Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla painonvaihetelut on aivan järjettömiä. Oon huvikseni muutamana päivänä kattonu aamupainon ja sitten hypänny vaakaan päivällä kun olen näyttänyt aivan erilaiselta (tosi turpealta) No, aamu ja päiväpainojeni välillä oli tänäänkin 7kg!! Aamulla 56,9 ja vähän aikaa sitten 64! Olen mestari keräämään nestettä :eek: Ja kun ens viikolla on menkat niin etenkin nyt pöhötys on pahimmillaan. Usein myös menkkain aikaan paino ei muutu mihinkään ja parhaiten se näkyy lähteneen niiden jälkeen. Mutta anyway, peili, kuvat ja kunnon tarkastajan mielipide ja näkemys lukemia tärkeämmät mittarit!:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No, aamu ja päiväpainojeni välillä oli tänäänkin 7kg!! Aamulla 56,9 ja vähän aikaa sitten 64!
No huh, huimia on kyllä vaihtelut, onkohan teidän vaaka ihan tikissään? :D Ootko huomannut, vaikuttaako sinulla nää kelit minkä verran tuohon nesteen kerääntymiseen? Vois kuvitella, että tommosissa lyhyen ajanjakson sisään tapahtuvissa painon heittelyissä kroppakin on jo aika kovilla.

Zone-sarja -42%
On muuten tosi helpottavaa lukea, että mie en oo ainut, jolla mieli&kroppa tekee tästä touhusta välillä ihan helvettiä!! Alun perin meinasin, että aloitan syöntipäivät vasta heinäkuussa ja ehkä vain parin viikon välein. Mutta ilman minkäänsortin ajatusta tai päätöstä joka la-ilta alkaa mässyä uppoomaan... Se kyllä hetkellisesti helpottaa enkä takapakkia juurikaan ole ottanut ainakaan kunnon kiristymisen suhteen. (painon kanssa ei ole ihan sama juttu..) Oon vaan norm niin mahroton syömäkone, että välil tiukalle ottaa. Nyt ois tarkoitus pudottaa kaloreita hieman alle 2000:n. Saa nähä, kuinka mimmin käy! Onneksi on kavereiden häät ens la. Se motivoi kitumaan 5pvä. Joutuu ehkä vielä su-aamuna hieman nautiskella Ikaalisten kylpylän aamiaspöydässä, mutta heti sen jälkeen tiukka paluu karikkoiseen arkeen. Onneksi on sentään upea kesä, joka kutsuu hikoilemaan rullilla nääntymykseen asti. Siinä se silava saa kyytiä. Toivotaan, ettei aurinko lakkaa piristämästä meitä onnettomia!!!! Voisiko muuten joku kertoa, miten tuo vip-jäsenyys hoituu? Täällä on nyt niin kovasti kehuttu luomun kuvia, että on ihan pakko päästä ihailemaan!

Voisiko muuten joku kertoa, miten tuo vip-jäsenyys hoituu? Täällä on nyt niin kovasti kehuttu luomun kuvia, että on ihan pakko päästä ihailemaan!

kiitos :haart: ninuli:nolo:

et todella ole ainoa jonka pää alkaa hajoomaan...

tosta vipistä,lähetä mikelle esim privaa,maksa pakkiksen tilille jäsenmaksu ja mike pistää sut vipiksi.

Tsemppiä Mimmit ihan Hurjasti!
Tänään, Luomu, näät, Jookos, peilistä kui upee sä jo oot:haart: , ja siitä saat upeet voimat jatkaa!!!

Tsemppiä Mimmit ihan Hurjasti!
Tänään, Luomu, näät, Jookos, peilistä kui upee sä jo oot:haart: , ja siitä saat upeet voimat jatkaa!!!

no joo...oon menny homoravia rappusia 2h valkun sanoja lainaten,johan oli piirun verran parempi kun katto peiliin.

on ruvennu ahdistaa noi jalat ja pysyykö se asu lavalla,ilman että repeää jostain tai kuminauha singahtaa ...

lisäksi näin uusia arnoldsin donitsin tyyppisiä donitseja kaupan pakastealtaassa....

selvisin tänään hullusta jälkiaerobisesta ajattelemalla monica brantin reisiä.

Meikäläinenkään ei jotenkin oikei osaa myötäelää ihmisten valituksia siitä, et helteellä ei ruoka maistu...MAISTUISPA HYVINKII!! Heh!:lol2: :lol2:

Mites te tulkitsette noi uudet säännöt, eli onko koko kisan ajan käytettävä näitä umpikärkisiä stiletto-kenkiä? Hitsi kun olis ihanat korokepohjakengät tiedossa, mutta jos niitä ei kerran saa taas (vaihteeksi) käyttää taitaa olla turha hankkia ?
Kysäisin (tätäkin) asiaa tänään, eikä kenkäpolitiikkaan ole syksyksi tulossa muutoksia kotimaan kisoihin. Tällä hetkellä liiton sivuilta löytyvissä säännöissä lukee, että kenkien värin saa valita itse, mutta luulisin, että mustabiksukierroksella kenkien pitäisi olla mustat. Mutta kysymällähän tuokin selviää, jos joku haluaa tarkempaa tietoa.

Tässä suora lainaus fitnessliiton sivuilta:
" Kenkien pitää olla malliltaan klassiset "stiletto" -tyyliset korot (piikkikorko) ja varpaista suljetut (ei avonaiset). Kilpailija saa itse valita kenkien värin ja tyylin. Pohjan paksuus saa olla enintään 6,35 mm (reilut puoli senttiä) ja piikkikorko korkeintaan 127 mm (12,7 cm). Korokepohjakengät (ns. tolppakorko) ovat ehdottomasti kielletyt."

Kiitti Vilma-Liina vastauksestasi, kysyin itsekin asiaa KP:ltä, se varmaan kohta hermostuu tyhmiin kysymyksiin. Säännöthän sen suoraan sanovat millaiset kengät oltava, mutta aattelin vielä varmistaa kun tuntuu aikas oudolta kulkea koko kisa samanlaisissa kengissä. Jännä juttu muuten kun tuolla jossain aikaisemmassa vastauksessasi mainitsit sen vuosia sitten olleen avojaloin tehtävän kirroksen ett pidit sitä hyvänä. Mie ite koin sen ihan kauheena, oli lavalla tosi "alaston" olo ilman kenkiä. En tajua itsekään miksi se tuntui siltä, muutenhan ajatus oli hyvä, mutta oli vaan tosi "riisuttu" olo ;) Ja ei se kävely lavalla näyttänyt lainkaan naiselliselta (ainakaan oma suoritukseni), oli sellaista tassuttelua :) Millaisilla kengillä itse meinaat sit kisata? Mie varmaan noilla mustilla high-heelseillä meen sit koko kisan läpi, tyhmää ostaa toisia samanlaisia vaan eri värin takia...harmittaa ne IHANAT pinkit korokepohjakengät jäi nyt sit käyttämättä :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Millaisilla kengillä itse meinaat sit kisata?
Ite meen varmaan myös koko kisan mustilla stiletoilla, missä on kannassa semmosia metallihommia somisteena. Tosin riippuu nyt vähän asusteiden väristä, kokeilisinko esim. uikkarikierroksella yksiä hopeisia :nolo: metallikorkoisia stilettoja. Pikkasen arveluttaa se niiden väri, mutta oispahan ainakin välillä jotain muuta kun sitä perus mustaa vaan. :D

Kysynpäs tässä ennen kuin alan KP:tä pommittamaan..Eli mä sain poikaystävältä tuliaisiksi (:haart: ) ihanat kisakengät, jotka muuten täyttää vaatimukset, mutta niissä on koristeena noin 4x3 cm kokoiset metallirusetit, joissa on vähän strasseja. Rusetit ovat siis siinä kärjen yläpuolella jalkapöydän päällä. Luuletteko että tuollaiset haittaa? Ne ei todellakaan oo mitenkään silmiin pistävät, koska ne jää osittain vielä sellaisen mustan koristenauhan alle...Ne on helppo katkaista kyllä pihdeillä poiskin, mutta ei viitsisi turhaan alkaa kenkiä pilkkomaan.

Paljonkos te mimmit syötte dietillä rasvaa entä proteiinia? Mulla on proteiinit aika korkeella n. 3g per paino kilo. Viime dietillä menin vähän alhasemmalla. Tässä vaiheessa tuntuu ihan hyvältä määrältä ja nälkä pysyy pois paremmin. Mietin vaan kun joutuu kaloreita laskemaan ensviikolla, että "uskaltaako" noista protskuista yhtään pudottaa. Vaiko olisko ne järkevintä pitää samassa koko dietin ajan? Rasvaa syön noin 35-40g päivässä. Alle 35g rasvan määrä ei mee missään vaiheessa.

Mulla proteiinit pysyy koko ajan samassa, 150g päivässä. Matalammalla kuin viime dieetillä... mutta ilmeisesti tämä toimii, kun kroppa tiukkenee tasaiseen tahtiin. Rasvat 30-35g/pv. Hiilarit sitten sen mukaan, onko matala-, keskiarvo- vai korkeakaloripäivä.

Mua on viimeisen viikon vaivannut ärsyttävä ongelma. Tulee sellaisia oloja, että oon ikäänkuin katkera itselleni kun en saa syödä enempää. Tuntuu välillä siltä, että ois aivan pakko saada syödä niin paljon että napa halkeaa eikä voi tehdä muuta kuin maata sohvalla puolitajuttomana. Mistä ihmeestä nää fiilikset oikein kumpuaa? Olen sitten toteuttanut välillä tuon tekemällä jumalattoman satsin kaali-tonnaripaistosta... Saa aika hyvän satsin kun pilkkoo puoli kiloa kaalia ja pistää sekaan purkin tonnikalaa. :D

En oikein tiedä onko tuo edes varsinaista nälkää, vai ihan puhdasta mielihalua. Hemmetin ärsyttävää silti. Näköjään sillä, että saa itse valita ruokansa, on myös haittapuolia - katkeroituu itselleen kun muka "joutuu" valitsemaan vaan jotain kaninruokia. Heh... kuulostaa muuten todella typerältä tämä koko ongelma! Varsinkin kun kaikki mun syömät ruuat oikeasti on kuitenkin niin herkullisia, että kuola valuu jo ruuanlaiton aikana.

Mua on viimeisen viikon vaivannut ärsyttävä ongelma. Tulee sellaisia oloja, että oon ikäänkuin katkera itselleni kun en saa syödä enempää. Tuntuu välillä siltä, että ois aivan pakko saada syödä niin paljon että napa halkeaa eikä voi tehdä muuta kuin maata sohvalla puolitajuttomana. Mistä ihmeestä nää fiilikset oikein kumpuaa?

Voi sinua..tuo on sen merkki että homma toimii..tuntuu kuin alitajunta yrittäisi saada järjen sumenemaan ja kropan palaamaan perusolotilaan. Rasvaprosentin laskiessa elimistö yrittää korjata tilannetta mitä ihmeellisimmin tavoin.;)

Turku Body & Fitness 2006 –kilpailun osanottajat:
Fitness & Body fitness
Fitness
Nina Pirttilahti, Nokia
Carla Do Nascimento, Raisio
Marjo Krishi, Järvenpää
Nora Yrjölä, Helsinki
Piia Ratilainen, Vantaa
Mimmi Jokinen, Helsinki

Body Fitness, - 163 cm
Kati Raatikainen, Nokia
Kaisa Niemelä, Tampere
Vappu Berg, Porvoo
Tiina Pakkanen, Vantaa
Tiina Stenman, Helsinki
Hanna Ruuskanen, Lappeenranta
Marianne Huoponen, Mikkeli
Sarianne Seppänen, Helsinki
Anniina Krökki, Tampere
Minna Paler, Lahti
Mia Ahinko, Alavus
Rina Ritonen, Tampere
Heidi Sorsa, Lahti
Elise Laakso, Espoo
Satu Raappana, Tampere
Petra Lampinen, Mikkeli

Body Fitness, + 163 cm
Erika Törrönen, Helsinki
Kirsi Mattila, Tampere
Teija Heimovesa, Pori
Jutta Rossi, Pori
Ritva Lahdenperä, Tampere
Petra Kangas, Mäntsälä
Suvi Väliharju, Turku
Jonna Vuori, Helsinki
Tiina Vaskelainen, Heinola
Kaisa Piippo, Tampere
Minna Lehtinen, Järvenpää
Päivi Neitola, Turku
Taru Niemelä, Jyväskylä
Riikka Alasalmi, Helsinki
Anu Pekonen, Savonlinna
Vilma Nyyssölä, Helsinki
Katarina Tunturi, Lahti
Johanna Vaha, Jyväskylä
Virpi Myllynen, Kangasala
Niina Kuusela, Helsinki
Paula Hannula, Tampere
Maria Yli-Luukas, Keminmaa
Tarja Vähäkuopus, Tampere
Lähde: www.fitnessliitto.fi

Ahaa, mun pääkoppa on tehnyt tepposia jo jonkin aikaa... Sitä vaan haluais mässätä mässäämisen ilosta, niin että lopulta halkeis:hyper: No, se on kyllä kiva tietää, että tuo on merkki rasvojen alenemisesta, kun tuntuu itsestä että alussa muutos oli valtava ja nyt junnataan paikalla, mitään ei tapahdu. Mutta se täytyy kyllä sanoa, että kyllä tää on ainakin mun itsekurille kova koitos (ensi kertaa nyt dieetillä), vaikkakin oon aina luullut,että mulla on rautanen itsekuri. Toivotaan, että kuria löytyy:thumbs:

Mites teillä, jotka ootte aikaisemmin kisanneet, niin onko tullut käytyä salaa kaapilla vai onko itsekuri ollut rautanen? Ihan mielenkiinnolla vaan täällä utelen;)

On muuten meikäläisellä jännät paikat. Kattelin nuita osallistujia, ja täytyy kyllä myöntää että ei tainnut tyttö tietää mihin lusikkansa laittoi. On meinaan tuo kaarti melkoinen tuolla fitneksen puolella. Täältä tullaan puskista:hyper:,kauhee suhina vaan käy. No, mitäs läksit;)

On muuten tehnyt tuota kaalia mieli, ja kun Faidra sanoit tehneesi kaalihässäkkää, niin kävelinpä minäkin kaalikauppaan ja väsäsin kans melkoiset satsit. Sitähän saa syödä ihan mahottomia määriä:rock:

Tuossa kaalissa on vaan se huonopuoli, että vatsa menee sekaisin :(

Kyllä nuo mielihalut kiusaa minuakin. Kaupassa saatan hypistellä esim leipä pakkauksia...Itsekuri pitää ja on pitänyt aiemminkin :) Kaikki sujuu mainiosti siihen asti kunnes naapuri on leiponut vaikka pullaa ja tuoksu leijailee koko rappukäytävässä. Enkä muistanut koko suklaan olemassa oloa kunnes rakkaani veteli suklaalevyn nenäni alla.Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa aloimme puhua ruuasta...Rakkaani alkoi kysellä millaisista leivoksista pidän. Sitten pohdimme koska viimeksi olemme syöneet "roskaruokaa". Oli sitten kiva nukahtaa nälkäisenä...

Kuten Faidrakin totesi dietti ruuat on hyviä ja ruokahetket nautinnollisia. Mutta harmittaa kun määrällisesti ei saa syödä niin paljoa kuin tahtois...
Offilla "herkuttomuus" on helpompaa. Kun tietää, että voi syödä vaikka karkkia tai jätskiä jos tahtoo. Mutta nyt kun niitä "ei saa syödä" niin sillonhan niitä tekee mieli :)

Jännä huomata että mun resepti on levinny näin laajalle! :eek: :omakehuhaisee: Kokeilkaapas tytöt korvata kaali kesäkurpitsalla ja munakoisolla. On vielä vähän parempaa :kuola:

Latest posts

Back
Ylös Bottom