Klassisen tyhmät ihmiset

Mulla on yks kaveri ¤ jolta lähtee lähes päivittäin kuolemattomia kommentteja.

Yks parhaista on kun toinen ystävämme sai tietää että on raskaana ja sit ¤ kysyi et aiotteko selvittää kumpaa sukupuolta se vauva on, et tietää minkä värisiä mekkoja ostaa etukäteen!

Toinen ystäväni ihmetteli kerran kun leivottiin et miks mä laitoin mikrossa voita sulattaessa lautasen sen voin alle, kun siellähän on jo se lautanen.. ööh..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaveri kävi tällaisen keskustelun lontooksi.

kaveri: I live in South.
toinen: Really? Where is that?
k: It's on the opposite side of North! :david:
t: In Finland?

toinen reppana oli vielä tosissaan. hävetti, nolotti ja nauratti.
piti nopeasti etsiä paikka minne katseensa suuntaa... :rolleyes:

En itekkään ole mikään kovin fiksu, mutta yks kaveri on todellinen tapaus:
Jonkin aikaa WTC-iskujen jälkeen katottiin töllöstä jotain dokumenttia aiheeseen liittyen. Dokumentin loppupuolella kaveri tokaisee: "niin, montako lentokonetta niihin torneihin oikein törmäs?"
Kerran se pysäytettiin Kehä I:llä kun oli ajanut ylinopeutta ja puhunut vielä kaiken lisäksi kännykkään. Se ei sitten ollut vielä kuullut, ettei se ole enää luvallista (tapahtui 2004 joulukuussa), koska oli alkanut huutamaan poliisille, että mitä se sulle kuuluu puhunko mä puhelimeen vai en... :hyper:

Dragon sanoi:
Niin kuin taulukosta huomasit, niin 4<sup>o</sup>C asteinen vesi on tiheintä ja jos on olemassa suuri vesimäärä - kuten meri, jossa on lämpökerroksia, tihein vesi kerros on luonnollisesti pohjalla.

Niin kuin taulukosta huomasin, siinä tiheys ilmoitetaan merenpinnan tasossa. En tajunnut, että meren pinta on meren pohjassa. Sori.

Kaveri soitti meille yläasteella kotiin ja kysyi että: "Hate, missä sä oot" :D Samainen tyyppi oli kysynyt kaveriani lenkille, "Jasu, lähde lenkille" ja kun kaveri ei ollut suostunut niin se oli jäänyt sinne käytävään istumaan ja kun kaveri oli kattonut ovisilmästä joskus vartin päästä ja avannut oven niin taas kuului: "Jasu, lähde lenkille"

Ala-asteelta muistan kun luokkatoverini pähkäili numeron 11 kanssa.Hän ei tiennyt että kumpi niistä ykkösistä tulee ensin ja kumpi viimeiseksi. Ehkä tätä ei voi laskea tyhmäksi koska oltiin ehkä tokalla, mutta ihan huvittava juttu kuitenkin :)

Meidän varastopäällikkömme oli kierroksella työpäivän lähetessä loppuaan:
Tuli kysymään kaverilta että onko trukit jo viety lataukseen. Kaveri vastasi herjalla, että "on joo, noi pumppukärryt on enää tuossa lataamatta". No, pomo jäi siihen pitkäksi aikaa ihmettelemään että mihin niissä nyt sitten töpseli työnnetään.. Lopulta luovutti ja käveli silminnähden vaivaantuneena pois.
:arvi:

Olin eteelässä serkkujen luona kyläilemässä. Oltiin jo yläasteikäsiä. Reitti kylille kulki rautatien yli. Serkku katsoi aina vain toiseen suuntaan ennen ylitystä. Aloin jo ihmettelemään että muistaakos kaupunkilainen aikataulut jo ulkoa. No mie sitte viimisenä päivänä kysyin siltä ku mentiin taas radan yli että miks se kattoo vaan toiselle puolelle. Vastaus oli: "Taukki, eihän junat voi tulla ku yhestä suunnasta, muuten ne törmäis yhteen!"

Taha sanoi:
Niin kuin taulukosta huomasin, siinä tiheys ilmoitetaan merenpinnan tasossa. En tajunnut, että meren pinta on meren pohjassa. Sori.
Nyt taas mä en ymmärrä, mitä toi lause tarkoittaa.

Taha sanoi:

Jos sä osaisit lukeakin sitä taulukkoa ja tajuaisit sanat "Density" ja "Pressure" niin voisit jopa ymmärtää sitä taulukkoa.

Ilmanpaine oli ilmoitettu merenpinnan tasosta. Nesteiden kokoonpuristuminen on helvetin pientä, ei veden +4 asteisen veden tiheys muutu vaikka se olisi pinnalla tai 5 km syvyydesä.

Lukioaikainen historianopettajani oli suloinen papparainen, joka oli aina vähän pihalla. Kerran aiheena oli nälkävuodet, ja pappa selitti tohkeissaan: "Ihmisillä ei ollut silloin ruokaa, ja he söivät jopa kuolleita eläimiä!" :lol2:

Ammattikoulussa luokallani oli todellinen blondi. Häneltä saattoi odottaa aina mitä uskomattomimpia kommentteja asiaan kuin asiaan (harmi vain, että useimmat niistä ovat unohtuneet). Kerran hän tuli vastaan kun olin tulossa työvoimatoimistosta, ja kysyi oliko löytynyt mitään sopivaa hommaa. Vastasin, että eipä oikein muuta ollut tarjolla kuin puhelinmyyntiä, johon hän silmät pyöreinä: "Miksi ihmeessä sä puhelimesi haluat myydä?" :hyper:

Taha taisi noilla vedenlämpöjutuilla lunastaa paikkansa otsikon ihmisten joukossa.:)

Eräs pieneltä maaseutupaikkakunnalta kotoisin oleva tyttönen (blondi, lienee sattumaa) ei myöskään aina ollut ajan tasalla. Kerran hän oli ostanut uuden 28" television entisen pienen telsun ohelle. Kun hän paikallisessa pubissa siitä jutteli isosiskoni ja tämän ystävien kanssa, heitti yksi porukasta läppänä että
"oletko jo ilmoittanut tv-hallintoon?"
johon tyttö "kuinnii?"
"No kun sulla on isompi telkkari kun ennen niin pitäähän sun maksaa isommat luvat"
Tässä vaiheessa muija oli ihan kuin olisi vain unohtanut ja sanoi "voi hitto,unohdin. No kerkee sitä huomenna soittamaan, ei ne nyt yhdestä päivästä suutu."
Kukaan kavereista ei kertonut ko. henkilölle totuutta, mutta seuraavana päivänä tämän poikaystävä asiasta kuultuaan informoi tätä, joten kepponen ei mennyt ihan loppuun asti.

Löytyyhän noita idiootteja elämän varrelta. Ekana tulee mieleen vuosia sitten kun oltiin yläasteella äikän tunnilla ja piti ryhmissä kirjoittaa jotain juttua. Kirjottajaksi valittiin yks luokan tyttö, joka oli hiukan yksinkertainen. Noh, sitten ruvettiin sanelemaan jotain paskaa sille ja tuli mieleen, että vois tarkistaa mitä se on sinne kirjoitellut. En muista mitä siellä oli mutta pointti oli tämä: "Ajateltiin että video kertoi koirista pilkku kissoista pilkku lehmistä ja papukaijoista piste". Se toope oli siis kirjoittanut , ja . kirjaimin, kyllä sai nauraa ihan vääränä.

itse internetin alkuaikoina tunaroin kun kaveri saneli jotain sähköpostiosoitetta ja sanoi miukumauku niin enköhän minä ruvennut sitä kirjoittamaan m-i-u-k-u-m-a-u-k-u kirjaimilla :nolo:

Purtsi sanoi:
:hyper: Ja tämän threadin otsikko olikin...
Niin, no sopii tuo otsikko kyllä tuon Tahan vesijuttuihin

Mua ottaa päähän sellaset ihmiset, jotka eivät uskalla/pysty/osaa(?) ottaa vastuuta mistään tekemisistään tai päätöksistään, niin siviili- kuin työelämässäkin. Huolestuttavaa on se, että näitä tuntuu olevan kaiken aikaa enemmän ja vastaan tulevat tilanteet ovat yhä yksinkertaisempia ja arkipäiväisempiä. Heitetään vaan hanskat naulaan ja sanotaan esim.: "Emmä (niinku) tiiä"...

Siloposki sanoi:
Meidän varastopäällikkömme oli kierroksella työpäivän lähetessä loppuaan:
Tuli kysymään kaverilta että onko trukit jo viety lataukseen. Kaveri vastasi herjalla, että "on joo, noi pumppukärryt on enää tuossa lataamatta". No, pomo jäi siihen pitkäksi aikaa ihmettelemään että mihin niissä nyt sitten töpseli työnnetään.. Lopulta luovutti ja käveli silminnähden vaivaantuneena pois.
:arvi:

Kun olin varastossa duunissa niin meillä oli muutama ladattava pumppukärry ja niissä se reikä mihin töpseli tökätään oli semmosessa paikkaa jos ei tienny niin ei varmaan huomannu kattoo....

en kyllä tiedä miten se tekee ihmisestä tyhmän ettei osaa laittaa pumppukärryhä latautuu, tai no toisaalta pomon kyl tulis tietää et miten hommat toimii

Sininenporkkana sanoi:
Kun olin varastossa duunissa niin meillä oli muutama ladattava pumppukärry ja niissä se reikä mihin töpseli tökätään oli semmosessa paikkaa jos ei tienny niin ei varmaan huomannu kattoo....

en kyllä tiedä miten se tekee ihmisestä tyhmän ettei osaa laittaa pumppukärryhä latautuu, tai no toisaalta pomon kyl tulis tietää et miten hommat toimii
Kyseessä taisi olla ihan tavanomainen pumppukärry missä ei mitään sähköä tunneta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom