku sano, että "jossain ulkomaalaisten pitämässä paikassa joku kebabin leikkaaja on runkannu kastikkeeseen." Tähän yks kaveri totes, että "Ja se ois ollu ihan varmana parempaa kuin tää!"

Tapahtui muinoin lankapuhelinten aikaan... Intissä oli lomatarkastus ja jengi innoissaan pois pääsyä odotellessa. Tarkastusten aikoihin sattui tulemaan sähkökatkos, mikä ei itse lomatarkastukseen vaikuttanut. Tarkastuksen jälkeen alik sattui kävelemään erään tuvan ohi jossa istui muutama vaisun oloinen varusmies. Kysäisi ovelta mikäs miehiä vaivaa kun eivät ole lomille rientämässä. "No kun oltiin sovittu että tuon X:n äiti tulee hakemaan kun soitetaan sille, mutta nyt on tuo sähkökatkos..."

Intissä tuli kyllä vastaan aivan ihme vatipäitä... Koksuaikana kesäleirillä yks viestimies veti parikaapelia metsään ja sitten ihmeteltiin, miksi yhteys ei oikein pelaa. Syy: kelojen välinen liitos oli tehty *solmimalla* johdot yhteen. Siis niin, että solmu oli eristeiden kohdalla ja kuoritut päät sojotti kaikki eri suuntiin. Samainen kaveri löi vielä itseään lapiolla jalkaan niin pahasti, että pääsi pois leiriltä.

Intissä muinoin oli hassua kun alokkaat olivat ensimmäistä kertaa pääsemässä sotkuun munkille. Siinä sitten jonottelivat 50 metrin jonon ja lopuksi piti tietää arvomerkki. Ajateltiin porukalla päästää sellainen hiukan ressukan olonen kaveri hiukan helpommalla. Monta kertaa sai jamppa yrittää mutta oli niin totaalisen einari ja jännitti niin, että koko ukko tärisi. Kuudennella kerralla heitettiin kapteenin merkki tiskiin ja sanottiin, että "tämä alkaa k:lla ja loppuu apteeni". Hetken miettimisen jälkeen vapisevalla äänellä kuului vastaus: "M-m-majuri".

Olin sanaton.

Ei sinänsä kuulu tänne, mutta aika onnistunutta kuitenkin. Tossa jokunen viikko sitten oli uutinen, että TOAS suosittelee, että ihmiset eivät kävisi suihkussa baari-illan päätteeksi vaan vasta aamulla kun on herännyt. Tossa syy:

Jos otat, ota suihku vasta aamulla.

Näin neuvoo asukkaitaan Tampereen seudun opiskelija-asuntosäätiö (TOAS). Kampanjan syynä ovat opiskelijat, jotka ovat aiheuttaneet huomattavia vesivahinkoja sammumalla suihkuun lattiakaivon päälle, vuotavan suihkun alle.

Ilmiöstä kerrottiin viime viikolla Aamulehdessä. Jutussa siteerattiin asuntosäätiön kunnossapitopäällikköä. Hän totesi, ettei ilmiö ole uusi, vaan tällaista on sattunut silloin tällöin ennenkin.

Viime vuosina tapaukset ovat kuitenkin lisääntyneet. Yksistään viime vuonna peräti kuusi opiskelijaa aiheutti Tampereella tulvan mentyään suihkuun vahvasti juovuksissa.

Pahimmissa tapauksissa väsähtämiset ovat tulleet todella kalliiksi, kun vesi on päässyt valumaan moniin asuntoihin korkeissa kerrostaloissa.

http://www.kouvolansanomat.fi/arkisto/vanhat/2005/02/02/uutiset/juttu2/sivu.html

Onko monis pakkislainen sammunut suihkuun suihku päällä? :D

naksu sanoi:
Yksi tuntemani veteraanipakkislainen onnistui tuossa pari vuotta muutama vuosi sitten. Oli tullut vielä ulkomailta työtehtävistä, eikä ollut ehtinyt ottaa vakuutusta siihen uuteen asuntoonsa. Järjettömät vesivahingot useaan asuntoon siinä taloyhtiössä. En tiedä, joutuiko korvaamaan. "B" jos luet tätä, kirjoita updatea. :D

on tullut ainakin kerran sammuttua suihkuun. pari vuotta sitten jouduin ilosaari rokista poistumaan kesken illan liiallisen päihteiden käytön takia ja päätinpä sitten kotia päästyä mennä raikkaaseen suihkuun. ja kuinkas siinä kävikään... illan viimeinen artisti kun aloitti soittamaan niin heräilin sieltä suihkun lattialta ehkä noin kolmen tunnin unien jälkeen, luonnollisesti suihku päällä. onneksi kyseisessä kämpässä oli sellainen suihkukaappi, jossa ei pystynyt mitenkään sammumaan viemärin päälle. vaati kyllä melkoista akrobatiaa vääntäytyä sinne suihkukaapin lattialle unille... :zzzz:

Näihin kouluaiheisiin juttuihin vielä yksi lisäys:

Aikoinaan lukion biologiantunnilla opettaja mainitsi, että AIDS on alun perin siirtynyt ihmiseen apinasta. Välittömästi tämän jälkeen nousee käsi ylös luokan takarivistä.
Lehtori K.: "Niiin?"
MR. M: "Jos AIDS on todella siirtynyt apinasta ihmiseen, niin tarkoittaako tuo nyt sitä, että joku on mennyt kuksimaan apinaa?"
Lehtori K.: "WTF??!" :eek:

Seuraa hetken hiljaisuus, minkä jälkeen opettaja toteaa: "Niin, mihin mä äsken jäinkään..." ja jatkaa tunnin pitämistä kuin ei olisi kuullutkaan koko kysymystä. Ei ilmeisesti pitänyt kysymystä vastaamisen arvoisena, vaikka se olikin ilmeisen vilpittömässä mielessä esitetty. Sikäli juttu ei sovi tämän topicin alle, että kysymyksen esittäjä ei ollut millään lailla tyhmä ihminen, päinvastoin, mutta siitä huolimatta kysymys ja sen sanamuoto nostivat hieman hymyä huulille luokassa. ( :offtopic: Tietääkö täällä kukaan vastausta itse kysymykseen, kun aikoinaan opettaja kieltäytyi ottamasta asiaan kantaa? :jahas: )

no-body sanoi:

Aikoinaan lukion biologiantunnilla opettaja mainitsi, että AIDS on alun perin siirtynyt ihmiseen apinasta. Välittömästi tämän jälkeen nousee käsi ylös luokan takarivistä.
MR. M: "Jos AIDS on todella siirtynyt apinasta ihmiseen, niin tarkoittaako tuo nyt sitä, että joku on mennyt kuksimaan apinaa?"

Seuraa hetken hiljaisuus, minkä jälkeen opettaja toteaa: "Niin, mihin mä äsken jäinkään..." ja jatkaa tunnin pitämistä kuin ei olisi kuullutkaan koko kysymystä. Ei ilmeisesti pitänyt kysymystä vastaamisen arvoisena, vaikka se olikin ilmeisen vilpittömässä mielessä esitetty. Sikäli juttu ei sovi tämän topicin alle, että kysymyksen esittäjä ei ollut millään lailla tyhmä ihminen, päinvastoin, mutta siitä huolimatta kysymys ja sen sanamuoto nostivat hieman hymyä huulille luokassa. ( :offtopic: Tietääkö täällä kukaan vastausta itse kysymykseen, kun aikoinaan opettaja kieltäytyi ottamasta asiaan kantaa? :jahas: )
No minäpä itse esitin kerran uskonnon tunnilla erään teorian. Käsiteltiin maailmanuskontoja ja vuorossa oli juutalaisuus. No opettaja sitten kertoi, että kaikki juutalaiset pojat ympärileikataan jo nuorena ja jonkun ajan päästä että juutalaisten alkuperäinen pyhä kirja (toora?) on tehty nahasta. No minä sitten esitin kysymyksen, että onko se tehty niistä juutalaisten leikatuista esinahoista? Opettaja muistaakseni vaan nauroi tälle, enkä muista minkä eläimen nahasta se muka oli sitten oikeasti muka tehty. :lol2:

naksu sanoi:

Kerran olen sammunut kylpyammeeseen.
Tuli teininä juotua liikaa ja sammuin vessaan. Herätessäni huomasin, että oksennusta oli vähän joka paikassa,
Amme täyteen vettä ja pesulle. Eli heti, kun pääsin ammeeseen niin nukahdin sinne.

no-body sanoi:
:offtopic: Tietääkö täällä kukaan vastausta itse kysymykseen, kun aikoinaan opettaja kieltäytyi ottamasta asiaan kantaa? :jahas: )

:offtopic: Kukaan ei tiedä täysin varmasti mistä HIV on saanut alkunsa, mutta apinoilla esiintyy samansukuinen sairaus joka tunnetaan SIV-viruksena. Geneettisesti SIV ja HIV ovat hyvin lähellä toisiaan, joten on todennäköistä, että virus on hypännyt joskus lajista toiseen. Mahdollisia tartuntatapoja ovat purema tai raa'an apinanlihan syöminen. Sen verran perverssiä väkeä maailmasta löytyy, ettei tuo kuksiminenkaan poissuljettu mahdollisuus ole halujen puolesta, mutta uskaltaminen onkin sitten toinen juttu.
baboon_jaws.jpg

(miettii saako kieroutuneen leiman otsaansa keksiessään että on mahdollista tappaa otus ensin :nolo: )

Tämä voisi kuulua myös tuonne tornihuhu-threadiin, mutta laitetaan tänne. Joku saapumiseräni alokas oli vetänyt vasemmalla kädellä lippaan ja skappari oli huomauttanut asiasta. Kaveri meni ilmeisesti paniikkiin eikä osannut vaihtaa kättä kokonaan, vaan veti kummallakin kädellä lippaan yhtaikaa.

no-body sanoi:

Mun villi veikkaus on, että tauti olisi päässyt leviämääm apinasta ihmiseen ihan ravintoteitse...eli joku on syönyt esim sairaan apinan aivoja... :david:

apophis sanoi:
Intissä tuli kyllä vastaan aivan ihme vatipäitä... Koksuaikana kesäleirillä yks viestimies veti parikaapelia metsään ja sitten ihmeteltiin, miksi yhteys ei oikein pelaa. Syy: kelojen välinen liitos oli tehty *solmimalla* johdot yhteen. Siis niin, että solmu oli eristeiden kohdalla ja kuoritut päät sojotti kaikki eri suuntiin. Samainen kaveri löi vielä itseään lapiolla jalkaan niin pahasti, että pääsi pois leiriltä.

Viestimiehet rokkaa. Talvirovalla viestimies lähti tuliasemasta vatään parikaapelia patteriston komentopaikkaan. Meni hetki jos toinenkin ja viestimies tuli takasin tuliaseman teltaan. Ihmetteli kovasti et täällähän on jo kaapelit kiinni. Tais olla kaveri pahasti eksyksissä.. :rock:

Jauhettiin yläasteella viikonlopun pippailoista. Yks kaveri oli juonu 40 volttista viskiä. Toinen pisti paremmaksi ja oli juonu 59 volttista rommia. Kolmas oli jo hakenut ulkomailta 70 prosenttista kun Suomessa ei saa myydä, neljännen tuttu oli juonu 90 prosenttista pirtua raakana. Ei sekään vielä mitään viidennen setä oli saanut sairaalasta 95 volttista ja juonu koko pullon. Kuudes pisti paremmaksi, oli juonu lasillisen 110 prosenttista ja ollu käkenä koko illan. Nyt porukka jo epäili ja sanoi että ei semmosta ookkaan. Seitsemäs väläytti että on sitä, itekki oli kuulemma maistanu, oli vaan ollu jo niin vahvaa että oli ollu jauhemaista...

Anonymous sanoi:
Tapahtui viime kesänä:

Jamppa oli katellu futista ja sano, että kyllä se Rooma voittaa em skabat. Porukalla oltiin ihmeissämme ja sanoinkin, että mahdoitko tarkoittaa Kreikkaa, niin Jamppa sano että joo eihän sitä Roomaa ole olemassakaan... :david:

Listaa vois jatkaa...

Niin no en tiedä mut ei mulle kyllä ensimmäiseks tule Kreikka mieleen niinkuin sulle kun kuulen sanan Rooma..........en kyllä seurannu kisojakaan mut kai siel se Italia oli....? :rolleyes:

Ahvena sanoi:
Seitsemäs väläytti että on sitä, itekki oli kuulemma maistanu, oli vaan ollu jo niin vahvaa että oli ollu jauhemaista...

Hahahhaa, tämä oli kyllä paras! :lol2: Idioottikin sen tietää, että 110% alkoholi pysyy jauhemaisena ainoastaan alle -20 celsiusasteessa..

allnighte.gif

heh

Kaveri luulee, että penkissä tangon laskeminen vahvistaa ihan eri lihaksia kuin sen ylös nostaminen ja dipit taas kuulemma vahvistaa eniten niskaa. :david:

MerZi sanoi:
Esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon, mutta mitä kertoo ihmisestä se, että 19-vuotiaana lempiartisti on Günther (siis ihan oikeesti, siis ihan aikuisten oikeesti) ja suosikkikappale Teeny Weeny String Bikini. Ei kyllä voisi mikään muu paremmin kuvaillakaan häntä.

Ehkä olen vain itse syntynyt kalkkikseksi, mutta hyvällä omalla tunnolla voin tuntea olevani ainakin hänen rinnallaan aikuinen tällä iällä...

Se kertoo sen, että kyseinen ihminen pitää tästä ruotsalaisen :david: tekemästa musiikista ja varsinkin tuosta yhdestä kappaleesta. käsittääkseni muuta se ei kerro. Mitä musiikkia "fiksujen" ihmisten, sitten pitäisi kuunnella?
Sama jos sanois, että kaikki joiden lempiruoka on kaalilaatikko(siis ihan oikeesti, siis ihan aikuisten oikeesti) on idiootteja.
Uskon kyllä, että mainitsemasi henkilöt eivät ole niitä kaikista terävimpiä, mutta musiikin perusteella ei voi kuitenkaan tuomita.

Seuraava tapahtui muutamia vuosia sitten yläaste aikoihin, Titanic leffa oli silloin ilmestyny just videolle.

Eräs kaverini, Tero (nimi muutettu) lainasi kyseisen videon minulta ja ilmeisesti piti kyseisestä tekeleestä, koska oli kahdessa päivässä katsonut sen neljä kertaa kokonaan. Niille, jotka eivät elokuvaa ole nähneet, mainittakoon sen kesto, reilu 3h.
Sitten kerran oltiin kahdestaan tulossa jostain kävellen ja puhuttiin elokuvista. Tero kysyi, että "Kuoliko se Leonárdo Dicaprio oikeasti siinä Titanicin lopussa?"
Minä "Joo sehän paleltu siinä kuoliaaksi"

Seuraa lyhyt hiljaisuus.

Tero: "minä kuitenkin luin jostain, että se tekisi jo uutta elokuvaa, että ei se varmaan kuitenkaan kuollu siinä."

Tero: "Jos se ois kuollu siinä Titanicissa, niin eihän se vois tehä uusia leffoja."

Aluksi luulin hänen tarkoittavan, että Titanicille tehtäisiin jonkinlaista jatko-osaa. Ei vaan kyse oli ihan jostain muusta Leonardon leffasta...

Tero oli pelänny että Leo ois OIKEESTI kuollu kyseisessä elokuvassa. Vitsinä se nimittäin ei noita kyselly. Vaikka Tero ei mikään "ydinfyysikko" ole, niin kuitenkin suht normaali. Oli ilmeisesti vaan osannu eläytyä elokuvaan melko hyvin...

PS: Teksin vaikeaselkoisuus johtuu osittain siitä, etä kello 01.45 :zzzz: , mutta suurin syy on kirjoittajan huono kirjoitustaito.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom