SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelut punttimimmien kaunistautumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laa_laa
  • Aloitettu Aloitettu
Naamassa auttaa jonkun verran se huolellinen pesu ja kuorinta (ei rae vaan kemiallinen).
Osaisitko ihan nimeltä suositella jotain kuorinta-ainetta? :) Pesen kyllä naaman joka ilta tai joskus kahdestikin päivässä (esim. päivän auringossa olon jälkeen -> uudet meikit -> illalla taas pesu) ja mulla on käytössä Body Shopin aloe vera kuorinta-aine, mutta se taitaa olla enemmän just sellanen rakeisiin perustuva.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miten toimis ns eikemialliset tuotteet? Kuorintavoiteeks kahvinpurujugurttitökötti ja hunajanaamio kosteuttamaan? Itellä toimii pareemin noi kun kaupan aineet, mut mulla ei olekaan ongelmaihoa...

Osaisitko ihan nimeltä suositella jotain kuorinta-ainetta? :) Pesen kyllä naaman joka ilta tai joskus kahdestikin päivässä (esim. päivän auringossa olon jälkeen -> uudet meikit -> illalla taas pesu) ja mulla on käytössä Body Shopin aloe vera kuorinta-aine, mutta se taitaa olla enemmän just sellanen rakeisiin perustuva.

Mä olen rakastunut Sensain silk peeling powderiin. Toimii myös mun atoopikkonaamaan. Hinta sai kyllä taxfreenäkin nieleskelemään, mutta mun mielestä on ehdottomasti paras kokeilemani. Ja riittoisa, on tainnut puoli vuotta kestänyt sama pönttö.

Olen tullut siihen johtopäätökseen etten todellakaan voi käyttöä aurinkovoidetta naamassa: otsa kukkii eikä ainoastaan otsa, vaan suunnilleen koko naama. Yleensä finnejä mullakin vain selässä (mikä sekin tietysti vituttaa ihan saatanasti) niin että vielä naamasaakin, on jo likaa. Ja johtuu pelkästään aurinkovoiteesta, koska ennen sen käytön aloittamista ei ollut, korkeintaan muutamaa hassua satunnaista näppylää lukuun ottamatta. Palankin ennemmin kuin kestän näitä visvaisia näppylöitä :mad:

@Mopsy80 ihan mahdollista, mulla on yksi työkaveri ja töissä kohdannut jokusen muksun joitten iho lehahtaa nimenomaan pikemminkin voiteen ja säteilyn yhteisvaikutuksesta kuin pelkästä auringosta. Pystytkö käyttämään kertoimellisia bb-voiteita?

Itsellä on aina mennyt naama jo pelkästä auringosta vähän huonommaksi eikä voiteilla tunnu olevan vaikutusta asiaan - pitää koputtaa puuta kun sanon, että tänä kesänä tätä ei ole vielä tapahtunut. Talvella Thaikuissa tapahtui aika radikaali näppylöityminen kylläkin, ehkä se toimi shokkihoitona kesää ajatellen. Niitten hikinäppyjen pareminen kesti kyllä ikuisuuden.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
@Mopsy80 ihan mahdollista, mulla on yksi työkaveri ja töissä kohdannut jokusen muksun joitten iho lehahtaa nimenomaan pikemminkin voiteen ja säteilyn yhteisvaikutuksesta kuin pelkästä auringosta. Pystytkö käyttämään kertoimellisia bb-voiteita?

Itsellä on aina mennyt naama jo pelkästä auringosta vähän huonommaksi eikä voiteilla tunnu olevan vaikutusta asiaan - pitää koputtaa puuta kun sanon, että tänä kesänä tätä ei ole vielä tapahtunut. Talvella Thaikuissa tapahtui aika radikaali näppylöityminen kylläkin, ehkä se toimi shokkihoitona kesää ajatellen. Niitten hikinäppyjen pareminen kesti kyllä ikuisuuden.
Nuo mun näppylät ovat selkeitä finnejä ja aiemmin kun en ole aurinkovoidetta naamaan laittanut kesällä, niitä ei ole tullut. Mulla vain on niin saatanan rasvainen iho että kaikki vähänkin rasvaisemmat voiteet tekevät saman. Pelkkä aurinko kuivattaa ihoa ja siten parantaa, mutta samalla saan sitten vanhentavat uv-säteet :eek:
Mineraalimeikkipuuterini väittää olevansa sk15 joten sitä jatkossa sitten vain, sitä käytin ilman finniongelmaa naamassa jo ennen paistetta.

PItäisi varmaan joku vastaava hommata itselle kokeeksi, kun nuo voidemaiset valuvat kuumalla ympäri naamaa. :D Tosin en ole osannut pariin vuoteen käyttää puuteria. Suo siellä, vetelä täällä!
En mäkään oikein osaa, mutta yritän :D
Mulla on nyt Sheer Coveria (eli tv-shop -tuote :p), on kyllä todellakin hintansa väärti tuotepaketti, peitevoide ja aurinkopuuteri mukana ja nekin ovat tosi hyviä!

Nyt on pakko hehkuttaa yhtä välinettä, jonka olemassaolosta tulin tietoiseksi vasta keväällä:
Kynsinauhaveitsi. Vai onko sen nimi kynsinauhaleikkuri?

Joka tapauksessa sillä saan ihan itse massiivisen ylikasvavat ja repeilevät kynsinauhani täysin siistiksi, joten toisin kuin vuosia luulin, mun ei tarvitse maksaa ammattilaisen käsittelystä saadakseni siistit kädet!

Suositut

Back
Ylös Bottom