SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelut punttimimmien kaunistautumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laa_laa
  • Aloitettu Aloitettu
En ole ehtinyt/viitsinyt vieläkään perehtyä sokerointiin. Mutta nyt tempasen itselleni ison tukan ja varaan ajan permanenttiin! :fuckyeah:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kevyt meikkivoide kesäksi olisi hakusessa. Yks putku Oriflamen CC-voidetta löytyy, josta myös tykkään, mutta olisiko jotain muuta hyvää ja vain vähän peittävää vaihtoehtoa. Naama täynnä pisamia, joita en halua peittää :) Talvellakin käytän sellaista josta pisamat "kuultavat läpi" mut kesällä saa olla vielä kevyempää.

Onko kellään kokemuksia mesorullauksesta? Suunnittelen aloittavani ne hoidot syksyllä niin että pari kertaa vuodessa kävisin jatkossa. Aika tyyris käsittely, joten useammin ei pysty.

Laadin myös aika kokonaisvaltaisen suunnitelman miten nyt ulkonäkööni panostan, jotta asiaa ei tarvitse sen enempää pähkäillä ja stressata:
-joka päivä meikki, kuorinta ja puhdistus
-joka 2. pv sheivaus
-kerran viikossa epilointi (sääret)
-kerran kuussa geelikynnet ja hiusväri + kulmien kestoväri
-2 kertaa vuodessa kosmetologi (puhdistus, mesorullaus ym.) ja kampaaja (permis tm. rakennekäsittely ja latvojen tasaus)

Kevyt meikkivoide kesäksi olisi hakusessa. Yks putku Oriflamen CC-voidetta löytyy, josta myös tykkään, mutta olisiko jotain muuta hyvää ja vain vähän peittävää vaihtoehtoa. Naama täynnä pisamia, joita en halua peittää :) Talvellakin käytän sellaista josta pisamat "kuultavat läpi" mut kesällä saa olla vielä kevyempää.

Lumenen Nude Perfection meikkivoide saattais olla se, mitä haet. On koostumukseltaan hyvin nestemäinen ja helppo levittää ihan sormin. Jättää mattaisen pinnan ja pysyy hyvin. Ei hirveän peittävä, mutta omasta mielestäni peittää kuitenkin enemmän kuin saman firman BB-voide.

Te jotka mietitte sokerointia kotona, suosittelen lämpimästi tekemään sen massan itse. Saattaa alkuun joutua tekemään pari satsia ennen kun onnistuu, mutta aineksethan ei maksa juuri mitään. Kerralla kun tekee isomman satsin, niin sitä voi sitten aina jääkaapista tarpeen mukaan lämmitellä. Mä oon harrastanu sokerointia jo pidemmän aikaa, kerran kokeillut tuota easy sweetiä, ja totesin että itse tekemällä saa paljon paremman massan. Sääret ja reidet vedän kylläkin epilaattorilla, kun se on niin paljon nopeampaa, mutta alapäähän ja kainaloihin tuo sokerointi on ihan pelastus. Sheivaamalla pistelevä ja kutittava sänki kun alkaa kasvaa noin puolessa vuorokaudessa...

Niin mä tosiaan onnistuin pilaamaan sen kotimassan ja siksi ostin valmista massaa. Kerran yritin käyttää, en osannut. Tarttis yrittää uudestaan. Massan tekeminen itse kesti myös niin kauan ettei mulla ole siihen aikaa kotona. Onneksi sänki ei kutise kun jälkikäsittelee asiaankuuluvalla voiteella. Aion silti joskus opetella sen sokeroinnin sillä valmismassalla.

Se omatekemä massa tosiaan säilyy jääkaapissa pitkään, joten ei siihen paljon aikaa kulu. Itse teen aina parin kuukauden satsin kerralla, niin sitten sitäon helppo vain ottaa tarvittaessa käyttöön jääkaapista. Kannattaa kokeilla jos ei sillä valmismassalla onnistu, se kun ei välttämättä kaikille sovi.

Mun omatekemä siis kovettui kököksi jäähdyttelyvaiheessa ja tuntui että se muutenkin epäonnistui. Eikä meillä ole mikroa jossa sulattaa sitä. Olen surkea kokki :eek:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
No mutku kosmetologini sanoi että mun iho on sellainen jota voi ja pitää kuoria joka päivä!
Eikä se siitä kyllä yhtään kärsi. Olen omituinen:eek:

Onko kukaan asioinu Makeup Revolution verkkokaupan kanssa? Tilasin ja maksoin tilauksen viime viikon alussa ja siellä se vieläki hengailee tai ei ne ainakaan oo ilmottanu että olis matkalla. Sivuilla sanottiin että lähetetään 5 työpäivän kuluessa. Totta ne työskentelee vain tiistaisin ja torstaisin.

Siellä kyllä on vaikka mitä ihania ja halpoja meikkejä! Tilasin 18 eri tuotetta ja hinnaksi tuli n. 50e postikulujen kanssa :D Voisin suositella ei ois niin mahottoman hidas...

Talven meikkivoide alkaa näyttää jo vähän turhan vaalealta, pitäisi ostaa kesäksi joku vähän heleämpi vaihtoehto. Mutta mikä? Hintaluokkaa 20e tai alle, kevyt, sekaiholle sopiva. Luonnollinen mutta kuitenkin selkeästi jotain parannusta tekevä. Ideoita?

Talven meikkivoide alkaa näyttää jo vähän turhan vaalealta, pitäisi ostaa kesäksi joku vähän heleämpi vaihtoehto. Mutta mikä? Hintaluokkaa 20e tai alle, kevyt, sekaiholle sopiva. Luonnollinen mutta kuitenkin selkeästi jotain parannusta tekevä. Ideoita?
Paras ikinä kokeilemani meikkivoide on Maubelline Dream Wonder Nude. Todella kevyt mutta peittävä ja tosi matta lopputuolos. Etenkin levittyvyys on ihan huippu. Ja sävyt sulautuvat ihoon.

Paras ikinä kokeilemani meikkivoide on Maubelline Dream Wonder Nude. Todella kevyt mutta peittävä ja tosi matta lopputuolos. Etenkin levittyvyys on ihan huippu. Ja sävyt sulautuvat ihoon.

Täytyypä käydä sutimassa, kiitos vinkistä!

Maybelline tietty:pen huomannut typoa...

Onko kokemusta kulmien pigmentoinnista? Ajattelin ottaa ennen töihin paluuta niin selviää aamuisin edes vähän vähemmällä.

Minulla pigmentoitiin kulmat varmaan 6 vuotta sitten, en enää edes muista. Väri on jo aika haalistunut, joten olen miettinyt uusintaa.
Ystävällä on tässä samassa ajassa pigmentoitu kulmat kahdesti. Värin pysyvyydessä on siis yksilöllisiä eroja.

Heti ensimmäisen pigmentoinnin jälkeen kulmat ovat luonnottoman tummat mutta siitä ne nopeasti haalenevat oikeaan väriinsä.
En muista, että olisi kovinkaan sattunut.

Tärkeimpänä pitäisin hyvänä pidetyn kosmetologin valintaa - tatuointiliikkeisiin en menisi kestopigmentointia ottamaan vaikka jotkut niistä näitä mainostavat tekevänsä.

Minulla pigmentoitiin kulmat varmaan 6 vuotta sitten, en enää edes muista. Väri on jo aika haalistunut, joten olen miettinyt uusintaa.
Ystävällä on tässä samassa ajassa pigmentoitu kulmat kahdesti. Värin pysyvyydessä on siis yksilöllisiä eroja.

Heti ensimmäisen pigmentoinnin jälkeen kulmat ovat luonnottoman tummat mutta siitä ne nopeasti haalenevat oikeaan väriinsä.
En muista, että olisi kovinkaan sattunut.

Tärkeimpänä pitäisin hyvänä pidetyn kosmetologin valintaa - tatuointiliikkeisiin en menisi kestopigmentointia ottamaan vaikka jotkut niistä näitä mainostavat tekevänsä.
Ajattelin ottaa 3D -pigmentoinnin Tampereella 7. taivaassa, jossa on kesätarjouskampanja menossa. Mulla kun on mustaksi värjätyt hiukset niin aika tummaksi olen kulmatkin meikannut ja usein kestovärjännyt lisäksi...

Suositut

Back
Ylös Bottom