Vaikuttaa ensi näkemältä aika monimutkaiselta, mutta ainakin enemmän ajatusta kuin mun ryskäysohjelmissa on ollut yhteensä :D
Mä varmaan kirjoitan huonosti, jotenkin en saa tosta vaikeaa Yritän jäsennellä ajatukseni vielä:
-3x Pääliike, 1x Nopeus/Räjähtävyysalueella treeni, 1x Etukäteen piirrelty volyymi progressio, 1x Max5/Max3/Max1 nousuilla yhteen sarjaan.
-Tukiliikkeet otin vain sivu- ja takaolalle sekä latsi/trapsille(taljat ettei mene alaselälle liioitteluksi), ettei mee apinaryhdille. Huom! Oma valinta!
Ite en tarvii rinta/ojentajalle esim. paljoakaan apuja kun olkapäät melkeinpä määrää mitä voin liikutella käsin. Ja on vähän gorillaryhtiä valmiiks.
-Vatsat valitsin tehtäväksi jokakerta, kun muutkin liikkeet. Saa olla eri toistot ja vaikka omana päivänä tai vähemmän. Tai jos lajeja vääntää niin periaatteessa rankat määrät jos on lisäpainottomia niin nekin voi laittaa riittämään hetkellisesti.
Vänkäsin ton tollaseen 1-jakoista muistuttavaan muotoon tukiliikkeiden sijoittelulla, kun sopi omaan mieleen ja aikatauluun.
Voithan esim. tehdä pelkät nostot 3:na päivänä ja tukiliikkeet+pötsin neljäntenä jos siltä maistuu(tällöin esim. pieni pystäri saattaisi mahtua helpommin sekaan, tosin jos sen haluaa niin laittaisin neljännen nostomuodon ja volyymin kp:punnerruksella, nopeustreenin vauhdilla ja ylit tekisin itse työnnöllä, mutta pinnoilta/muusta ylikorkeesta leijusta tai militarypress käy hyvin).
e: Myös päivien järjestys on täysin valinnainen. Itselle tuo nousut 1x täysillä ja ennenkaikkea pukkimave tuntui maanantaina touhuilta. Viikko vahvasti käyntiin. Mutta ymmärrän helposti jos joku tekee mieluumin pidemmän vähän vähemmän intensiivisen treenin tai vaikka herättelee vasta itseään viikonlopun jälkeen tiistaina nopeustreenillä Omat treeniviikot alkoi yleensä maanantaista(sunnuntaista, mut varmat lajit tais olla aikanaan: ti, to, la ni puntit meni paremmin ma, ke, pe)
e: Ekasta postista unohdin: nyt juuri kerkesin vikalle minuutille: jos pelottaa nostojen katoaminen, niin nopeuspäivässä heikkomielinen voi "huijata" ja ottaa aidot nostomuodot ihan hyvin siis kyykky/penkki/veto
Viimeksi muokattu: