Ketoosidieetti

Vitamiini valmisteet pitäisi itsekin lisätä vielä ja sitten tuota emeraldia harkinnut kun noita kasviksia tulee syötyä kovin huonosti.

Jos ottaa tuon 20-40g hiilaria ennen treeniä (TKD) niin onko siinä kuinka suuri ero käytännössä treenitehoihin verrattuna Atkinsiin eli ilman hiilareita ?

On siinä. Aika samoihin tehoihin pääsee kuin ihan hiilariruokavaliollakin. Ero on selkeä.

Reilu 6 viikkoa dieettiä takana joulutakaiskuineen ja -laihdutuksineen ja paino pudonnut ~5kg...

Eilen kokeilin vaihteeksi ketostixiä joka yllättäen näytti vielä kohtalaista määrää.

Toissapäivänä muuten vasta huomasin tuon treenitehojen laskun ja senkin vasta treenin loppupäässä, kun ei jalkapäivänä jaksanut enää viimeista SJMV sarjaa tehdä.

Jännä on myös ollut huomata, että kreatiinia käyttämällä ei tullut sitä alun kiljoonan kilon painonpudotusta nesteiden poistuessa.

Mulla on lievä ylipaino ja olen tosi hiilariherkkä. Lihon tosi helposti, jos vähänkin syön sokeria ja kaiken lisäksi ongelmaksi tuli vatsa - ei kestänyt enää viljaa lainkaan.

Olen nyt ketoillut noin 1,5 vko. Paino tippui ekalla viikolla 1,8 kg ja kalorit oli vain tonnissa. Prodea tuli noin 1 g/painokilo (pidän karpatessa proden alhaalla), hiilareita alle 10 g ja rasvaa loput. Nyt olen edelleen pitänyt samoja suhteita, mutta yhtäkkiä on turvotusta ja mitään ei ole lähtenyt neljään päivään. Olo tuntuu nyt turpealta ja yritän juodakin paljon! Mikäköhän auttaisi tässä tilanteessa ja mitään teen väärin? Vaje on ollut noin tonnin luokkaa. Voiko näin nopeasti vetää säästikselle? :/

Mulla on lievä ylipaino ja olen tosi hiilariherkkä. Lihon tosi helposti, jos vähänkin syön sokeria ja kaiken lisäksi ongelmaksi tuli vatsa - ei kestänyt enää viljaa lainkaan.

Olen nyt ketoillut noin 1,5 vko. Paino tippui ekalla viikolla 1,8 kg ja kalorit oli vain tonnissa. Prodea tuli noin 1 g/painokilo (pidän karpatessa proden alhaalla), hiilareita alle 10 g ja rasvaa loput. Nyt olen edelleen pitänyt samoja suhteita, mutta yhtäkkiä on turvotusta ja mitään ei ole lähtenyt neljään päivään. Olo tuntuu nyt turpealta ja yritän juodakin paljon! Mikäköhän auttaisi tässä tilanteessa ja mitään teen väärin? Vaje on ollut noin tonnin luokkaa. Voiko näin nopeasti vetää säästikselle? :/

E-pillerit? Kuukautiskierto? Suola? Kilpirauhanen?

Säästömoodi on aika epätodennäköinen tuossa ajassa, vaikka se ennenpitkää tuleekin eteen kun mitokondriot tehostavat toimintaansa.

En sinänsä tiedä aktiivisuudestasi, mutta mullakin kalorit ovat tonnissa, painoa 98kg. Proteiinia 2g/bruttokilo ja loput rasvaa... kyseessä ns. pikadieetti.

Jos mitään ei ole lähtenyt neljään päivään, jokin on jo ihan laskennallisesti pielessä tai sitten nestettä todella kertyy esim. em. syistä.

TKD:llä paras hiilari ennen treeniä? Riisi(tumma vai tavallinen), näkkäri, kaurapuuro, peruna, omena?

Ajoitus ennen treeniä tunti?

Kreatiini mukaan hiilareitten kanssa?

Mikä määrä glutamiini auttaa pitämään nesteitä lihoissa? Ajoitus?

Heraa olen ottanut 1dl ~20min ennen treeniä tällä hetkellä ja pari näkkäriä.

No niin... viikko takana aika kovilla miinuksilla ja 102,5->97,5. Nesteet poissa ja vähän rasvaakin jo.

Jatketaan...

Paljon kalorit sulla yleensä on ketolla, miten aerobiset ja puntit?

Nyt sellaiset kiikun kaakun 1000kcal päivässä (pikadieetti). Aamulla kevyesti aerobista sellainen 30min, puntilla aina kun ehtii, nyt n. 3-4 x viikossa.
Vaje on n. 1500-2300 kcal päivässä. Ei mikään pitkäkestoinen ratkaisu siis.

Yleensä on kalorit siellä 1500-2000kcal päivässä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt sellaiset kiikun kaakun 1000kcal päivässä (pikadieetti). Aamulla kevyesti aerobista sellainen 30min, puntilla aina kun ehtii, nyt n. 3-4 x viikossa.
Vaje on n. 1500-2300 kcal päivässä. Ei mikään pitkäkestoinen ratkaisu siis.

Yleensä on kalorit siellä 1500-2000kcal päivässä.

Mahtaa lihaksia lähteä aika paljon noin isolla miinus kcal per päivä

Tosiaan, mitä hiilareita vedätte ennen treenejä? ..hitaita, nopeita, ruista, vehnää..what? Pitää varmaan tänään laittaa tunaa ruikkarin lisukkeeksi n. 2h ennen kliimaksia :) Mut helppoja välipalasuosituksia kaipailisin, ja tietenkin TKD:llä vedellään.

Ei ne lähde, oon pikadieettaillu ennenkin ja hyvin toimii.

Aminohappojen lisäksi synefriinipuristeet+kofeiini auttavat aika paljon (noradrenaliini->beetareseptorit). Ilman mitään alkaloidipuristetta en kyllä menis ihan näin kovilla miinuksilla,
enkä dieetillä, missä on hiilareita enemmän mukana. Tahtoo glukoneogeneesi alkaa muuten syömään miestä.
Ruoatkin saa kyllä valikoida aika tarkasti, samoin joitain ruokia on hyvä mussuttaa raakana.

Tosiaan, mitä hiilareita vedätte ennen treenejä? ..hitaita, nopeita, ruista, vehnää..what? Pitää varmaan tänään laittaa tunaa ruikkarin lisukkeeksi n. 2h ennen kliimaksia :) Mut helppoja välipalasuosituksia kaipailisin, ja tietenkin TKD:llä vedellään.

Peruna ja riisi on aika OK, jos ei heti tarvi lähteä treenaan.

Peruna ja riisi on aika OK, jos ei heti tarvi lähteä treenaan.

Jos heti tarvii lähteä niin dekstroosia tai sukroosia(pöytäsokeria) naamariin niin nousee verensokeri nopsaan, mieluiten proteiinin kanssa. Säästää osan vielä lipitettäväksi treenin aikana niin välttää yleensä hyvin myös verensokerin romahtamisen, mikä voi tulla vastaan pitkissä treeneissä.

E-pillerit? Kuukautiskierto? Suola? Kilpirauhanen?

Säästömoodi on aika epätodennäköinen tuossa ajassa, vaikka se ennenpitkää tuleekin eteen kun mitokondriot tehostavat toimintaansa.

En sinänsä tiedä aktiivisuudestasi, mutta mullakin kalorit ovat tonnissa, painoa 98kg. Proteiinia 2g/bruttokilo ja loput rasvaa... kyseessä ns. pikadieetti.

Jos mitään ei ole lähtenyt neljään päivään, jokin on jo ihan laskennallisesti pielessä tai sitten nestettä todella kertyy esim. em. syistä.

Mulla oli säästöliekkiä ennen karppauksen aloittamista eli reilut miinukset ennen joulua, sitten 4 pv myös enemmän hiilaria. Oksensin perjantaina pahan olon takia eli se on voinut suolatasapainon sotkea. Jano on koko ajan. Kilpparilääkityksellä lihoin 15 kg, kun se annettiin mulle sellaisessa tilanteessa, jossa en välttämättä olisi lääkettä tarvinnut.

E-pillerit ovat olleet samat v. 2007 asti, eikä koskaan mitään ongelmia ole ollut. Nyt on tosin menkkojen kanssa ongelmaa, että alkavat viikkoa aikaisemmin. Nyt mulla on paino +2 kg noussut 5 päivässä ja masu turvonnut. Taitavat alkaa puolukkapäivät taas ajoissa eli voi olla sitä turvotusta. Vajetta pienensin hiukan, kun tänään oli liikuntana 2 h tanssia + kävelyä kouluun 5 km ja muutama muu hyötyliikuntakilsa.

Miten tuo suolajuttu? Voiko suolanpuute aiheuttaa turvotusta? Juon tosiaan hirveästi, kun jano on aivan koko ajan!

Ei ne lähde, oon pikadieettaillu ennenkin ja hyvin toimii.

Aminohappojen lisäksi synefriinipuristeet+kofeiini auttavat aika paljon (noradrenaliini->beetareseptorit). Ilman mitään alkaloidipuristetta en kyllä menis ihan näin kovilla miinuksilla,
enkä dieetillä, missä on hiilareita enemmän mukana. Tahtoo glukoneogeneesi alkaa muuten syömään miestä.
Ruoatkin saa kyllä valikoida aika tarkasti, samoin joitain ruokia on hyvä mussuttaa raakana.

Voisitko tarkentaa mitä noi synefriinipuristeet/alkaloidipuristeet ovat?

Voisitko tarkentaa mitä noi synefriinipuristeet/alkaloidipuristeet ovat?

Synefriini voi parantaa aineenvaihduntaa ja stimuloida keskushermostoa. Samoja vaikutuksia kuin efedriinillä siis, vaikka toimiikin eri mekanismin kautta. Synefriinillä on myös ilmeisesti beta-3 adrenoreseptoreita aktivoiva vaikutus, mikä olisi tosi hienoa rasvanpolton kannalta jos ihmiset olisi rottia.

Alottelin painon puoton 15.9.2009.-1.1.2010. pudotin painoa tuossa ajassa 103.5kg -- 95kg. Nyt vuoden vaiheessa aloitin ketoosi dietin, ja paino on tippunut 2 viikossa 3 kiloa. kaloreita syön 2300-3000kcal aina päivän aktiivisuudesta riippuen. hyvin tuntuu toimivan.

Onko muilla tullut dietin aloittaessa välillä niin paha olo että, pitää mennä wc:hen oksentaa? tuntuu kuin maha ois täynnä rasvaa, ja olo on aika kamala?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom