Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko jengillä täällä mitään reseptejä joilla talttaa makean (erityisesti suklaan) himo?
Ei mitään prodejauhoja vaan jotain mikä on tehty "oikeista" raaka-aineista

E: aivan, maapähkinävoi, se unohtui! Mutta muita vastaavanlaisia "herkkuja" ottaisin mielellään vastaan :)

Vispikermaa+vanilian/mansikan makuista proteiini jauhoa sekaa.

2dl vispikermaa
100g proteiini jauhoa

Proteiini jauhon määrä kuulostaa varmasti suurelta, mutta todella hyvää tulee, hieman kun lisää vettä joukkoon nii saa vähän juoksevampaa.

Mulla lähtee suklaanhimo hyvin kun mössään yhden avocadon tasaiseksi massaksi ja sekoitan siihen sopivasti sokeritonta luomukaakaojauhetta (esim. Green&Black's on hyvä) ja vaniljasteviaa (joku muukin makeutusaine sopii varmasti myös). Sit voi leikkiä että syö suklaamoussea. Hiilaritonta, hyvää ja terveellistä: Toimii! :thumbs:

^ oho!! Kuulostaapa eksoottiselta :) Ihania ehdotuksia kokeilen ne kaikki!

Aah, huomenna suunnitelmissa ketoosidieetin aloitus! Kokeilumielellä lähdetään liikkeelle, saapi nähdä miten alkaa kroppa käyttäytyä, toivottavasti hyvin! ;)

6 viikkoa takana ketoosia -8,3kg. Nyt on paino sen verran alhaalla , että tänään pidin mättöpäivän ja siirryn VHH linjalle jolla pyrin pitämään painon nyt saavutetussa.

Itselläni ketoosidieetti päättyy keskiviikkona. Aloittelin dieetin jo lokakuussa, mutta pari kuukautta mennyt sairastellessa, joten on tullut tuona aikana syötyä normaalisti. Toisin sanoen n.16vko varsinaista dieettiä ja -14kg, josta pari kiloa nestettä, joten tyytyväinen olen, eikä sarjapainot ole tippunut juuri ollenkaan vaikka on tullut vedettyä pitkiä jaksoja jopa -1300kcal/päivässä. Varmaan tuo lihashävikki on tärkeä juttu joillekin kisailijoille, mutta normijampalle tuskin on haittaa, kun menetetyt lihat saa kohtuu nopeasti takaisin ja mihin tässä muutenkaan on kiire? :D

Hurjaa, ku näkyy vatsalihaksissa verisuonet. :wtf: :hyper:

Itselläni ketoosidieetti päättyy keskiviikkona. Aloittelin dieetin jo lokakuussa, mutta pari kuukautta mennyt sairastellessa, joten on tullut tuona aikana syötyä normaalisti. Toisin sanoen n.16vko varsinaista dieettiä ja -14kg, josta pari kiloa nestettä, joten tyytyväinen olen, eikä sarjapainot ole tippunut juuri ollenkaan vaikka on tullut vedettyä pitkiä jaksoja jopa -1300kcal/päivässä. Varmaan tuo lihashävikki on tärkeä juttu joillekin kisailijoille, mutta normijampalle tuskin on haittaa, kun menetetyt lihat saa kohtuu nopeasti takaisin ja mihin tässä muutenkaan on kiire? :D

Hieno suoritus, oli lähtöpituus ja paino? entä paino nyt?

Ensimmäinen viikko takana ja melko hyvin on mennyt. Parasta on, että missään kohtaa ei ole ollut minkäänlaista turvonnutta oloa. Yleensä kun joutuu syömään treenin ohella paljon hiilareita ja ruokaa muutenkin, olo on melko ähky ja turvonnut. Hieman heikkoa on ollut suorittaminen salilla, mutta osasyy on varmastikkin tämä flunssa joka on kestänyt vajaan viikon myös. Tuntuu myös melko helpolta, kun ei tarvitse kauheasti suunnitella mitä syö, kaikki on etukäteen mietitty. Kaverithan tätä ei voi ymmärtää millään lailla mutta samapa tuo. Painoa lähteny noin 2,5 kiloa, josta nesteitä varmaankin suurin osa. Eiköhän tuo painon putoaminen tasoitu tuosta ajan kanssa.

Ensimmäinen takkauspäivä on ajoitettu ensi lauantaille, eli kahden viikon päähän ketoosidieetin aloittamisesta. Pitää sitten seurata pidänkö tuon tankkauspäivän viikon vai kahden viikon välein. Hyvä tästä vielä tulee!

Hieno tulos :D Pääsis joskus iteki taas samoihin :)

Aloitin eilen sitten taas ketoilun. Painonpudotustarvetta ei hirveesti ole, mutta kiinteytystä kaipaisin varsinkin vatsan seudulle. Myös ketoosin virkeyttä kaipaan kun on paljon tenttejä ja muita opiskelujuttuja.

Otatteko jonkun hiilarilisän ennen salitreeniä? Mä ajattelin et vois ennen salia syödä ruuan kanssa vähän perunaa tai riisiä (vaikka n. 10 g hiilaria). Salitreenin yhteydessä vedän yleensä myös lyhyitä intervalleja ja epäilen että intervallit ei onnistu ilman hiilarilisää...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kysynpä nyt viimein asiaa joka ei lakkaa ihmetyttämästä: miten ihmeessä saat alas 25g öljyä kertaistumalta? Tiedän että tosimies vetää pullon suusta rypsäriä, mutta ainakaan itselleni tämä ei ole pidemmän päälle vaihtoehto: tulee lopulta oksu. Rasvaahan saa sotkettua monenlaiseen mössöön mukaan, mutta korkeintaan ruokalusikallisen, muuten alkaa maistua jo paskalta.

30g öljyä lasiin -> suuhun -> vettä perään ja iso nielaus :D tolleen menee. 5g jää suunnilleen sinne lasinpohjalle, ne voi nuolla sieltä pois jos haluaa :)

30g öljyä lasiin -> suuhun -> vettä perään ja iso nielaus :D tolleen menee. 5g jää suunnilleen sinne lasinpohjalle, ne voi nuolla sieltä pois jos haluaa :)

Juuri tätä tarkoitin. Tommonen menee KERRAN, mutta monesti päivässä, jopa viikkojen ajan? Ei vaan pysty, järki lähtee kun ruokailu pelottaa. Eli: jos öljyn kiskominen raakana on liikaa, kannattaako ketoosista edes haaveilla?

Juuri tätä tarkoitin. Tommonen menee KERRAN, mutta monesti päivässä, jopa viikkojen ajan? Ei vaan pysty, järki lähtee kun ruokailu pelottaa. Eli: jos öljyn kiskominen raakana on liikaa, kannattaako ketoosista edes haaveilla?

Mm niin, totuttelukysymyshän tuo on. Rasvaa on vähän hankala saada hirveitä satseja muuten kuin suoraan öljystä, paistorasvana yritin käyttää jäätäviä määriä ja hyi vittu mitä moskaa siitä tulee; uppopaistettua jauhelihakeittoa jossa liemenä on öljyä, naminami. Kananmunista voi kiskoa ihan hyvät satsit rasvaa, samoin tonnikalan seassa menee helposti 20g. Mutta helpoimmalla pääsee jos kykenee vetään pullosta, mulla ei ainakaan opiskelijana raha riitä taiteilemaan muuten noiden ruokien kanssa.

Sinänsä Mannisen protein pudding on aika hiilariton eikä pari desiä maitoa varmaan hommaa kaada.
Oon yrittänyt etsiskellä ja kehitellä jotain mudcaken tyylistä mutta se suklaan maun saaminen taitaa olla liian haastavaa...

tosta puddingista( varsinkin se uus toffee&banaani) saa tehtyä pannaria; kuohukermaa ym.vastaavaa 4dl-muna-2scooppia puddingia-vähän makeutusainetta jos tuntuu et vaatii-voita oman maun mukaan n.25-50g sulatettuna =uunipellillinen. testattu tänään tavis kaveriin,joka ei oo mitään dieettihommeleita harrastellut ja muutoinkin perso makealle-upposi hyvin :)

Voihan sitä rypsi,- tai oliiviöljyä lorautella niitten ruokien päälle mitä syöt. Tai sitten vaikka proteeinijuomien sekaan jos sellaisia juot. Jos ei maistu niin koita jostain ostaa halvalla pähkinöitä ja mussuta niitä. Jos ei sekään kelpaa, osta rasvasta jauhelihaa. Maksaa paljon vähemmän ku vähärasvanen, ja siinä on jo itessään sitä rasvaa niin ei tarvi alkaa lisäilee. Muutenkin voit ne kaikki ruokas paistaa kunnon läjässä sitä öljyä.

Yök, en todellakaan vetäis öljyä suoraan pullosta. Ainoastaan kalanmaksaöljyä voin ottaa ruokalusikalla (sitruunan makuista). Muuten käytän öljyistä vain oliiviöljyä, ja sitäkin vain harvoin salaateissa. Mun mielestä helpoin tapa lisätä rasvaa on laittaa paljon (50-100g) voita kermakastikkeisiin ;) Muuten ei lähde nälkä kunnolla. Lisäks juon usein jälkkäriks teetä isolla kermamäärällä. Myös pähkinöissä on aika paljon rasvaa, jos en ole kotona niin mul on aina mantelipussi mukana.

Mä join öljyä pullosta pitkät tovit, mutta vaimo rupesi epäilemään että pullo pilaantuu.. Ja kuulemma oli niin juopon näköistä touhua, kun kiskoi huikkia pitkin päivää.

Ihan oikeasti ei tuntus missään vaikka jois koko pullon sillä istumalla. Eiköhän kaikkeen totu?

Hyvälaatuinen oliiviöljy maistuu sellaisenaan ihan hyvälle. Olen juonu suoraan pullosta ja useita kertoja päivässä. Ei mitään ongelmaa. Kunhan vaan katot että se ei ole sitä marketin halvinta bulkkipaskaa niin kyllä sitä voi sellaisenaan vetää.

Hyvälaatuinen oliiviöljy maistuu sellaisenaan ihan hyvälle. Olen juonu suoraan pullosta ja useita kertoja päivässä. Ei mitään ongelmaa. Kunhan vaan katot että se ei ole sitä marketin halvinta bulkkipaskaa niin kyllä sitä voi sellaisenaan vetää.

Ei muuten voi, ainakaan jokhainen. Mulla on ihan laadukasta oliiviöljyä, enkä sano että se maistuis varsinaisesti pahalle. Jokin siinä koostumus+maku yhdistelmässä on vain sellaista, mikä saa suun kääntymään nurinpäin. En siis ole mikään neiti, syön päivittäin askeettisia bodymömmöjä, mutta jokin siinä öljyssä on. Jos jollakin on jotain kikkoja miten sitä öljyä saa ruokavalioon lisättyä helposti niin nyt kehiin. Kuitenkin se puhdas öljy on (hyvien) rasvojen lisäämiseen muuten niin ylivoimainen.

ps: sitruunan makuista oliiviöljyä? onkohan moista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom