Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Huomio tyttöset! Lahteen on takuulla lähdössä porukkaa, joilla on tuska pukujen kanssa. Turussa ainakin moni tuntui valittelevan, että omissa asuissa olisi korjattavaa, ne ei pysy paikallaan ja mitä kenelläkin oli vikana.

Lähden tänään USA:han reissuun ja mikäli jollakin on tarve saada vielä asu ennen Fitness Expoa, voisin ehkä auttaa tuossa asiassa. Omani olen ostanut Competitive Edgestä koskaan niitä sovittamatta. Kun mitat vaan kerrotaan, istuvat asut täydellisesti. Camu ja Jackie varmaan voivat myötäillä tuota väittämää, kun ovat samoja asuja testanneet...

Asuja saa käytettynä esimerkiksi näiden sivujen kautta: bikinit, uikkarit, molempia asuja. Jos joku tarvii apua noiden kanssa, niin mulle voi laittaa privaa, voin auttaa asiassa esim. tilaamalla ne USA:ssa ensin itselleni ja tuomalla sitten Suomeen. Olympiassa on myös asujen tekijöiden osastoja ja sieltä olisi tosi helppo ostaa puvut ihan pelkkien mittojen perusteella.

Tuon mukanani myös useamman purnukan Bikini Bitea (biksuliima), joten jos tarvitsette liimaa pukujen liimaamiseen paikalleen niin pistäkäähän privaa, multa voi ostaa Expossa! Jos tulee mieleen mitä tahansa muuta pieneen tilaan mahtuvaa niin viestiä vaan, katsotaan pystynkö toteuttamaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tunkeudun nyt tänne kisaajien puolelle, mutta olisi erittäin mukava kuulla mietteitä kisaajilta Lahden karkeloista:)

No minäpäs aloitan :)

Omalta kohdaltani ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa Lahden kisaviikonlopusta. Ylitin sijoituksellani jälleen kaikki odotukseni, en olisi koskaan uskonut, että kisastani tulee kaksipäiväinen. Bilevaatteet jäi siis kassiin odottamaan seuraavaa viikonloppua, mutta eipä haitannut siinä tilanteessa, kun näin oman nimeni ympyröitynä finaalilistassa :D

Nyt on sitten muutama päivä syöty hyvin (erittäin hyvin), melkoinen hiilaritankkaus on ollut menossa kyllä. Tänään selvisin ekaa kertaa kaupasta pois ilman karkin ostamista, saavutus sekin :D Treenaamassa olen käynyt heti maanantaista asti, tosin ensi viikolla on tarkoitus levätä ja antaa kropan palautua, vaikka tuntuu että hyvinhän tässä jaksaa.

Kiitos jälleen kerran kaikille kisasiskoille, tunnelma takahuoneessa ja lavalla oli oikein leppoisa. Erityiskiitos Vilma-Liinalle line-upin juttuseurasta :lol2: Ja kiitokset jälleen koko Heiniö Power Teamille, sekä rakkaalle siskolleni, joka hoiti huoltajan hommat oikein mallikkaasti :)

Keväällä tai viimeistään syksyllä nähdään!! (...näinhän siinä käy kun antaa sen pikkusormen ;) )

Zone-sarja -42%
Hyvä fiilis jäi viikonlopusta vaikken finaaliin selvinnytkään sitten. Tankkaus meni vtuiksi ja jokin muukin vähän fuskasi.kuten asut vissiinkin...

Paino on noussut nyt melkein 15kiloa, mä en ole voinut tippaakan hilitä itseäni. Joka päivä menee joku kilo namia, suklaata ja jäätelöä, pizzaa, kaikkea käsittämätön määrä. Treenaamaan ei voi mennä kun tiistaiyönä sain kaikkien aikojen taudin. Kuumetta oli keskiviikkona 39 ja eilenkin vielä 38, kurkku järkttävän kipeä ja pää täynnä räkää. Ei auta muu kuin levätä ja mättää...Kyllä mua vähäsen vituttaa, pakko myöntää mutta ehkä joskus kerään itseni:D Jalat on kuin vanhalla mummolla ja maha kuin saksalaisella oluenmaistelijalla.Inhottavinta on kuitenkin sairastaa.

Fiilikset on MAINIOT! Mitä nyt vähän sellainen jälkiähky painaa :D Tänään ekaa päivää jälleen kalorilaskurin parissa ja nyt aloitan rutistuksen kohti fitness-lavaa. Suuntana siis akrobatiatreenit sun muut heti ensi viikosta... ja puhdas ruokavalio myös. Ensimmäistä kertaa kisojen jälkeen aion nostaa kalorit hitaasti. Tylsäähän se on 1600kcal kitkuttaa näin alkuun, mutta eiköhän sen kestä kun tietää että kerrankin voisi offilla pysyä kunnossa. :) Olen ollut dieetillä viime marraskuusta saakka, joten on varmaan aika selvää että aineenvaihdunta ei ihan pyöri samoilla kierroksilla normaalisti mun painoisella.

Kisoista: mulla oli ihan huippuhauskaa lavalla! Voin aidosti sanoa että nautin joka sekunnista. Lavan takana oli myös tosi kiva tunnelma, siellä meidän pikku nurkkauksessa tuntui kyllä nauru raikuvan ja hymy tarttuvan niin huoltajiin kuin muihinkin kisasiskoihin. Mielestäni oli ihana nähdä miten hyvällä fiiliksellä tytöt auttoivat toisiaan ja tsemppasivat toisiaan lavalle. Omaa kisaani hiukan varjosti ikävä vatsakipu sunnuntaina :( Nyt kun katson kuvia, niin näyttää kuin mun asennot olisivat sunnuntaina olleet etenkin sivusta huomattavasti huonompia kuin lauantaina... harmillista. Eipä silti, kunto näyttää omaan silmään myös ihan muulta kuin toivoin, mutta tässä vaiheessa sille nyt enää ei mitään voi tehdä :D Varsinkaan kun niitä lihaksia ei ole, tuskin olisin kovin massiiviselta näyttänyt kireämpänäkään... hehheh.

Salilla olen käynyt tällä viikolla pari kertaa tekemässä saliohjauksen ja siinä sivussa jumppaillut superkevyesti. Muuten on tullut lepäiltyä - lenkkeily on hoitunut lähinnä shoppaillen. ;) Tänään sitten takaisin sorvin ääreen eli bodycombatin kautta suunnittelemaan tulevaa treeniviikkoa...

Mun osaltani kisat menivät oikein hyvin. Kisoihin valmistautuminen sujui ihan suunnitelmien mukaan ja kuntooni olin oikein tyytyväinen. Painoa olisi saanut kyllä olla vielä pari kiloa vähemmän, mutta viikot eivät riittäneet. Kroppa vähän kiukutteli, kun oli jo toinen dietti tänä vuonna. Ekaa kertaa nautin lavalla olemisesta (onnistunut tankkaus salmarilla...) ja muutenkin kaikki sujui hyvin. Sen verran kyllä sijoitus jäi kismittämään, että pakkohan se on vuoden päästä kilpailla....tässä sen taas näkee, ikinä ei kannattaisi sanoa "ei enää koskaan" :D

Paino nousi heti kisojen jälkeen 6kg. Nilkat ja maha kyllä onkin sen näköisiä, että järjettömässä nestelastissa lyllerretään. Koko kisojen jälkeisen viikon oon tehnyt älyttömän pitkiä työvuoroja, enkä ole ehtinyt yhtään liikkumaan ja tietty lappanut kaksin käsin herkkuja naamaan hyvistä suunnitelmista huolimatta. No jos sitte HUOMENNA aloittaisi ruokavalion siistimisen. Ja jos töiltä ehtii niin voisi vähän aloitella treenaamistakin. Viikonloppuna kyllä lenkkeilin, keilasin, uin ja kävin kevyesti puntilla; olin pojan mukana kiekkoleirillä Piispalassa. Siellä oli hurjan upeat puitteet treenailuun.

Vähän huolestuttaa tuo olkapään tilanne. Se kun kipeytyi tuossa dietin loppuvaiheessa ja nyt sitä särkee koko ajan. Saas nähdä tuleeko treeneistä mitään, tarttis varmaan mennä lääkäriin näyttään sitä.

Lopuksi haluan kiittää taas kerran mun miestäni, joka jälleen kerran omasta kisavalmistelustaan piittaamatta tuli mua tsemppaamaan ja viimeistelemään lavakuntoon:) Ja tietenkin Ninnulle iso hali lavan takaisesta tsempistä!! Juu ja mummoille kans :D Ja kaikille ystäville ja tutuille joiden kanssa kisan jälkeen jutustelin ja etenkin hurjat kiitokset niistä kannustushuudoista, tuntuivat tietty supermukavilta!! Ja lapsille kiitos koirien hoitamisesta ja talon pystyssä pitämisestä :haart:

Pikaista toipumista kaikille kisojen aiheuttamista rasituksista ja tsemppiä treeneihin! Muistakaa myös levätä ja hemmotella itseänne tarpeeksi ennen uusiin haasteisiin uppoamista.:kippis1:

Latest posts

Back
Ylös Bottom