Klassisen tyhmät ihmiset

Jakob sanoi:
Samainen jannu selitti, että jos pilvenpiirtäjän hissi lähtee tippumaan ylimmästä kerroksesta tarvitsee vain hypätä juuri ennen kuin se osuu maahan, näin ei loukkaa ollenkaan. :jahas:

Kaverissa oli varmaan fyysikon vikaa :D

Tai sitten kirjailijan, tuo hissijuttu oli jossain iänkaikkisen vanhassa Remo-pokkarissa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh tän threadin aloitin joskus avauspostissakin mainitun valopään johdosta. Siitä jampasta voisi kertoa lukemattomia juttuja:
- Soitti pari vuotta sitten mulle ja halusi vaihtaa vuoroa töissä mun kanssa. No ei siinä mitään, mutta kun olin ollut siellä vain kesätöissä ja nekin työt olin lopettanut jo puoli vuotta aikaisemmin.
-Samainen jamppa oli ostanut mp3-soittimen ja sanoi, että siinä on 512 megapixeliä muistia ja johto joka tulee sensoriaukkoon, jos sellainen löytyy vahvistimesta :hyper:

Ohjelmatietoja lueskeleva äiti oli joskus väläyttänyt tympääntyneelle pojalleen iloisesti, että hei, piristy nyt! Tänään näyttäisi telkkaristakin tulevan joku saksalainen poliisisarja Die Hard (lausuttuna di haaard) :itku:

mölliskö sanoi:
TOIMIIKO NE MUKA SITTEN?!!!

T:26v

juu jos sähköt ei toimi niin lankapuhelimet toimii, jonkun aikaa ainakin. Puhelinfirmoilla on omat generaattorit pitämässä laitteet päällä sähkökatkosten aikana. tosin en sitten tiedä kuinka kauan niissä riittää potkua. Mutta eipä noi sähkökatkokset montaa tuntia kestä, saati sitte päiviä.

Intissä (yllättäen) alikessu (yllättäen) laskeskeli jotain, ja pohdiskeli että eikö sen saa jos jakaa 60 tuhatta 5 tuhannella?
Kaveri totes että niin tai helpommin jos jakaa 60 viidellä.
Alikki tuijotti hetken ja alkoi mylviä EEEEI SE NYT NOIN MENE!!
Sama alikki mietiskeli että jos 10 SEK on 7,9 FIM, niin siitä saa jakamalla että 1 kruunu on 79 penniä.
Totesin, että niin tai toisin päin: jos jakaa yhden kruunun tolla 0.79:llä, niin saa että yks markka on about 1.27 kruunua.
Mies jälleen tuojotti hetken ja alkoi sitten mylviä: EEEI SITÄ NYT NOIN PÄIN VOI LASKEA!!!

Kaverin tulevaisuuden suunnitelmat intin jälkeen olivat: "Vittu mää meen sinne Ibizalle ja vedän huumeita ja vittu nussin ku hullu. Ei kai niistä mitään riippuvaiseksi tuu."

Yks naispuolinen ystävä pyöritteli suklaalevyä ja kauhisteli että "on tässäki hirveesti rasvaa" ja laski, että 200g:n suklaalevy sisältää 1200g rasvaa :D

Tulipa tällainen juttu mieleen ala-asteelta.

Oltiin varmaan siinä viidennellä tai kuudennella luokalla ja saatiin luokan poikien kanssa hauska idea siirtää kelloa pari tuntia eteenpäin. Yksi poika, jota kutsuttakoon Ossiksi, otti homman hoitaakseen.
Opettaja luonnollisesti huomasi jekun ja alkoi tivata syyllistä. Kukaan ei tunnustanut, joten opettaja käski kaikkia kirjoittamaan syyllisen nimen paperinpalalle ja tuomaan hänelle. Kun kaikki paperinpalat oli sitten kerätty alkoi opettaja etsiä nimeä. Kaikissa luki "en tiedä" tai jotain vastaavaa paitsi yhdessä.
Muistan niin elävästi kun opettaja kysyi, että kukas tämä "Minä" on? Ossi sitten tunnustatui lapun kirjoittajaksi.

Tuli tässä mieleen pari juttua yhdeltä kaverilta, joka ei missään nimessä ollut tyhmä, mutta historian tuntemus ei kuulunut hänen parhaimpiin puoliinsa.

Ylä-asteen maantiedon tunnilla piti piirtää kartta ja siihen eri intiaaniheimojen asuinalueet.
Kaveri: No piirretään tähän nyt aluksi Intian kartta...

Historian tunnilla opettaja kertoi Napoleonin suunnitelmasta hyökätä Englantiin kuumailmapalloilla.
Kaveri kuiskas mulle: "Kuumailmapalloilla? Sehän on ihan tyhmää. Sen kun vaan ampuu singolla alas."

Kaverille: jos satut lukemaan tätä niin pistä musta samalla mitalla vaan. Ihan varmasti muistuu jotain hauskaa mieleen.

SerialLoser sanoi:
Kaverin tulevaisuuden suunnitelmat intin jälkeen olivat: "Vittu mää meen sinne Ibizalle ja vedän huumeita ja vittu nussin ku hullu. Ei kai niistä mitään riippuvaiseksi tuu."
Kuulostaa Huhtamolta.

Mun kurssikaverini luuli seuraavia asioita vielä viime vuonna: englannin-kieli on peräisin Amerikasta, Skotlanti on kaupunki, ei tiennyt maailmansodista mitään (esim. mitkä maat olivat mukana, kuka voitti...), ihmiset ovat kehittyneet dinosauruksista. Niin ja tosiaan kaverini on itse egnlanninkielinen ja opiskellaan Englannissa.

Eräs nainen oli miehensä kanssa katsomassa "Troija" elokuvaa.
Odysseuksen ja hänen miesten pomppiessa puuhevosen sisältä, nainen huutaa täydessä salissa ääneen: "MÄ ARVASIN TON!"

tää ny tapahtu ittelle, olin sillo nuori ja tyhmä ja ilmeisesti vähä omissa maailmoissa

yläasteen hissankokees oli tehtävä "Pohdi ...plääplääplää jotain en muista enää mitä" ja mä sitte pohdin sitä päässäni enkä kirjottanu siihen kysymykseen mitään vastausta ja palautin kokeen :david:

Heh. Itsekin olen mokannut kerran joulupukkina ollessani. Sukunimi oli selkeästi suomenruotsalainen ja paketissa luki: ALLA. No siinä sitten paketin käteeni saatuani sanoin että Allalle... Isä siinä tuli sitten ja korjasi minua sanoen: "niin taitaa pukki siis tarkoittaa että kaikille".

Ja toine ruotsin kieleen liittyvä:
Ruotsin kokeissa oli joku dialogi missä piti kääntää suomesta ruotsiksi. Lause oli jossain kahville meno yhteydessä että: En voi tulla tänään... Ja minähän näppäränä sen kirjoitin: Jag kan inte bli igag!

Olen tyhmä ihminen :(

"MÄ en tajua siis miten on muka voinu olla jotain dinosauruksia ja ihminen ois syntyny niistä, ku Jeesuskin syntyi vasta 2000 vuotta sitten." - Kesätyökaveri kaffetunnilla -

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom