Ite tykkäsin westsiden natuversiosta. Ajansaatossa käynyt rikkinäinen puhelin kun kovalevyt mennyt ja tiedostot jne.
Idea oli että tehdään 3 treeniä viikossa, jokaisessa joka nostomuotoa ja ei koskaan oikeaa nostoa.
Treenit olis: nopeus, ylikuorma ja volyyminkasvatus
Jos laitan oman esimerkin selityksineen 3:n pääliikkeen versiosta(jos ei kisatavoitteita niin voihan siihen sitten ottaa pendlayta/leukoja, tai pystäriä/dippiä)
a) Ylikuormat(jokaisessa liikkeessä mennään mielekkäästä raudasta aloittaen, maksimia muutaman treenin lähestyen ensin 5siin ja yritetään myös obv. uutta enkkaa aina viimeisenä, jonka jälkeen tiputetaan painoja ja aloitetaan kolmosilla sama rumba ja sitten 1:llä)
Itse treeni:
-Pukkimave
-Lankkupenkki
-Itse tein 8/5/3 "korkeaa prässiä", laitoin alaparrun sillain että maven lähtökulmasta ponnistan jo ylös, vois tehdä jotain osakyykkyä vaan.
+ mulla oli tapana tehdä joka treenissä hieman tukiliikkeitä ja keskivartaloa
-Alatalja + Vipunostot sivulle 2-3x6-20, ei hapoille vähän fiilistellen, joskus pari tukevaa kutosta joskus vähän verta lihoihin
- Jalannostot 3x10 kun menee niin lisää painoa
- 6 liikettä toistui, vähän 1-jakoisen näköinen myös koko setti
b) Volyymi(tiedä sitten miten se alussa meni, mutta itse päädyin 3x5->5x8 riippuen luuloista 6 tai suosittelen 7 painolla, valitsin 3x4-6x6:n sijaan ton kun tavoite on siis rakentaa pohjaa paitakaudelle, yhdellä filosofialla niin ajattelin kasien menevän mukavasti lihaspinta-alan hankinnasta, tavallan tää on "peruskausi" about)
-Etukyykky
-Vinopenkki
-Sjmv
Näyttää ja tuntuu vähän voimabodaukselta tää päivä
-Ylätaljaa, Takaolkaa 2-3x6-20...
Istumaannousut 3x10 kun menee niin lisää painoa
c) Nopeustreeni
-Boxikyykky
-Lattiapenkki
-Rinnalleveto
4-10x2-4(1-5), en merkannut prosenttialuetta vaan vähän päivän tuntojen ja viikon ja ensiviikon mukaan. Saa tehtyä vaikka 10x5x60% jos haluaa hillua, tai 4x1x85% jne.
-Kyljet 4x8(salkkukääntö? kyljenkorkeudelta sivulle lähemmä polvea ja keskivartaloa jännittämällä ylös)
-ja voimapyörää 3x "max", ei tarvi lyyhistyä mut tein enemmä toistoja, vaik kiertäen sivuille ja aina syvemmälle ennemmi ku painoa niskaan)
-Tässä tein varmasti haukkaa tangolla "kunhan jotenkin", treenin ja viikon vipana juttuna
e: ja vaikka voi käyttää piikkaukseen valmistavana, niin ihan varmasti voi reserviä kasvattaa parinkin kiekan ajan ihan omana ohjelmanaan.
eli ne 5 / 3 / 1 kokeiltas useamman kiekan ennen eri ohjelmaa
e2: hiton hyvä ohjelma myös leikkiä: slingshotilla, ketjuilla ja kuminauhoilla