Klassisen tyhmät ihmiset

Tää tapahtu joskus ku olin rippileirillä:

Oltiin sellasta ihme leikkiä jossa piti kysellä kysymyksiä ja niihin kysymyksiin piti vastata niin, että vastaa siihen edelliseen kysymykseen, ei siis siihen jota tällä hetkellä kysytään
No mutta se ei ole tän asian pointti, vaan kun kysyjävuorossa oli yksi todella aasi tyttö, niin se päätti kysyä melkeen papin vieressä istuvalta pojalta, että runkkasikko eile iltana? Pieni hälinä hiljeni syvään, riistävään hiljaisuuteen ja lopuksi kovimpaan kuulemaanin naurunmekkalaan.

Ristus mite voi olla noi tyhmä ihminen

Sitte toinen: Koulussa oli vierailemassa ruotsalainen opettaja. No se kyseli kaikkea ruotsiks ja piti vastata sille myös ruotsiks, jos osas. No sitte se kysy yheltä tytöltä, joka kaivo reppuaan, että "milloin olet syntynyt" (ruotsiks) . Tyttö vastas hiljaa "en tiedä" (suomeks) ja jatko repun kaivamista. Ilmeisesti tää ruotsalainen ei kuullu ja tuli uudestaan kysymään ja taas tyttö vastas että "en tiedä" (jälleen suomeks). Sitte tää ruotsalainen sano että "på svenska...?", ni se tyttö alko tavaamalla huutamaan "Mi-nä en ti-e-dä!!" Voi vaa uskoa mikä nauru siitäki sytty. Vittu mikä aasi tuoki...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cthulhu sanoi:
No käsittääkseni Palestiina nimistä maata ei ole ikinä ollut olemassa ja käsite Palestiinan kansa (mitä joskus kuulee) on yhtä tyhmä kuin sanonta Helsingin kansa.

Haloo!! Palestiinan valtio on kuin onkin perustettu 18 vuotta sitten ja palestiinalais kansa on väkimäärältään suurempi mitä Suomen kansa.

Löysin aikanaan yläastettä käyvän isoveljeni historiankokeen jossa kysyttiin mm. Minä vuonna Suomi itsenäistyi? Hän oli vastannut muistaakseni jotain 1476. Samaisessa kokeessa oli muitakin aivan loistavia, olisi pitänyt ottaa talteen. Ja kyseessä on siis todella tyhmä ihminen eli ei kyllä vitsillä noita ollut heittänyt.

Toinen tapahtui kuluvan vuoden alussa ammattiKORKEAkoulussa. Olin luennolla joka koski muistaakseni pakolaispolitiikkaa kunnallishallinnossa niin eräs tyyppi kysyi ihan tosissaan "Mitä eroa on pakolaisella ja maahanmuuttajalla?" Kyllä siinä oli opettajalla pokassa pitelemistä kun alkoi vastata kysymykseen. Samainen tyyppi kyselee lähes joka luennolla saman tyylisesti kaikkea idaria ja muut sitten hakkaa päätä seinään.

Janne22 sanoi:
Haloo!! Palestiinan valtio on kuin onkin perustettu 18 vuotta sitten ja palestiinalais kansa on väkimäärältään suurempi mitä Suomen kansa.

Häh, kuka vittu sen perusti ja miksi heidät pitäisi ottaa tosissaan?
Minä perustin Cthulhulandian ja se kattaa 90% maapallon pinta-alasta ja Marsin ja Siriuksen.

Tuuti sanoi:
Löysin aikanaan yläastettä käyvän isoveljeni historiankokeen jossa kysyttiin mm. Minä vuonna Suomi itsenäistyi? Hän oli vastannut muistaakseni jotain 1476. Samaisessa kokeessa oli muitakin aivan loistavia, olisi pitänyt ottaa talteen. Ja kyseessä on siis todella tyhmä ihminen eli ei kyllä vitsillä noita ollut heittänyt.

Toinen tapahtui kuluvan vuoden alussa ammattiKORKEAkoulussa. Olin luennolla joka koski muistaakseni pakolaispolitiikkaa kunnallishallinnossa niin eräs tyyppi kysyi ihan tosissaan "Mitä eroa on pakolaisella ja maahanmuuttajalla?" Kyllä siinä oli opettajalla pokassa pitelemistä kun alkoi vastata kysymykseen. Samainen tyyppi kyselee lähes joka luennolla saman tyylisesti kaikkea idaria ja muut sitten hakkaa päätä seinään.

Eipä toi pakolaisuus ja maahanmuutto ihan hirveästi eroa toisistaan. Toki pakolaisuus on vahvemmin seurausta kurjista/epäinhimillisistä oloista, mutta yleensä maahanmuuttajankin taustalla piilee nälänhätää tai uskonnollisia erimielisyyksiä alkuperämaassaan.

Anonymous sanoi:
Eipä toi pakolaisuus ja maahanmuutto ihan hirveästi eroa toisistaan. Toki pakolaisuus on vahvemmin seurausta kurjista/epäinhimillisistä oloista, mutta yleensä maahanmuuttajankin taustalla piilee nälänhätää tai uskonnollisia erimielisyyksiä alkuperämaassaan.

http://www.ymmarraks-saa.fi/esite/SIVUT/3_kuka on.html
"Maahanmuuttajiksi sanotaan kaikkia tiettyyn maahan muuttaneita ihmisiä. Maahanmuuttajia ovat siirtolaiset, paluumuuttajat, pakolaiset ja turvapaikanhakijat."

Eli kyllä... pakolaisuus ja maahanmuutto eroavat hirveästi toisistaan. Itse olen maahanmuuttaja (tai Suomesta katsottuna maastamuuttaja) mutta en pakolainen. Ja jos palaan Suomeen, olen maahanmuuttaja taas. :D

Yläasteajoilta muistuu mieleen klassinen tapaus. Poika oli tyhmä ja tietämätön, mutta ennen kaikkea kova suusta. Tämä johti siihen, että hän säännöllisin väliajoin hän laukoi aivan päättömiä tunneilla. Aikaa niistä vuosista on valitettavan paljon, joten en kaikkia möläyksiä en muista, mutta kuvaavaa on seuraava tapaus. Terveystunnilla oltiin puhuttu n. 15 verenkierron vaikutuksesta kuntoon. Opettaja sitten totesi suunnilleen että "hiussuonistolla on tärkeä rooli lihasten hapensaannin kannalta", jolloin hän yhtä äkkiä heräsi päiväunilta ja huusi kovaan ääneen: "ei voi pitää paikkaana, miehet on paljon vahvempia kuin naiset, vaikka naisilla on niin paljon enemmän hiuksia!". Hänen mielestään joet virtasivat mereltä vuorille, sikiöiden pitäisi kuolla vatsahappoihin (ei ollut koskaan kuullut kohdusta), ym. ym. Kovasti uhosi lukevansa tuomariksi, mutta kuulopuheiden mukaan usean vuoden opiskelun jälkeen valmistui merkonomiksi.

Cthulhu sanoi:
Häh, kuka vittu sen perusti ja miksi heidät pitäisi ottaa tosissaan?
Minä perustin Cthulhulandian ja se kattaa 90% maapallon pinta-alasta ja Marsin ja Siriuksen.

Oikea ketju tämä on, jos meinaat todistaa tietämättömyyttäsi. ;)

Ei kaikilla kansoilla ole omaa valtiota niin kuin vaikka suomalaisilla. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että melkein 10 miljoonaista kansaa ei pitäisi ottaa tosissaan.

Yx tuttu tyttö oli eräässä ravintolassa iltaa istumassa. Siellä järjestettiin sitten yleinen tietovisa ja kilpailijat vastasivat mikrofooniin niin että kaikki kuuli.

No, eka kysymys kuului: Kumpaan paikkaan tästä ravintolasta on lyhyempi matka linnuntietä, pasilan asemalle vai jonnekin muualle (ei muista minne)?

tyttö vastasi mikkiin: öö.. öö.. hihih... en mä ees tiedä missä menee linnuntie?? :david: :david: :david: :david: :david: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Voitte vaan kuvitella reaktion, kaikki on ensin :eek: ja sitteen koko ravintola repeää hysteeriseen nauruun...:hyper:

ei stna... kaikkee sitä kuulee

Ideana tuossa pakolaiset vs. maahanmuuttajat -jutussa olikin se, että opiskellaan tosissaan ammattiKORKEAkoulussa. Mä ainakin oletan, että ammattikorkeassa opiskelevat tietävät eron maahanmuuttajien ja pakolaisten välillä (oli se ero sitten mielipidesyistä iso tai pieni) samalla tavalla kun oletan, että tähän ikään mennessä (22v) ihmiset erottavat piimän ja maidon toisistaan.

Nyt muistui mieleen muuten joku megavisa tai vastaava hassuttelu, jossa kilpailijalta kysyttiin "Mikä on Calgaryn NHL jääkiekkojoukkueen nimi?" ja hän vastasi pitkän mietinnän jälkeen "Veikkaan... Montreal!".

Ette kai oikeasti leimaa ihmisiä tyhmiksi, jos yleissivistyksessä on tietyissä kohdissa aukkoja tai hoksottimet ei muuten laukkaa täysiä tietyssä yksittäisessä tilanteessa? Ts. onko tyhmyys mielestänne synonyymi yleissivistyksen puutteelle? Itse myönnän esim. reilusti olevani täysin pihalla historiasta (hyvä kun sotavuodet muistan, koska ei ole vain motivoinut/kiehtonut ikinä..), ja varmasti kyselemällä siitä joku saisi minusta superpalikan kuvan :) . Samoin suurin osa tuntemistani nuorista naisista on aivan täysin ulkona politiikasta. Hyvä kun pääministerin nimen tietävät. Kokonaisuus ainakin omien arvioiden kohdalla ratkaisee :) .

Ei tämä minulle ole mikään tyhmien ihmisten luettelo. Lähinnä threadi missä on hauskoja juttuja, jotka koostuu lähinnä möläytyksistä joita ei ole mietitty ihan loppuun asti.

Säde sanoi:
Ette kai oikeasti leimaa ihmisiä tyhmiksi, jos yleissivistyksessä on tietyissä kohdissa aukkoja tai hoksottimet ei muuten laukkaa täysiä tietyssä yksittäisessä tilanteessa? Ts. onko tyhmyys mielestänne synonyymi yleissivistyksen puutteelle? Itse myönnän esim. reilusti olevani täysin pihalla historiasta (hyvä kun sotavuodet muistan, koska ei ole vain motivoinut/kiehtonut ikinä..), ja varmasti kyselemällä siitä joku saisi minusta superpalikan kuvan :) . Samoin suurin osa tuntemistani nuorista naisista on aivan täysin ulkona politiikasta. Hyvä kun pääministerin nimen tietävät. Kokonaisuus ainakin omien arvioiden kohdalla ratkaisee :) .

No ei yleissivistyksen puute ihmisestä vähä-älyistä tee ja jokainen varmaankin ymmärtää, että jotkin sosiaaliset tilanteet pistävät hoksottimet täysin lukkoon. Vaikka kaikki tähän threadiin kirjoitetut tapaukset eivät välttämättä sovi täysin "Klassisen tyhmät ihmiset" -otsikon alle, voi niille silti nauraa. Ei se ole niin vakavaa.

Ps. Pistäkää juttuja myös itsestänne.

meil oli pöydällä uus sykemittari ja sisko tuli mun lua pelkkä se kello kiinnitettynä käteen ja sano et kokeillaan tätä. Si ku repesin iha täysin ni se tajus vähitellen et kai sen rinnanympärille laitettavan lähettimenki tarvis et voi mitata sykkeen :D

Kostaja X sanoi:
Pistäkää juttuja myös itsestänne.

Nooh, oltiinpa poikain kanssa kesällä terassilla olusilla ja jutskattiin musiikista, minä sitten sanoin, että cityä kun olen kuunnellut niin olen alkanut tykätä esim. Iron Maidenin Year of the darkista...pojat vähän naurahti ja korjasivat että tuota se on FEAR of the dark...sitten jutskattiin lisää ja pojat kysy että eikö se Metallica sitten uppoo johon minä että jooo, esim, Until it weeps on hyvä biisi...poijjaat jo naureskeli enemmänkin ja korjasivat taas että kuules se on Until it sleeps...taas jatkettiin ja minä aloin muistelee että mikäs se on se Metallican biisi...mikäs sen nimi on...siinä lauletaan jostain naisesta ja sitten ne menee johonkin baariin ja mikäs biisi se on kun on niin hyvä...joku lohkasi siihen että se on They went to the bar! Ja minä että just just se....:nolo:
jopas oli hauskaa...

Viime perjantain haluatko miljonääriksi-ohjelmassa oli tyyppi joka ei tiennyt paljonko on jakojäännös 21/8. Meikää huvitti.

Tädin miehen kanssa juteltii elektroniikasta ja se sit tokas ku sattu puheeksi gigantti, että gigantti voi myydä halvemmalla tavaraa ku niillä on oma tehdas joka valmistaa niitä tuotteita..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom