Klassisen tyhmät ihmiset

power puff girl sanoi:
Mulla on yks kaveri ¤ jolta lähtee lähes päivittäin kuolemattomia kommentteja.

Yks parhaista on kun toinen ystävämme sai tietää että on raskaana ja sit ¤ kysyi et aiotteko selvittää kumpaa sukupuolta se vauva on, et tietää minkä värisiä mekkoja ostaa etukäteen!

Toinen ystäväni ihmetteli kerran kun leivottiin et miks mä laitoin mikrossa voita sulattaessa lautasen sen voin alle, kun siellähän on jo se lautanen.. ööh..

Ei helv.. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuttu(amis..) pisti kauppaan myynti-ilmoituksen mopostaan. Siinä myynti-ilmoituksen laidassa kun on valmiiks niitä revittäviä puh. nro. lappuja, niin tämä tuttu pisti ensimmäiseen numeronsa, muihin sitten --||-- merkin. Eikä edes tajunnut, kun yritettiin selittää tapahtunutta.

hyrre sanoi:
Tuttu(amis..) pisti kauppaan myynti-ilmoituksen mopostaan. Siinä myynti-ilmoituksen laidassa kun on valmiiks niitä revittäviä puh. nro. lappuja, niin tämä tuttu pisti ensimmäiseen numeronsa, muihin sitten --||-- merkin. Eikä edes tajunnut, kun yritettiin selittää tapahtunutta.
Hohhoo:lol2:
Toi on jo aika saapas.

omalla luokallani kerran yksi tyttö väläytti kun suunnittelimme luokkaretkeä ja siellä oli tarkoitus toteuttaa ajelu jollain mikroauton tapaisilla autoilla.Nooh ikäraja sellaisiin laitteisiin sattui olemaan 15v ja tämä kyseinen tyttö oli täyttänyt hiljattain 16.Hän siinä sitten väläytti että:"vähä tyhmää ku mä en saa enää ajaa ku oon 16" :hyper:

pakko kirjoittaa oma kokemus tod. klassisen tyhmästä ihmisestä. ko. nuori nainen on vain vuotta mua nuorempi. ollaan oltu samalla luokalla, mutta tää aloitti hoitoalan opiskelut sitten neljättä kertaa uudestaan kun me muut jatkoimme etiäpäin opinnoissa. et ei ainakaan voi syyttää motivaation puutteesta, että olkaa huoleti ihmiset, hoitajia on monenlaisia :D

no mutta asiaan. oli anatomian tunti ja me käsiteltiin jotain aihetta, en nyt tarkalleen muista mitä, mutta kuitenkin tää tyttönen sitten kysäisi - ei todellakaan liittynyt käsiteltävään aiheeseen - että voiko ihmisen hiivasta leipoa? siinä vaiheessa luokkaan syntyi repäisevä hiljaisuus :eek: , ottaen huomioon, että luokassa suurin osa oli naisia, jonka jälkeen alkoi kuulua tukahdetettua naureskelua :lol2: meidän eturiviläisten keskuudesta. tuntia jatkettiin normaaliin tapaan, kun tyttö oli saanut vastauksen että EI, ihmisen hiivasta EI voi leipoa. itselläni oli lähes fiilis :rolleyes: oh my fucking god, voiko joku olla noin stupido, mutta ilmeisesti voi :evil:

MerZi sanoi:
Mulla on parikin hyvää esimerkkiä, joita toisin en kykene riittävän hyvin kuvailemaan pelkkien sanojen voimin.. Kuka tässä voi itseäänkään niin fiksuna ja filmaattisena pitää, mutta näiden kahden (blondin) kohdalla on kyllä allekirjoittaneellakin vara arvostella. Näiden neitokaisten kohdalta NÄKEE ulospäin, että he ovat aidosti tyhmiä.. Saan vakavia ahdistuskohtauksia jos minua lähestyy tämä kyseinen neiti A, silmät suurena räpsyen, ylivaalennetuissa, lähes läpinäkyvissä hiuksissaan ja yltä päältä vaalean punaisissa vaatteissaan antamaan älykkäitä kommentteja asiaan kuin asiaan. Joskus olisi parempi vaan pitää suunsa kiinni. Tai oikeastaan aina, jos ei todellakaan ole mitään viisasta sanottavaa. Eivätkä ole kommentit niitä ainoita mitä ko. henkilö vapaasti ANTAA jakoon. Kyseinen neiti on jonkin sortin kodinhoitaja, ulkoiluttaa pappoja haastellen "kaunis päivä tänään, olikos se Reino-setä siellä kolmannessa maailmansodassa sotimassa.."

Tässä tapauksessa sanat eivät riitä kuvailemaan, hänet täytyisi jokaisen kokea henkilökohtaisesti.

Toinen on henkilö jonka kanssa olin samalla luokalla koko lukioajan. No tämä neiti B tykkäsi ensinnäkin kuljeskella matalissa lantiohousuissaan stringit kaakkoon vedettynä, niin että persvako vilahteli - eikä muuten älynnyt, mitä kummaa tarkoittaa lause "NOSTA NYT P*R*K*L* NIITÄ HOUSUJA!" Ei vaikka sen sanoi päin naamaa. Esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon, mutta mitä kertoo ihmisestä se, että 19-vuotiaana lempiartisti on Günther (siis ihan oikeesti, siis ihan aikuisten oikeesti) ja suosikkikappale Teeny Weeny String Bikini. Ei kyllä voisi mikään muu paremmin kuvaillakaan häntä. Armotonta hihitystä ja kohellusta, karkailua tunneilta, kaikki tämä lukion abivuonna... :hyper:

Ehkä olen vain itse syntynyt kalkkikseksi, mutta hyvällä omalla tunnolla voin tuntea olevani ainakin hänen rinnallaan aikuinen tällä iällä...

Onneksi tunnen myös joitakin oikeasti älykkäitä vaaleaverikköjä... Eikä postin tarkoitus ollut lietsoa mitään blondivihaa..

jep, tiedän tapauksia minäkin ja ahdistus siinä tulee jos joutuu kauaa keskustelemaan heidän kanssaan. harmi vain että eksyvät tuollaiset sit salillekin. yritä nyt siinä sitten tehdä treeniä, kun yhdet heiluu jollain kilon käsipainoilla valittaen että "oikeasti hei, mä haluan kiinteytyä ja isot lihakset on aivan järkkyy. ja hei, oikeasti pakko päästä radalle. ja kuulitsä oikeasti mitä se sanoi sulle silloin?.. ja hei, oikeasti, mun on pakko päästä shoppaileen ne ihq housut.." plaa plaa plaa. tekis mieli nostaa seinälle vähäksi aikaa, prkl.
joo, ne isot lihakset tuleekin kilon painoilla. :jahas: ja onko sitä pakko ravata baarissa joka ilta, mutta jos ei ole elämää, niin.. :rolleyes: tai pahinta just on kun ehkä joltain 15-vuotiaalta vois odottaa kauheaa sähellystä kaiken suhteen, mut jos jo munki ikäinen, niin luulis et vois opetella olemaan aikuinen ihminen ihan aikuisten oikeasti :D

Aylah sanoi:
yritä nyt siinä sitten tehdä treeniä, kun yhdet heiluu jollain kilon käsipainoilla valittaen että "oikeasti hei, mä haluan kiinteytyä ja isot lihakset on aivan järkkyy.

Ai oot törmänny mun isosiskoon :hyper: Sanoin sille, että alkaisit käyttämään vähän isompia painoja ja menin kyllä vähän :jahas:, kun vastaus oli: "En mä halua mitään isoja rumia lihaksia." :wall:

Two Sheds sanoi:
Ai oot törmänny mun isosiskoon :hyper: Sanoin sille, että alkaisit käyttämään vähän isompia painoja ja menin kyllä vähän :jahas:, kun vastaus oli: "En mä halua mitään isoja rumia lihaksia." :wall:
:) enkä nyt tarkoita että tää oli sun siskoa mitenkään. mulle tulee vain omien kokemuksien kautta mieleen sellaiset älyvapaat muijat, jotka tulee vain tulemisen vuoksi salille viettämään aikaa ja sit tuijottelemaan peilistä että vitsit kun kiinteytyisi jne" ei jaksa oikein sellaista kuulla, kun ei ne lihakset kasva isoiksi yhdessä yössä, prkl.

mut ite ainakin haluan olla enemmän lihaksikas kuin sellainen laiha läski, että sit pursuu ylimääräistä kamaa vaikka muuten oliskin laiha. enkä nyt tarkoita myöskään sitä että haluaisin olla iso Arskaakin isompi. mut on se mun mielestä kauhean näköistä, kun sellaista löyhää läskiä löytyy enemmänki vaik onki laiha ihminen :urjo: mut johan tässä jo ite ollaan voiton puolella enemmän kuin vain vähän :rock: vaik ite sanonki :) meni vähän :offtopic:

Aylah, kiva kuulla etten ole kokemuksineni yksin.. ;) Vielä tästä aiemmassa postissa kuvailemastani vaalenpunaisiin pukeutuvasta kotihoitsusta, hänhän harrastaa myös salia. Onneksi käy toisella salilla, mutta ilokseni törmään häneen vähintään kerran viikossa oman salini pukuhuoneessa, hän käy nääs sohvaperunoiden jumpparyhmässä. (ihan oikeasti, se ryhmä on ton niminen!) Taannoin tapasin hänet salilta lähtiessäni, no hän tuli sitten myöhässä sinne jumppaan, melkein kaikki olivat jo menneet jumppasaliin. Voi taivas mikä huoli ja murhe: "Voi ei, nyt ne kaikki kilon painot on jo varattu, voi ei, ei voi olla totta.." Yiritin siinä sitten ohimennen lohdutella, että "no, enemmänhän siitä hyötyä on jos otat kuule vaikke ne kahden kilon painot!" Siihen hän sitten että "No ei, mä teen sit ilman painoja, en mä halua mitään isoja lihaksia." En sanonut enää mitään, pakkasin reppuni ja poistuin ulko-ovesta. Fillaroin kiireellä kotiin peläten, "eihän toi ole tarttuvaa.." ;)

AAAARGH!!! :curs: Mä en ymmärrä.. Enkä voi mitään, mut aina tavatessani hänet tai hänen kaltaisiaan ihmisiä, mun on hirveen vaikea pysyä vakavana. Mulla ei oo mitään yhteistä keskusteltavaa esim. hänen kanssaan, ja ne kerrat kun oon jostain pakottavasta syystä yrittänyt, ovat päättynyt siihen kun mun on pitänyt juosta vaikka vessaan, "oksennusta pidätellen" tms, ja nauraa kutkattaa siellä keskenäni... :lol2: Hän on OIKEASTI bimbo, kaikki on niin "IHANAA": "IHANA paita", "IHANAt hiukset".. Joku saattaa kuvitella että mä "ylireagoin", mut siinä tapauksessa, tulkaa näkemään ja kokemaan, voin järjestää treffit! :haart:

Vielä yksi avautuminen: Mä en muuten ymmärrä, miks ennen tollasta jumppaa tai salille menoa täytyy vielä pukuhuoneessa ehostaa - punata huulet, suihkutella hiuskiinnettä ja hajuvettä, puuteroida... Menen itsekin yleensä salille ne meikit naamassa mitä oon aamulla laittanut, mutta en mä nyt treenien takia meikkaa!

MerZi sanoi:
Aylah, kiva kuulla etten ole kokemuksineni yksin.. ;) Vielä tästä aiemmassa postissa kuvailemastani vaalenpunaisiin pukeutuvasta kotihoitsusta, hänhän harrastaa myös salia. Onneksi käy toisella salilla, mutta ilokseni törmään häneen vähintään kerran viikossa oman salini pukuhuoneessa, hän käy nääs sohvaperunoiden jumpparyhmässä. (ihan oikeasti, se ryhmä on ton niminen!) Taannoin tapasin hänet salilta lähtiessäni, no hän tuli sitten myöhässä sinne jumppaan, melkein kaikki olivat jo menneet jumppasaliin. Voi taivas mikä huoli ja murhe: "Voi ei, nyt ne kaikki kilon painot on jo varattu, voi ei, ei voi olla totta.." Yiritin siinä sitten ohimennen lohdutella, että "no, enemmänhän siitä hyötyä on jos otat kuule vaikke ne kahden kilon painot!" Siihen hän sitten että "No ei, mä teen sit ilman painoja, en mä halua mitään isoja lihaksia." En sanonut enää mitään, pakkasin reppuni ja poistuin ulko-ovesta. Fillaroin kiireellä kotiin peläten, "eihän toi ole tarttuvaa.." ;)

:lol2: Miten noita ihmisiä tähän maailmaan mahtuukaan..
Onx tää tyyppi joku "hienohelma" joka yrittää saada jokaisen jätkän huomion jnejne? Ulkonäöltään nätti? Olevinaan nätti?

MerZi sanoi:
Vielä yksi avautuminen: Mä en muuten ymmärrä, miks ennen tollasta jumppaa tai salille menoa täytyy vielä pukuhuoneessa ehostaa - punata huulet, suihkutella hiuskiinnettä ja hajuvettä, puuteroida... Menen itsekin yleensä salille ne meikit naamassa mitä oon aamulla laittanut, mutta en mä nyt treenien takia meikkaa!

Tätä mä en kans ymmärrä! Olen ihan samaa mieltä, että meikkejä en pois pese, kun menen salille, mut en kyllä lisääkkään. Mene sellaisena kuin olen koko päivän ollut! :)

Dragon sanoi:
Niin kuin taulukosta huomasit, niin 4<sup>o</sup>C asteinen vesi on tiheintä ja jos on olemassa suuri vesimäärä - kuten meri, jossa on lämpökerroksia, tihein vesi kerros on luonnollisesti pohjalla.

4-asteinen merivesi ei ole tiheintä! Siinä on suolaa mukana, jolloin tiheys muuttuu. Mitä kylmempää merivettä sitä tiheämpää. Eli se -1 on siellä pohjalla. Ei nyt sekoteta merivettä mihinkään labrassa tislattuun veteen... :D

alumiini sanoi:
4-asteinen merivesi ei ole tiheintä! Siinä on suolaa mukana, jolloin tiheys muuttuu. Mitä kylmempää merivettä sitä tiheämpää. Eli se -1 on siellä pohjalla. Ei nyt sekoteta merivettä mihinkään labrassa tislattuun veteen... :D

Onko valtameressä suuretkin suolaisuusvaihtelut syvyyksissä vai eikö siellä normaali ionien diffuntoituminen toimi?

Lämpötila vaikuttaa enemmän veden tiheyteen kuin ionikonsentraatiot.

MerZi sanoi:

Käsittämättömin pakkelointihetki oli kun eräs neitokainen uimahallilta lähtiissä pakkeloi naamansa ja kähersi hiuksensa. Aikaa tuhertui puolituntia. Ei se muuten, mutta leidi asui 200 metrin päässä hallilta! :wall: Pitikö tosiaan raahata kiharrin ja koko meikkiarsenaali mukaan? Eikö tosiaan voinu kävellä kotiin paklaamaan? Rouva oli varattu ja hänellä oli lapsikin, joten ei varmaan tarvinnut pelätä että unelmien prinssi karauttaa juuri silloin paikalle kun pakkelit ei ole kohillaan. Normaalin puuterin pöläytyksen ja semmoset oisin vielä ymmärtänyt, mutta tommonen täyshoito...

Ahvena sanoi:
Käsittämättömin pakkelointihetki oli kun eräs neitokainen uimahallilta lähtiissä pakkeloi naamansa ja kähersi hiuksensa. Aikaa tuhertui puolituntia.... *klip klip*

Kysymys kuuluu: mitä SINÄ teit sen puolen tunnin ajan?

Dragon sanoi:
Onko valtameressä suuretkin suolaisuusvaihtelut syvyyksissä vai eikö siellä normaali ionien diffuntoituminen toimi?

Lämpötila vaikuttaa enemmän veden tiheyteen kuin ionikonsentraatiot.

Mitä sä yrität sanoa? En mä tajua. :) Sitäkö, että 4-asteinen merivesi on tiheämpää kuin esim. 1-asteinen merivesi? Sillä 1-asteinen merivesi on tiheämpää! Niin se vaan on.

Edit: Tällä lauseella "Lämpötila vaikuttaa enemmän veden tiheyteen kuin ionikonsentraatiot." ei ole muuten oikeastaan mitään järkevää sanomaa, sillä täähän on suhteellista. 10 asteen muutos lämpötilaan vaikuttaa enemmän kuin esim. 3g suolan lisääminen litraan vettä, mutta taas 30g suolan lisääminen litraan vettä vaikuttaa enemmän kuin 0,1 asteen muutos...

Eleonoora sanoi:
Tätä mä en kans ymmärrä! Olen ihan samaa mieltä, että meikkejä en pois pese, kun menen salille, mut en kyllä lisääkkään. Mene sellaisena kuin olen koko päivän ollut! :)
jep, sama mulla.mitä järkeä sitä on heittää lisää meikkiä naamaan kun ne sit sottaa enemmän ja kivahan siinä on varmaan olla silmämeikit poskilla jos oikein hikipäänä vetää treeniä. mut tosin jos niitä kilon painoja nostelee, tuskin mitään hikeä edes saa pintaan :D

Eleonoora sanoi:
:lol2: Miten noita ihmisiä tähän maailmaan mahtuukaan..
Onx tää tyyppi joku "hienohelma" joka yrittää saada jokaisen jätkän huomion jnejne? Ulkonäöltään nätti? Olevinaan nätti?

Aika tavallinen parikymppinen "wannabe-teen-forever" vetyperoksidiblondi.. Voi olla joidenkin mielestä erittäinkin nätti kokonaisuus, nimittäin jos tykkää "OLEN NIIN BLONDI"-tyypeistä.. ;) Ei häntä voi mitenkään klassisen kauniiksi sanoa, mutta ah, ne silmät. Hänellä on hauska piirre yrittää jatkuvasti pitää otsa kurtussa silmiään niin auki kuin mahdollista. :rolleyes: Näyttää vähän hassulta, mut luultavasti omasta mielestään tämä ikään kuin kruunaa kokonaisuuden. Vaikuttaa siltä, että tyttö kuvittelee olevansa tosi kaunis ja muutenkin älykäs, no se kai se onkin tärkeintä... Voi voi, mut hänen tapauksessaan se äly ei säteile ulospäin.. :D Onneksi voin hyvällä omallatunnolla sanoa, ettei oo tarvetta puhua ko. neidistä epäystävälliseen sävyyn ainakaan sen vuoksi, että olisin jostakin hänelle kateellinen... Never. :)

Ei oo mitenkään hirmu kiva puhua toisista pahaa tällä tapaa, mut näitä tapauksia näyttää löytyvän muiltakin kun multa, joten keep on going...

Ahvena sanoi:
Käsittämättömin pakkelointihetki oli kun eräs neitokainen uimahallilta lähtiissä pakkeloi naamansa ja kähersi hiuksensa. Aikaa tuhertui puolituntia. Ei se muuten, mutta leidi asui 200 metrin päässä hallilta! Pitikö tosiaan raahata kiharrin ja koko meikkiarsenaali mukaan? Eikö tosiaan voinu kävellä kotiin paklaamaan? Rouva oli varattu ja hänellä oli lapsikin, joten ei varmaan tarvinnut pelätä että unelmien prinssi karauttaa juuri silloin paikalle kun pakkelit ei ole kohillaan. Normaalin puuterin pöläytyksen ja semmoset oisin vielä ymmärtänyt, mutta tommonen täyshoito...

Just tätä mä ajoin takaa. Mulle ei mene jakeluun... Niinkun Eleonoorakin sanoi, jos sattuu työ/koulupäivän jäljiltä olemaan meikit naamassa ja hiukset laitettu niin antaa olla, ei kehtaa treenien takia alkaa poistamaankaan. Jos taas ei ole, en todellakaan salille menon takia ala ehostamaan! Ja vaikka mulla onkin salilta matkaa kotiin parisen kilometriä, hyvin taittuu pipo silmillä fillaroiden vaikkei oliskaan viimeisen päälle fiininä.. :)

Mutta meitä on moneen junaan, niin kuin sanottu!

:offtopic: Suolaisuus vaikuttaa kyllä veden tiheyteen. Itämeressä veden tiheys on suurimmillaan 1,5-3,5 asteessa riippuen suolapitoisuudesta. Huomattavasti suolaisemmassa vedessä tiheys saattaisi olla suurimmillaan 1 asteen lämpötilassa, mutta varmaa tietoa minulla ei asiasta ole.

Willie sanoi:
:offtopic: Suolaisuus vaikuttaa kyllä veden tiheyteen. Itämeressä veden tiheys on suurimmillaan 1,5-3,5 asteessa riippuen suolapitoisuudesta. Huomattavasti suolaisemmassa vedessä tiheys saattaisi olla suurimmillaan 1 asteen lämpötilassa, mutta varmaa tietoa minulla ei asiasta ole.

Hmm kyllä mä saattaisin ton "1 asteinen merivesi on tiheintä" -väitteen vielä hyväksyäkin mutta en niitä Tahan väitteitä -1 asteisesta pohjavedestä, koska siinä vaiheessa vesimolekyylien väliset vetysidokset alkavat jo olla niin voimakkaita ja jäänmuodostus lähellä, että sen vaikutus tiheyteen ajaa voiton suolaisuuseroista.

Okei Alumiini mä hyväksyn sun 1-asteen väitteen :)

Löysin tällaisen linkin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom