Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä myös syötätyttäs joinain päivinä ihan kamalasti, tuntuu ettei mikään riittäs:) . Viimeks sunnuntaina, ja teinkin sitten lounaan lisäks kunnon annoksen raakasalaattia minkä jälkee masu oli hetken täys ja tuli jotenki syyllinen olo..

Miks muuten karsintalistalla on esim. Sorsa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko kaikilla Turussa kisaavilla meikkaaja jo buukattuna ja tiedossa?

Onko kaikilla Turussa kisaavilla meikkaaja jo buukattuna ja tiedossa?

Laitoitpa muute ajatteleen...
En jostai syystä oo miettiny kummemmin. Oonko sit ajatellu selvitä omin/ystävän avuin; vain Luoja tietää...
Vitsit on jo perjantai ja aivot on menny narikkaan:D
Meinaaks "kaikki" palkata ammattilaisen?
Nii, ja tukka kiinni vai auki?! Siinäpä pulma.

Meinaaks "kaikki" palkata ammattilaisen?
Nii, ja tukka kiinni vai auki?! Siinäpä pulma.

Juu, en meinannut palkata. On ammattilaisia, jotka osaavat tehdä siistejä ja kauniita kisameikkejä, ja "ammattilaisia", joiden työnjälki ei sitten olekaan ihan sitä mitä pitäisi. Kyllä sen kisameikinkin pitää olla myös läheltä tarkasteltuna huoliteltu ja siisti, vaikka sitä enimmäkseen kauempaa katsellaankin.

Jos ei siviilissä itse juurikaan aktiivisesti meikkaa, niin suosittelen kyllä ammattilaista, niin ei mene hermo sen meikin kanssa tuhertaessa. Itelleni se meikkaaminen ja tällääminen on osa sitä kisapäivän valmistelua ja saa sen jännityksen (lue. paniikin) häipymään taustalle.

Noista hiuksista, ja siitä laittaako hiukset auki vai kiinni: kannattaa esim. jossain aerobicsalissa kokeilla ja katsastella pitkästä matkasta, miten ne hiukset vaikuttaa kokonaiskuvaan. Esim. lyhytkaulaisen ja kapeaharteisen ei juuri kannata hiuksia pitää valtoimenaan, häviää se vähäinenkin kaula ja ne hartiatkin hukkuu jonnekin. Tosin Ärrällähän tuota huolta ei todellakaan ole. Ihan sama, vaikka laittasit kunnon afropallon, niin Ne Hartiat on edelleen valtaisat :D

Näitä kaikkia ja monia muitakin asioita varmaankin käsitellään siellä kisaan valmistavalla leirillä elokuussa?

Ja niin, joku jossain väläytti, että tuo classic bb (ja naisten kehonrakennus) on siitä mukavampia lajeja, kun juuri tälläisillä "turhilla" tälläytymisasioilla ei ole siinä niin väliä... Uskaltaisin väittää melkeinpä päinvastaista. Nimenomaan niissä lajeissa, missä kisa vaatii kovaa ja äärimmäisen tiukkaa kuntoa olisi tärkeää, että kilpailija olisi siitä huolimatta terveen, urheilullisen ja nätisti naisellisen näköinen. Ja myös siihen liikkumiseen ja olemiseen siellä lavalla tulisi kiinnittää erityisesti huomiota.

Zone-sarja -42%
Kyl mie meinaan laittaa naaman ja tukan vimosen päälle ja on mulle sen verran suotu ulkonäköä ettei miun menestys skaboissa varmasti johdu epänaisellisuudesta... Tissitkin jopa löytyy tiukassakin kunnossa, enkä myöskään käväle kuin tukkijätkä. On se kävelykin huomattavasti helpompaa ilman niitä äkkijyrkkäkenkiä.

Tarkoitin varsinkin uikkareita.. Sekin meinaa vaikuttavan ihmeen paljon, että on JUURI oikean malliset ja väriset biksut ja uimapuku. Mie en ITSE haluaisi millään stressata nuilla jutuilla. Classic bb:ssä on niin tiukat säännöt uikkareiden suhteen, ettei samaa ongelmaa pääse syntymään. Haluan näyttää hyvältä, kauniilta ja naiselliselta, mutta joskus tuntuu, että nui fitnessjutut menee ihan misseilyx. Mutta jengi tuntuu tykkäävän, niin mikäs siinä!! Kukin tavallaan. Tää uus skaba tuntuu miulle paljon omimmalle. Harmi vaan, että meitä ei ole ainakaan vielä tällä hetkellä useampia.

Olen buukannut Turkua varten oman meikkaajan treenikaverilleni Jonnalle. Tällä meikkaajalla voisi olla aikaa meikata myös joku toinen - sillä varauksella miten kisan alkamiset nyt sitten oikeasti menee.

Liiton sivuillahan sanotaan että fitness ja bf kisat alkaa jo 10.00 aikaan - jos silloin pitää olla jo kaikilla meikit naamalla niin meikkaaja ehtii tehdä vain pari tyttöä kunnolla (tunti per tyttö). Kehopuolen kisat alkavat ilmeisesti vasta klo 13.00 joten kehotyttöjä ehtisi meikkaamaan vielä ihan hyvin - mikäli joku sattuisi kiinnostumaan.

Meikkaajasta sen verran, että kyseessä on superduperhyvä meikkaaja/maskeeraaja/hiustenlaittaja, jota käytän työnpuolesta kaikissa meidän firman edustus/bile/fantasitapahtumissa. Tämä mimmi taikoo kaunottaria - tai veripäissään kulkevia hirviöitä, riippuen tilauksesta.

Yöpyminen Turussa

Missäs ootte Turun karsintoihin menevät kisaajat aikoneet yöpyä? Mä en ole majaillut Turun hotelleissa, joten olis kiva tietää mikä olis Kulttuuritaloa lähinnä tai minne kannattaisi mennä. Vinkkejä, kiitos!

Missäs ootte Turun karsintoihin menevät kisaajat aikoneet yöpyä? Mä en ole majaillut Turun hotelleissa, joten olis kiva tietää mikä olis Kulttuuritaloa lähinnä tai minne kannattaisi mennä. Vinkkejä, kiitos!

Viime vuonna kisaajia näki ainakin Ramadanissa ja Cumuluksessa, kummatkin sijaitsevat KONSERTTItalosta kauempana kuin esim. Sokos Hotels Börs ja Seurahuone, mutta eivät oleellisesti. Itse Cumuluksessa useamman kerran yöpyneenä en ainakaan moiti paikkaa. Ja Omena-hotellikin on ihan keskustassa.

Viime vuonna kisaajia näki ainakin Ramadanissa ja Cumuluksessa, kummatkin sijaitsevat KONSERTTItalosta kauempana kuin esim. Sokos Hotels Börs ja Seurahuone, mutta eivät oleellisesti. Itse Cumuluksessa useamman kerran yöpyneenä en ainakaan moiti paikkaa. Ja Omena-hotellikin on ihan keskustassa.

Kiitti Helga! Sielt tulikin mukavasti vaihtoehtoja. Täytyypi alkaa miettiä hotellin varausta pikku hiljaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kantsii buukata huone Hesehotellista!
Se on ihan kisapaikan vieressä ja tosi edullinen. Hinta ei sisällä aamiaista, mutta kisaajien kohdalla se on vain plussaa - kukapa siellä nyt mitään söisikään.

Buukkasin juuri 3 huonetta sieltä. Itselle, Jonnalle ja meidän meikkaajille.
Niin tosiaan: nyt on 2 meikkaajaa buukattu tuonne Turkuun ja heille on mahdollista saada meikkauksia (3-4 tyttöä). Molemmat superhyviä meikkaajia ja osaavat laittaa myös hiukset - tehneet mm. taitoluistelijoiden kisakampauksia, muotinäytöksiä jne.

Hinnat:
Pelkkä meikki 50 egeä
Meikki ja Kampaus 75 egeä
Meikki, kampaus koemeikkauksella esim. viikkoa ennen kisaa 100 euroa

HUOM: Meikkiin sisältyy IRTORIPSET.

Meikkibuukkaukset allekirjoittaneelle.
- Jonna
- Faidra
- Hotpower
- Ärrä

HUOM: Samat meikkaajat tulevat myös Lahteen!

Viimeksi muokattu:
Jeejee, hotellit varattu Turkuun ja Lahteen... Turussa mennään Omppuhotelliin - se oli vielä halvempi kuin tuo Hesehotelli. Lahdessa sitten Cumulukseen. Alkaa vähitellen tajuamaan, että tässähän kisat on kohta jo ovella! :hyper:

Jokos likoilla alkaa olla biksu- ja uikkariasiat kunnossa? Visioitako vasta, vai jo ompelukoneet surisemassa tai ompelijalla käyty?

Mun asujen kankaat tilattiin tänään. Hui ku menee myöhäiseksi, varsinkin kun puvut tulee rapakon takaa, mutta jospa ammattilainen tietäis mitä tekee. En malttais odottaa että saan asut käsiini! Tässä kun on käyty luopumisen tuskaa kevään asuista... :itku:

Konserttitalollehan on lyhyt matka lähes mistä keskustan hotellista tahansa. Sokos Hotelli CityBörssissä näytti olevan 2hh normihuone 62€/yö S-asiakasomistajille. Eli ei ole kallista, ja pääsee huoltajat (ja ehkä jotkut kisaajatkin) kunnon aamupalapöytään :)

Minä en pidä menkoista!!!
Tää turvotus on sit Niin mieltäylentävää:( . Mulla "oireet" alkaa jo useemman päivän ennen vuotoa, tosin saa ny kattoo, tuleeko mitää vuotoo enää... Mutta ainakin näköjää TURVOTUS tulee:curs: ...

Ärrä... mä kävin viime viikolla läpi koko tunneskaalan minkä yleensä edeltää noita naistenpäiviä - mut sitten ei kuulunutkaan muuta. Nyt olo on taas tavallisen seesteinen ja hyperaktiivinen, hehheh. Mulla ei kyllä ainakaan rasvat ole vielä niin alhaalla että siksi jäis menkat pois. Tiedä sittä mikä kiikastaa... vaiko ylipäätään se, kun jätin Nuvaringin keväällä pois. Eikös siinä mene joka tapauksessa aika pitkään, että hormonitoiminta palaa normaaliksi. Varmaan tekee hyvää tämä kisatouhu kun kroppa on muutenkin jo erikoisessa tilassa, yrittää palauttaa sitä normaalia toimintaa... hohoh, siinäpä on sille mietittävää että mitä ihmettä se ämmä oikein puuhaa kun joka viikko on eri meininki. :D

Minä en pidä menkoista!!!
Tää turvotus on sit Niin mieltäylentävää:( . Mulla "oireet" alkaa jo useemman päivän ennen vuotoa, tosin saa ny kattoo, tuleeko mitää vuotoo enää... Mutta ainakin näköjää TURVOTUS tulee:curs: ...

Sama täällä. "oireet" alkaa hyvissä ajoin ja varmaan 1,5 vkoa oon turvonnut :( Ensviikolla pitäisi täällä alkaa, katsotaan miten käy :)

Kiiitttiiii Siskot:haart: !
Eipä oo joo vuotoo näkyny, ja kaiken järjen mukaan olis kyllä pitäny jo alkaa. Turvotus yhä kehissä, mut ehkä vois ajatella ens kuun olevan jo parempi:) .
Nyt sit valun varmaa iha villisti koko päivän, ku tän postaan...Ihan vähän vaan taikauskonen...

Jotta dieetti olisi kivempaa, niin koittakaas Amy Petersin vinkkejä... (sorry, hiukan pienellä kun originaali linkki isoon listaan ei toiminut :()

top10.jpg

Viime päivinä oon viilettänyt aamulenkillä hirmusta kyytiä. Saan ihan kauheet kiksit siitä kun mietin että ens vuonna saisin esittää vaparin lavalla. Haaveilen siitä niinku pikkutyttö uudesta My Little Ponysta. :eek: Oonkohan sekoamassa...?! (siis.. minä, joka vihaa esiintymistä/näyttelemistä/tanssimista/laulamista ihmisten edessä yli kaiken?!)

Back
Ylös Bottom