Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hehhehh... hyvää dieettipäivää tytöille! :) 7 WEEKS TO GO!

You know you are a figure competitor when...

1) For a few days each year your toilet seat is brown and this time it isn't your husband's fault (fawking pro tan)

2) You can honestly say you have spent more on a bathing suit than your wedding dress

3) Six inch clear hooker heels is your footwear of choice in your own home (and not just in the bedroom) (meille varmaan tähän kävis "black stiletto heels")

4) Someone asks about the man in your life and you tell them that Gym is fine

5) You have two sections in your wardrobe. Contest and Offseason...they are not mix and match

6) Your top three priorities on any given day:
Workout, Eat Clean, Check the fitness forum board (Not necessarily in that order)

7) You can name any pro figure competitor by seeing her butt alone

8) When someone wants to take your picture, you immediately spread your lats, tighten every muscle in your body, point your fingers and SMILE

9) You take more pills daily than your 80 year old grandmother

10) Your idea of dressing up is taking your hair out of the ponytail its been in for a week

11) You have had someone close to you, hide food from you in your own house.

12) An easy day is lifting and only 1 cardio session (tämä on NIIN totta!)

13) Instead of carrying a Gucci purse you accessorize with a Coleman cooler

14) Waking up so sore you can barely move puts a smile on your face

15) You can't do any work because you are to busy counting down the seconds until your next meal

16)The faint smell of Pro Tan gets your heart pumping faster than your man's cologne

17) You leave a little trail of Splenda packets, tupperware, and empty water bottles everywhere you go (splenda=makeutusaine)

18) Your hubby makes you pee in the guest bathroom because every meal includes asparagus

19) You consider Beano an essential part of your supplement regimen

20) Your jaws are sore because you can't stop chewing sugar free gum

21) You spend at least 5 minutes grilling your server at a restaurant, and another five minutes re-writing the menu until you've got a meal that meets your diet's specifications...and then you devour it in less than 60 seconds flat

22) You consider a day when you only have to make ONE trip to the gym a luxury

23) You think about having "relaxed hands" and sticking your butt out while standing in line at the grocery store (Hey, a girl's gotta practice her posing)

24) You consider condiments and diet coke taboo

25) Your neighbors start gossiping that you've had lipo cause there is no way a girl could get that fit in 12 weeks

:lol2:

Yksi kysymys: Tietääkö kukaan, miten monta tyttöä Turun karsinnoista saa paikan SM:iin? Kun molemmissa luokissa on tyttöjä kilpailemassa jotka ovat jo ikäänkuin lunastaneet paikan SM:iin... niin moniko ns. ylimääräinen sitten pääsee?

Hrm.. epäselvästi selostettu. Siis, jos luokassa on 20 tyttöä joista viidellä on jo oikeus kisata SM:issä, niin kuinka monta paikkaa vielä lisäksi jaetaan SM-kisoihin?

Mä käsitin niin että niiden lisäks se 8-10 tyttöö...

Vitsi noi 25 oli hauskoja pointteja, ja niin tosia :)

Voin kertoa, että kaksi järeää naulaa kengän läpi jalkapöytään ei välttämättä ole mikään kovin iloinen tunne... :itku:

Suurella mielenkiinnolla/pelolla odotan huomista ja sitä, kuinka tällä koivella könkätään aamuaerobisia. Onneksi salilla on valinnanvaraa noissa hilavitkuttimissa, niin josko sitä jossain pystyy jotain tekemään.

Voin kertoa, että kaksi järeää naulaa kengän läpi jalkapöytään ei välttämättä ole mikään kovin iloinen tunne... :itku:
Hitto et sen piti just nyt sattua! :curs: Mikä ihme siin onkii, et kaikki tapaturmat tapahtuu aina dietillä, vaikka ne ei edes liittyis urheiluu. No toivottavast se ei tulehdu ja paranee nopeesti treenikuntoon.

No toivottavast se ei tulehdu ja paranee nopeesti treenikuntoon.
Kipeähän tuo on ja turvoksissa, mutta kyllä sillä reenaamaan pystyi. X-bikellä sitkuttelin punttitreenin jälkeen ja se ei ainakaan tuntunut kovin pahalle..

Ja salin omistaja lainaa mulle ystävällisesti yhden pyörän kotiin, niin saan ulkolenkkien sijasta fillaroida kotosalla. Ihana ihminen :haart:

Meikkaajaa vailla Lahteen?

Joku muukin taisi täällä mainostaa ett olis hyvä meikkaja tarjolla kisapäiväksi. No, mua on tulossa Lahteen stailaamaan kaikkien tuntema entinen fitnesskilpailija Susanna Suomi (os.Markkula), joka ei varmaan pahemmin esittelyjä kaipaa. Suskilla oli aina upea kisaluukki ja hän on siis alan ammattilainen, mm. MTV3:lle meikannut jne. Hän voisi ottaa 3-4 tyttöä mun lisäksi, kisameikki maksaa n.40-50e (harjoitusmeikin voi sopia jos on tarvetta). Kampauksetkin järjestyy, hintaa vain pari kymppiä vaan tuohon meikin päälle. Kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä HETI, laittakaa vaikka meilinne tähän ketjuun, niin annan privana Susannan yhteystiedot. Mahtava fiilis kun on ammatillainen varattuna tärkeäksi päiväksi, yksi huolen aihe vähemmän! Jos muuten joku muukin meinaa käydä Turussa täältä TREen suunnalta ihan päiväseltään, mun kyytiin mahtuisi...

Missä meillä on kilpailijakokous? Onko siitä ollu missään tiedotetta...multa on menny kyllä totaalisesti ohi.

Ei kai vielä ole tullut yhtään mitään tiedotteita kisaan liittyen?

edit: Jos teiltä puuttuu vielä kisa-asut, niin tsekatkaa tämä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suurella mielenkiinnolla/pelolla odotan huomista ja sitä, kuinka tällä koivella könkätään aamuaerobisia. Onneksi salilla on valinnanvaraa noissa hilavitkuttimissa, niin josko sitä jossain pystyy jotain tekemään.

Voi sinua parkaa:( nyt kaikki keinot käyttöön paranemiseksi. Varo ettei siihen tuu ruusua, mulla oli jalassa ruusu pari viikkoa heti dietin alussa ja kuumekin nousi. Se levis aika pahasti. Vältä kävelyä ainakin ehottomasti ja pidä haava tositosi puhtaana. Täällä on vieläkin nivelen paraneminen kesken mutta kyllä se siitä. Tsemppiä:love:

Mä en tajua mistä tuota voimaa aina puskee. Viimeyönä oli taas vaihteeksi 2 tunnin unet ja vedin äsken helvetin kovat jalkatreenit. Vain kyykyn lämmittelysarjat tuntu tosi vittumaisilta, mutta kun alkoi hiki tulla ja adrenaliini kohota niin suorastaan nautin:whip: Etukyykky tuntuu aivan mahtavalta! Yheltä yöllä heräsin ja oli niin kova nälkä että oksetti ja mahaan koski. Ei siinä tarvinnu paljoa unta houkutella enää:curs: Prkl.Ja joka paikka muutenkin niin tukossa että oikein juilii. Onneks tänään käyn hierojalla aukasemassa selkää:haart:

Tulipas taas tarinaa,, ja aika sen kuin kuluu. Enää 9,5vk ja Turku on jo mukava välietappi joka taatusti motivoi, kun ukkoa sinne lähen lavan taakse jeesaamaan ja rauhottelemaan:hyper:

Zone-sarja -42%
Miten mä missasinkaan tuon Vilmiksen viestin?! Voi sinua!! Paranemisia ja tsemppiä... lähettäisin sulle maililla tämän kortin, mutta kun en tähän hätään saa kaivettua osoitettasi niin tässä sulle pieni ajatus päivään.

kann05.jpg

Tsemppiä:love:

ihana Faidra sanoi:
Paranemisia ja tsemppiä...

Kiitos teille ja kiitos erityisesti tuosta kortista Faidra :)

Ihmeen hyvin räpylä on alkanut toipumaan tuosta "ristiinnaulitsemiskokeesta" ja jalasta huolimatta pystyy kyllä punttia veivaamaan ja tekemään aerobisia fillarilla. Veikkaan, että mm. just tällaisissa tapauksissa näkyy se hyöty, mikä on siitä, että syö monipuolisesti ruokaa, mega-annoksia vitamiineja ja hivenaineita ja reilulla kauhalla aminohappoja päivittäin. Ja nyt kun sanoin tän ääneen, niin todennäköisesti herään aamulla jalka kymmenkertaiseksi paisuneena ja märkivänä :lol2:

Täytyi tulla taas kyselemään mitenkäs teidän muiden diettillä olo sujuu? Ttse olen ollu kauheen väsynyt...no se nyt ei ole ihme :) Onneksi välillä on myös hyviä ja energisiä päiviä. Syömistä on vielä ihan mukavasti, vaikka nälkä on silti...Keskiarvo kalorit on 1800, nyt toista viikkoa. Mitenkäs teidän muiden kalorit? Jokos otte kovin alhaalla. Luin ainakin Faidra sun treenipäiväkirjasta, että meet jo 1300, hui kauhistus.

Tällä viikolla lisäsin ohjelmaan yhden aamuaerobisen. En tiedä pitäskö kohta taas laskea kaloreita, kun paino tuntuu tippuvan niin hitaasti. Tietysti peilihän sen kertoo, niin ja vaatteet :) mukavaa kun mahtuu "vanhoihin" farkkuihin, eikä mistään purista :)

Asiasta pöheikköön..onko sivuasennot taas muuttuneet? lueskelin just tos liiton sivuilta säännöistä yms..ja siel lukee et sivuasennossa täytyy pitää kädet suoraan kyljessä kiinni? vai onko toi vaan kirjoitettu niin et mä ymmärrän sen väärin :rolleyes:

Asiasta pöheikköön..onko sivuasennot taas muuttuneet? lueskelin just tos liiton sivuilta säännöistä yms..ja siel lukee et sivuasennossa täytyy pitää kädet suoraan kyljessä kiinni?
En kyllä onnistunut tuommoista lausetta säännöistä löytämään, vaikka kuinka tavasin. Ihan samoilta vanhoilta nuo ohjeistukset näyttävät.

Lainausta Suomen fitnessliiton säännöistä:

"...vasen käsi roikkuu rentona vähän koukistettuna kyynärpäästä ja vähän ulkona kehon keskilinjasta, peukalo ja sormet yhdessä kehon suuntaisesti, kämmen hieman koukistettuna. Käsien asento aiheuttaa kehon taipumaan hieman vasemmalle, jossa vasen olkapää on alempana ja oikea vastaavasti hieman ylempänä."

uusilla liiton sivuilla kun klikkaa -säännöt-fitness..löytyy tällanen pätkä (suora kopiointi)..

Neljäsosakäännösten suorittaminen
Kilpailijan on seistävä lavalla suorassa asennossa, kantapäät yhdessä ja rintamasuunta aina suoraan eteenpäin - sivuasennoissakin. Kilpailija ei saa levittää liikaa käsiään, vaan niiden pitää olla sormien etäisyydellä joka asennossa. Sivuasennossa käden pitää olla suoraan kyljessä kiinni.
Neuvo: seiso ryhdikkäästi selkä suorana ja rintamasuunta eteenpäin. Irrota kämmenesi kyljistä, käännä ranteistasi sormia kohti reisien sivua. Tämän enempää kädet eivät saa olla kyljistä irti missään asennossa (kts. sääntöjen lopussa ohjeet).

Jahas..näyttää olevan erit siel bodyfitneksen puolella ne ohjeet...onkohan toi vaan vahinko..

ihmeellistä vaan et bodyfitneksen puolella on säänöis erilainen asento :jahas:

Aika heikosti meinas tuo dieetillä olo sujua, kun meinas tyystin loppua..! Joskus tuntuu melkein ylitsepääsemättömän tuskaselta tää tahkominen, kun mun "kannustusjoukko" sisältää 0 jäsentä. Käyn treenaamassa, kun muut on nukkumassa, eli kärsin kroonisesta unenpuutteesta. Kuntosali on ollut kirosana mun porukoille koko 13 vuoden ajan, jonka olen puntannut. Isäntää ei vois mun dieetit vähempää kiinnostaa (eikä paljon mikään muukaan..) Kaikki vaan tuntuu olevan sitä mieltä, että äidin kuuluu hoitaa lapset ja koti and that's it!

Juu mun v.....skäyrä nous tos muutama päivä niin pahasti, et repesin syömään. Siin sit joutu kelaa, et kuis tästä eteenpäin.. Tulin siihen lopputulokseen, et helkkari viel on 2kk ja oon sen verran hyväs kondiksessa, että vielä tahkotaan! Nyt joutuu itteään vähän rankasee ja kitkuttaa jonku aikaa tosi pienil et saan pöhötyksen veks.

Vaikka päätin keväällä, et kyl mie tästä yksin selviän, niin pakko on myöntää et läheisten henkinen tuki täs touhus ois tosi iso apu. Sentään mun 5-v tyttö on kehunut mun mahaa, kun se on niin kivan "kova" ja haluaa isona samanlaisen selän kuin minulla nyt, kun nikamat törröttää. Ja haluaa myös ehdottomasti tulla katsomaan kisoja. Siis korjaan: onhan minulla kannustajia!! Helpottipas vähäsen, kun sai tilittää..

Back
Ylös Bottom