Klassisen tyhmät ihmiset

Dragon sanoi:
Täh? Mä en enää edellisen postauksen jälkeen lukenut tätä threadia ja kuten näät niin vastasin tohon sun kommenttiin tunti sen jälkeen, kun joku tän threadin nosti ylös. Siinä sulle ylpeyttä...

Kyllä minä sen tiesin. Siksi ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lapset lapset älkääs tapelko =)

hitsin vitsi kun ei muista niitä hölmöjä juttuja mitä on kuullu...

ainoa minkä muistan kun yks blondi muija kysy maantiedon tunnilla että "onko se nykyään venäjä vai neuvostoliitto...tämä siis vuonna 2000...

immolassa nyt näki monenlaista hörhöä....

Tapahtui tänään postin asiamiespaikassa.

Mä vein paketin siihen vaa-alle ja sanoin, että postiennakko ja normaali paketti. Olipa lappukin valmiiksi täytetty. Siellä oli joku uusi tyttö ja se kysyi maksanko minä ennakon vai vastaanottaja. No meillä ei ole postin kanssa sopimuksia ja vähän ihmettelin, kun postissa on aina joutunut aina maksamaan sen postimaksun kun lähettää. Olin asiakkaan kanssa sopinut, että postimaksu sisältyy siihen ennakkosummaan, joten sanoin, että minä maksan. Se tyttö pyysi multa 380 euroa, jonka olin kirjoittanut siihen ennakkosummaksi. Mä olin vähän, että WTF? Yritin jotenkin vitsillä heittää, etten kai mä nyt sitä tuotetta itselleni maksa. Luovutin ja sanoin, että vastaanottaja maksaa ja mä maksan postimaksun. Mahtokohan se jälkeenpäin tajuta mitä se oikein sekoili.... :/

Yks päivä töissä meinas naama revetä naurusta...

Eli olen siis kesäduunissa sellasella firmassa, josta saa mattoa metritavarana. Rullia on kahta leveyttä, 133cm ja 200cm, ja rullat seisovat myymälässä pystyssä. No, asiakas pyysi yks päivä tota kapeampaa mattoa jotain 2.4 metriä. Ei siinä mitään, mutta sama asiakas tulee tunnin päästä uudestaan, ja sanoo, että haluaisi palauttaa maton ja ottaa tilalle toista. Kun kyselin syytä, niin asiakas sanoi, että hän luuli ostamansa maton olevan kaksi metriä leveää, vaikka se olikin sitä 133cm leveää. :thumbs: Niin, eli jos rullat ovat pystyssä maassa, niin miten helvetissä voi luulla mattoa kaksi metriä leveäksi, jos se yltää tohon rinnan korkeudelle?? Asiakas itse oli noin 160cm pitkä.

Lisää hupaa irtosi, kun eräs päivä asiakas halusi kaksi yhtä pitkää pätkää. Leikattuani matot laitoin ne päällekäin ja rullasin samaan rullaan. Kun rulla oli valmis, niin asiakas ihmetteli kovaan ääneen miten ihmeessä mattojen päät eivät pääty samaan kohtaan...

Anoppi repäsi (taas):

Ruuvattiin kaverin kanssa ulkorakennukseen lämminvesivaraaja seinään (joka on siis tulossa saunan käyttöön). Putkimies tulossa huomenna liittämään sen vesijohtoon.

Tämä anoppi siinä sitten ihmettelee ja kysyy, että eikö se ole liian lähellä tuota lastulevyseinää, että eikö se kuumene jne. (niin se on siis ruuvattu kiinni siihen seinään ohjeen mukaan)

Minä siihen että WTF? :eek:
Oli varmaan hyvä ilme mulla :D

Koitin sitten vaan selittää että joo kuumenee se, Sisäpuolelta!, siinä on eristeet. :jahas:

Kun ei viitsi sanoa mitään pahasti ettei tämä suutu, mutta kun näitä tällaisia tulee jatkuvasti ja alkaa jo hiukan ärsyttämään.

Kysäisin tässä päivänä muutamana kaupungilla ollessani eräältä rouvalta kellonaikaa. Suureksi kummastuksekseni vastasi hän:"No joopajoo". Siinä sitä olikin sitten ihmettelemistä...

(vrt. siguni :jahas: )

Tuossa jokin aika sitten vietettiin sukulaistytön kanssa iltaa. Noh, sukulaistytön kavereita halusi sitten tulla käymään. Sieltähän ne sitten saapuivat ja yksi niistä neitosista oli äärirasittava... "Vähänkö on törkeen pien telkkari, en tienny et tollasia on olemassakaan", "vähäks on pien keittiö, ei tänne voi mitenkään mahtua kahta ihmistä.." Sitten se pyöri asunnossa kuin puolukka pil...sa, ja nuuski joka ikisen nurkan.

Argh, se puolituntinen vierailuhetki oli pelkkää hampaitten kiristelyä. Tytön ääni muistutti pientä piipertäjää ja moneen otteeseen mietin, et ammu ittes, nauta!

Istuttiin kaverin kanssa iltaa uusien tuttavuuksien kanssa. Mun kaveri on aika "energinen" tapaus, semmonen kikattava touho, joka ei välttämättä ainakaan terassiolosuhteissa anna ihan parasta kuvaa itsestään. Yksi seurueessa oleva heppu sitten vähän aikaa mun kaveriani katseltuaan ja kuunneltuaan tokaisi jotain suunnilleen "no huh, oisko ADHD mitään?". Mun kaveri sitten: "ADHD? Pitäiskö vai? Sitä mä en oo maistanutkaan!" - ja siemaisi loput Breezeristään :jahas: Tuli vähän valju olo.

PMLats sanoi:
Istuttiin kaverin kanssa iltaa uusien tuttavuuksien kanssa. Mun kaveri on aika "energinen" tapaus, semmonen kikattava touho, joka ei välttämättä ainakaan terassiolosuhteissa anna ihan parasta kuvaa itsestään. Yksi seurueessa oleva heppu sitten vähän aikaa mun kaveriani katseltuaan ja kuunneltuaan tokaisi jotain suunnilleen "no huh, oisko ADHD mitään?". Mun kaveri sitten: "ADHD? Pitäiskö vai? Sitä mä en oo maistanutkaan!" - ja siemaisi loput Breezeristään :jahas: Tuli vähän valju olo.

:hyper: ja :rock: huhhuh

PMLats sanoi:
Mun kaveri sitten: "ADHD? Pitäiskö vai? Sitä mä en oo maistanutkaan!" - ja siemaisi loput Breezeristään :jahas: Tuli vähän valju olo.

No ei siinä sitten auta muu kuin mennä tiskille tilaamaan Matti-siiderit :D

eräs kaverini muuttuu luolamiehen tasolle vähänkin alkoholia nautittuaan, meitä oli noin 5 hengen porukka lähdössä baariin ja eräs niistä oli alaikäinen. no siihen tää kaverini tokas et väärennetään hänelle paperit ja sit tulostetaan ne, siihen toinen kaverini sanoin, ihan hyvä mutta kun ei ole tulostinta. siihen vastas et laitetaan disketille ja viedään pokelle. kaveri ei edes tajunnut kun porukka alko nauraa, ihmetteli vain mille nauretaan. kaikkein parhaimmat :hyper: olen saanut kuitenkin katsellessa hänen autonlaitto taitojansa/kykyjä :hyper:

sustanon250 sanoi:
eno siihen tää kaverini tokas et väärennetään hänelle paperit ja sit tulostetaan ne, siihen toinen kaverini sanoin, ihan hyvä mutta kun ei ole tulostinta. siihen vastas et laitetaan disketille ja viedään pokelle. kaveri ei edes tajunnut kun porukka alko nauraa, ihmetteli vain mille nauretaan.

Mä ainakin heitän tollasia ihan päättömiä juttuja pokerilla aina, kun sopiva paikka tulee. Pitää vaan pitää huoli siitä, että kuulijakunnassa on vähintään yksi henkilö, joka tajuaa ne läpänheitoksi.

Juuri taannoin kerroin eräälle irkulle hyviä tekniikoita jääkarhun tappamiseen paljain käsin. Ensin pitää lyödä kurkkuun, jotta sen henkitorvi menee kasaan ja sen jälkeen kiivetä niskaan ja kuristaa se. Lisäsin vielä, että onnistumisprosentti on lähes sata. Hän ei tiennyt yhtään, uskoako vai ei, sen verta vakuuttava taisin olla. Lopuksi erään kaverin piti kertoa hänelle, että kyllä se Mou nyt huijaa ja hän sai sielullensa rauhan.

Tätä threadia lukiessa mieleeni muistui, kun oltiin kaverin kanssa vaatekaupassa ja kaveri sitten ihan pokkana kysy, että kumpi on isompi koko M vai L?

Kyseinen henkilö oli siis tuolloin 17v! :hyper:

Colin sanoi:
Tätä threadia lukiessa mieleeni muistui, kun oltiin kaverin kanssa vaatekaupassa ja kaveri sitten ihan pokkana kysy, että kumpi on isompi koko M vai L?

Kyseinen henkilö oli siis tuolloin 17v! :hyper:

Kaverille oli varmaan äiti ostanut aina vaatteet niin eihän sitä tuollaisia asioita silloin tarvitse tietää ;)

Joskus yläasteella eräs naishenkilö ei tajunnut miksei tule sähköä jos kytkee jatkojohdon päät yhteen.

Itsekkin joskus yläasteella luulin että lankapuhelimet ei toimi jos on sähkökatkos. :nolo:

Hyvä tredi, äänen tuli pari kertaa hymyiltyä ku näitä juttuja luki.

Belmondo sanoi:
Kättely erään ydinfyysikon kanssa:
Hän: - Moi, Jussi.
Minä: - [Belmondo].
Hän: - Ei kun Jussi!

Mä tein tän saman kerran asiakaskäynnillä uuteen yritykseen, heti ulko-ovella joku jamppa ryntää vastaan, ontajaa kättä ja katsoo kysyvästi "Matti Meikäläinen?"
BullyBoy: öö, eiku mä oon BullyBoy
Matti: siis mä oon Matti.
BullyBoy: ja mä oon :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom