SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelut punttimimmien kaunistautumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laa_laa
  • Aloitettu Aloitettu
Satasenko tuo vain maksoi? Joskus oon katsonut jotain hinnastoja (mm. KC Clinic) ja hinta on ollut useita satoja euroja. Tosin, mulla menee varmaan vuodessa tällä hetkellä puolikas kulmakynä, tai kolmasosa... vaikka joka päivä sitä käytän, joten hinta ei kovin kummoinen omien kulmien tummentamiselle ole ja siihen verrattuna satanenkin kyllä on paljon.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Satasenko tuo vain maksoi? Joskus oon katsonut jotain hinnastoja (mm. KC Clinic) ja hinta on ollut useita satoja euroja. Tosin, mulla menee varmaan vuodessa tällä hetkellä puolikas kulmakynä, tai kolmasosa... vaikka joka päivä sitä käytän, joten hinta ei kovin kummoinen omien kulmien tummentamiselle ole ja siihen verrattuna satanenkin kyllä on paljon.
Joo, oli kesätarjouksena puoleen hintaan. Ajattelin että pigmentointi saattaisi hieman vähentää aamuahdistusta ja -kiirettä kun kuukauden päästä palaan töihin. Ja toki sitä näyttää nyt aavistuksen paremmalta ilman meikkiä...

Vantaan Beauty roomia suosittelen lämpimästi kestopigmentointiin. Itse olen käynyt siellä monta vuotta ja missään aiemmassa paikassa ei ole saatu niin hyvää muotoa kulmiin kuin siellä. Mullakaan väri ei pysy tummana kovin pitkään, käyn n. kerran vuodessa uusimassa. Ei enää osaa olla ilmankaan, tuo niin kivasti ryhtiä kasvoihin kun ei ole meikkiä :).

Diiba, ootko tumma vai vaalea? Itse olen vaalea ja jos onnistuisin löytämään paikan, jolla olisi vähän referenssiä hyvistä vaalealle toteutetuista kestopigmentoinneista, voisin kokeilla.

Pigmentoijani tuli siihen tulokseen, että lisätään väriä, edelleen sitä tumminta, kautta matkan ja etenkin toiseen kulmaan, joka jäi vaaleammaksi ekan käsittelyn jälkeen. Toivottavasti se auttaa, eikä kysessä ole ilmiö ettei se vain tartu, mikä sekin on mahdollista.

Käyttääkö joku (muu) ripsiseerumeita? Mulla on pari kolme vuotta ollut käytössä Revitalash advanced ja kyllä tehoaa, jotenkin etenkin nyt kun raskaus ja imetys ohi. Tästä innostuneena laitoin illalla ainetta hieman raskaammalla kädellä ja taisi yön aikana valua vähän silmiinkin kun olivat aamulla vähän ärtyneet, mitä ei koskaan ennen ole tapahtunut. Mutta on kyllä mahtavaa kun luomut ripset saa halutessaan näyttäviksi tavallisella ripsivärillä ja ilman meikkiäkin erottuvat hyvin ja mikä parasta, ovat alkaneet kaartuakin itsestään!

Queenlash toimii, vaikka sivut/mainokset saattaakin vaikuttaa epäilyttäviltä. Voin suositella!

Käyttääkö joku hiuksissa suolasuihketta? Mistä kannattaa ostaa hinta/laatusuhteen kannalta? Kampaaja tuota suositteli muotoiluun (pitkä, tyypillisen lasimainen hius) enkä tullut kysyneeksi mitään ostopaikkavinkkejä.

Mä ostin cittarista Pirkka suolavesisuihketta, ei maksanut monta euroa. On ajanut asiansa ihan hyvin ainakin lyhyiden hiusten muotoilussa.

Mä ostin cittarista Pirkka suolavesisuihketta, ei maksanut monta euroa. On ajanut asiansa ihan hyvin ainakin lyhyiden hiusten muotoilussa.

Hyvä tietää, kiitos! Saa tuosta varmasti käsitystä että sopiiko moinen ollenkaan eikä ole kallis kokeilu.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nyt on kulmat pigmentoitu alkuviikosta uudestaan, sattui vieläkin enemmän kuin ekalla kerralla (vrt. tatuointi, joka ei sattunut yhtään eikä iho edes punoittanut), kulmat jopa turposivat moneksi päiväksi ja nyt ovat ihan ruvella. En taida kyllä uusia käsittelyä enää, ehkä jaksan värjätä karvat itse ja lisätä väriä kynällä o_O

Nyt on kulmat pigmentoitu alkuviikosta uudestaan, sattui vieläkin enemmän kuin ekalla kerralla (vrt. tatuointi, joka ei sattunut yhtään eikä iho edes punoittanut), kulmat jopa turposivat moneksi päiväksi ja nyt ovat ihan ruvella. En taida kyllä uusia käsittelyä enää, ehkä jaksan värjätä karvat itse ja lisätä väriä kynällä o_O

Kuullostaa pelottavalta :o

Mä meinaan nyt räväyttää ja laittaa hiukset tummasta vaaleaksi. Viimeksi ollut blondi kymmenen vuotta sitten. Oma väri on aika vaalea (tuhkan vaalea) joten nyt saa riittää juurikasvu. Nyt onkin muotia granny grey ja se kiehtoo tai sitten tuhkan vaalea blondi väri. Menen tällä viikolla kampaajan juttusille selvittämään kuinka vaaleata saan kertaistumalta. Tätä tumman ruskeaa väriä on jo vaalennettu keväällä viimeksi (nyt vaaleampi ruskea) ja kunto hiuksissa hyvä.

Te blondit, onko millainen ylläpitö värin kirkkkaudessa? Ettei siis väri muutu keltaiseksi. Onko kellään tuota granny grey väriä? Millaista ylläpitoa se vaatii? Pitääkö granny greyta pestä joka kerta hopeashamppoolla?

Esim tämä granny grey on aivan upea.
2831A54500000578-3062296-image-a-15_1430468248483.jpg

Tai sitten tuhkan vaalea blondi
pic.jpg

Te blondit, onko millainen ylläpitö värin kirkkkaudessa? Ettei siis väri muutu keltaiseksi. Onko kellään tuota granny grey väriä? Millaista ylläpitoa se vaatii? Pitääkö granny greyta pestä joka kerta hopeashamppoolla?

En oo blondi mut kampaajana voin sanoo et grannyä pitää pestä joka kerta hopeeshampoolla + lisäks käyttää jotain maskia.. tossa aika hankalaa on se, että ei oo tainnu tulla millekää värimaskimerkille just tollasta sävyä, joten se pitää ite kikkailla silverin ja mustan kanssa mixaten niitä :)

En oo blondi mut kampaajana voin sanoo et grannyä pitää pestä joka kerta hopeeshampoolla + lisäks käyttää jotain maskia.. tossa aika hankalaa on se, että ei oo tainnu tulla millekää värimaskimerkille just tollasta sävyä, joten se pitää ite kikkailla silverin ja mustan kanssa mixaten niitä :)
Kiitti, granny taitaakin olla sitten liian työläs ylläpidettävä. Taidan tyytyä tuhkan tyyppiseen blondiväriin.

Mä oon ihan hulluna tuohon granny greyhin. Mulla on mustat hiukset ollut viimeiset 15v ainakin, mutta oikea värini on vaalea, sellainen kullanvaalea. Jos mä ikinä vaihtaisin hiusteni väriä, vaihtaisin tuohon todella hopeanharmaaseen sävyyn, mutta ainoa ongelma on juuri tuo että se on aivan mielettömän työläs. Ihana, mutta työläs, joten ei vaan ole pystynyt alkamaan tuohon prosessiin.

Kateellisena kuitenkin instagramissa likettelen kaikkia kuvia missä harmaat kutrit kukoistaa.

Niille jotka eivät halua ripsienpidennyksiä mutta haaveilevat pitkistä ja tuuheista ripsistä niin suosittelen syömään biotiinia ja käyttämään laadukkaita ripsivärejä esim Macilta löytyy todella hyviä ripsareita, joissa on nimenomaan taivuttavat harjat. Mulla biotiini on kasvattanut tuuhean tukan niin kuin myös ripset.

Niille jotka eivät halua ripsienpidennyksiä mutta haaveilevat pitkistä ja tuuheista ripsistä niin suosittelen syömään biotiinia ja käyttämään laadukkaita ripsivärejä esim Macilta löytyy todella hyviä ripsareita, joissa on nimenomaan taivuttavat harjat. Mulla biotiini on kasvattanut tuuhean tukan niin kuin myös ripset.

Biotiini on tuuheuttanu myös mun ripset! Hiukset on luonnostaan paksut ja tuuheat joten niissä en ole huomannu eroa mutta ripsiä on alkanu kasvaan ihan todenteolla :) samalla käytän refectocilin ripsiseerumia. Ajattelin myös kokeilla jotain hieman hintavampaa seerumia, tämä oli joku ilmaisjuttu :D

Biotiini on tuuheuttanu myös mun ripset! Hiukset on luonnostaan paksut ja tuuheat joten niissä en ole huomannu eroa mutta ripsiä on alkanu kasvaan ihan todenteolla :) samalla käytän refectocilin ripsiseerumia. Ajattelin myös kokeilla jotain hieman hintavampaa seerumia, tämä oli joku ilmaisjuttu :D
Revitalashin Advanced - seerumi kyllä ainakin toimii. Mun ripset ovat kasvaneet sillä ainakin pari milliä, eivätkä enää sojota alaspäin kuin ennen.
Macin ripsari täytyy testata kun nykyiset Maybellinet loppuvat, huulipunassa Mac on ihan paras, en varmasti mitään muuta enää käytä, sävy Mehr sopii mulle täydellisesti :eek:

Revitalashin Advanced - seerumi kyllä ainakin toimii. Mun ripset ovat kasvaneet sillä ainakin pari milliä, eivätkä enää sojota alaspäin kuin ennen.
Macin ripsari täytyy testata kun nykyiset Maybellinet loppuvat, huulipunassa Mac on ihan paras, en varmasti mitään muuta enää käytä, sävy Mehr sopii mulle täydellisesti :eek:

Pitää ottaa testiin! Ens viikolla alkaa eka työharjottelu kosmetiikkaliikkeessä ja tottakai pitää tutkia kaikki purkit ja putelit! Tulee kallein työharjottelu, ikinä!

Suositut

Back
Ylös Bottom