Klassisen tyhmät ihmiset

Eräs neitokainen oli kerran tuttavani kyydissä ajelemassa ympäri kaupunkia. Tuttavani sanoi tytölle että nyt alkaa bensamittari näyttämään tyhjää ja voisin lähtee kotiin päin. niin neitokainen vastasi siihen: Hei eks sä voi ottaa sitä niinku pois päältä niin voidaan ajella vielä??? Kyllä tyhmä saa olla mutta joku raja sentään. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MerZi sanoi:
Ei oo mitenkään hirmu kiva puhua toisista pahaa tällä tapaa, mut näitä tapauksia näyttää löytyvän muiltakin kun multa, joten keep on going...

Mitäpä siitä, jos tahtoo tuoda totuutta julki! Eriasia, jos alkais jauhaa pa*kaa. Jotenkin osasin kuvitella, että tää tyhmyyden esikuva olis just jotain tuota luokkaa. Aika.. "mielenkiintoinen" ihminen ilmeisesti. :lol2:

Eleonoora sanoi:
Mitäpä siitä, jos tahtoo tuoda totuutta julki! Eriasia, jos alkais jauhaa pa*kaa. Jotenkin osasin kuvitella, että tää tyhmyyden esikuva olis just jotain tuota luokkaa. Aika.. "mielenkiintoinen" ihminen ilmeisesti. :lol2:

Niinpä. :) Ja kyllä, kyseinen neiti on todellakin mielenkiintoinen tapaus. Sain muuten viime kesänä tietää, että sama tyttönen oli joitakin vuosia sitten ollut kovinkin kiinnostunut mun nykyisestä avomiehestäni. Tahtoo välillä ilkikurinen hymy nousta huulille jos avon kanssa yhdessä liikkuessa törmätään häneen. Mies ei oikein tykkää, kun mä leikilläni kiusoittelen häntä, että "olis kuule varmaan IHANAAAAAA olla hänen kanssaan, siis silleen ihan oikeesti, siis niinq aikuisten oikeesti ja vakavissaan"... :D

parhaimpia yläasteella bongattuja sanontoja.

- täällä tuulee niin paljon että täytyy seisoa 90 asteen kulmassa.
(muovikuula-ase taskussa.. *klop*) - aaah! laukes taskuun!

saman miehen suusta myöhemmin.. "ai sullakin on renkaina rotationit, tää on hyvä merkki!" (normaalisti renkaissa on nimittäin pyörimissuunta merkittynä).

ja toisen ihmisen suusta selluloosatehtaasta: "selluliittitehdas" ja ei sanonut vitsillä.

Dragon sanoi:
Hmm kyllä mä saattaisin ton "1 asteinen merivesi on tiheintä" -väitteen vielä hyväksyäkin mutta en niitä Tahan väitteitä -1 asteisesta pohjavedestä, koska siinä vaiheessa vesimolekyylien väliset vetysidokset alkavat jo olla niin voimakkaita ja jäänmuodostus lähellä, että sen vaikutus tiheyteen ajaa voiton suolaisuuseroista.

Okei Alumiini mä hyväksyn sun 1-asteen väitteen :)

Myöntäisit nyt vain tappiosi suoraan Tahalle. Tässä ketjussa on lupa olla klassisen tyhmä. ;)

"The presence of salts in sea water presumably blocks some of the hydrogen bonding that occurs at low temperatures when fresh water becomes more ?ice-like?. The temperature of density maximum decreases as the salinity increases (figure 3.3). Note that at salinities above 24.7, the temperature of maximum density is lower than the freezing temperature (which obviously doesn?t occur, because of the phase change)."

image008.jpg

Kaverin kaveri päätti silittää paitaa ennen baariin lähtöä. Toisessa kädessä olutpullo ja toisessa silitysrauta. Kokeili ennen silitystä onko rauta kuuma.. omaan poskeensa! Tuloksena komeat vesirakkulat ja punoitus :D

Tampereen Kauppahallissa on yksi myyjä, joka osaa tehdä yksinkertaisesta ammatista todella hankalan: melkein joka kerta hän epäonnistuu jollain tasolla tehtävässään. Hän antaa väärin rahasta takaisin, ei osaa laittaa tavaroita oikeille paikoille/kaataa tavaroita, teevesi oli kahvipannussa (ruskeata), ym. ja mikä pahinta, niin hän ajattelee ääneen, jolloin kaikki hänen mokansa tulee asiakkaiden ja työkavereiden korviin.

Luulisi 50 v. naisen osaavan jo jotakin.

Eksäni oli mahtava. Kun ekan kerran näytin ajokorttiani sille, se säikähti ja kysyi että "et kai sä ole 47-vuotias?", tämä tapahtui siis vuonna 2001... olen syntynyt vuonna -77 ja ajokorttini umpeutuu vuonna 2047...

Soitan kitaraa ja kitaran kielet on pakattu sellaiseen pieneen pahvilaatikkoon, jossa lukee "electric guitar strings". Eksä sitten kerran huomasi laatikon kysyi kauhuissaan että "et kai sä käytä stringejä?"

horst bulau sanoi:
Soitan kitaraa ja kitaran kielet on pakattu sellaiseen pieneen pahvilaatikkoon, jossa lukee "electric guitar strings". Eksä sitten kerran huomasi laatikon kysyi kauhuissaan että "et kai sä käytä stringejä?"

"G-string" olisi varmaan aiheuttanut sydärin.

Tapahtui lukiossa joskun ennen eurojen tuloa. Opettaja selosti esimerkkiä jossa henkilö X:llä on tilillä 100000 mk, niin euroja onkin sitten n. 16000. Tähän sitten eräs noheva tyttö huutaa että toihan on ihan väärin, jos oot säästäny rahaa ja sitten se niinq vähenee noin paljon. Opettaja yrittää selittää että kaikki muutkin hinnat laskee samanverran. Ei kun uudestaan sama itku "mutku rahat viedään jne". Tyttösen kaveritkin yrittää jo toppuutella ko. tapausta pitämään suunsa kiinni.
Muut oli :wall: ja tyttö lopulta hieman :nolo: .

Katsottiin serkun kanssa mäkihyppyä ja yhdellä valmentajalla oli sellainen punainen ja karvainen pipo joka näyttää tavallaan pörröiseltätukalta (vähän sellainen mikä Rölillä on)
Heitin siinä serkulle vitsikkäästi, "että törkeen värinentukka tolla äijällä"
Serkku sanoi siihen, että " Eikä kun se on vaan sellainen pipo joka vaan näyttää tukalta"
Minä siihen "Aijaa"
Piiitkää hiljaisuutta. Miten tyhmänä se oikein pitää minua. :nolo:

Parempi varmaan vaan jättää tyhmät heitot vähemmälle, kun kaikki ei aina välttämättä tajua, että heitän ne vitsinä.

Originally Posted by unreal
Katsottiin serkun kanssa mäkihyppyä ja yhdellä valmentajalla oli sellainen punainen ja karvainen pipo joka näyttää tavallaan pörröiseltätukalta (vähän sellainen mikä Rölillä on)
Heitin siinä serkulle vitsikkäästi, "että törkeen värinentukka tolla äijällä"
Serkku sanoi siihen, että " Eikä kun se on vaan sellainen pipo joka vaan näyttää tukalta"

:D Tapsatit toveriasi!!! Tollanen läppä on meilläpäin niin yleistä että huh huh... Tapsatuksesta voi tehdä oikein taiteen lajin kun sen tarpeeksi pitkälle vie :lol2:

number_one sanoi:
:D Tapsatit toveriasi!!! Tollanen läppä on meilläpäin niin yleistä että huh huh... Tapsatuksesta voi tehdä oikein taiteen lajin kun sen tarpeeksi pitkälle vie :lol2:

Juu, pitää vaan katsoa missä seurassa tollasta läppää heittää, ettei tule väärinymmärretyksi kun kaikki puolitutut/tuntemattomat ei aina ymmärrä tollaista huumoria ja sitten sitä pidetään klassisen tyhmänä ihmisenä. :itku:

Omskakas sanoi:
Sulla kesti 2 kuukautta niellä ylpeys ja tunnustaa väärässä oleminen, mutta joo, onnellinen olen. ;)
Täh? Mä en enää edellisen postauksen jälkeen lukenut tätä threadia ja kuten näät niin vastasin tohon sun kommenttiin tunti sen jälkeen, kun joku tän threadin nosti ylös. Siinä sulle ylpeyttä...

Tuli mieleen heinäkuulta, kun intissä tehtiin palikkatestiä. Ensinhän siinä käydään yhteisesti läpi muutama esimerkki; ensin yritetään ratkaista itse ja sitten katotaan yhdessä vastaus koko porukalla. No, siinä oli pari tehtävää. Ensimmäinen taisi olla juuri joku "Ostetaan 2 karkkipussia, jotka maksavat yhteensä 6 mk. Kuinka paljon rahaa saa takaisin 10 mk:sta". Siinä oli sitten yksi kaveri, jolta ei oikeen luonnistunut ilmeisesti matematiikka, sillä hän vastasi selvästi väärin, pyöritteli vaan päätään, kumitti vastauksen ja merkkasi sitten skapparin näyttämän oikean vastauksen. Toinen samanlainen tehtävä taas perään ja vastaus päin vittua, pään pyörittelyt taas ja korjaus. Itse en tätä nähnyt, mutta kokeen jälkeen vaan muut siinä naureskelivat ja hetken aikaan sitä siinä porukalla pähkäiltiin.

En mitenkään halveksi ko. henkilöä tai sinne päin viittavaa. Oli vaan tarkoitus osoittaa, että kaikenlaista kulkijaa sitä onkin, kun ei edes ekaluokalla opiskellut yhteenlaskut onnistu 20 v täysikasvuiselta mieheltä. Noh, meitä on moneen junaan ja paikkansa se on tässä yhteiskunnassa jokaisella.

unreal sanoi:
Parempi varmaan vaan jättää tyhmät heitot vähemmälle, kun kaikki ei aina välttämättä tajua, että heitän ne vitsinä.

Parastahan on kun ryhtyy selittämään noita tokaisujaan, "no enhän mä nyt tosissani.. eheh eh.. eh.. :nolo: "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom