Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkäs mimmien valmistautuminen sujuu? Moniko on jo dietillä? Suunnittelen itse oman diettini ja varmaan pikapuoliin täytyis aloittaa :) Pudotettavaa ei ole hirveesti, mutta tuntuu että kohta tulee jo kiire :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täällä mennään ekaa dieettiviikkoa. Allergiaoireet ja jumittunut selkä teki tosta mun lyhyestä offista ihan yhtä tyhjän kanssa, mutta nyt näyttäisi paremmalta molempien suhteen. Tänään pääsee jo tekemään kunnon jalkatreeniä ja jospa se siitä lähtis etenemään.

Pudotettavaa mulla on reilu 10kg, tällä kertaa on päästävä huomattavasti tiukemmaksi kuin viimeksi. Kummasti sitä vaan noinkin lyhyellä offikaudella kertyy taas takas tuota läsää... varsinkin kun treenaamaan ei juurikaan pystynyt. Mulla treenit ja kova motivaatio kulkevat käsi kädessä: jos ei pääse treenaamaan, eipä ole pahemmin motivaatiota tsempata sitten muutenkaan. :( Mutta tästä on hyvä aloittaa, katotaan miten fitness-fanaatikon :rolleyes: käy!

Aivan ihana tehdä aamulenkkejä tuolla Pyynikin maastoissa. Ja dieetti tuntuu tosi mielekkäältä, kun tällä kertaa olen itse päättänyt ruuat joita syön ja suunnitellut ateriat, valmentaja enää vaan tarkistaa meneekö hommat oikein. Uusi treeniohjelmakin on, nyt pääsen vääntämään oikein kunnolla sitä rautaa!

Täällä dietti etenee suunnitelmien mukaan ja pudotettavaa on vielä about 10kg. Kisa-asutkin on suunniteltu ja tilattu :hyper:
Ensimmäinen hiilaripäivä oli sunnuntaina ja siitä tulikin mieleen että kuinka nopeesti teillä muilla paino laskee seuraavina päivinä??Tai miten paino heittelehtii yleensä tankkauksen jälkeen?Kaikkihan on yksilöitä mut mut mut...
Mulla vaaka näytti maanantai aamuna +1kg ja tiistai aamuna 400g vähemmän...sen jälkeen en uskaltautunu enää vaa'alle kun aloin sitten miettiin että tarttuko siitä tankkauspäivästä het vyötäröllekkin lisä duunia.
Elimistö ainakin toimii edelleen "suorana putkena" :D

Heissan kisasiskot!:)

Mulla menossa neljäs diettiviikko. Ja ihan kivasti jo olemus alkanut tiivistymään. Nälkä on kaverina jo näin alkumetreistäkin, ja seuraa varmasti loppuun asti. Kuinkas muutenkaan. Tällä viikolla nostettiin kaloreita ja ens viikolla on pari korkeempaa kaloripäivää. Piristää kummasti mieltä kun on jotain mitä odottaa, hah. Mä aloitin dietin pienemmillä kaloreilla ja se toimii mulla.

Pudotettavaa on n. 10 kg. Et diettifarkut ja topit lepää hyllyllä vielä. Positiivista on kuitenkin turvotuksen poistuminen ja se että työhousut ei kinnaa reisistä, vaan tuntuvat ja näyttävät jo kivalta. ¨

Kisa-asut on vasta mielikuvatasolla. Visio on ja sekin muuttuu aina tehdessä. Jätän sen kivan loppuun ja luotto-ompelijalleni.

Treenit on varmasti tuottanut tulostakin kun itsekin huomaan muutosta. Mutta se lopputuloshan on aina itsellekin sitten ylläri.

Toivottavasti mieliala pysyy koko ajan korkealla ja sairasteluilta vältytään. Samaa toivon kaikille muille diettaaville sekä aurinkoista kesän jatkoa.

Zone-sarja -42%
Dietillä täälläkin vaihtelevin mielialoin :D ..huomenna kehon koostumus mittaukseen ja siin samalla viel pihditkin et näkee sen ihonalaisen rasvan määrän..siitä saakin varmaan taas energiaa porskuttaa etiäpäin :)

Hihii, kunnon jalkatreeni takana ja nyt tuntuu jo ihan dieettimeiningiltä! Mahtavaa päästä taas treenaamaan kunnolla.

Pistin asuista just tilauksen menemään merten taakse. En malttais odottaa että näkee taas uudet luomukset. Tällä kertaa tulee eri väristä ja erilaisilla koristeluilla... aah. :haart: Ja parasta on kun ei tarvii stressata mistään, paketti tulee kotio ajoissa ja asut on vimpan päälle tip top!

Minkäs verran te likat vetelette aamulenkkejä tässä vaiheessa? Joko on rasvanpolttajat sun muut kikkailut mukana?

Kauheeta lukea tätä palstaa kun kaikki on jo dieetillä :eek: Mutta eihän itseään pidä muihin vertailla... Kun oma tilanne on se, että dieetti alkaa näillä näkymin vasta ensi kuussa. Nyt boostataan sitä aineenvaihduntaa ja treenataan kovaa lyhyempää sarjaa. Tuntuu vain että jo pitäs varmaan ruveta dieetille, ja olisinkin tod näk ruvennut :david: jos ei muuta olis sanottu. aina on muka niin kiire...

Nyt mulla on oikeastaan kaikista kovin motivaatio ja parhaat fiilikset päällä mitä ikinä. Kankaita kävin aamulla leelin kanssa katsastelemassa ja koristeita samoin, mutta mitään ei tullut vielä ostettua. Kuolattua vain:D Leeli oli niin nollat taulussa että antoi mun ihan rauhassa katella ja pähkäillä:D

Toivon sydämestäni taas tsemppiä hurjasti kaikille kisasiskoille ja pysykää terveenä! Itseäni vaivaa tällä hetkellä aika pahasti koko kropan ultimaalinen tukkoisuus ja hermo-oireet mutta nehän on hoidettavissa, kun nyt saisi vain aikaiseksi :rolleyes: ajallisesti ja rahallisesti. Treeneissä tulokset on kuitenkin ollu nousemaan päin (etenkin rinta, jalat ja selkä) ja viime dieetin paidat ei mahdu enää päälle ollenkaan :D

Toinen dieettiviikko kohta takana (otin varaslähtöä 3 pv :D ) ja tosi hienosti menee. Motivaatio tosi korkealla, mitään "ylimääräistä" ei tee edes mieli syödä ja treenit kulkee loistavasti. Olo on keventynyt vaikka puntari ei sitä vielä pahemmin näytäkään, 0,5 kg viikossa tahdilla näköjään mennään.

Rasvanpolttajia ei vielä ole käytössä, mutta jossain vaiheessa jotakin tulee kokeiluun. Aamulenkkejä ei vielä kuvioissa muuten kuin viikonloppuisin, mutta ehkä tässä innostuu kun tulisi niitä aurinkoisia aamuja, niin saisi itsensä ennen töihin lähtöä liikkeelle.

Ja peruskrea vaihtui tällä viikolla puryvaattiin ja on se vaan ihan kamalan makuista ainetta että ei paljoa naurata...Noh, ehkä kaikkeen tottuu, paitsi siihen jääpuikkoon siellä jossain :rolleyes:

Tsemppiä kaikille ja treeni-intoa :thumbs:

PS. Huomenna taas kotisalille treenaamaan, eli Fitnesspimulle tekkuja ;)

voi perse, piti tulla tänne vähän haukkaamaan happea kun ompelen

kisapukua:leikkasin nyyssiksen piirtämien viivojen ja laskujen mukaan jolloin

yläosasta tuli niin pieni, että olis menny toplesiks...eiku uutta palaa

mittaamaan ja leikkaamaan, onneksi on kangasta runsaammin...

tsiisus mihin mä oon ryhtynyt?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dieetti alkoi tänään.Kalorit pidän vielä korkealla. Sapuskat oikeastaan ihan samat mitä offilla. Mutta ne pienetkin "ylimääräiset" jää pois sekä lauantain "herkkupäivä" :( Tää on tällänen pehmeä lasku, kun ei vielä ole kiire :) Pudottaa kun pitäis "vain" 4-5kg:a. Aamulenkkejä teen tässä vaiheessa 4, kestoltaa kuitenkin vaan noin 30-40min, mahdollisimman vaihtelevasti kävelyä, hölkkää, rullistelua, uintia jne.

Kuinkas tarkkoja te mimmit ootte dieetillä? Tarkoitan, että lasketteko kaiken, esim kasvikset ja marjat? En syöttekö esim reissussa protskupatukkaa? Viime dieetillä olin TOSI tiukkis ja hyvä niin. Se kun oli ekakerta. Nyt uskallan vähän "joustaakkin" ja kuunnella kroppaani :)

Mulla mun söötti excel-laskurini laskee kyllä kaikki, aminohapoista lähtien (esim. 3g arginiinia illalla = 12kcal :D). Eipähän missään vaiheessa tarvii arvuutella, että paljonko se kalorimäärä nyt oikeasti oli. En kylläkään usko että parin kymmenen heitto meinaa YHTÄÄN mitään, eihän kulutuskaan voi olla täsmälleen sama päivästä toiseen. Toisaalta välillä pistän kyllä rasvatonta maitoa kahviin tilkan ja ketsuppia kasvisten päälle n. 1tl enkä noita nyt jaksa minnekään laskea tai mitata. Kuittautukoot sitten sillä että pyöräilen työmatkat (7min suuntaansa, hehe).

Kasvikset ja marjat lasken kyllä koska niitä tulee päivässä runsaasti. Kasviksia puoli kiloa ja marjojakin 200g. Noista tulee jo sen verran kaloreita ettei musta niitä voi ihan jättää huomioimatta. Mitään eineksiä (mielestäni protskupatukat kuuluu niihin - kaikki mikä on teollista kakkelia) en dieetillä oikeina ruokina käytä. Jos joskus hajottaa ja hajotuksen saa yhdellä karkilla parannettua, niin sitten syön sen. En voi uskoa että noin pienillä asioilla on mitään merkitystä lopputuloksen kannalta. Vai mitä mieltä te muut olette?

Mites te valitsette dieettiruokavalioonne ruuat? Suositteko jotain ruokia erityisesti tai välttelettekö jotain? Puhun nyt siis ihan bodysapuskoista, kaikille lienee selvää että herkut eivät sinne ruokavalioon joka tapauksessa kuulu. Mun kroppa on useimmiten ihan järkyttävän nesteinen, ja oon miettinyt pitäisikö ruokavaliota viilata jotenkin niin että se tasapainottais tuota nesteen kertymistä. Maitotuotteet kai sitä ainakin osaksi tekee, nyt tulee rasvatonta raejuustoa 70g ja rahkaa 250g päivässä. Leipiä en syö ollenkaan... huomasin tuossa lyhyellä offilla, että esim. ruisleipä saa mut turpoamaan kuin syöttöporsaan (mitä se turvotus ikinä sitten olikaan). Kasviksia, kaurapuuroa, ruispastaa, marjoja, banaania ja ananasta, maltoa palautusjuomassa - siinä mun hiilarilähteet. Protskuja pyrin ottamaan monipuolisesti: nuo aiemmin mainitut maitotuotteet (olisikohan niitä syytä jättää pois... vai myöhemmin vasta?), kalkkuna, broilerin rintafile, valkuaiset, heraisolaatti. Rasvat lesitiinistä, omega3:sta ja oliiviöljystä. Miten tästä enää ruokavaliota edes voi puhdistaa?!

Monia kysymyksiä tulee eteen kun ekaa kertaa teen ruokavalion itse. Eniten just nyt mietityttää, kuinka paljon merkitystä tietyillä ruoka-aineilla on dieetin etenemiseen ja onnistumiseen, vai onko todella se kalorimäärä vain se ratkaiseva tekijä. Periaatteessa kai ruokien pitäisi olla mahdollisimman rikkaita ravintosisällöltään, mut en oikein osaa sanoa vieläkö noita mun ruokiani jotenkin voisi rikastaa. Oisin kiitollinen kokeneempien neuvoista. :)

Mites sairastaessa, pidättekö kalorit samassa vai kuinka? Mä ajattelin mennä nyt lepopäivien kalorimäärillä kun jotain kuumeentynkää puskee ja tuntuu kuin ois golfpallo ahdettu kurkkuun. Tuskin se rasva sieltä sohvalla makaamalla suhisee, mut elän toivossa.

Pyrin pitämään ruokavalioni mahdollisimman monipuolisena dieetilläkin. Hiilarit otan kasviksista, marjoista, kaurapuurosta, tummastariisistä, perunasta, täysjyväruisleivästä (hiivaton), päivässä menee myös 1-2 hedelmää, ainakin nyt aluksi.Protskut sitten broilerinfileestä, kalkkunasta, tonnikalasta, (joskus myös lohta ja muuta kalaa). Raejuustoa n.100 päivässä, 1/2 prk rahkaa, kanamuna, valkuaisia. Päivässä menee myös 100-200g maitoa.
Rasvat otan oliiviöljystä, kalaöljystä, illalla otan pellavarouhetta ja pienen määrän pähkinöitä.Lesitiinin aion myös ottaa käyttöön nyt dieetillä, aiemmin en ole kokeillut.

Lasken marjat ja kasvikset. Paitsi en salaattia, kurkkua ja tomaattia. En jaksa niin pilkun tarkka olla :)

Käytättekö dieetillä hiilari/tankkauspäiviä? Viimeksi pidin muutaman hiilaripäivän. Nyt minulle ehdotettiin "ylemmältä taholta" että jos pitäis kerran kahdessa viikossa päivän jolloin syön vapaammin. Ei tarkoita pizzaa ja karkkia, vaan jotain "terveellistä" herkkua. Tämä siksi, että aineenvaihdunta pysyisi käynnissä ja mieli virkeänä. Tiedän, että osa käyttää tuota systeemiä. Itse en oikein tiedä. Kuulostaa kauheen kivalta, mutta toisaalta mietityttää...

Loppuakohden ruokavalio tietysti vielä tiukkenee. Maitotuotteet jätän loppuvaiheessa pois lähinnä herkän vatsani vuoksi.

Mulla on ollut tankkauspäivä käytössä, mutta en itse pahemmin siitä perusta. Tottakai on ihana syödä hyvin, mutta mulla ainakin helposti menee massu sekaisin ja puoli päivää ihan yhtä tuskaa. Kalorit on tankkauspäivänä olleet suunnilleen 2x se mitä normaalina päivänä syön.

Toivottavasti tämän dieetin vois vetää ilman tankkauksia... ennemmin tekisin vaihteluita viikolla vaikka rajumminkin kuin että mentäisiin todella niukoista kaloreista yhdeksi päiväksi todella suuriin kaloreihin.

Saman olen huomannut noissa tankkauspäivissä. Vatsa on kipeä ja turpoaa. Vaihtelut on mieluisampia. Sellasen kohtuullisen hiilaripäivän voin toki pitää...mutta hyödystä en sitten tiedä. Tuo 2x kalorit kuulostaa niin hurjalta ja muina päivinä "nähdään nälkää".

Kotimamman iloja:) .
Aamuauringonpaisteessa raahasin autotallin kätköistä Orbitrekin(kyllä, se TV-shop laite...) ulos. Pikkuakat uitti varpaitaan jääkylmässä:eek: kahluualtaassa ja minä polkasin hiet pintaan.
On kesä vaan ihanaa aikaa.

Hip!

Neljäs dieettivko menossa ja suuntana classic bodybuilding. Kalorit >2000 ja paino pudonnut 5kg. Syön PALJON leipää ja maitotuotteita menee monta sataa grammaa. Tarkkaan en laske juuri mitaan. Näppituntumalla mennään ja kun laitan tytöille jätskiä, niin pakkohan sitä on mammankin vähän maistaa! Syöntipäivät aloitan heinäkuussa ja se on sitten eläimellistä touhua! Mitat on tällä hetkellä 160/57, eli painoraja ei ole kovin kaukana, vaikka varmaan vähän alle menee.. Syön norm. 3000-4000kcal/pvä, eli aineenvaihdunta on kunnossa. Suosittelen kaikille. Henki lähtis niillä energiamäärillä, joita olen kuullut tyttöjen syövän. Haba kasvaa syömällä! Olen ihan älyttömän innoissani tästä uudesta kisasta! Vihdoin on mahdollisuus näyttää treenitulokset oikein kunnolla! Ja ainut huolenaihe kisavalmisteluissa on, että kuinka saan tungettua kahden muksun murjomat läpsykät tuettomiin bikineihin..!

Heips mimmit... miten menee? Täällä vihdoin taas positiivisemmin, kun oon päässyt treenaamaan. Kuntokin etenee mukavasti, paino tuntuu ropisevan alaspäin vaikka olinkin kipeänä ja treenaamatta viikon. Nyt oon kyllä päässyt taas sen verran treenien makuun että motivaatio on huipussaan ja kisafiilis nostaa taas päätään!

Viime viikonloppuna tapahtui omituinen romahdus: taisi olla naistenpäivien vika, tai sitten joku muu epämääräinen myrsky mielialassa. Kyseenalaistin kaiken tähän lajiin liittyvän todella mustavalkoisesti ja olin jo heittämässä hanskoja tiskiin... Suoraan sanottuna vitutti ihan kympillä ja mietin onko missään mitään järkeä. Tuntui siltä, että koko kisatouhu on aivan idioottimaista hommaa: mitä järkeä sahata painoa ylös alas kisojen välillä, dieetata taas kuin viimeistä päivää, kisan jälkeen hukuttautua Makuunin karkkilaareihin... (ok, hiukan kärjistettyä, mutta kuitenkin). Miksei vois olla vaan tyytyväinen, jos pysyttelis tiukassa kunnossa läpi vuoden, ei ottais paineita tuleeko sitä lihasta vai eikö sitä tule ja pitääkö kehittyä seuraavaan kisaan jne. No, Pulla taas puhui mulle järkeä päähän ja osoitti että ei tämä kaikki nyt ihan niin hullua ole kuin miltä saan sen kuulostamaan. Varsinkin kun mulla dieettaaminen on suht helppoa ainakin mielialojen puolesta, olipa dieetti alussa tai lopussa. Oon useimmiten lauhkea kuin lammas ja jos nyt joskus satunkin vähän heittämään ilkeyksiä :nolo: niin se on aika pientä - varmaan eniten siksi että olen aika huono kiukkuamaan. Tai kai se on hankala edes kiukuta kun pahimmat asiat mistä kotonakin voi valittaa on (yli)vitsikäs mies ja märkä tiskirätti altaassa (vielä se oppii vääntämään sen kuivaksi). :haart:

Kiipesin siis takaisin fitnessmopon kyytiin ja huristelen jälleen eteenpäin hyvällä tarmolla. ;)

Olipas avautuminen!

Faidraseni, olen miettinyt samaa: mitä h******iä mä herään 4:30

aamulenkille, meen salille, treenaan hulluna, teen 60 min aerobisen, meen

töihin ,ehkä toiseenkin työhön, illalla kotiin 9:30. tätä samaa päivästä

toiseen.

samojen ruokien syöminen ei haittaa koska en ole kulinaristi muutenkaan. ja

namppaa ei tee mieli koska olen päättänyt, ettei sitä syödä.

offilla: voi v***u kun mun keho kerää kaiken mahdollisen paskan itseensä,

vaikken IHAN OIKEESTI syö sitä, muutaman korvapuustin sillon tällöin(4

kpl putkeen:lol2: 3x/vko). ja naama on kuin

hamsterilla puhumattakaan mun perseestä.

mitä henkiseen puoleen tulee, niin pahinta koko touhussa on se kun ei

olekaan kisojen jälkeen enää minkään näköinen ja kaikki ''glamour'' on

tipotiessään. ja on niin s*****n ruma

Anteeksi asiaan kuulumaton kommentti, mutta Luomu ja Faidra, teistä ei kyllä kummastakaan saa rumaa tekemälläkään, ei sitten niin millään :haart:

Nih.

Latest posts

Back
Ylös Bottom