Melkoset setit
Ei kannata kuitenkaan ajatella että muilla olisi samat motiivit.
Mun henkilökohtaiseen elämäänhän se ei vaikuta tiedätkö sinä tai joku muu mitä molekyylejä syöt ja mitä ne aiheuttaa, mutta internetistä kukatahansa
saattaa lukea näitä rivejä, ja itse en ainakaan halua olla siinä joukossa joka on suositellut hiilareita.
Mulla oli 67kg tullu ryypättyä painoa(7v aikana, eli alle 1kg kuussa), ennen sitä söin vuosia ketolla ja olin ihan kova ukko, multa vietiin liikkumakyky vuosiksi, kädet, jalat, selkä paskottiin niin että kivut itketti istuessa rangassa vuosien päästä, en uskonut käveleväni enää 30v:nä.(itseasiassa myös nyt juuri on tutkimukset päällä 2.2.-21 on kolmannet mittaukset kun nyt jo tietävät että testosteroni on kadonnut musta jo 32v:nä)
Kerron ihan siksi että "kun mulla oli ongelma syömisen kanssa" oli tarkoitettu vetämään mun ymmärrys ravinnosta roskiin, voin kertoa ettei se niin mennyt
Jos sokeria ei näe huumeena, todennäköisesti ei tosiaan tiedä mitä huumeet on.(siis ihan 100% varma ettei ole kattavaa omankäden kokemusta).
Ajattele vaikka niin että jos sitä virallisesti suositellaan, se on tod.näk. paskaa.
Ei myöskään kannata liian pahalla ottaa, mä teen tätä puoliksi huvittaakseni itseäni, puoliksi siksi että jos vaikka joku ottaisi kopin.
Suurin osa syö sokeria eikä käytä hyviä aineksia, se on hyvä niin. Nykyinen elämänjärjestys vaatii hidasliikkeisenlauman työpanosta
ja oikeat aineet on alaluokilta kielletty joten hinnoissa on jo nyt ilmaa.
e: Enkä mä nyt mitään sokerittomuutta tuputa irl f2f maailmassa, ootko kokeillu ehottaa juopolle että skarppais?
Tulee aika aggressiiviset vastaukset sen 99 kertaa sadasta. Tää on yks sellainen paikka, missä jotkut sentään hiffaa,
jolloin itsekkin huomaan että sielä täälä on jokunen jotka tietää missä mennään. Ja joku vaikka saattaa ihan vain siksi kokeilla
kun puhutaan saliiin liittyvällä foorumilla ruokavaliosta.
e: jos se vaikuttaa asiaan niin kun palasin irti huumeista linjaan(eli ketolle) niin nyt 5kk 11pvä -31,6kg tänään.
Paleo/vhh/if nyt ei yksikään ole ketoa. Ei kannata ajatella että tietäisi miltä keto tuntuu jos on vetänyt 80hh/päivä.
Vähän sama ku ois lukenu ruotsia ja venäjää ja rupeis neuvomaan koodaamista siltäpohjalta.