Donald Trump

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Vieläkin ääntenlaskenta hieman kesken, Nevada 93% laskettu Trumpin johto 3%, Arizona 76% laskettu, Trumpin johto 6%. Kamalan äänimäärä (nyt 69,07M) jää kutosella alkavaksi, vaikka vastapuolella oli Hitler ja demokratian loppu.🤷🏻‍♂️ Trumpin äänimäärä 73,4M. Trump 50,7%, Kamala 47,7%.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole enää ihan mahdoton ajatus, että EU:kin joutuisi toimimaan vastuullisesti ja skaalaamaan ilmastohörhöilyä alaspäin

Skippasin pari sivua kun täällä niin paljon tekstiä ja pahoittelut jos vastasit, mutta mä ihmettelen että miten maailmassa on vastuullisempaa se että tuutataan kaikki paska vesistöihin/taivaalle, kiihdytetään massasukupuuttoa laajentamalla kaivoksia/hakkuita, ja kaikki sen takia että on VASTUULLISEMPAA tuottaa voittoa just nyt, just sulle, mulle, ihan sama mikä hinta tulevaisuudessa maksetaan, kunhan NYT on osake kova!!

Näin muuten mä olen ollut kokoajan sitä mieltä että ilmastojuttuja ja teknologiaa tulee AINA kehittää puhtaammaksi ja mahdollisimman korkealle hyötyprosentille tuotannot. Ehkäpä porkkana olisi parempi kuin keppi, sillä onhan realiteetit kuitenkin olemassa. Miksi ostaa Suomessa hiilineutraali hammasratas 10e/kpl kun saa kiinasta 2,5€ hammasrattaan minkä valmistuksesta ei kukaan kysele. Varmaan jauhettuja Uiguureja joukossa.

Mutta mulla siis toi jatkuva "vastuullisuuden" toitottaminen mitä sulta tullut nyt usein, menee vähän ohi? Vaikka mulla on vain yksi lapsi, ja vaikka olis 0, niin kyl mulla biologia ohjaa ajattelemaan että vastuullisuus on sitä että täällä on PAREMPI olla 500v päästä kuin nyt, ei se että nykytrendikkäät lapsettomat saa sen osakehuippunsa ja vetää kerran vuodessa sit jahdilla kokkelia ja kuolla pois.

Mutta joo, tärkeä on tietysti huolehtia työllistymisestä ja euroopan kilpailukyvystä, mutta mun mielestä vaikka maapallon lämpötila ei nousis enää ikinä astettakaan, niin silti prosesseja ja metodeja tulisi kehittää eteenpäin ja sitä pitäisi aina tukea/vaatia. Fakta kuitenkin on että osa materiaaleista ei yksinkertaisesti uusiudu maapallolla.

Vieläkin ääntenlaskenta hieman kesken, Nevada 93% laskettu Trumpin johto 3%, Arizona 76% laskettu, Trumpin johto 6%. Kamalan äänimäärä (nyt 69,07M) jää kutosella alkavaksi, vaikka vastapuolella oli Hitler ja demokratian loppu.🤷🏻‍♂️ Trumpin äänimäärä 73,4M. Trump 50,7%, Kamala 47,7%.
Toi miten kauan noita ääniä puljataan on kyl asia minkä muututtava. Tuossa tilanteessa jos tilanne olisi todella tasainen se korruptio optio on hyvin läsnä ja äänet pitää saada laskettua nopeammin.

Skippasin pari sivua kun täällä niin paljon tekstiä ja pahoittelut jos vastasit, mutta mä ihmettelen että miten maailmassa on vastuullisempaa se että tuutataan kaikki paska vesistöihin/taivaalle, kiihdytetään massasukupuuttoa laajentamalla kaivoksia/hakkuita, ja kaikki sen takia että on VASTUULLISEMPAA tuottaa voittoa just nyt, just sulle, mulle, ihan sama mikä hinta tulevaisuudessa maksetaan, kunhan NYT on osake kova!!

Näin muuten mä olen ollut kokoajan sitä mieltä että ilmastojuttuja ja teknologiaa tulee AINA kehittää puhtaammaksi ja mahdollisimman korkealle hyötyprosentille tuotannot. Ehkäpä porkkana olisi parempi kuin keppi, sillä onhan realiteetit kuitenkin olemassa. Miksi ostaa Suomessa hiilineutraali hammasratas 10e/kpl kun saa kiinasta 2,5€ hammasrattaan minkä valmistuksesta ei kukaan kysele. Varmaan jauhettuja Uiguureja joukossa.

Mutta mulla siis toi jatkuva "vastuullisuuden" toitottaminen mitä sulta tullut nyt usein, menee vähän ohi? Vaikka mulla on vain yksi lapsi, ja vaikka olis 0, niin kyl mulla biologia ohjaa ajattelemaan että vastuullisuus on sitä että täällä on PAREMPI olla 500v päästä kuin nyt, ei se että nykytrendikkäät lapsettomat saa sen osakehuippunsa ja vetää kerran vuodessa sit jahdilla kokkelia ja kuolla pois.

Mutta joo, tärkeä on tietysti huolehtia työllistymisestä ja euroopan kilpailukyvystä, mutta mun mielestä vaikka maapallon lämpötila ei nousis enää ikinä astettakaan, niin silti prosesseja ja metodeja tulisi kehittää eteenpäin ja sitä pitäisi aina tukea/vaatia. Fakta kuitenkin on että osa materiaaleista ei yksinkertaisesti uusiudu maapallolla.
Tarkoitin hiilidioksidia, joka ei ole saaste. Hiilidioksidi-hörhöily aiheuttaa sen, että teollisuuden kilpailukyky häviää ja tuotanto siirtyy sellaisiin maihin, jossa se oikeasti saastuttaa. Vastuullista on siis pitää tuotanto länsimaissa. Silloin se saastuttaa vähiten. Vastuullista on myös se, että pidetään länsimaiden teollisuus kilpailukykyisenä, joka takaa hyvinvointivaltioiden jatkuvuuden. Muussa tapauksessa ne lakkaavat olemasta.

Vastuuttomin mahdollisin teko olisi soveltaa mahdollisimman tiukkoja hiilidioksiditavoitteita ja tätä Eurooppa juuri harjoittaa. Se aiheuttaa eniten vahinkoa joka osa-alueelle.

kiihdytetään massasukupuuttoa laajentamalla kaivoksia/hakkuita,

Kaivokset tuskin aiheuttavat massasukupuuttoja kun viety maa-ala hyvin rajallinen. Tämä uusiutuva buumi varsinkin tropiikissa on varmasti suurin sukupuuttodraiveri planeetalla tällä hetkellä. Öljypalmuviljelmät, sokeriruokoviljelmät, jne metsien raivaus pois, lannoitteet, myrkyt ja ihmisen progress sen ympärillä ja mitkä hiilidioksidipäästöt siitä raivaamisesta tulee jne.

Mieti jos amerikan mediakenttä olis edes vähän tasaisempi kuin mitä se nyt on. Alkaisikohan Harrisin prosentit silloin edes nelosella?

Mieti jos amerikan mediakenttä olis edes vähän tasaisempi kuin mitä se nyt on. Alkaisikohan Harrisin prosentit silloin edes nelosella?
X on uusi mediakenttä🤡. Jengi ei millään tajua, että CNN:n ja X:n sisällöstä päättää ihan samat miehet. X on Yle. X on CNN. X on bild jne.

Minkäänlaista sananvapautta X:ssä ei taas ole.

MSM tuhottiin tarkoituksella ettette tajua, että sillä ohjattiin teitä kuin eläimiä satojen vuosien ajan.

Nyt teitä ohjaa X ja AI.

View: https://x.com/SergeantLevitt/status/1854759569882595385/photo/1

^^Voisihan mediakenttä olla hivenen toisenlainen, jos kaapelikanavia koskisivat samat tasapuolisuusvaatimukset kuin eetterin välityksellä toimivia medioita. Nythän se menee niin, että Fox edelleen vie ja vikisee siinä missä pienemmät mediatalot kannibalisoi toisiaan. Meille asti tämä vinouma ei välity. Suomalainen media toimii näiden mediatalojen ulkomaantoimitusten kanssa yhteistyössä ja Foxilta tällainen rakenne ulkomaankirjeenvaihtajineen yms. kuorrutuksineen puuttuu kokonaan. Sitä kautta muodostuu tiedonvälitykselle pullonkaula, kun meidän kotimaisille medioille tuleva materiaali koostuu vain muiden "kaapelikanavamedioiden" tuottamista uutisista.

Ihan ehkä tätä ei tarkoitettu, kun pyydettiin miettimään, mutta mietin silti.

X on uusi mediakenttä🤡. Jengi ei millään tajua, että CNN:n ja X:n sisällöstä päättää ihan samat miehet. X on Yle. X on CNN. X on bild jne.

Minkäänlaista sananvapautta X:ssä ei taas ole.

MSM tuhottiin tarkoituksella ettette tajua, että sillä ohjattiin teitä kuin eläimiä satojen vuosien ajan.

Nyt teitä ohjaa X ja AI.
Äijä jauhaa minkä ehtii ja lähteenä on tietysti X
:ROFLMAO:

Tuota sietää miettiä ja demarit olisi aivan kusessa jos media uutisoisi tosiaan neutraalisti ja totuudenmukaisesti. Eihän nyky demarien politiikka edes olisi olemassa.

Trumpin voitto on kyllä kova, kun miettii millainen valtava koneisto siellä on kaikki nämä vuodet pelkästään leimannut ja aivopessyt äänestäjiä.

Muistan kun käytiin Miamissa ja hotellissa telkkari päälle ja ensimmäinen avautuva kanava oli Foxnews. Kyllä tuli hyvä fiilis. :-)
Ja jenkkilässä sitten paljon paikallisia uutiskanavia, noin isossa maassa paikalliset uutiset katsotaan usein vähän pienemmiltä kanavilta ja isommilla toki myös enempi paikallisesti orientoituneita kanavia, ainakin Foxilla. Kyllä se totuus sieltä tulee läpi Amerikan ihmisille, ongelmat laittomien siirtolaisten kanssa, mikä se oikea väkivaltaprobleemi on, muut sosiaaliset ongelmat jne.
Tottahan toki noilla demareihin kallellaan olevilla kanavilla on ylivalta, mutta ei mitään tähän suomalaiseen mediaympäristöön rinnastettavaa, mehän ollaan ihan täysin toimittelijoiden konsensus anti-Trump mankelissa. Mistä tietty kertoo tuo vaalin tulos USA 51-48 kun meillä kyselyn mukaan Finland 7-80, aivan täysin eri todellisuutta eletään. Ja amerikkalaiset kuitenkin siellä Amerikassa elävät, kummankin hallinnon eläneet, eli meitähän täällä kusetetaan oikein urakalla heidän asioista.
Kuten Ruotsila tuossa jutussa yllä sanoo, meidän media ottanut Amerikan demaripropagandan koko totuudeksi Amerikan asioista.

^Se on kyllä jännä piirre tuolla, että lähes jokaisessa ostarissa, ravintolassa, aulatilassa tai salilla on telkkari jossain hyvin keskeisellä paikalla ja uutiskanava auki. Äänet ei ole päällä, mutta se tökerö tekstitys välittää totuutta kansalle. Pahus, kun ei aikoinaan tullut tarkemmin noteerattua, että mikä kanava missäkin paikassa oli päällä.

Tuutelle on tavallaan ihan hyödyllinen, esim. jos joskus epäilee omaa mielenterveyttään, niin lukaisee yhden ko. nimimerkin postauksen, niin huomaa itsensä mieleltään täysin terveeksi.
Tuhansia viestejä putinin perseen nuolentaa. En nyt ehkä täysin terveenä pitäisi ellei kyseessä ole palkkatyö.

View: https://x.com/UnknownUnit007/status/1854789850546725236

^^Voisihan mediakenttä olla hivenen toisenlainen, jos kaapelikanavia koskisivat samat tasapuolisuusvaatimukset kuin eetterin välityksellä toimivia medioita. Nythän se menee niin, että Fox edelleen vie ja vikisee siinä missä pienemmät mediatalot kannibalisoi toisiaan. Meille asti tämä vinouma ei välity. Suomalainen media toimii näiden mediatalojen ulkomaantoimitusten kanssa yhteistyössä ja Foxilta tällainen rakenne ulkomaankirjeenvaihtajineen yms. kuorrutuksineen puuttuu kokonaan. Sitä kautta muodostuu tiedonvälitykselle pullonkaula, kun meidän kotimaisille medioille tuleva materiaali koostuu vain muiden "kaapelikanavamedioiden" tuottamista uutisista.

Ihan ehkä tätä ei tarkoitettu, kun pyydettiin miettimään, mutta mietin silti.

Suomessa ei ole mediaa, kuten jenkeissäkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom