SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelut punttimimmien kaunistautumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laa_laa
  • Aloitettu Aloitettu
Värivaihtoehtoja on tietysti useita. Mielestäni värin valinnassa kannattaa huomioida se, että näyttää luonnolliselta ilman meikkiäkin.
Ammattitaitoinen tekijä auttaa oikean värin valinnassa ja osaa katsoa sen muuhun olemukseen sopivaksi.

Heti tekemisen jälkeen kulmat ovat joka tapauksessa hyvin tummat, vaikka se lopullinen väri olisikin haaleampi.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mitä rasvaisempi iho, niin sitä useammin taitaa joutua uusimaan pigmentoinnin. Mulla ainakin puskee todella nopeaan sen värin ulos. Ja olen myös joutunut kestovärjäämään karvan, kun on sen verran vaalea tuo oma karvoitus. Eyelineri sitten taas pysynyt hyvin, vaikka onkin vain kertaalleen vasta laitettu.

Mitä rasvaisempi iho, niin sitä useammin taitaa joutua uusimaan pigmentoinnin. Mulla ainakin puskee todella nopeaan sen värin ulos. Ja olen myös joutunut kestovärjäämään karvan, kun on sen verran vaalea tuo oma karvoitus. Eyelineri sitten taas pysynyt hyvin, vaikka onkin vain kertaalleen vasta laitettu.
Just. No ei varmasti sitten mullakaan pysy:( mutta nyt on niin kova tarjous että kokeilen silti. Värjään karvat itse mustaksi, vaikka eivät vaaleat ole luonnostaankaan.

Kokeile ihmeessä, voihan se pysyäkin. Ja jos nyt kerran vuodessakin joutuu uusimaan, niin onhan sekin huomattavasti helpompi.

Ajattelin kokeilla sinkkivoidetta peppureiän ympäryksen vaalentamiseen. Uskoisin, että se on ihan turvallistakin, koska tuote on kuitenkin tarkoitettu vauvojen pepuille. Aiempien kokemusten perusteella sinkki ainakin toimii ihoa vaalentavana, mutta intiimialueelle en ole aiemmin kokeillut.

Ajattelin kokeilla sinkkivoidetta peppureiän ympäryksen vaalentamiseen. Uskoisin, että se on ihan turvallistakin, koska tuote on kuitenkin tarkoitettu vauvojen pepuille. Aiempien kokemusten perusteella sinkki ainakin toimii ihoa vaalentavana, mutta intiimialueelle en ole aiemmin kokeillut.
Miksi persereiän pitäisi olla vaaleampi kuin se oikeasti on? :rolleyes:

^varmaan samasta syystä kuin kulmakarvojen ja hiustenkin halutaan usein olevan eri väriset kuin oikeasti ovatkaan
Haha, arvasin että vastaat noin :D
Mutta ovathan päässä sijaitsevat karvat hieman enemmän esillä kuin persereikä.
Lähestyn asiaa sitä kautta että siinä kohtaa kun itse alan stressata persereikäni väriä esim. syyksi siihen miksi taas on yli kaksi viikkoa kun olen saanut, niin shoot me in the head tai jotain...

En usko, että seksin saaminen on siitä sävystä kiinni. Pienellä vaivalla siitä voi kuitenkin saada nätimmän ja naisellisemman niin miksipäs ei.

ps. Aine on vaikuttamassa ja taidan jättää yön yli. Levitin vähän laajemmallekin alueelle.

Nätimpi ja naisellisempi persereikä...

Farnsworth_I_don%27t_want_to_live_on_this_planet_anymore.jpg

Mä en usko, että sinkkioksidin vaalennuskyky on kovinkaan kummoinen, joku huomattavasti tehokkaampi ja riskaabelimpi oksidi siihen epäilemättä tarvitaan että ruskeaa pigmenttiä saa ihosta poistettua.

Yhdessä Aasia-kaupassa myydään muuten jotain saippuaa, joka väittää säännöllisesti käytettynä vaalentavansa ihoa. Sillä suunnalla vaalea iho on käsittääkseni himottu yksityiskohta, joten tuotekehittelyyn on epäilemättä käytetty paljon aikaa ja vaivaa.. henkkoht en ole kokeillut ja perssillmän jatkuva saippuoiminen moisella tökötillä tuskin on kauhean suotavaa, mutta tuli nyt vaan aiheen tiimoilta tämmöinenkin asia mieleen. :D Pitääpä seuraavan kerran lukaista, mitä se palikka sisältää.

Mä en usko, että sinkkioksidin vaalennuskyky on kovinkaan kummoinen, joku huomattavasti tehokkaampi ja riskaabelimpi oksidi siihen epäilemättä tarvitaan että ruskeaa pigmenttiä saa ihosta poistettua.

Joo ei sillä tuntunut olevan minkäänlaista vaikutusta. Ehkä vähän sieltä reunuksilta iho vaaleni, mutta ryppyreikä on edelleen tummempi. Minulle tuo vaalennus ei kuitenkaan niin tärkeä juttu ole, että millään myrkyillä alkaisin sitä työstämään.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nyt seuraavana päivänä pigmentoinnista osaan kertoa että en ole havainnut turvotusta, vaikka sitä yleensä tulee, mutta hieman arat ovat. Helosan-voidetta suositeltiin laitettavaksi alueelle (kuten tatskoihinkin). Saunaan ja uimaan ei viikkoon.

Mullakin pigmentointiaika kulmille leskiviikkona. Pari kertaa aiemmin olen käynyt, 1,5 - 2 vuotta pysyvät hyvinä ja sitten haalistuu. Viime kerrasta liian pitkä aika. Mulla rasvoittuva iho myös, ja olen nähnyt 'kuivemmilla' ystävilläni pidempään kestäneitä pigmentointeja. Hintansa haukkuu tuossakin ajassa. Seuraava haave olisi silmien kestorajaukset, äitini (+60 v) laittoi nämä joku aika sitten ja hyvältä näyttää. Ei kuulemma edes satu niin paljon kuin kulmien pigmentointi.

Kulmistani on nyt rupi osittain irronnut ja voi hemmetti, eivät taatusti ole tarpeeksi voimakkaat ja tummat, joudun ihan entiseen tapaan lisäämään kynää ja kestovärjäämään karvat:( jopa vaikka pigmentointivärinä oli kaikista tummin o_O onneksi samaan hintaan saan vähän fiksausta niin jospa hieman auttaisi asiaa...

Ööö.. Ehkä dissasin lopputulosta hieman hätäisesti, ihan ok se on, etenkin kun värjään vielä vähän karvoja itse. Toinen kulma on hieman haaleampi joten aion pyytää ainakin siihen muutaman viivan lisää vahvistukseksi, kun tosiaan samaan laskuun saa. Satasen operaatioksi ihan kannattava, jos edes vuoden pysyy, mutta kahta sataa en ehkä maksaisi. Täytyy kikkailla seuraava käsittely niin, että saan kantiskortilla puoleen hintaan taas :p

Suositut

Back
Ylös Bottom