Klassisen tyhmät ihmiset

Kaverin anopilla on ihan hyviä väläytyksiä.
Kaveri istuu appivanhempiensa luona perjantai iltana yhdeksän aikoihin ja elokuva alkaa televisiosta. Anoppi avaa taas suunsa ja kertoo kuinka hän tuntee kaikki näyttelijät ulkonäöltä koska on elokuva harrastaja. Noh alku teksit alkaa ja anoppi välyttää ilmaan aijaa tässä on myös Also Starring......http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newreply.php#
Hyper
Noh samainen anoppi oli jenkeissä kesälomalla ja takaisin palattuaan hän kertoi tapahtumista, anopin kertomusten mukaan oli hirveän vaikeaa löytää tiettyjä katuja, koska suurimman osan kadun nimistä oli One Way......http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newreply.php#
Hyper

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerran aikoinaan enkun tunnilla meidän piti pitää pareittain esitelmä 5min valmistelulla jostain annetusta aiheesta. Saimme parini kanssa jonkun ravintoaiheisen teeman, josta sitten väsäsimme kalvolle ravintoympyrän ja jotain muuta bullshittiä. Siinä kun aloin selittämään, niin yks tyyppi kysyy, että eikös liha ole proteiinia? Minä siihen, että onhan se, miten niin? Tyyppi viittoo kalvoa kohti ja huomaan, että kattos perkele siellähän on meat ja proteins vierekkäin. :nolo:

Puolustukseksi todettakoon, että kyseessä oli aamutunti.

Janne sanoi:
Mäkin joskus totesin parille kaverille musiikkia kuunnellessa että kylläpä kuulostaa James Hetfieldiltä tää laulaja, pojat pääs kuittaamaan et voisko johtuu siitä et kuunnellaan Metallicaa. :nolo:

Tänään tapahtui itellä vähän vataava tapaus duunissa. Radiosta tuli Jope Ruonansuun biisi. Työkaveri sanoi että on tällä ruonansuulla yksi hyväkin kappale. Johon minä fiksuna, että "Juu ja onhan sillä se Enkeleitä Toisillemme -biisikin". Ja eikös se ollut just se sama biisi joka radiossa soi. Eikä tullu yhtään :david: -olo.

Fortuna sanoi:
Kaverin anopilla on ihan hyviä väläytyksiä.
Kaveri istuu appivanhempiensa luona perjantai iltana yhdeksän aikoihin ja elokuva alkaa televisiosta. Anoppi avaa taas suunsa ja kertoo kuinka hän tuntee kaikki näyttelijät ulkonäöltä koska on elokuva harrastaja. Noh alku teksit alkaa ja anoppi välyttää ilmaan aijaa tässä on myös Also Starring......http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newreply.php#
Hyper
Noh samainen anoppi oli jenkeissä kesälomalla ja takaisin palattuaan hän kertoi tapahtumista, anopin kertomusten mukaan oli hirveän vaikeaa löytää tiettyjä katuja, koska suurimman osan kadun nimistä oli One Way......http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newreply.php#
Hyper
Mielettömän hienosti nuo linkit. Ja vielä totta vie niin käytännöllisiä että!

Anonymous sanoi:
Yks eukko luuli, että autonrattia käännettäessä kaikki pyörät kääntyvät :D

kuikelo sanoi:
Nelipyöräohjaus?

muutama vuosi sitten jommassa kummassa iltapäivälehdessä oli naistoimittajan juttu automessuilta... toimittaja kertoi nelipyöräohjauksella varustetusta automallista ja totesi nelipyöräohjauksen olevan kätevä taskuparkeerauksessa; autolla kun voi tällöin ajaa sivuttain "taskuun"

:david:

Entisen poikaystäväni äiti ei aina ollut maailman loogisin ihminen. Kerran mittasimme huoneen leveyttä mitalla josta puuttui 10cm pala mitta-asteikon alusta. Mamma väitti kiven kovaa että saatuun lukemaan pitäisi lisätä 10cm (eikä missään nimessä vähentää) koska mitastahan puuttuu pala!

Tää on hiukan :offtopic: mutta ihan pakko laittaa.
Saattaa olla myös Wanhaa urbaanilegendaa jne. mutta asiaan:

Sattui siis kuulemma sairaanhoitajakoulussa:

Opettaja luennoi aiheena lisääntyminen ja että spermassa on siittiöiden lisäksi eräänlaista ravintoainetta, jota siittiöt käyttävät ravinnokseen. Joten siis sperma on osaksi hiilihydraattia, samoin kuin sokerikin.

Noh, eräs tytteli sitten käsi poskella ihmetteli ÄÄNEEN, että kumma kun se ei sitten maistu yhtään makealle.

Koko luokka oli hetken että WTF? ennen totaalirepeämistä :hyper:
Likkaa taisi hiukan nolottaa :thumbs:

Niijoo, mä tunsin ala-asteella yhden likan jolla oli kans erinäisiä ongelmia.
Yksi oli että miten levyt (ne antiikkiset vinyylit, tiedättehän) kelataan alkuun.

Ja useamman vuoden kiusattiin sitä kyselemällä, että joko se tietäisi mikä on Leningradin pääkaupunki :D

Mulla on jääny elävästi mieleen ala-aseteelta yks oma moka. Olin eka luokalla ja tais olla ensimmäisiä viikkoja koulussa. Opettaja sitten kyseli oppilailta horoskooppeta ja minä olin ensimmäisenä.

Opettaja: aloitappa 6point sinä ja kerro horoskooppisi.
Minä: nisäkäs (hetkeäkään epäröimättä), eiku siis oinas :nolo:

Jos tänne käy myös alhaisen iän aiheuttaman tietämättömyyden hedelmät, niin tämmöinen tapaus muistui mieleeni biologian tunnilta:

Ope: 'No Janne, oletko Homo Erectus vai Homo Sapiens?'
Janne: 'En mä mikään luolamies ole, vaan Homo Special'

Miä sanoinkin opettajaa yläasteella kerran äidiksi:nolo:

Sukulaku sanoi:
Miä sanoinkin opettajaa yläasteella kerran äidiksi:nolo:

Hö, no eihän tuo mitenkään noloa tai tyhmää ole, minun mielestäni ainakaan!
Montakohan kertaa allekirjoittanut kutsui ala-asteella, etenkin ensimmäisillä luokilla naisopettajaa äidiksi...

Edit: Luin ala-asteella... Joten onhan se ehkä vähän nolompaa jo tuossa vaiheessa, kun olit tuolloin jo yläasteikäinen.. :)

Mut, niitä sattuu... Niinkun näköjään mullekin näitä lukihäiriöitä. :nolo:

Juha77 sanoi:
Tää on hiukan :offtopic: mutta ihan pakko laittaa.
Saattaa olla myös Wanhaa urbaanilegendaa jne. mutta asiaan:

Sattui siis kuulemma sairaanhoitajakoulussa:

Opettaja luennoi aiheena lisääntyminen ja että spermassa on siittiöiden lisäksi eräänlaista ravintoainetta, jota siittiöt käyttävät ravinnokseen. Joten siis sperma on osaksi hiilihydraattia, samoin kuin sokerikin.

Noh, eräs tytteli sitten käsi poskella ihmetteli ÄÄNEEN, että kumma kun se ei sitten maistu yhtään makealle.

Koko luokka oli hetken että WTF? ennen totaalirepeämistä :hyper:
Likkaa taisi hiukan nolottaa :thumbs:
Toi tarina on Turun Yliopiston kaskukirjassa (yliopistossa tapahtunut siis) joten sitä ainakin pidetään totena.

Patologiseen valehtelijaan olen törmännyt yhdessä työpaikassa itsekin. Me välillä oikeen yllytettiin sitä keksimään niitä juttuja. Noilla tuntuu olevan ihan uskomaton mileikuvitus.

Oli kuulemma kerran ollu lotossa kaverilla 7 oikein, kuponkin tietysti meni hukkaan ja kaveria vitutti. Oli myös ssanut rautaputkesta käteen ja puoli purkkia pippurisumutetta naamaan, mutta oli terveellä kädellä nostanu päälle käyneen tyypin ilmaan seinää vasten ja pitäny siinä poliisin saapumiseen asti. Poliisit tietty kehu vitun kovaksi jätkäksi, eipä.

Kaverin mukaan Suomessa on monta tunturia kaivettu ontoiksi, ja niissä on myös lentäviä lautasia panssarivaunujen lisäksi + pari jenkeiltä lahjaksi saatua ydinpommia.

Joskus skidinä meidän taloyhtiössä asui eräs kundi, jolla kyllä oli tuota patologisen valehtelijan vikaa, eikäpä tuo tainnut ihan se kaikista terävin tapauskaan olla... Uskomattomia juttuja tyypillä riitti, esim. se, että kerran hän tohkeissaan selosti pihan penskoille (oltiin ehkä jotain kymmenvuotiaita tjsp), miten hänen isänsä oli erään kerran nähnyt marsilaisia ja heidän aluksensa. No, kun minä ja pikkuveli sitten mainitsimme tästä illalla kotona, niin isä totesi hieman virnuillen, että häntä ei yhtään ihmetytä se, vaikka tämän hepun isä olisikin joskus nähnyt pieniä vihreitä miehiä... :D

Sama kundi suunnitteli rakentavansa omaan huoneeseensa kauhukabinetin ja pyytävänsä sitten muutaman markan pääsymaksua. Eräs kauhukabinetin vetonauloista olisi kuulemma ollut katossa roikkuva hirtetty jänis :confused: :rolleyes:

Tuosta ylempänä olevan spermajutun todenperäisyydestä en tiedä, mutta omakohtainen kokemus on vuosien takaa. Lukion aikaan olimma ruokatunnilla, ja siinä pöydässä lapioitiin salaattia huiviin. Joku sitten kertoi jutun (joka mielestäni on urban story), että jossain ravintolassa oli tarjoilija runkannut salaattikastikkeen sekaan, ja pari asiakasta oli saanut kurkkuklamydian tjsp. Siinä joku sitten heitti, että varokaa vaan tämänkin salaatinkastikkeen kanssa, tiedä vaikka olis spermaa tässäkin. Yks tyttö siihen sitten sanoi "mä ihmettelinkin, miten tämä tarttuu kitalakeen kiinni".

Muutama sekunti oltiin kaikki ihan hiljaa, jonka jälkeen ihan tolkuton repeäminen. Kyseinen mimmi oli suhteellisen häpeissään. Ja tämä tarina on tosi.

No, kaipa pitää munkin kertoa parista tapauksesta.

Eli, abivuonna matematiikan kertauskurssilla opettaja kertoo yo-kokeen tulosrajoja. Vaikkapa niin että A:n alaraja on yleensä ollut 8-12 pistettä, B:n 16-20, C:n 26-32, M:n 35-40, E:n 43-46 ja L:n 50-55. Tähän sitten yksi tyttö täräytti että minkä arvosanan sitten saa jos saa 60 pistettä? Ei ilmeisesti mennyt perille, että kyseessä on alarajat. Ja kaikista hauskinta tässä jutussa on se, että tapaus toistui parin viikon päästä, vaikka asia oli edellisellä kerralla selvitetty perusteellisesti.

Ja sitten toinen järjen jättiläinen on intissä samassa tuvassa. Pari viikkoa sitten tämä sankari unohti tks-ilmoitusta tehdessään oman nimensä. Itse en ollut tapausta näkemässä koska olin apupässinä. Mutta se oli mennyt suunnilleen siten, että ilmoitus oli mennyt muuten täydellisesti, mutta sitten kun tämä jamppa oli päässyt kohtaan ...ilmoitti alokas..., niin sanan alokas jälkeen oli seurannut pitkä hiljaisuus. Tämän hiljaisuuden jälkeen oli oikea nimi kuitenkin löytynyt mielen lokeroista ja teksi pääsi jatkumaan. Tämä sama kaveri ei myöskään tiedä omaa pituuttaan, tai osaako uida vai ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom