Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kevyt meikkivoide kesäksi olisi hakusessa. Yks putku Oriflamen CC-voidetta löytyy, josta myös tykkään, mutta olisiko jotain muuta hyvää ja vain vähän peittävää vaihtoehtoa. Naama täynnä pisamia, joita en halua peittää Talvellakin käytän sellaista josta pisamat "kuultavat läpi" mut kesällä saa olla vielä kevyempää.
-joka päivä meikki, kuorinta ja puhdistus
Paras ikinä kokeilemani meikkivoide on Maubelline Dream Wonder Nude. Todella kevyt mutta peittävä ja tosi matta lopputuolos. Etenkin levittyvyys on ihan huippu. Ja sävyt sulautuvat ihoon.Talven meikkivoide alkaa näyttää jo vähän turhan vaalealta, pitäisi ostaa kesäksi joku vähän heleämpi vaihtoehto. Mutta mikä? Hintaluokkaa 20e tai alle, kevyt, sekaiholle sopiva. Luonnollinen mutta kuitenkin selkeästi jotain parannusta tekevä. Ideoita?
Paras ikinä kokeilemani meikkivoide on Maubelline Dream Wonder Nude. Todella kevyt mutta peittävä ja tosi matta lopputuolos. Etenkin levittyvyys on ihan huippu. Ja sävyt sulautuvat ihoon.
Ajattelin ottaa 3D -pigmentoinnin Tampereella 7. taivaassa, jossa on kesätarjouskampanja menossa. Mulla kun on mustaksi värjätyt hiukset niin aika tummaksi olen kulmatkin meikannut ja usein kestovärjännyt lisäksi...Minulla pigmentoitiin kulmat varmaan 6 vuotta sitten, en enää edes muista. Väri on jo aika haalistunut, joten olen miettinyt uusintaa.
Ystävällä on tässä samassa ajassa pigmentoitu kulmat kahdesti. Värin pysyvyydessä on siis yksilöllisiä eroja.
Heti ensimmäisen pigmentoinnin jälkeen kulmat ovat luonnottoman tummat mutta siitä ne nopeasti haalenevat oikeaan väriinsä.
En muista, että olisi kovinkaan sattunut.
Tärkeimpänä pitäisin hyvänä pidetyn kosmetologin valintaa - tatuointiliikkeisiin en menisi kestopigmentointia ottamaan vaikka jotkut niistä näitä mainostavat tekevänsä.