Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Proteiinia on ihan liikaa suhteessa rasvaan, eli protskua vähemmäksi ja rasvaa reippaasti lisää. Onko ruokavaliossa mitään vihanneksia? Mites kuidun saanti?

Niin näihin olisi myös hyvä saada vastaus. Eli tällähetkellä kuidun lähteenä ovat olleet lähinnä ruisleipä, puuro+lesehiutaleet, kasvikset jne. Mitkä olisivat sitten ketoosilla parhaat kuidun lähteet? Esim. tuo ruisleipä sisältää melkoisen paljon hiilareita joten sehän ei käy.

Morjes! Tässä ollaan oltu ketoilemassa viimeset 3,5kk Ja paino tippunut 114kg->104,5kg. Vyötärön ympärysmitta 118cm->108cm. Olen erittäin tyytyväinen tähän diettiin ja sen helppouteen!
Syön 3-4 krt päivässä ja en laske rasvoja tai proteiineja. Hiilarit olen yrittänyt pitää siinä 20g pv, Välillä ollu 30g ja välillä taas 10g. Viinaksia olen juonut joka vklp sokerillisten mehujen ja limsojen kanssa,useimmiten vielä PE ja LA. Tuolloin on satunnaisesti tullut maisteltua sipsiä tai jtn muuta. Sunnuntait olen pitänyt "mättöpäivinä" jolloin syön mitä huvittaa. Minkään näköistä liikuntaa en tällä hetkellä harrasta, Vaikkakakin kevään mittaan tarkoitus olisi taas aloittaa kuntosali ja lenkkeily. Olen hyvin yllättynyt dietin toimivuudesta vaikka viikonloput menee diettiä ajatellen täysin päin persettä :D
Ihan mielenkiinnosta kyselen viitsisitkö laittaa sun päivän ruuista esimerkkiä? tyyliin mitä syöt? mihin aikaan? kuinka paljon?

Niin näihin olisi myös hyvä saada vastaus. Eli tällähetkellä kuidun lähteenä ovat olleet lähinnä ruisleipä, puuro+lesehiutaleet, kasvikset jne. Mitkä olisivat sitten ketoosilla parhaat kuidun lähteet? Esim. tuo ruisleipä sisältää melkoisen paljon hiilareita joten sehän ei käy.

Sokerijuurikaskuitu on hyvä kuitulisä samoin pellavansiemenrouhe.

Sokerijuurikaskuitu on hyvä kuitulisä samoin pellavansiemenrouhe.

Komppaan kans pellavansiemenrouhetta, siitä saa hyvän aamupala "leivän" kun lyö astiaan sitä 0.6desiä, yksi kananmuna ja ruokalusikallinen jotain rasvaa, sekoittaa ja vähä reiluksi minuutiksi mikroon, ja voila! Lisätä voi myös vähä leivinjauhetta jos haluaa vähä pulleamman ja suolaa maun mukaan. Päälle viel latoa juustoa/salaattia/leikkeleitä oman maun mukaan,mainio aamupala jos ei heti herättyä oikein pekonit ja kananmunat laske. :)

Kolmas päivä takana ketoosidieettiä. Eipä ole juuri nälkä ollut, mutta iltasin tulee huono olo sekä päätä alkaa särkemään. Vettäkin tullut juotua se 3 litraa ainaski.

Kai tämä tästä...

Edellä tulikin jo hyviä ehdotuksia. Itse suosin myöskin vehnäleseitä. 10 grammaa niitä esim. pienen protskusheikin sekaan niin siitä tulee jo ~5 grammaa kuitua ja hiilareitakin on vain about 1,5 grammaa.

Onko muilla kanssa ketoilijoilla ollu uniongelmia? Tahtoo olla vaikeaa saada unenpäästä kiinni...

^^ Samoin mulla on unentarve ketolla paljon normaalia vähäisempi. Ei mitään kovin harvinaista et ku illalla käyny normaalisti 22.30.-23.30 aikaan nukkumaan et herää neljän maissa pirteenä kuselle eikä pysty nukkumaan enempää :wall:

Kuitulähteenä Vi-Siblin on kans buenoo. Mulla vetäs pakkia jumiin tossa kahden viikon jälkeen. Johtuisko siitä kun aloin vähentään rasvojen käyttöä ja lisäämään protskun määrää? Vihreää olen syönyt kuitenkin vähintään sen 500g/pvä. Nyt kolmen päivän käytön jälkeen kakkeli luistaa jo mallikkaasti :rock:

Minkälaisiin suhteisiin olette siirtyneet ton "alkuvaiheen" jälkeen? Täällä tätä kolmatta vkoa on menty about p 36% hh 4% r 60% jaolla eli p ~200g hh ~20g r ~150g. Salipäivisin ~2500kcal ja muuten ~2200kcal. Mitä olette mieltä, pitäsköhän tota rasvan määrää tiputtaa vieläkin ja lisätä sit protskuja? Pari ekaa vkoa menikin rasvoissa reippaasti yli 70%.

Tällähetkellä paino -2,5kg (95,6kg/180cm) Pahimmat nesteet tais lähtee ennen dieettiä olleella 4pvän oksutaudilla jolloin ei oikein mikää pysyny sisällä, muutama kilo tais lähtee siinäkin hässäkässä. Suuremmilla hiilillä taidan kenties alkaa leikkimään sitten kun puntti rupee tahmaamaan, Single Factory 5x5 alkuviikot menee vielä hyvin.

Uniongelmia ei kyl ole ollut havaittavissa, normit 8h ongelmitta. Monesti aamuisin herää tosin ennen kellonsoittoa pirteänä ku peipponen, ennen oli kyl toisin...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olen tässä selaillut läpi tätä topiccia jonkin verran ja ajatellut itse kanssa lähteä yrittämään että saisiko tällä tiputettua painoa ihan kunnolla..
Mitat on 180cm/85kg(tuo ei tosin aamupaino, jos sillä jotain merkitystä on?) ja tarkotus ois tiputtaa iha reilusti läskit pois jos vaan onnistuu, lihasta tosin löytyy myös jonkin verran että mites niille käy?
Salilla en käy, kotitreeniä olen suosinut mutta kesällä varmaan sekin harrastus tarkoituksena aloittaa.. Mitään lenkkeilyäkään ei ole tullu heitettyä mutta varmaan tän dieetin mukana täytyy sitäkin ruveta tekemään. :D
Itsekuria löytyy ja motiivi on kova, apua vaille vielä noitten protskujen, hiilareiden ja rasvojen kanssa.. Toivon mukaan dieetille jo ensiviikon alusta pääsisi.

Ihan mielenkiinnosta kyselen viitsisitkö laittaa sun päivän ruuista esimerkkiä? tyyliin mitä syöt? mihin aikaan? kuinka paljon?

Viikolla syön koulussa noin klo 11 aamupalan, sitä mitä sattuu olemaan. Joskus on kanaa, joskus lihaa ja salaattia. Jos tarjolla on vain esim Lasagnea, niin syön pelkkää salaattia. Jos ei ole hyvää salaattia niin menen ABC syömään kanaa :). Kotona syön noin 14.00-16.00, yleensä kanaa/jauhelihaa ja runsaasti salaattia. Illalla noin 20.00-22.00 syön yleensä Munaa/pekonia tai sitten teen raejuusto/tonnikala mixin. Vklp, syön joko 3-4 krt, riippuen mihin aikaan heräilen. Yleensä samaa mitä viikollakin. Annoskoot on hyvin reilut. Jauhelihaa menee yleensä päivällisessä noin 700g+salaattia. sunnuntai,aaah, sillon vedän kurkkuun kaikkea mikä on viikolla himottanut. Tänäänkin ostin, energiajuomaa,ristorante pitsaa, sipsiä+dippiä, jäätelöä, karkkeja,nuudeleita ynm... Sunnuntaina vedän yleensä jopa hieman överiksi joka taas tekee sen, että viikot pystyy kituuttamaan :) Mutta tosiaan PE ja LA olen ollut vähän löysempi, eli jos joku on muutaman ranskalaisen tai pari sipsiä tarjonnut
niin olen syönyt.

Kuinka paljon ketoosi häiriintyy salaattiateriasta? Noi lehtisalaatit yms. ei nyt kamalasti sisällä hiilareita eli sellainen perus tomaattia salaattia kurkkua ja broileria ei varmaankaan vaikuta juuri millään tavalla jos lautasellisen päivässä vetää. Vai onko jotain parempia ruokia kuidun saantiin olemassa?

Olen tässä selaillut läpi tätä topiccia jonkin verran ja ajatellut itse kanssa lähteä yrittämään että saisiko tällä tiputettua painoa ihan kunnolla..
Mitat on 180cm/83kg ja tarkotus ois tiputtaa iha reilusti läskit pois jos vaan onnistuu, lihasta tosin löytyy myös jonkin verran että mites niille käy?
Salilla en käy, kotitreeniä olen suosinut mutta kesällä varmaan sekin harrastus tarkoituksena aloittaa.. Mitään lenkkeilyäkään ei ole tullu heitettyä mutta varmaan tän dieetin mukana täytyy sitäkin ruveta tekemään. :D
Itsekuria löytyy ja motiivi on kova, apua vaille vielä noitten protskujen, hiilareiden ja rasvojen kanssa.. Toivon mukaan dieetille jo ensiviikon alusta pääsisi.

Lenkkeily aloitettu, vielä tarviis noitten protskujen/hiilareiden ja rasvojen määrä apua niin vois tuon dietinki alottaa..

Itselläni tuntuu aina vähenevän unen tarve ketomoodissa.
Huomannut saman. Jatkoin nyt pussiketoilun jälkeen ihan normaalia ketoilua, ja huomasin että unentarve on viikolla vähentynyt 7-8 tunnista alle 6h ja helposti pärjää. Mulla kun tuppaa usein uni olemaan jetsulleen tai muuten väsyttää.

Lenkkeily aloitettu, vielä tarviis noitten protskujen/hiilareiden ja rasvojen määrä apua niin vois tuon dietinki alottaa..

En nyt ole mikään paras neuvomaan, mutta yritän. Joku joka tietää sitten enemmän näistä, niin voi korjata :)

Protiineja 2g/kg. Pyri jättämään hiilihydraatit alle 30g per päivä. Rasvaa ja proteiinia vain naamaan.

Nyt on ensimmäinen viikko takana ketoosidieettiä ja paino tippunut vain 2kg? Olen pyrkinyt -800kcal per päivä, mutta joskus saattaa olla -1000kcal. Rasvoja ja proteiineja on tullut tarpeeksi sekä hiilihydraatit pitänyt alle 30g per päivä. Onko tämä normaalia?
Pystyykös ketoositilan määrittelemään muullakin tavalla kuin noilla Ketostickseillä? Itsehän en niitä omista :(.

Kaloreita voi olla jopa liian vähän? Entä aikasempi ruokavalio? Jos kiskoo kahvia 2pannullista päivässä niin niitä nesteitä ei ilmeisesti kropassa ole kauheesti jäljellä mistä irrottaa..

E. Siis toivottavasti toi "vain 2kg viikossa" kohdistu noihin nesteisiin

Ikuisuuskysymys, onko 10 kananmunaa päivässä liikaa? :D ajattelin että noista ois kivempi ottaa protskut ja rasvat vs rypsäri+herakonsentraatti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom