Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En usko että tolla on mitään tekemistä maun kanssa, sama hommahan se on esimerkiksi raakojen kanamunien kanssa, aika mauttomiahan ne loppujen lopuksi ovat jos niitä ei suussa maiskuttele mutta silti monet melkein oksentavat pelkästä ajatuksesta että sitä pitäisi juoda.

Minä juon avokadoöljyä ja kookosöljyä suoraan pullosta. Sen lisäksi tulee vedettyä raakoja munia välillä, tosin siihen pitää pistää sekaan vähän tuoremehua, muuten ei mene alas.

Ei muuten voi, ainakaan jokhainen. Mulla on ihan laadukasta oliiviöljyä, enkä sano että se maistuis varsinaisesti pahalle. Jokin siinä koostumus+maku yhdistelmässä on vain sellaista, mikä saa suun kääntymään nurinpäin. En siis ole mikään neiti, syön päivittäin askeettisia bodymömmöjä, mutta jokin siinä öljyssä on. Jos jollakin on jotain kikkoja miten sitä öljyä saa ruokavalioon lisättyä helposti niin nyt kehiin. Kuitenkin se puhdas öljy on (hyvien) rasvojen lisäämiseen muuten niin ylivoimainen.

ps: sitruunan makuista oliiviöljyä? onkohan moista?

Hasselpähkinät voisi korvata öljyä ainakin suuren osan. 30-50g päivässä niin on 20-30g hyvää rasvaa. Hintaahan tolle tietty tulee mutta mikäs nyt ilmaista olisikaan. Turhaa sitä semmosta tekee mitä ei kertakaikkiaan pysty. Ja eikös sitä sanota että makuaisti on ihan pilalla jos pystyy syömään mitä tahansa.

Hasselpähkinät voisi korvata öljyä ainakin suuren osan. 30-50g päivässä niin on 20-30g hyvää rasvaa. Hintaahan tolle tietty tulee mutta mikäs nyt ilmaista olisikaan. Turhaa sitä semmosta tekee mitä ei kertakaikkiaan pysty. Ja eikös sitä sanota että makuaisti on ihan pilalla jos pystyy syömään mitä tahansa.

meen pysty syömään hasseleita... itse asiassa tässä kikkailtuani rasvojen lisääminen on onnistunut jo aika hyvin, edelleen oliiviöljyä toleranssin rajoissa, jogurtti vaihdettu kokonaan turkkilaiseen jne. Yllättävän työlästä silti. Luulisi että on helppo syödä rasvaa, mutta kun mukana ei saisi olla kauheasti hiilareita, niin ei se olekaan niin yksinkertaista.

62 päivää ketoilua takana, paino on pudonnut 8,5kg, 84,8 -> 76,6. Nyt on kumminkin viimeisen kuukauden paino jumittanu paikallaan, 0,5-1kg heittoja aamupainoissa on, mutta ei enempää laske.
Kaloreita söin alussa -500 päivässä ja nyt viimeisen kuukauden -700kcal. Enempää ei kaloreita voi vetää miinukselle koska oli koko ajan nälkä jo kun söin -500 päivässä. Ja töissä energiaa ei meinaa riittää mitenkään.
Tankkauspäiviä oon pitäny 2-3 viikon välein ja yhden 3 päivän tankkauksen oon vetäny.

Mietin että jos nyt koittais vaikka kuukauden vähähiilarisella ruokavaliolla ja sitten vielä toukokuussa kokeilis ketoosia tai ackd pussikeitto ketoosia 2-4 viikkoa, ja kesä vähähiilarisella???

Onko jollain vastaavanlaisia ongelmia ollut ketoosin kanssa?

Viisaammat kertokaa?!?

62 päivää ketoilua takana, paino on pudonnut 8,5kg, 84,8 -> 76,6. Nyt on kumminkin viimeisen kuukauden paino jumittanu paikallaan, 0,5-1kg heittoja aamupainoissa on, mutta ei enempää laske.
Kaloreita söin alussa -500 päivässä ja nyt viimeisen kuukauden -700kcal. Enempää ei kaloreita voi vetää miinukselle koska oli koko ajan nälkä jo kun söin -500 päivässä. Ja töissä energiaa ei meinaa riittää mitenkään.
Tankkauspäiviä oon pitäny 2-3 viikon välein ja yhden 3 päivän tankkauksen oon vetäny.

Mietin että jos nyt koittais vaikka kuukauden vähähiilarisella ruokavaliolla ja sitten vielä toukokuussa kokeilis ketoosia tai ackd pussikeitto ketoosia 2-4 viikkoa, ja kesä vähähiilarisella???

Onko jollain vastaavanlaisia ongelmia ollut ketoosin kanssa?

Viisaammat kertokaa?!?

Jos oikeasti olet miinuksella on mahdotonta olla laihtumatta, se on kylmä fakta

Niinpä! Se tässä ihmetyttää, mutta paino ei vaan laske...Aamupainoissa on pieniä heittoja kuten kirjoitin mutta muuten ei paino ole pudonnut enää..

Oot varmasti kirjoittanut päivän kalorit ylös?
Kokeile vaikka 2-3 päivää mättää kaikki ruuat mitä ikinä mieli tekee naamaa, saat kunnon boostin aineenvaihduntaan,mulla toimii tuo jos painonpudotus alkaa tökkiä, oli kyseessä normi dieetti/ketoosi

Itse vedin ketoosi dietillä joka vko, yhden cheatti päivän, eli sinä yhtenä päivänä kaikki mahdollinen roskaruoka naamaa mitä ikinä löytyi, silti paino tippui hitaasti mutta varmasti, nestettähän tuo yksi cheatti päivä keräsi järkyttävästi, mulla saattoi vuorokauden aikana paino nousta 6-7kg mutta nopeasti se neste myös sitten häipyi.

Oot varmasti kirjoittanut päivän kalorit ylös?
Kokeile vaikka 2-3 päivää mättää kaikki ruuat mitä ikinä mieli tekee naamaa, saat kunnon boostin aineenvaihduntaan,mulla toimii tuo jos painonpudotus alkaa tökkiä, oli kyseessä normi dieetti/ketoosi

Itse vedin ketoosi dietillä joka vko, yhden cheatti päivän, eli sinä yhtenä päivänä kaikki mahdollinen roskaruoka naamaa mitä ikinä löytyi, silti paino tippui hitaasti mutta varmasti, nestettähän tuo yksi cheatti päivä keräsi järkyttävästi, mulla saattoi vuorokauden aikana paino nousta 6-7kg mutta nopeasti se neste myös sitten häipyi.

Joo kalorilaskuriin kirjaan kaikki syömiset ylös, tuotakin oon kokeillut 3 päivää söin halkeamispisteeseen asti kaikkea paska ruokaa, nesteitä kertyi joku 5-6kg, ne siitä sitten tippui muutamassa päivässä pois ja taas oltiin samassa painossa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo kalorilaskuriin kirjaan kaikki syömiset ylös, tuotakin oon kokeillut 3 päivää söin halkeamispisteeseen asti kaikkea paska ruokaa, nesteitä kertyi joku 5-6kg, ne siitä sitten tippui muutamassa päivässä pois ja taas oltiin samassa painossa.

Paljonko olet laskenut että sulla on tuo kulutus/pvä ?
Kuinkas sun pituus/paino tällä hetkellä ?

Ihan sillä vaan utelin että se lepo kulutus ei hirveän suurtakaan ole mun kokoisella (115kg) kulutus noin 2700kcal

Jos oikeasti olet miinuksella on mahdotonta olla laihtumatta, se on kylmä fakta

Ei se ole ihan näin yksinkertasta jos 2kk ollaan dieetattu jättämällä yksi makro kokonaan pois. Kroppa keksii kyllä keinot.

Koita pkka muuttaa rasva/prode suhdetta, tai syödä vähän enemmän. Viikko vaikka +-0 kaloreilla ja katsot mitä tapahtuu, siitä lähdet sitten pudottamaan taas kaloreita.

Kyllähän miinuskaloreilla aina laihtuu, mutta ongelma on se, että omaa kulutustaan on kenties vaikea teitää, ja vaikka jonkun laskurin mukaan olisi miinuksilla niin oikeasti saattaakin olla ihan ylläpitokaloreilla.

Ei se ole ihan näin yksinkertasta jos 2kk ollaan dieetattu jättämällä yksi makro kokonaan pois. Kroppa keksii kyllä keinot.

Koita pkka muuttaa rasva/prode suhdetta, tai syödä vähän enemmän. Viikko vaikka +-0 kaloreilla ja katsot mitä tapahtuu, siitä lähdet sitten pudottamaan taas kaloreita.

Siis se on todellakin niin yksinkertaista, että on mahdotonta olla laihtumatta, jos miinuksella mennään, näin se vaan menee. Ei siitä dieetistä tarvii mitää rakettitiedettä tehdä.

Paljonko olet laskenut että sulla on tuo kulutus/pvä ?
Kuinkas sun pituus/paino tällä hetkellä ?

Ihan sillä vaan utelin että se lepo kulutus ei hirveän suurtakaan ole mun kokoisella (115kg) kulutus noin 2700kcal

Kalorilaskurin mukaan työpäivinä kulutus päivässä on n.2400 kcal ja ei työpäivinä n.2000-2100 kcal. treeneissä poltetut kalorit lisään sit suoraa sykemittarista. Työpäivinä jolloin treenaan niin syön vähän vajaa 2000 kcal ja lepopäivinä viikonloppuna n. 1300-1500 kcal

pituus on 169cm ja painoa on tällä hetkellä 76,3kg

tuota vois kokeilla.. millälailla noilla rasvoilla ja prodeilla pitäis pelata? tähän asti oon syöny n. 130-180g prodea ja 80-140g rasvaa päivässä, jonku verran vaihtelee päivittäin nuo suhteet..

Mulla jumitti kolmisen kuukautta vaikka laskennallisesti jatkuvasti alikaloreilla. Kokeilin mässypäiviä, mutta paino rupesi uudestaan laskemaan vasta kun vähensin rasvaa ja lisäsin prodea. Nyt kokeilussa OxyELITEpro ja toimii pirun hyvin, kun ei ole nälkää, niin voi mennä pikkasen pienemmilläkin kaloreilla todella helposti. Eli meikä painaa yhdistetyllä VVH:lla sekä EliteProlla ja toimii.

120g rasvaa on jo yli 50% tosta sun 2000kcal. 80g tulee 720kca bout33% eli se vois olla aika hyvä jos pystyy pitään ton suhteen päivittäin. paljonko tulee hiilareita päiväs?

120g rasvaa on jo yli 50% tosta sun 2000kcal. 80g tulee 720kca bout33% eli se vois olla aika hyvä jos pystyy pitään ton suhteen päivittäin. paljonko tulee hiilareita päiväs?

Pitää koittaa vähentää rasvaa vähän. Hiilareita tulee n. 15-25g päivässä..

Tosin jos koittaa pienillä rasvoilla mennä niin ruokavalio koostuu lähinnä kanasta ja herasta :D mutta kyllä mä luulen että ihan testaamisen arvonen on. Johkin 70-80g pintaan jos osuis

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom