Tosin keton olisi parempi olla lifestyle kuin "diet" dieettimielessä.Antiketomiehillä on outo tapa mollata ketoa siitä että ihmiset välillä repsahtaa. No niin käy kaikilla dieeteillä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosin keton olisi parempi olla lifestyle kuin "diet" dieettimielessä.Antiketomiehillä on outo tapa mollata ketoa siitä että ihmiset välillä repsahtaa. No niin käy kaikilla dieeteillä!
Joillekin(kuten minulle) on helpompi siirtyä johonkin täysin erilaiseen ääriruokavalioon jolloin sen noudattaminen on tavallaan mielenkiintoisempaa ja tarpeeksi erilaista. Jos vaan vähennän kaloreita normaalista keskiverto sekaruokavaliosta niin se kynnys lipsua on hyvin pieni, vs. kun hiilareita ei ole ollenkaan. Vähän sama ku sokerin kanssa, joko sitä syö joka päivä tai ei ollenkaan. Motivaatiokysymyshän mikä tahansa tavoite ja sen takia kärsiminen lopulta on, mutta tuollaisella psykologisellakin seikalla voi vähän hämätä itseään jotta ajatuksissa pyörii muutakin kuin nälkä jos ei muuten riitä itsekuri.Tosin keton olisi parempi olla lifestyle kuin "diet" dieettimielessä.
Toki mutta voihan lifestylesta joustaa esim. JoulunaTosin keton olisi parempi olla lifestyle kuin "diet" dieettimielessä.
No ei ainakaan optimaalisesti. Luulen että ketoosi-bulkkaus olis aika laajalle levinnyt trendi, jos se olis hyvä. Tietty eri juttu jos on jokin erityinen/terveydellinen syy tämmöseen järjestelyyn. Yleinen konsensus taitaa kumminkin olla se, että parhaiten kasvaa ne tyypit joiden kroppa sitä hiilaria hyvin käsittelee (tietenkin vaan yksi tekijä muiden joukossa). Ainakin mun oma ympäristö tukee vahvasti tätä väitettä. . Tää vaan oma perse tuntemus, joka ei pohjaa mihinkään faktoihin.. kunhan höpisen. Mielenkiintosta olis joo kuulla ihan käytännön kokemuksia joltakulta!Itse olen tietoa vailla siittä, että miten ketoosi käyttäytyy yhdessä anabolisten steroidien kanssa.
? Vedät huumeita, on vaikea lopettaa ja kärsit viekkareista ja muuttaessasi elämää sorrut matkalla joskus... Ei maksa vaivaa vierottaaJust se hyvän, tasapainoisen ja ylläpidettävän ruokavalion merkki, ku sortuu porsaileen ja kärsii siitä päivä tolkulla kun yrittää päästä ruotuun.
Ei ollut hyökkäys sinua kohtaan vaan homman järkevyyttä
?En ole pervitiniä kokeillut, mutta näin omalla kokemuksellabi sanoisin, ettei tule pahemmat.? Vedät huumeita, on vaikea lopettaa ja kärsit viekkareista ja muuttaessasi elämää sorrut matkalla joskus... Ei maksa vaivaa vierottaa?
Tiesitkö että sokerista tulee sokerittomalle pahemmat olot&darrat kuin vaikkapa toisesta valkoisesta verrokkipulveristamme pervitiivistä...
(ei ole hyökkäys tietämystäsi kohtaan, mutta veikkauksenani on että kuulostaa huuhaalta sun korvaan?)
Siis kyllähän kasvaa voi ketoosillakin. Herää enemmän kysymys että miksi sen toteuttaa tavalla jossa pitäisi pystyä parempiin suorituksiin koko ajan jos kehitystä mielii. Sitten se toinen komponentti että AAS pistää rasvat maksa arvot muutenkin jo vituilleen (tai sinne päin) niin antaa keholle sitten vielä mahdollisuus saada ne vielä huonommiksi kun sitä kolesterolia sieltä lihoista ja rasvoista kuitenkin tulee ei mahda minkään.Eli kuten otsikossa seisoo, onko kellään kokemusta kuurittelusta ketoosin aikana?
Kovasti itse yrittänyt googlailla aihetta, mutta en ole löytänyt mitään dataa aiheesta.
Nyt hei oikeesti loppuu noi huumereferenssit. Joo, tekeehän sitä mieli jos on ilman(Heh heh), mutta joku roti.? Vedät huumeita, on vaikea lopettaa ja kärsit viekkareista ja muuttaessasi elämää sorrut matkalla joskus... Ei maksa vaivaa vierottaa?
Tiesitkö että sokerista tulee sokerittomalle pahemmat olot&darrat kuin vaikkapa toisesta valkoisesta verrokkipulveristamme pervitiivistä...
(ei ole hyökkäys tietämystäsi kohtaan, mutta veikkauksenani on että kuulostaa huuhaalta sun korvaan?)
Olikohan 1-2% suomalaisista joilla syöty kolesteroli vaikuttaa olennaisesti kolesteroli arvoihin. Mulla eikä monella muulla vaikuta steroidit mitenkään maksa-arvoihin. Ei kaikkien iskät hakkaa vaikka oma lyö.Siis kyllähän kasvaa voi ketoosillakin. Herää enemmän kysymys että miksi sen toteuttaa tavalla jossa pitäisi pystyä parempiin suorituksiin koko ajan jos kehitystä mielii. Sitten se toinen komponentti että AAS pistää rasvat maksa arvot muutenkin jo vituilleen (tai sinne päin) niin antaa keholle sitten vielä mahdollisuus saada ne vielä huonommiksi kun sitä kolesterolia sieltä lihoista ja rasvoista kuitenkin tulee ei mahda minkään.
Niin aika paljon riippuu minkä aikaa mitäkin tekee. Ja se on varmasti lähtökohtana parempi että voi tulla kun että ei minulla ainakaan tule = ei tule muillekkaan.Olikohan 1-2% suomalaisista joilla syöty kolesteroli vaikuttaa olennaisesti kolesteroli arvoihin. Mulla eikä monella muulla vaikuta steroidit mitenkään maksa-arvoihin. Ei kaikkien iskät hakkaa vaikka oma lyö.
Monella on, muttei vieläkään sen syödyn kolesterolin takia. Syy niihin paskoihin arvoihin löytyy valtaosalla väestöstä ihan jostain muualta, kuin noista 90-luvun uskomuksista. Rautalankaa on netti pullollaan:Niin aika paljon riippuu minkä aikaa mitäkin tekee. Ja se on varmasti lähtökohtana parempi että voi tulla kun että ei minulla ainakaan tule = ei tule muillekkaan.
Pieni on prosentti kun aika monelta ne statiinit siellä lääkelistoilla on. Kaikkien isät hakkaa kaikki ei vaan tajuu että ne tekee sitä.![]()
www.duodecim.fi
Kannattaa siis olla sokeriadaptoitunut, eipä tunnu puoli kiloa karkkia yhtään missäänTiesitkö että sokerista tulee sokerittomalle pahemmat olot&darrat kuin vaikkapa toisesta valkoisesta verrokkipulveristamme pervitiivistä...