SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelut punttimimmien kaunistautumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laa_laa
  • Aloitettu Aloitettu
^Kiitos vinkistä. Saakohan myös Tampereen Stockalta tai Sokokselta? Varmaan voi myös tilata jostain? Laitan nimen ylös ja testailen. Mun on siis todella vaikeaa käyttää huulissa mitään väriä, kun tuntuu ettei mikään pysy. En kyllä ole ikinä käyttänyt mitään pohjustuksia, joista olen akkainlehdistä lukenut. Eiku olenpas, joskus puuteria, mutta eip auta mitään. Sekin voi olla, että mulla on tapana nuoleskella huuliani koko ajan.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
^Kiitos vinkistä. Saakohan myös Tampereen Stockalta tai Sokokselta? Varmaan voi myös tilata jostain? Laitan nimen ylös ja testailen. Mun on siis todella vaikeaa käyttää huulissa mitään väriä, kun tuntuu ettei mikään pysy. En kyllä ole ikinä käyttänyt mitään pohjustuksia, joista olen akkainlehdistä lukenut. Eiku olenpas, joskus puuteria, mutta eip auta mitään. Sekin voi olla, että mulla on tapana nuoleskella huuliani koko ajan.

Ole hyvä :) En ole varma onko Tampereella jo MAC edustus, syksyllä sinne haettiin työntekijöitä. Olen Turun MAC:n s-postijakelussa ja heiltä tuli kerran viestiä, että Tampereen tytöt olivat Turussa vierailulla joten jossakin siellä on MAC edustus tai avautumassa. MAC:n nettisivulla on nettikauppa mutta eivät toimita Suomeen. On tietty Ebay mutta niissä saa olla varovaisia feikkien kanssa. Osa MAC:n huulipunista värjää huulet joten vaikka puna on kulunut niin väriä on jäljelä, toiset tykkää toiset eivät.

Itse en ole koskaan käyttänyt pohjustusta huuliin ja on hulipunat pysyneet.

Jep. Todellakin tykkäisin, mitä kestävämpi väri. Jospa sitä saisi ensi syksyyn mennessä kun palaan töihin. Ja sitten taas hius(pohjan) ongelmiin. Päätin luopua luonnonkosmetiikkashampoista, kun eivät ne pese kunnolls puhtaaksi tätä rasvalettiä :( Ja kuivashampoo ei toimi: valkoinen kuivashampoo mustissa hiuksissa :face: tai mä en ainakaan osaa käyttää sitä niin, ettei tukka harmaantuisi. Joten hakusessa on hyvä shampoo värjätyille ja erittäin rasvoittuville hiuksille ilman parabeeneja, päivittäiseen käyttöön.

Jep. Todellakin tykkäisin, mitä kestävämpi väri. Jospa sitä saisi ensi syksyyn mennessä kun palaan töihin. Ja sitten taas hius(pohjan) ongelmiin. Päätin luopua luonnonkosmetiikkashampoista, kun eivät ne pese kunnolls puhtaaksi tätä rasvalettiä :( Ja kuivashampoo ei toimi: valkoinen kuivashampoo mustissa hiuksissa :face: tai mä en ainakaan osaa käyttää sitä niin, ettei tukka harmaantuisi. Joten hakusessa on hyvä shampoo värjätyille ja erittäin rasvoittuville hiuksille ilman parabeeneja, päivittäiseen käyttöön.
Tummille hiuksille on olemassa omat kuivashamppoonsa, katso MissEvilEven viesti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo Batisten dark brown kuivashampoo on kyl iha ykköne plus siinä on paras tuoksukin niistä kuivashampoista, joita oon käyttäny.

Ja Tampereen MAC taisi avautua tällä viikolla :)

Haluisin kysyä että millä pesette hiuksenne ja kuinka usein? Kätättekö hiusnaamioita tai muita kostuttajia? Itse treenaan viikossa 4-5kertaa ja pesen aina hiukset treenin jälkeen. Haluaisin tietää jotkut hyvät tuotteet mitkä sopisi kun pesukertoja tulee niin useasti?

Vanha kysymys, mutta käytetään sitä nyt tekosyynä threadiin vastaamiseen. Pesen hiukseni noin 3krt/vko, eikä ikinä peräkkäisinä iltoina. Olen sen verran ituhippi, että en usko turhan useiden shampoopesujen olevan hyväksi päänahalle tai hiuksille. Ehkä kerran viikossa käytän hoitoainetta, ja kerran kuussa laitan hiusnaamion/hoitoaineen kuivaan tukkaan -> kelmua -> pyyhkeellä turbaaniksi ja vaikuttamaan pariksi tunniksi. Kohtelen muutenkin tukkaani hellävaraisemmin kuin joulupukki neitsyttä, ja esimerkiksi tavallisen hiusharjan sijaan käytän luonnonharjasharjaa ja vauvaharjaa (suosittelen kokeilemaan).

Muusta kaunistautumisesta... "Normaalina päivänä" eli noin 360 päivänä vuodessa kuljen meikittä tai teen laiskan perusmeikin: eyeliner, kulmakynä, ripsiväri. Sitten kun lähdetään viihteelle muualle kuin lähimpään räkälään, naamastani löytyykin koko Tikkurilan värikartta ja painoa on tullut meikin lisäämisen jälkeen pari kiloa. Ei kuitenkaan halpaa Tuksu- tai teinilookia. Ihmiseltä saa ja pitää näyttää, mutta otan suurempana kohteliaisuutena ulkonäön kehumisen meikattuna. Meikki on omaa ansiotani ja omien kätten jälkeä, toisin kuin geenien varassa oleva naturelli ulkonäkö. Olen visuaalinen ihminen ja tykkään maalata ja piirtää - sitähän meikkaaminenkin on. Meikkiäni kehutaan aika usein, ja meikkaan muitakin mielelläni. Kuulen myös näyttäväni täysin erilaiselta meikittä ja meikillä. Voi pitää paikkaansakin.

Meikin pesen kyllä aina huolellisesti pois apteekin tuotteilla tai manteliöljyllä(vähäinen silmämeikki), mutta muuten mennään iltaisella puhdistusvaahto+perusvoide-kombolla. Jos päivällä en ole käynyt treenaamassa tai lenkillä, vesipesu saa riittää. Kasvovesiin en usko sitten yhtään, enkä näe mitään järkeä siinä että hinkattaisiin kaikki luontainen rasva ensin pois, joka sitten lisätään takaisin kemiallisena jostain kalliista pikkupurkista.

Itse käytän joka päivä, kyllä, ihan joka päivä, Lumenen CC voidetta. tosi kevyt ja peittää kuitenki. Siihen päälle vähän puuteria. Kulmat teen myös joka päivä siveltimellä ja luomivärillä. Ripsivärin kanssa ei onneksi tarvi pelleillä kun on liimatut ripset päässä koko ajan. Maksaahan ne mutta ne säästää niin paljon aikaa ja vaivaa. Ja näyttää koko ajan freesiltä. Aurinkopuuteria käytän yleensä myös. Ilman sitä naama näyttää pallolta.

Mulla on aina ollu tosi huono iho eikä puhettakaan että lähtisin edes viemään roskia ilman jonkulaista peitekerrosta. Huonoon ihoon on kokeiltu kaikkea mahollista. Eikä toimi. Oon siis ikuisesti 16-vuotiaan pojan näkönen. Kiva.

Mulla on luonnostaan tosi paksut ja ala selkään asti yltävät hiukset. Aika kauan pidin latvat punasena ja muun osan tummana. Mutta meni hermot colormäskin kanssa läträämiseen. Joten värjäsin kokonaan tummaksi. Nyt tosin on ikävä punasia hiuksia... Olo on niin näkymätön! :D Pesen hiukset 3 kertaa viikossa värjätyille hiuksille tarkoitetulla shampoolla ja hoitoaineella. Suihkun jälkeen levitän hiuksiin pari tippaa Kicksin hiusöljyä.

Kun tosissani panostan hiustenlaittoon käytän Osiksen lämpösuojaa jossa on mukana jotain joka antaa pitoa, todella paljon helpompi kihartaa/suoristaa ja pysyy. Tupeeraukseen käytän Osiksen hiuspuuteria. Tämän mun kampaaja neuvo vasta ja näytti miten se toimii. Tosi hyvää ainetta. Jos teen kiharoita niin niihin suihkutan Osiksen 4 asteen lakkaa. Mutta jos suoristan niin käytän ihan perus lakkaa. En just edes muista minkä merkkinen pullo kaapista löytyy...

Muuta ei juuri tuu mieleen miten hoidan naamaa ja hiuksia :)

Onko kenelläkään kokemusta varpaankynsien geelilakkauksesta?

Mua itseäni kiinnostaisi hyvin paljon varpaankynsien geelaus tai ainakin jotain kynsilleni haluan tehdä ja olisi kiva jos jollain täällä olisi asiasta tietoa. Ongelmana on vain se, että varpaankynteni ovat suhteellisen lyhyet ja sen takia mietin pystyykö laittamaan geelilakkausta? Muutenkin varpaankynteni ovat rumat kaikin puolin, joten mikälöhän olisi paras tapa saada kauniit kynnet varpaisiin? miten tuo geelilakkaus edes käytännössä tapahtuu? tehdäänkö varpaisiin ns. rakennekynsiä lainkaan? Minulla on myös muutaman kynnen kohdalla sellaista todella ikävän näköistä kovettumaa,kynnen pinta on kuitenkin tasainen(näyttää kynsisieneltä), mutta onkohan mahdollista tehdä mitään geelausta päälle?

En kehtaa mennä kyselemään tai näyttämään varpaankynsiäni mihinkään kauneushoitolaan vielä :D

^ Kertomasi mukaan varpaiden geelilakkaus voisi olla sun juttu ja oikein sopiva. Mulla ei oo itselläni ollut eikä varmaan koskaan tulekaan koska mun varpaankynnet kasvaa tosi nopeasti ja joudun leikkaamaan niitä ainakin 2vko välein. Menisivät siis ihan kauhean näköisiksi kun tulisi hurjat kasvurajat. Useammalla tutullani on kesäisin ollut ja kivalta on näyttäneet. Mä vaan lakkailen omiani :)

Uskokaa tai alkää mutta mun naama on ollut maalissa vain yhden kerran -hääpäivänäni. Ei ole koskaan ollut minkäänlaista kiinnostusta tohon hommaan. Kerran tai kaksi vuodessa tulee otettua vaaleita raitoja hiuksiin kun kyllästyn kattelemaan noita harmaita hapsia mitkä salakavalasti yrittää ilmaantua tohon pehkoon.

Jokaisella on tietysti oikeus myös käyttää kaunistautumiseen sen verran aikaa ja vaivaa kuin haluaa, mutta se on eri asia kuin...

Mulla on aina ollu tosi huono iho eikä puhettakaan että lähtisin edes viemään roskia ilman jonkulaista peitekerrosta. Huonoon ihoon on kokeiltu kaikkea mahollista. Eikä toimi. Oon siis ikuisesti 16-vuotiaan pojan näkönen. Kiva.

1. JOKAISELLA ihmisellä on aivan täysi oikeus viedä roskia, tai mennä vaikka kauppaan, tai jopa sinne baariin(!!!) ilman minkäänlaista peitekerrosta, oli miten huono iho tahansa. Mun mielestä sellainen sukupuolten välisen tasa-arvon ja yksilönvapauden perusedellytys on, että yhtään mihinkään ei ole pakko meikata tippaakaan, näytti iho 16-vuotiaan pojan iholta tai ei tai olipa esim. palovammoja tai ei.

2. Toivon, että joku päivä sulla on sellainen itsetunto, että myös sä koet voivasi tehdä niin. :)

...Ja tämän lisäksi en olisi 21-vuotiaana vielä pessimistisen varma siitä, että ihosi on lopun ikää sellainen kuin se nyt on.

(Sorry, jatkakaa ihmeessä topicinmukaista keskustelua.)

Pauge, mä taas olen ilman meikkiä ikuisesti narkkaavan pojan näköinen :D (eli verestävät silmät syvällä kuopissaan, helvetin mustat silmänaluset, punainen nenä ja olematon suu jne. )

(Aina kun olen ollut esim. töissä ilman meikkiä, moni kysyy olenko sairas :rolleyes: )

Suositelkaas meikkivoide pintakuivalle iholle joka jättäis mattapinnan eikä kiiltävää rrasvapintaa.

Mä käytin joskus Cliniquen meikkivoidetta (joku supermatta) ja sillä pysyi joten kuten kiilto kurissa. Mulla on just pintakuivuutta ja sekaiho. 6 vuotta sitten vaihdoin mineraalipuuteriin, eikä oo kiiltäminen ollu ongelma sen koommin. Ei oo meikkivoiteita ikävä. Mun suosikki on Everyday Minerals, mut hyviä on myös Lily Lolo ja Mineralissima.

Se on nyt semmonen juttu että otan taas geelikynnet. Mulla on siihen terveydelliset syyt: ilman niitä revin huomaamatta kynsinauhat verille, koska ne ylikasvavat kynsien päälle. Eli käteni ovat karsean näköiset :( Eikä mulla ole kotona aikaa puleerata kynsiä jatkuvasti. Kun kynsissä on geelit, jätän kynsinauhat rauhaan kuin ihmeen kaupalla.

Mulla on kans ollu geelikynnet nyt 4kk kun jäin duunittomaks ja seuraavaks en mee enää hoitotyöhön. Elämä helpottu huomattavasti ja ohan nää pirun hienot :D

mistä te treenaavat tytsyt löydätte housuja? :D mulla kinnaa aina reisistä samalla ku vyötäröstä ja pohkeista säkittää. voin maksaa vähän enemmän laadusta ja pöksyjen mukana tulevasta itsevarmuudesta, joten tiiättekö mitään nettisivuja tai pääkaupunkiseudulla liikkeitä pöksyjen ostoon, vielä en oo itse löytänyt? ja moni varmaan tulee noita freddyjä ehdottamaan mutta ne ei ihan mun makuun ole:D etin jotain siistiä ja naisellist, mahdollisesti chinoja ja esim todella korkeavyötäröisiä vyötäröä korostavia pökiä :D

Jos perusfarkut kelpaa niin Leviksen Curve ID:t (erityisesti se Bold curve, siinä on vyötärö-lantio-suhde parhaimmillaan!) kannattaa tsekata. Mun ekat luottofarkut oli tuota mallia ja mun perse näytti niissä niin hyvältä etten oikein itsekään meinannut uskoa sitä todeksi :D Ja noissakin on leikkauksissa ja materiaaleissa eroavaisuuksia, ne luottofarkut oli täydelliset mutta sitten taas yhdet toiset kokoa pienemmät (!) pussitti reisistä kun oli vähän liikaakin tilaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom