Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun dietin perusrunko on sama mutta vaihtelua tuo ruoka-aineiden vaihtelu. Syön puuroni aina raejuuston kanssa, muita aterioita vaihdan jonkin verran. Laskukone on oma pää, ja tiedän tasan paljonko syön ja mitä syön.Mulla on tavallaan valmiit ateriamallit joissa samat arvot.
Vaihtelen kanan/ seitin/ tunan välillä, loppua kohden syön vain seitä. Kana on happamin ja täyttävin, mutta sei on nopeammin sulavaa ja laihempaa muutenkin. Toimii dietillä mutta ei se todellakaan paras protskun lähde ole.

Kasviksia vaihtelen jonkin verran, toinen ateria salaatilla ja toinen kypsennetyillä kasviksilla. Wok-kasviksia, porkkana-kukkakaali-parsakaalia, kesäkurpitsaa. Salaatti perus tomaatti-kurkku-jääsalaatti. Aina kasvisten ja salaatin kanssa oliiviöljyä, josta pidän tosi paljon.

Riisin tilalla kesällä uusia perunoita mutta pidän enemmän riisistä.

Rahkan kanssa funlightia, ananasta tai mansikoita.

Mausteet tekee ihmeitä ja niitä menee, varsinkin intialaista maustetta!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Heips!
Viime kädessähän se merkitsee eniten, että energiaa kuluu enemmän, kuin sitä sisäänsä ahtaa. Jos päivän aikana ei syö muuta kuin 1500 kcal suklaata, niin laihtuuhan sitä silloinkin. Makroravintoaineiden oikeanlainen suhde auttaa jaksamaan, pitää terveenä ja säilyttää lihakset jne.. Minun päähiilarilähde on leipä, koska tuore runsaskuituinen leipä on hyvää ja nopeaa syötävää. Minulla on aika tosi kortilla ja lapsille pitää laittaa kunnon ruokaa. Mielestäni dieettiä ajatellen on aivan sama syökö 200kcal ruisleipää vai ruismakaroonia.

Protskut otan pääasiassa kanasta ja kalkkunasta suikaleina ja leikkeleenä, 3% fetajuustosta, 5% polar-juustosta ja raejuustosta. Niistä mie tykkään. Seitiin ja tonnikalaan en koska kielen kärjelläkään! Maitotuotteet on pakko jättää sitten siellä loppuvaiheessa. Sama kohtalo on leivänkin kanssa. Kun täytyy ne nesteet tiristää..

Olen oikea herkkupeba ja herkuttelen joka päivä! Miun 500kcal:n aamupalaan kuuluu "murolautanen", joka sisältää 25g fitness-muroja, elovena-muroja tai mysliä sekä 100g valion vaniljajogurttia. Söin äsken kevyt alpen-myslipatukan ja oli aika nami! Minun kohdallani tämä touhu menisi täydelliseksi kitumiseksi, jos en sallisi itselleni pieniä nautintoja. Ja toivon, että ehkäisen samalla kisan jälkeisen ihan älyttömän mässäämisen. Kyllä peili ja vaaka kertoo karun totuuden toimiiko homma hyvin vai hyvin huonosti. Ainakin vielä tässä vaiheessa näyttää hyvältä! Aurinkoista viikkistä kaikille!

Mä syön tasan sitä mistä tykkään (dieettiruoista) ja vaihtelen niitä kyllä luonnollisesti. Suurinta herkkuani on tonnikala.öljy-kesäkurpitsa-munakoiso-kidneypapu combo jossa hirveesti suolaa ja mausteita ja pannulla paistettuna kullanruskeaksi :kuola: Offikaudellakin haikailen tuon perään:D Protskuja otan tonnikalasta, raejuustosta, rahkasta, herasta lähes joka päivä ja sitten myös kinkusta ja kanasta sekä punaisesta lihasta. tonnikala on suurinta herkkuani. Seitä en oikeastaan vedä muuten kuin ihan loppuvaiheessa. Ei se pahaa oo mutta en vain ole "löytänyt" sitä;) Keskiviikkona söin mm. savustettuja muikkuja 200g. Vaihtelu virkistää.

Hiilareita otan kaalista, munakoisosta, kesäkurpitsasta, pavuista, ruis ja kaurapuurosta sekä joskus hedelmista, marjoista, riisistä ja pastasta. Ja leivästä myös mutta harvemmin. Nää kaikki perustuu vain mieltymyksilleni. Palkkarissa normaalisti maltoa, ja patukoita syön dieetillä joskus, mutta harvemmin.

Oon tehny sellasen rungon jossa on ateriamalleja ja kalorit. Ja vaihtelen niitä aineksia aina mieltymysten mukaan ja tilanteen mukaan. Nyt jo kolmas kerta niin ei se niin vaikeaa ole ja muutenkin menen enemmän mutulla kuin jonkun taulukon mukaan. Vaaka ja peili ovat ohjenuorani, ja näytän kuntoa sopivan kriittisille ihmisille aika ajoin:)

Tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti se että varvas on tulehtunu ja koko jalkaterä kuin ilmapallo, samoin polvi kipeä. Aerobiset vähän jäissä mutta alussa niitä en höylääkkään ihan maratoonarin lailla;)

Mutta jatketaan siskot! :thumbs:

mulle valmentaja antaa määrät mitä saan syödä (kcal,prot,hh) ja ite sitten valikoin mieleni mukaan mitä syön. Tähän menessä olen ihastunut vähärasv. jauhelihaan ja tummaan pastaan. Olen nyt vetänyt sitä 4vkoa ja vielä ei ainakaan tule korvista ulos. "Innolla" odotan koskahan tuo tapahtuu:rolleyes: Välillä vetelen patukoita jos tekee mieli makiaa, tuntuu siltä kun vetäis fazerin sinistä...

Hiilaripäivästä en tykkää:( tuntuu että hyvä dieetti katkeaa ja saa mielen tekemään tepposia. Hiilaripäivän jälkeen tekis mieli vedellä kaikkea mitä eteen sattuu tulemaan ja jatkaa vaan syömistä! Paljon helpompaa oli ennen kuin tankkauspäivät tulivat ja tuntuu etten edes vielä tarvitsisi niitä ollenkaan. En tiedä,mitä tuohon tekis. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kyseessä on siis ekat kisat ja eka dieetti ja kyllähän tämä "oudolta" tuntuu mutta tuntuu myös kivalta huomata, että tuo roppakin alkaa pikku hiljaa muuttumaan, että ei tätä turhan takia tehdä.

Ja niin, sulla Luomu oli kyllä aivan mahtavia kuvia!!! Jotenkin sitä motivaatio nousi, että jepp, mä haluun näyttää myös tolta:rock: mutta ehkä tohon menee vielä moooonta mooonta vuotta, Siinähän mulle sitten tavoite;)

Tässä tämmöisiä yömyöhäisiä jorinoita, ota näistä nyt sitten selvää:hyper:

P.S. Nyt olis sit aikaa itselle:D

mihin sarjaan tuut?(anteeksi tietämättömyyteni)ootko kisannu paljonki?

onko sun ekat kisat?

Hei!
En ole kisannut paljon.. Joskus aikanaan nuorten kehonrakennuksessa. Sitten rupes pukkaamaan nuita lapsosia, toinen kisadieetillä. Ja kerran, kun piti kivuta lavalle, niin elämä potkaisi tosi pahasti. Oli jotku kisat viimesex mielessä sen jälkeen pitkän aikaan. Viime keväänä isäntä järjesti muuttopäivän juuri 22.4. Mulla on muutenkin tuo kannustusjoukko olematon, kun kaikki on vaan sitä mieltä, että pitäis keskittyä ainoastaan lapsiin ja tää kaikki touhu on silkkaa hölynpölyä.

Täytyy myöntää, että fitnesskisoissa on paljon sellaista, mistä en tykkää. On niin paljon muuta sälää, joka vie huomiota nimenomaan niistä treenin ja dieetin tuloksista. Siksi olen tosi innoissani siitä naisten classic bodybuildingista. Harmittaa vaan nyt tosi paljon, kun meitä kisaajia on vain kaksi.. Mutta silti pusketaan eteenpäin! Se fiilis, mikä siellä lavalla tulee, on sen verran hyvin mielessä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin!!!

Tällä hetkellä on semmoinen pikkuongelma, että olen selvästi edelleen kiristynyt, mutta paino on noussut! Onkohan ruvennut puskee lisää lihasta, kun nyt on syönyt pelkästään kunnon ruokaa.. No ei vielä paniikkia!

Täytyy myöntää, että fitnesskisoissa on paljon sellaista, mistä en tykkää. On niin paljon muuta sälää, joka vie huomiota nimenomaan niistä treenin ja dieetin tuloksista. Siksi olen tosi innoissani siitä naisten classic bodybuildingista. Harmittaa vaan nyt tosi paljon, kun meitä kisaajia on vain kaksi.. Mutta silti pusketaan eteenpäin! Se fiilis, mikä siellä lavalla tulee, on sen verran hyvin mielessä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin!!!

Tällä hetkellä on semmoinen pikkuongelma, että olen selvästi edelleen kiristynyt, mutta paino on noussut! Onkohan ruvennut puskee lisää lihasta, kun nyt on syönyt pelkästään kunnon ruokaa.. No ei vielä paniikkia!

Hei ninuli!
Olen se toinen kilpailija joka osallistuu naisten classic bodybuildingiin. Muakin harmittaa tosi paljon kun on vain me kaksi. Mutta ei annetta periksi vaan treenataan kovaa ja näytetään mitä ollaan saatu aikaiseksi! Lahdessa nähdään :).

Hiilaripäivästä en tykkää:( tuntuu että hyvä dieetti katkeaa ja saa mielen tekemään tepposia. Hiilaripäivän jälkeen tekis mieli vedellä kaikkea mitä eteen sattuu tulemaan ja jatkaa vaan syömistä! Paljon helpompaa oli ennen kuin tankkauspäivät tulivat ja tuntuu etten edes vielä tarvitsisi niitä ollenkaan. En tiedä,mitä tuohon tekis. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
mulla sama juttu!!ekan tankkauksen jälkeen alkaa psyykkinen taistelu pään sisällä....

Ja niin, sulla Luomu oli kyllä aivan mahtavia kuvia!!! Jotenkin sitä motivaatio nousi, että jepp, mä haluun näyttää myös tolta:rock: mutta ehkä tohon menee vielä moooonta mooonta vuotta, Siinähän mulle sitten tavoite;)
kiitos.harmittaa kun oon niin tyytymätön ja sika kriittinen itsestäni....kun näin kilpailijalistankin niin siinä meni yöunet.NIIN PIRUN KOVIA TYTTÖJÄ siellä,että ihan itku pääsee!!!!
ihana kuulla jos kuvani tsemppaa jotakuta!!!eikä varmaan mee montaa vuotta!noi mun olkapäät on tullu viime syksystä.

Hei ninuli!
Olen se toinen kilpailija joka osallistuu naisten classic bodybuildingiin. Muakin harmittaa tosi paljon kun on vain me kaksi. Mutta ei annetta periksi vaan treenataan kovaa ja näytetään mitä ollaan saatu aikaiseksi! Lahdessa nähdään :).

Niin arvelinkin! Mie annoin sinulle sitten heti eilen tasoitusta, kun samantien luettuani valtavan kilpailijalistan söin neljä dominokeksiä ja muutaman karkin! Vanhemmalla tytöllä oli synttärit viikkiksenä ja ne pirun mässyt(paljon!) on vielä keittiön pöydällä ens viikkiksen vieraita varten ja miun liha on heikko aamuvuorossa. (törkee väsymys & v.....s!) Mutta ei siinä hittoikaan! Tehdään kisasta niin bueno, että saadaan porukka innostumaan!!!

Body fitnessin masters eli yli 35- vuotiaat- sarjaan menossa ja diettiä takana 2viikkoa. Lähtöpainosta sais 7-8kg kiristää. Kisailin viimeksi vuonna 2001 eli tosi jännää palailla kilpalavoille. Mites te tulkitsette noi uudet säännöt, eli onko koko kisan ajan käytettävä näitä umpikärkisiä stiletto-kenkiä? Hitsi kun olis ihanat korokepohjakengät tiedossa, mutta jos niitä ei kerran saa taas (vaihteeksi) käyttää taitaa olla turha hankkia ? Mustabiksukierros ihan OK, mutta toisaalta tulee kyllä aikas monta asun vaihtoa ja liimailua jne. Ett saa nähdä miten hermot kisoissa sen kestää vai repeileekö saumat ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei ninuli!
Juuri oikea asenne;) ...uskon että kilpailu itsessään palkitsee, teidän esimerkki kuule voi herättää vaikka minkälaisen innon tähän uuteen kilpailumuotoon!!;)

Neljäs dieettiviikko menossa. Olo on energinen ja dietin noudatus ei tunnu vaikelta, mutta paino ei tunnu lähtevän putoamaan millään. Pari päivää olin ihan masentunut ja kiukuttelin itselleni ja muille. Typerää ja lapsellista, tiedän. No nyt yritän olla positiivisempi. Täysillä vain eteen päin. Pakkohan sen painon on pudota, vai mitä :)

Kuvittelin tämän dietin olevan helpompi kuin ensimmäisen.Ja osittain niin onkin, ruokavalio on rennompi ja joustavampi :) Kisataukoa 1,5 vuotta joten ajattelin, että paino lähtee alas helpostikkin. Paskat! Viimeksi 4vko:n jälkeen oli pudonnut jo pari kiloa, nyt alle kilon, nyyh! Pudotettavaa ei ole paljoa, mutta tuntuu niin työläältä..No nyt lopetan tämän ruikutuksen :)

kuule sama täällä.ravaan pihalla tukka takaraivolla ja treenin jälkeen toisen

mokoman, s******n paino ei hievahdakaan. päätin antaa sen olla hetken

itekseen(vaa'an),laittaa kaavun päälle(valmentajan sanoja lainaten) ja jättää

yläkerran omiin oloihin keskittyen noihin löysiin tolppiin tuolla alhaalla ton

ahterin kanssa....

...mutta paino ei tunnu lähtevän putoamaan millään. Pari päivää olin ihan masentunut ja kiukuttelin itselleni ja muille. Typerää ja lapsellista, tiedän. No nyt yritän olla positiivisempi. Täysillä vain eteen päin. Pakkohan sen painon on pudota, vai mitä :)

Kuvittelin tämän dietin olevan helpompi kuin ensimmäisen.Ja osittain niin onkin, ruokavalio on rennompi ja joustavampi :) Kisataukoa 1,5 vuotta joten ajattelin, että paino lähtee alas helpostikkin. Paskat! Viimeksi 4vko:n jälkeen oli pudonnut jo pari kiloa, nyt alle kilon, nyyh! Pudotettavaa ei ole paljoa, mutta tuntuu niin työläältä..No nyt lopetan tämän ruikutuksen :)

Pakko kysyä, että miksiköhän aina kisaajat vertaa dieettejä niihin aikaisempiin dieetteihin mitä on takana? Tämä dieetti on tämä dieetti ja mun mielestä niitä ei keskenään kannattaisi paljon vertailla (paitsi ehkä jälkikäteen joskus , kun hommat on tehty).

Toinen juttu on tuo ikuinen painon katsominen.. sehän pitäisi olla selvää, että paino voi sahata edes ja takas vaikka kuinka ja silti kunto voi mennä koko ajan eteenpäin. Eihän fitneksessä ole mitään painoluokkia edes. Tsemppiä vaan tasapuolisesti kaikille! :)

Zone-sarja -42%
Onhan se totta ettei painoon saisi liikaa tuijottaa, mutta kyllä vähän täytyy :) Tapanani on ollut ravata vaakalla liian usein. Nyt pyrin käymään kerran viikossa :)

Mulla ei ois toiminu tuollainen kerran viikossa punnitus. Etenkin kun tankkausten astuttua kehiin se paino saattoi pompsahtaa vajaa nelisenkin kiloa ylöspäin. Niinpä insinöörismäiseen tyyliin seurailin painoa excel-käyrällä ja kävin vaa'alla lopussa hyvinkin tiuhaan, ei tarvinnut stressata satunnaisista junnaamisista, kun näki trendin olevan kuitenkin laskusuuntainen :)

Tunnustan mulla on ollut samantapaista taulukointia...Olen ikään kuin tutkinut painoni vaihteluita :) Tiedän tarkkaan mihin aikaan kuusta paino kohollaan ja milloin matalammillaan. syysteemi on ihan hyvä, mutta päivittäinen rappaaminen on välillä niin turhauttavaa siis dietillä. joten täytyy silloin hetkeksi unohtaa koko vaaka :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom