Kirkon ja valtion suhtautuminen homo- ja lesboparien oikeuksiin

Juu nyt kun en ole änkyröitä vuoteen nähnyt niin nämä jutut särähtää korvaan. Mutta siis jos väitellään vaikka väitellään postimerkinkeräilijöistä niin tuskin kukaan alkaisi selittämään mitään kyseisen ryhmän seksuaalikäyttäytymisestä. Mutta totta kai jos puhutaan homoista niin sitten on ihan realistista ja järkevää maalailla sellaista skenaariota jossa neljä homomiestä menevät ensin keskenään naimisiin ja sitten painuvat kotiin viettämään hääyötä jonkun adoptiolapsen kanssa. Ymmärtänet että minun mielestäni tämä kuulostaa sairaalta?

Kuulostaa ihan joltain South Park jakson juonelta:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trendi-ilmiö?:hyper: Valitettavasti joudun paljastamaan sinulle totuuden: kyse on maailmanlaajuisesta, kaikkina aikoina, ennen, nyt ja tulevaisuudessa kaikkia kansallisuuksia ja rotuja koskevasta täysin luonnollisesta ominaisuudesta, jota ei voi itse valita. Miten nykyaikana vielä löytyy ihmisiä jotka eivät tätä tiedä?:confused:

Ymmärrät varmaan tahallasi väärin, eikö? Eli viittasin tähän homoilun aikakauteen kun on cool ja in olla homppeli niiq. Telkkarissa työnnetään homoja naamalle, kadulla tulee ilmeisesti ihan normaaleja miehiä joista voisi luulla ettei ne ole miehiä ollenkaan, julkkikset rupeaa homoiksi... Tiedät mistä on kyse?
Toivon että tämä menee ohi. Homostelkoot homot rauhassa mutta ei siinä ole mitään hienoa minkä takia sitä pitäisi mainostaa. Hävetkööt mieluumin niinkuin ennenkin jos näistä kahdesta on pakko valita.

Lesboja ja homoja syntyy heteroille, lesbojen ja homojen lapset eivät synny sen enempää homoseksuaaleiksi kuin valtaväestö.

Et siis usko ympäristön vaikutukseen kehityksessä?

Hmmm.. Mutta jos on oma mielipide niin miksi sen pitäisi olla sellainen minkä enimmistö kokee hyväksi?

Jos mietin tätä uskonnon kautta niin kirkkohan toitottaa että jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi eikä suinkaan mieheksi ja "mieheksi".

Miksi pitää puhua homoparien oikeuksista, eikös voitaisi miettiä lapsen sopeutumista ympäristöön? Tokkopa muut luokkakaverit katsovat hyvälle kun 180cm raavas mies tulee äitien myyjäisleipojaisiin. Entä miten äitienpäivien kortti? Hyvää äitienpäivää Jukka-äidille? Entä miten selität lapselle miten niitä lapsia tehdään? Ei Jukan ja Timon yhtymisestä niitä tule. . .

Entäs murrosikä?

Jukka kysyy pojaltaan Tommilta - Noh miten tommi, joko sulla on poikaystävä? Pitäiskö laste kannutaa homoksi vai heteroksi? Lapsi kuitenkin oppii matkimalla. Se ruotsalainen tutkimus mistä kohistiin todisti että homomiesten aivot ovat fyysisesti naisten aivojen kopio. Mutta jostain syystä homomiehessä ei ole muita naisten piirteiä kuten rinnat jne jne. Tästä suivaantuneet tasa-arvon edustajat asettivat kysymyksen, miksi tällaisia tutkimuksia tehdään? Homoushan ei ole enää sairaus. Mutta eikö ole hyvä tutkia syitä jo yksinään adoptiontakian saako lapsi normaalit lähtökohdat.

Liisa on yksinhuoltajaäiti. Hänen miehensä kuoli pian Pertin (nyt 10-vuotias) syntymän jälkeen.
Mitenkä on koulussa askarreltavien äitienpäivän kortin laita? Aivan, Liisa saa joka vuosi Pertiltä kauniin "Hyvää isänpäivää Liisa-isälle" -kortin. Eikös?
Naiseudestaan huolimatta Liisan on myös mentävä poikansa koulun järjestämään "isien saunailtaan", sen lisäksi että hänen täytyy myös käydä äitien myyjäisleipojaissa. Eikös?
Entä miten Liisa selittää pojalleen miten niitä lapsia tehdään? Ainoa tapahan on tietysti demonstroida käytännössä miten asia toimii, muutenhan Jukka ja Timokin olisivat voineet selittää asian kertomalla totuuden.

Minulla meni idea vähän ohi? Miksi Tommin isän pitäisi mennä äitien myyjäisleipojaisiin? Miksi Tommin isälle pitäisi kirjottaa äitienpäivän kortti? Ainiin, seksuaalinen suuntautuminenhan muuttaa myös ihmisen sukupuolen! Aivan, näinhän sen täytyy olla.

Mielestäni yksinhuoltajilta pitäisi ottaa lapset pois. Lapsella täytyy aina olla isä ja äiti!

Nyt pitää lähteä kouluun, joten en nyt ehdi alkuperäistä viestiä enempää käsitellä.

Onkohan niin, että veijari pelkää homouden yleistymistä. Ja koska ympräistö vaikuttaa seksuaaliseen suuntautumiseen, niin onhan siinä validi riski että veijari itsekin joutuu kohta tiputtelemaan saippuaa yleisessä suihkussa. :D

Liisa on yksinhuoltajaäiti. Hänen miehensä kuoli pian Pertin (nyt 10-vuotias) syntymän jälkeen.
:(

Mitenkä on koulussa askarreltavien äitienpäivän kortin laita? Aivan, Liisa saa joka vuosi Pertiltä kauniin "Hyvää isänpäivää Liisa-isälle" -kortin. Eikös?
Luulin että äitienpäiväkortteja annetaan äideille eikä "liisa-isille".

Naiseudestaan huolimatta Liisan on myös mentävä poikansa koulun järjestämään "isien saunailtaan", sen lisäksi että hänen täytyy myös käydä äitien myyjäisleipojaissa. Eikös?
Jep. . .

Entä miten Liisa selittää pojalleen miten niitä lapsia tehdään? Ainoa tapahan on tietysti demonstroida käytännössä miten asia toimii, muutenhan Jukka ja Timokin olisivat voineet selittää asian kertomalla totuuden.
Ympäristö vaikuttaa. Paljon. Luulenpa että poika seuraa "isän ja äidin" jalanjälkiä myös seksuaalisessa suuntautumisessaan. Monestako kristitystä lapsesta tulee muslimi? Se on se ympäristö aika pitkälti mikä vaikuttaa. Vaikka pappa ja pappa kertoisi lapselleen että "jos sä haluut kyl sust voi tulla heterokin" ympäristön vaikutus on kiistaton, vanhemmathan toimivat melko paljon esimerkkinä lapsilleen.
Vai onko teistä ihan jees että lapsia kasvatetaan "homouteen" ja "heterouteen"? Itse kannatan vain jälkimmäistä.
Minulla meni idea vähän ohi? Miksi Tommin isän pitäisi mennä äitien myyjäisleipojaisiin? Miksi Tommin isälle pitäisi kirjottaa äitienpäivän kortti? Ainiin, seksuaalinen suuntautuminenhan muuttaa myös ihmisen sukupuolen! Aivan, näinhän sen täytyy olla.

Sukupuolenvaihtoleikkaukset yleistyvät päivä päivältä, mutta oli nuo "käytännön esimerkit" vähän hölmöjä.

Mielestäni yksinhuoltajilta pitäisi ottaa lapset pois. Lapsella täytyy aina olla isä ja äiti!
Mielestäni homopareille ei saisi antaa "omia" lapsia, mielipiteet jokaisella.
Nyt pitää lähteä kouluun, joten en nyt ehdi alkuperäistä viestiä enempää käsitellä.
:piis:

Minkä takia lasta ylipäätään pitäisi kasvattaa heterouteen tai homouteen? Opettaako vanhempi myös lapselleen toimivia yhdyntäasentoja tai mikä ehkäisyväline on mukavampi käyttää? Ei lapsen seksuaalikasvatukseen tarvitse sotkea mitään normeja että mikä on hyväksyttävää tai toivottavaa.

Pidän muuten vähän tekopyhänä sitä että ensin ollaan niin kovaa ateistia ja vastustetaan lapsen uskonnollista kasvatusta henken ja vereen, mutta sitten kun tulee puhe homojen oikeuksista niin johan ateistinkin sanavarastosta alkaa löytyä jumalaa ja syntiä.

"Ympäristö vaikuttaa. Paljon. Luulenpa että poika seuraa "isän ja äidin" jalanjälkiä myös seksuaalisessa suuntautumisessaan. Monestako kristitystä lapsesta tulee muslimi? Se on se ympäristö aika pitkälti mikä vaikuttaa. Vaikka pappa ja pappa kertoisi lapselleen että "jos sä haluut kyl sust voi tulla heterokin" ympäristön vaikutus on kiistaton, vanhemmathan toimivat melko paljon esimerkkinä lapsilleen.
Vai onko teistä ihan jees että lapsia kasvatetaan "homouteen" ja "heterouteen"? Itse kannatan vain jälkimmäistä."

Sekä isäni että äitini ovat heteroita. Myös sisarukseni ovat heteroita. Samoin serkkuni ja muu sukuni, jonka kanssa olen aikoinaan ollut tekemisissä, ovat heteroita. Myös kaikki yläaste- ja lukioaikaiset ystäväni ovat heteroita. Siitä huolimatta minä en ole hetero.

Ympäristö vaikuttaa. Paljon. Luulenpa että poika seuraa "isän ja äidin" jalanjälkiä myös seksuaalisessa suuntautumisessaan. Monestako kristitystä lapsesta tulee muslimi? Se on se ympäristö aika pitkälti mikä vaikuttaa. Vaikka pappa ja pappa kertoisi lapselleen että "jos sä haluut kyl sust voi tulla heterokin" ympäristön vaikutus on kiistaton, vanhemmathan toimivat melko paljon esimerkkinä lapsilleen.
Vai onko teistä ihan jees että lapsia kasvatetaan "homouteen" ja "heterouteen"? Itse kannatan vain jälkimmäistä.

Miten kasvatetaan seksuaaliseen suuntautumiseen? Meinaatko ihan tosissas, että sä pystyt rakastaa miestä "sillee" vain jos mä sanon että sun täytyy?

Jos ympäristö vaikuttaa kovasti, niin onko niin että YH:n lapsista tulee runkkareita? Hakkaavat tattia kun ei ole muutakaan mallia ollut.

Minkä takia lasta ylipäätään pitäisi kasvattaa heterouteen tai homouteen? Opettaako vanhempi myös lapselleen toimivia yhdyntäasentoja tai mikä ehkäisyväline on mukavampi käyttää? Ei lapsen seksuaalikasvatukseen tarvitse sotkea mitään normeja että mikä on hyväksyttävää tai toivottavaa.
Eli lapsi pitäisi kasvattaa siten, ettei hänelle kerrota mikä on "oikeaa" seksuaalisuutta? Onko ihan jees sekin että lapsi kiinnostuisi zoofiliasta? "Ei tarvitse sotkea mitään normeja että mikä on hyväksyttävää" vai mitä?Toivotaan vain "parasta", "moraalilla" ei ole mitään väliä (vaikka kaikilla se erinlainen onkin).
Väitätkö myös ettei lasten vanhemmat vaikuta millään tavalla siihen, millainen lapsesta tulee?...

Pidän muuten vähän tekopyhänä sitä että ensin ollaan niin kovaa ateistia ja vastustetaan lapsen uskonnollista kasvatusta henken ja vereen, mutta sitten kun tulee puhe homojen oikeuksista niin johan ateistinkin sanavarastosta alkaa löytyä jumalaa ja syntiä.

?

Luulin että äitienpäiväkortteja annetaan äideille eikä "liisa-isille".
Luitko viestiä johon vastasin? Alkuperäisessä viestissä sanottiin: "Hyvää äitienpäivää Jukka-äidille"
Viestini tarkoitus oli sanoa juuri sama asia, kuin sinä juuri sanoit.

Voiko joku todella ajatella, että seksuaalinen suuntautuminen valitaan tietoisesti, tai edes tiedostomattomasti? Voit yrittää pettää itseäsi, mutta jossain vaiheessa huomaat, että se ei vain onnistu.
Jos homomies tahtoisi olla hetero ja uskottelisi itselleen olevansa hetero, niin jossain vaiheessa hänen täytyisi myöntää, että se ei vaan onnistu.
Vaikka lapsi pienenä jopa "kasvatettaisiin" homoksi, niin eiköhän hänen oma seksuaalisuutensa selväisi viimeistään murrosiässä ilman, että ympäristöllä, opituilla malleilla tai omalla tahdolla on mitään valtaa asiassa.

Jos ympäristö vaikuttaa kovasti, niin onko niin että YH:n lapsista tulee runkkareita? Hakkaavat tattia kun ei ole muutakaan mallia ollut.

yksinhuoltaja kasvattaa lapsensa niinkuin parhaaksi näkee.
Toivottavasti myös ymmärrät että ympäristö ei ole sama asia kuin vanhemmat. Ympäristön vaikutus on suuri, mutta ei sitä pelkästään voi "syyttää".

YH kasvattaa kuten parhaaksi näkee, hetero kasvattaa kuten parhaaksi näkee, mutta homo kasvattaa homoksi?

Jos se on niinkuin hän parhaaksi näkee, kuka minä olen arvioimaan homojen kasvatusmotiiveja? Aika yksilöllisiä asioita nämä.
Harvemmin ainakin heterot kannustavat lastaan "valitsemaan" homouden, en tiedä päteekö sama homopariskuntiin.

Voiko joku todella ajatella, että seksuaalinen suuntautuminen valitaan tietoisesti, tai edes tiedostomattomasti? Voit yrittää pettää itseäsi, mutta jossain vaiheessa huomaat, että se ei vain onnistu.
En, mutta kasvatuksella on väliä. Jos lapselle esim pienestä pitäen opetettaisiin, että homous on saatanasta ja niin edelleen eikähän edes tiedä että toinen vaihtoehto on olemassa(homous) sillä on tottakai vaikutusta lapsen seksuaaliseen valintaan (vaikka kuvioissa on lapsen "luonnolliset halut", ei se ole ainoa asia mikä vaikuttaa).

Jos homomies tahtoisi olla hetero ja uskottelisi itselleen olevansa hetero, niin jossain vaiheessa hänen täytyisi myöntää, että se ei vaan onnistu.
Tässä kohtaa "kasvamisvaihe" on jo mennyt. Alkoholistinkin on vaikea luopua viinasta, ihmisillä on erinlaisia haluja, joistan niistä on jopa mahdoton luopua(homous?).

Vaikka lapsi pienenä jopa "kasvatettaisiin" homoksi, niin eiköhän hänen oma seksuaalisuutensa selväisi viimeistään murrosiässä ilman, että ympäristöllä, opituilla malleilla tai omalla tahdolla on mitään valtaa asiassa.

Selviäisi, mutta on monta vaikuttavaa tekijää siihen lopulliseen "päätökseen"
(ei pelkästään luonnolliset halut).

Onkohan niin, että veijari pelkää homouden yleistymistä. Ja koska ympräistö vaikuttaa seksuaaliseen suuntautumiseen, niin onhan siinä validi riski että veijari itsekin joutuu kohta tiputtelemaan saippuaa yleisessä suihkussa. :D

Jep. Tästä on alunperinkin ollut kysymys.

Ei siis siitä että mielestäni homous nyt vaan ei ole normaalia. Itse en ikinä hyväksyisi esim. omalle lapselleni kahta äitiä jos vaimo päättäisikin lesboksi ruveta. Ei ole homot ennenkään lapsia tarvinnut, niin miksi sitten ne niitä nyttenkään tarvitsisivat? Nyt on vain valloillaan tämä erilaisuuden vaaliminen ja mitään ei saa kieltää erilaisilta vaan kaikkiin vaatimuksiin on myönnyttävä koska muuten on R...
Olen pahoillani etten seuraa aikaani ja kulje massan mukana vaan pidän oman mielipiteeni asioissa, oli se sinun(teidän) mielestä kuinka väärä mielipide tahansa.
Ylipäätänsä koko homma on vituillaan kun h-adoptioiden vastustajat joutuvat esittämään ensin syitä miksi sitä ei pitäisi sallia eikä niin että puoltajat(eli muutoksen hakijiat) esittäisivät ensin omat näkökantansa.

PS: Jos vastaisuudessa aiot(te) vihjailla lisää niin laittakaa vaikka sitten tuonne profiiliviesteihin, niitä en kuitenkaan lue.

Jep. Tästä on alunperinkin ollut kysymys.

Ei siis siitä että mielestäni homous nyt vaan ei ole normaalia. Itse en ikinä hyväksyisi esim. omalle lapselleni kahta äitiä jos vaimo päättäisikin lesboksi ruveta. Ei ole homot ennenkään lapsia tarvinnut, niin miksi sitten ne niitä nyttenkään tarvitsisivat? Nyt on vain valloillaan tämä erilaisuuden vaaliminen ja mitään ei saa kieltää erilaisilta vaan kaikkiin vaatimuksiin on myönnyttävä koska muuten on R...
Olen pahoillani etten seuraa aikaani ja kulje massan mukana vaan pidän oman mielipiteeni asioissa, oli se sinun(teidän) mielestä kuinka väärä mielipide tahansa.
Ylipäätänsä koko homma on vituillaan kun h-adoptioiden vastustajat joutuvat esittämään ensin syitä miksi sitä ei pitäisi sallia eikä niin että puoltajat(eli muutoksen hakijiat) esittäisivät ensin omat näkökantansa.

PS: Jos vastaisuudessa aiot(te) vihjailla lisää niin laittakaa vaikka sitten tuonne profiiliviesteihin, niitä en kuitenkaan lue.

Mitä kohtaa aiemmista viesteistä et ole ymmärtänyt? Johan se on moneen kertaan selvitetty että eläinmaailmassa homoseksuaalisuutta esiintyy aivan luonnostaaan. Luonnostaan esiintyvät asiat eivät ole normaaleja siis? Jos seksuaalisia vähemmistöjä saa syrjiä, kuten sinä esität, voidaan siitä siis päätellä että kaikki seksi ja seksuaalisuus mikä ei ole valtavirran mukaista, tulisi kieltää ja he menettäisivät samat perusoikeudet jota "normaalit" ihmiset voivat nauttia. Täten ehdotankin että fetisistit ovat rikollisia siinä missä homotkin olivat vielä muutama vuosikymmen sitten. Mistä sinä Veijari pidät, onko festaripillu mieleesi? Joudut vankilaan koska keskivertoihminen ei siitä syty.

PS. Olen pahoillani, mutta viestisti vain lähinnä naurattaa minua. En olisi koskaan uskonut että kaltaisiasi sulkeutuneita ihmisiä vielä on olemassa. Ehdotankin että laitat kädet korvillesi, ja uskottelet itsellesi että olet oikeassa huolimatta siitä, ettei sinulla ole esittää mitään faktoja väitteillesi.
PSS. Miksi homoseksuaalisuus on sinusta luonnotonta? Onko ainut syy siinä satukirjassa? Sieltä lienet sinäkin saanut homovastaisen maailmankuvasi.

Eläinmaailmassa homoseksuaalisuus ei ole tavatonta, joten ei se ihmistenkään välillä voi olla mitenkään luonnotonta. Ihminen on eläin siinä missä muutkin.

Kuten itse sanot, ei homoudessa seurata "lihan himoja" sen enemmän tai vähemmän kuin heterosuhteissakaan. Joten adoption voisi lakkauttaa kokonaan näillä perustein. Voisit miettiä, että mitä ihmiselle käy kun rakastuu toiseen ihmiseen? Miksi rakastumisen rajoittuisi vastakkaiseen sukupuoleen, kun oma sukupuoli voi tarjota samoja asioita joihin rakastua siinä missä vastakkainenkin. Puhumattakaan siitä että myös esineisiin voi rakastua. Sanotko siis että rakkautta saa osoittaa vain vastakkaista sukupuolta kohtaan? Tällöin ei myöskään kaikille sukulaisille voisi sitä sanoa.

Kreator. Voisitko vastata näihin seikkoihin? Näyttää siltä että kätevästi sivuutit nämä asiat.

Jos se on niinkuin hän parhaaksi näkee, kuka minä olen arvioimaan homojen kasvatusmotiiveja? Aika yksilöllisiä asioita nämä.
Harvemmin ainakin heterot kannustavat lastaan "valitsemaan" homouden, en tiedä päteekö sama homopariskuntiin.

Edelleen, homoutta ei valita. Homoksi synnytään. Homot itse varsin hyvin tietävät tämän, joten ei ole kovinkaan todennäköistä että yrittäisivät "kasvattaa" lapsestaan homoa. Naurettava ajatus.

En, mutta kasvatuksella on väliä. Jos lapselle esim pienestä pitäen opetettaisiin, että homous on saatanasta ja niin edelleen eikähän edes tiedä että toinen vaihtoehto on olemassa(homous) sillä on tottakai vaikutusta lapsen seksuaaliseen valintaan (vaikka kuvioissa on lapsen "luonnolliset halut", ei se ole ainoa asia mikä vaikuttaa).

Jos lapselle ei kerrota mitään homoista, ja hän ei kaveripiirissäänkään asiaan törmää, niin hänellä ei sitten vaan ole nimeä asialle, jonka hän mahdollisesti huomaa itsessään, kun esim. Liisa ihastuu naapuriluokan Katriin tms. Se, että asialle on olemassa nimi, homoseksuaalisuus, ei muuta sitä faktaa että osa ihmisistä on homoja, osa heteroita ja osa siltä väliltä. "Siltä väliltä" käsittää muuten uskomattoman suuren ryhmän. Jos taas lapselle opetetaan pienestä asti, että homous on saatanasta, niin jos hän huomaakin olevansa homo, hän varmasti salaa sen vanhemmiltaan (ainakin aluksi). Jos on vielä ottanut vanhempiensa sanat vakavasti, niin varmaan asia aiheuttaa itsetunto-ongelmia ja ahdistusta. Uskonnollisissa piireissä tämä on varmaan yleisempää.

Tässä kohtaa "kasvamisvaihe" on jo mennyt. Alkoholistinkin on vaikea luopua viinasta, ihmisillä on erinlaisia haluja, joistan niistä on jopa mahdoton luopua(homous?).

Tässä ei taaskaan olla ymmärretty mitä homous on. Homoksi synnytään, alkoholistiksi ei. Homous ei ole sitä että yksinkertaisesti haluaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Kuvittele itse mikä on oma suhtautumisesi naiseen/naisiin/rakastamaasi naiseen, ja kuvittele olevasi itse nainen. Tämä pieni ajatusleikki varmaan valaisee asiaa.:thumbs: (ai joo, oletan että olet mies, en ole tarkistanut profiilista..)

Selviäisi, mutta on monta vaikuttavaa tekijää siihen lopulliseen "päätökseen"
(ei pelkästään luonnolliset halut).

Mistähän päätöksestä puhut? Et varmaan kuitenkaan siitä että ihminen päättää seksuaalisuutensa? Kyse on ennemminkin asian myöntämisestä itselleen, ja sikäli päätöksestä toteuttaa itseään ja seksuaalisuuttaan etsimällä oikeaa sukupuolta olevan kumppanin. Vastakkaisen kanssa luonnollisesti "homma vaan ei toimi"; joko seksistä ei tykkää ollenkaan tai ajattelee aktin aikana jotain ihan muuta, mutta tärkeimpänä: ei ole rakkautta. Homoilla on usein enempi tai vähempi seurusteluyritelmiä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Ei kaikilla, mutta suurimmalla osalla, joillain avioliittoon ja yhteisiin lapsiin asti.

Veijari: Sori, ymmärsin väärin sen trendijutun, luulin että luulet että ihmiset rupeaa homoiksi koska se on trendikästä.

PS. Olen pahoillani, mutta viestisti vain lähinnä naurattaa minua. En olisi koskaan uskonut että kaltaisiasi sulkeutuneita ihmisiä vielä on olemassa. Ehdotankin että laitat kädet korvillesi, ja uskottelet itsellesi että olet oikeassa huolimatta siitä, ettei sinulla ole esittää mitään faktoja väitteillesi.
PSS. Miksi homoseksuaalisuus on sinusta luonnotonta? Onko ainut syy siinä satukirjassa? Sieltä lienet sinäkin saanut homovastaisen maailmankuvasi.

Siis oletko lukenut tätä ketjua? Aloita ihan rauhassa alusta ja vedä henkeä. Siellä näet jos jonkinmoisia perusteita, jopa faktoja. Harmi ettet itse yritä niihin faktoilla vastata vaan asiattomuuksilla. Minua sinun viestisi eivät naurata yhtään, itkettävät lähinnä. En ole koskaan edes lukenut raamattua, minun mielipiteeni ovat muokkautuneet normaalissa ympräistössä. Totuushan on se että enemmistö on kanssasi erimieltä, kovin moni sitä vain ei nykyään enää uskalla/jaksa sanoa. Miksi ei? Koska siitä saa juurikin hirvittävän paskaryöpyn niskaan, mutta kun tarkemmin katsoo ketjua huomaa että se "valtava" ryöppy onkin vain kourallinen valaistuneempia, ylempiä ihmisiä jotka eivät edes usko että suomessa on suomalaisia. Juu ja en äänestä vihreitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom