Klassisen tyhmät ihmiset

Eräs miespuolinen legendaarinen työkaveri:

Tulin töihin ja tämä tutkii ilme tuskaisena työvuorolistaa: - hei, voitko antaa mulle muutaman omista vuoroistas, kun on rahat vähissä.
Minä siihen ettei onnistu, kun itsekin rahaa tarvitsen ja kysyin että miten se rahatilanne nyt niin huono on?
- Kun muutin pois kotoa (n30v:jahas: ) ja uuteen kämppään tarvitaan kaikenlaista. (Oli tilaillu kalleimmat nahkasohvat, astianpesukoneet ja kaikki maailman kotiteatterihärpäkät ilman rahaa)

Tilanteen ratkaisu:
Olis siinä sitten melko tuskaisena pari päivää. Kolmantena ilmestyi töihin aurinkoisena:
- Tilasin kahen viikon matkan Espanjaan. Lähen huomenna. Pukkas niin paljon stressiä noista raha-asioista:kippis1:

Ja kyllä täytyy sanoa että repesimme loppujoukon kanssa aika huolella, vaikka toinen oli täysin vakavissaan:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
yks tyyppi on jäänyt kyl daijumaisuudellaan aika hyvin mieleen :D

1. tyyppi yritti ajaa autolla talvella pankin pihaan mut paineli suoraan ojaan pystyyn,jutteli sitte jälkeenpäin ettei tiennyt mistä olis pitänyt kääntyä ku oli niin valkoista,LOLLOTILOO!!

2. sama jantteri ajeli turun suunnalla ja stop-merkin takaa pysähtymättä vaan jatkanut matkaa,sattumalta kytät nähny tämän ja pysäyttänyt,eikös tämä mennyt sanomaan niille ettei hänen kotikylässään ole edes tällaisia liikennemerkkejä! kestat oli vaan todennut et nyt lähdet helvetin äkkiä sinne sitte takas,eikä edes sakkoja! :thumbs:

tämä hassunhauska pasanen myös soitti poliiseille ku kaverin kanssa heitettiin sitä lumipalloilla kun se ajoi passatillaan ohi. kytät sitte soitti kotiin ja pyysi ettei kiusattais tätä kun se on mikä on,pitäis varmaan hävetä tätä mut just nyt naurattaa niin helvetisti :lol2:

ei varsinaisesti tyhmä ihminen mutta miten onnistuu?:
työkaveri oli menossa sukulaisiin jonnekkin keskisuomeen päin.
oli sitten kääntynyt jossain kohtaa väärään suuntaan, ajanut sitten siinä hesaan päin :D
rupes kuulemma ihmettelemään kun helsinki lähestyy ja pohjoseen on suunta :hyper:

yhteensä sille tuli muistaakseni jotain parisataa km ylimäärästä tosta lenkistä.

SerialLoser sanoi:
Tää ei sunkaan ole amerikkalainen tää kaveri....?

Libanonilainen mutta asunut melkein koko ikänsä Kyproksella. Käynyt siellä jotain englanninkielistä koulua. Aksentti on kyllä tosi amerikkalainen ja taitaa olla nähtävästi ajatusmaailmakin :jahas:

Eräs yksinkertainen(?) tyttö pääsi Valion pakkastehtaille töihin. Sen jälkeen hän vaihtoi tupakkalaadun mentholiin. Syynä siihen oli se, että pakkastehtailla suurin osa nesteestä hahtuu päänkautta ja mentholtupakat keräävät kuulemma nestettä keuhkoihin

Eräs kaveri, ollessani autoni kyydissä, laskeskeli rahojaan ja kysyi:
-Tuolla kaupassa maksaa yksi kaljatölkki x euroa. Paljonko maksaa 10 tölkkiä?
Tämä kaveri oli 18 vuotias:david:
No, eihän kaikilta voi vaatia näinkin vaativaa matematiikan osaamista...

zuhi sanoi:
Eräs kaveri...
...osaamista...

Naureskelin tuota juuri issekseni. Eräs kaveri siinä sitten kysyi mitä nauran. Luin jutun ääneen, johon kaverini heitti että "no mikä tossa ny hauskaa on? Ei kaikki voi kaikkea tietää."

Kai mä lisään tähän yhden typyn kommentin lentokoneessa. Se ei pahemmin tainnut olla lentänyt ja tietty halusi ikkunapaikan, jotta voi tuijotella ulos koneesta. Itse varaan aina käytäväpaikan, mukavampaa. No se halusi vähän väliä kysyä jotain lentoemänniltä, mutta paras oli kun se kysyi emännältä että "hei lähteekö tuo pömpeli tuosta ikkunan edestä pois, mä en näe ulos kun se on siinä". Lentoemäntä siihen että "no toivottavasti ei, se on moottori."

Vähän liian helppoa on laskea leikkiä jenkeistä mutta oudoimman jutun mä heitän tähän. Oli sellainen nainen Teksasissa joka tykkäsi kamalasti raamatusta, niinkun noilla nyt on tapana... keskustelu maailman asioista on yhtä tuskaa niiden kanssa. Varsinkin niiden kanssa jotka uskontonsa takia kannattaa Israelia kaikessa vaikkei niillä ole edes hajuakaan missä se sijaitsee. Puhuin jotain Palestiinasta ja tämä nainen samantien hymähti ja tokasi "mitä sä puhut, Palestiinaa ei ole olemassakaan. Se on vaan median keksimä alue jotta he voisivat halventaa arvojamme". No selvä se.

Naene sanoi:
Palestiinaa ei ole olemassakaan. Se on vaan median keksimä alue jotta he voisivat halventaa arvojamme". No selvä se.

No käsittääkseni Palestiina nimistä maata ei ole ikinä ollut olemassa ja käsite Palestiinan kansa (mitä joskus kuulee) on yhtä tyhmä kuin sanonta Helsingin kansa.

Cthulhu sanoi:
No käsittääkseni Palestiina nimistä maata ei ole ikinä ollut olemassa ja käsite Palestiinan kansa (mitä joskus kuulee) on yhtä tyhmä kuin sanonta Helsingin kansa.

Mutta olikin kyse ihan eri sfäärin tietämättömyydestä kuitenkin näiden raamattuihmisten kanssa, joiden mukaan mitään riitoja sun muitakaan ei ole olemassa sillä näitä henkilöitä jotka haluavat Palestiinalle itsemääräämisoikeutta ei myöskään ole olemassa. Keksitty juttu se heille kokonaan on.

Oltiin menossa abiristeilylle ja odoteltiin siinä sataman aulassa laivaan pääsyä. Niissä lipuissahan on ne turvallisuusohjeet, että hälytysäänen kuuluessa mene sinne ja sinne kokoontumisasemalle. No eräs meidän luokkalainen tyttö tuli sitten luokseni pyöritellen lippua kädessään ja kysyi:
"Siis mä en tajuu, siis kuuluuko se hälytysääni siis tästä lipusta?"
Mä: :eek: "Ei, kyllä se kuuluu ihan siellä laivassa."
Tyttö: "Ai...no mistä mä sitten tiedän, että se hälytysääni on just Mulle tarkoitettu?"
Mä:"No jos se laiva vaikka sattuis uppoamaan niin kyllä se ääni on silloin tarkoitettu kaikille, myös sinulle.":rolleyes:

Hattiwatti sanoi:
Oltiin menossa abiristeilylle ja odoteltiin siinä sataman aulassa laivaan pääsyä. Niissä lipuissahan on ne turvallisuusohjeet, että hälytysäänen kuuluessa mene sinne ja sinne kokoontumisasemalle. No eräs meidän luokkalainen tyttö tuli sitten luokseni pyöritellen lippua kädessään ja kysyi:
"Siis mä en tajuu, siis kuuluuko se hälytysääni siis tästä lipusta?"
Mä: :eek: "Ei, kyllä se kuuluu ihan siellä laivassa."
Tyttö: "Ai...no mistä mä sitten tiedän, että se hälytysääni on just Mulle tarkoitettu?"
Mä:"No jos se laiva vaikka sattuis uppoamaan niin kyllä se ääni on silloin tarkoitettu kaikille, myös sinulle.":rolleyes:
Ehkä se muija tuli vaan iskeen sua. Ootko sitä vaihtoehtoa ajatellut? Se ei keksinyt mitään muutakaan puhuttavaa ja...ei kukaan voi olla noin tyhmä..ainakin haluan uskoa siihen. Tähän sopis se sarjakuva, jossa on se mies, kun tytöt kyselee neuvoja siltä matikan tunnilla ja ruokalassa "Onko tämä paikka vapaa" "Joo, olinkin just lähdössä meneen" tjsp. Joku voisi pistää linkin siihen, kiitos.

tuli mieleen sellanen tapaus, kun erään tytön kanssa puhuttiin bussissa autokoulusta (molemmat käytiin sitä silloin) niin tyttö sanoi ettei hänen äitinsä osaa tankata autoa, vaan hänen isänsä joutuu aina käydä tankkaamassa sen. Ja kuulema hänellä itselläänkään ei ole hajuakaan kuinka auto tankataan. Kyseli myös multa onko auton tankkaaminen kovinkin vaikeaa ja että kannattaako se opetella!?
Kyseinen henkilö ei ole ihan sieltä kirkkaimmasta päästä, mutta silti oli samassa lukiossa kanssani (keskiarvoraja "melko" korkea, eli ei ne arvosanat kerro mitään älykkyydestä)

~Voimariini ~ sanoi:
ETähän sopis se sarjakuva, jossa on se mies, kun tytöt kyselee neuvoja siltä matikan tunnilla ja ruokalassa "Onko tämä paikka vapaa" "Joo, olinkin just lähdössä meneen" tjsp. Joku voisi pistää linkin siihen, kiitos.
Ilman naista.

~Voimariini ~ sanoi:
Ehkä se muija tuli vaan iskeen sua. Ootko sitä vaihtoehtoa ajatellut? Se ei keksinyt mitään muutakaan puhuttavaa ja...ei kukaan voi olla noin tyhmä..ainakin haluan uskoa siihen. Tähän sopis se sarjakuva, jossa on se mies, kun tytöt kyselee neuvoja siltä matikan tunnilla ja ruokalassa "Onko tämä paikka vapaa" "Joo, olinkin just lähdössä meneen" tjsp. Joku voisi pistää linkin siihen, kiitos.
Olen nainen ja se on nainen, joten tuskin oli iskuyritys. Ja kyllä, kyseinen ihminen on juuri noin tyhmä. Ei se ollut edes kännissä tuolloin. Vuosien varrella se heitteli muitakin hauskoja kommentteja, mutta kyllä tuo oli niistä paras.

Puolisen vuotta sitten kuuntelin kampaajalla naapurituolin keskustelua. Miesasiakas oli koettanut saada lippuja jonnekin isoon konserttiin, mutta liput olivat jo loppuneet.

Mies: "Kohta on varmaan mustassa pörssissä lippuja myynnissä"

Kampaaja: "Niin! Ja Keltaisessa Pörssissä!"

Mies: :eek:

(Mä: :hyper: )

Hattiwatti sanoi:
Olen nainen ja se on nainen, joten tuskin oli iskuyritys. Ja kyllä, kyseinen ihminen on juuri noin tyhmä. Ei se ollut edes kännissä tuolloin. Vuosien varrella se heitteli muitakin hauskoja kommentteja, mutta kyllä tuo oli niistä paras.
Ootko varma, että se ei oo lepakko? Olkoon sitten luulin, että oot mies. Pyydän anteeksi ja poistun takavasemmalle. :nolo:

Kritz sanoi:
Voi lollo! Tapahtui reilu vuosi sitten: Juttelin eräissä bileissä erään mukavan oloisen ja näköisen tytön kanssa, isommassa porukassa miesten ja naisten välisistä kommunikaatio-ongelmista. Se tyttö kysyi, että "Miten jätkän saa ymmärtämään, että nainen on kiinnostunut?" Selitin sille ton sarjakuvan ja painotin, että täytyy sanoa selkeästi. Puolen tunnin -tunnin päästä tän naisen seurue oli lähdössä baariin ja se tuli sanomaan mulle, "Olis kiva jos säkin tulisit." Mä sitten ajattelin, että bileissä aika menee ihan mukavasti ja sitten kun baariin raahaudutaan, niin ehkä törmään siihen mukavaan tyttöön. Sitten vastasin, että "Ehkä myöhemmin." Muistan vieläkin, miten se katsoi mua silmiin ja hymyillen sanoi vielä "Olis tosi kiva jos säkin tulisit." Katsoin silmiin, hymyilin takaisin ja toistin "Ehkä myöhemmin.":david:

Edit: herättyäni krapulassa ei jaksanut edes naurattaa.

Kaksi vuotta sitten luokalla olleelta tytöltä kysyttiin Afrikan valtiota, muut oli sanonyt Egyptit, Marokot, Togot jne. ja tyttö sanoo salamannopeasti Kanada. Kaikki rupes nauramaan ja tyttö oli ihan pihalla.

Tää tapahtu kai toissapäivänä, liittyy myös valtioiden sijaintiin. Pari tyttöä puhui Saudi-Asrabiasta ja yksi heistä sanoo kovaan ääneen "Missäs se Saudi-Arabia ees on, jossai keski-Afrikassa?" Kaikki on aika hiljaa ja opettaja näyttää oikein kartalta missä se on ja tämän jälkeen tyttö kysyy "niin mut onks toi Afrikkaa vai Eurooppaa?"

E. 300 postia :david:

Oltiin viime kesänä kaverin kanssa vähän grillaamassa ja ottamassa pari olutta, kun tuli sitten puhetta leffoista:
Minä: Ootkos muute nähny ton Passion Of Christ:in?
Kaveri: Oon joo, ihan hyvä oli.
Minä: No voipahan kerrankin sanoa että oon nähny leffan, mutta en oo lukenu kirjaa :)
Kaveri: (Ihan tosissaan) Onkos siitä jo kirjakin tehty?
Minä: Onhan siitä jo n. 2000 vuotta :D
Kaveri: AArrrgh !

Jonkun kerran on jutulle repeilty, ja on siitä jonkun sortin legendakin tainnu tulla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom