SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelut punttimimmien kaunistautumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laa_laa
  • Aloitettu Aloitettu
En olisi männäaikoina ikinä uskonut, että mullakin voisi joskus olla ongelmana se, että housut ovat vyötäröstä löysät, mutta nytpä jo on! Parhaiten istuvat m-koon freddyt, joita kukaan ei arvanne freddyiksi koska pidän ne persekehykset peittävää paitaa. Kuminen vyötärönauha on myös huippu, kun liimaa housut paikoilleen, myös kyykistyessä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mäpäs näköjään kovasti nyt kaunistaudun kun edellinenkin viesti oli mun :D mutta tosiaan palaan tuohon huulipuna-asiaan kertomalla että käväisin Stockalla ostamassa macin matte -huulipuna ja jumaleissön, se todellakin pysyy :wtf: :dance: :fuckyeah:

(Pakko siis saada useassa värissä :D )

Mäpäs näköjään kovasti nyt kaunistaudun kun edellinenkin viesti oli mun :D mutta tosiaan palaan tuohon huulipuna-asiaan kertomalla että käväisin Stockalla ostamassa macin matte -huulipuna ja jumaleissön, se todellakin pysyy :wtf: :dance: :fuckyeah:

(Pakko siis saada useassa värissä :D )

Ostin sun suosituksesta samaa :) En oo yleensä tykännyt käyttää huulipunaa, kun ei se kuitenkaan pysy menossa mukana. Ilmottelen testin jälkeen, miten pysyi :)

Semmosta vielä tosta mac-huulipunasta, että ei sekään mulla pysy kuin pari kolme tuntia. Mutta sekin on 80% kauemmin kuin mikään muu on pysynyt. Ja kuluminen tapahtuu tasaisesti. Varmaan huomaamattani livon huuliani koko ajan. Tämä puna myös tuoksuu tosi hyvältä, eikä maistu pahalta :D

Semmosta vielä tosta mac-huulipunasta, että ei sekään mulla pysy kuin pari kolme tuntia. Mutta sekin on 80% kauemmin kuin mikään muu on pysynyt. Ja kuluminen tapahtuu tasaisesti. Varmaan huomaamattani livon huuliani koko ajan. Tämä puna myös tuoksuu tosi hyvältä, eikä maistu pahalta :D

Hemmetti, olit oikeassa. Aiemmin punat pysyneet ehkä puoli tuntia :D Kiitos! :)

Itse olen todennut sen, että vaikka olisikin hyvä ja kestävä huulipuna (kuten tuo mac), niin ainakaan täällä punat ei pysy paikoillaan tuntia kauempaa ilman kunnon huulipunanpohjustetta. Ja sittenkin vain muutaman tunnin :(

Muutenkaan tuo meikki ei malta pysyä paikallaan vaikka on pohjustusvoiteet, kunnon meikkivoiteet ja viimeistelysuihkeet, toki noilla aina yhden päivän pärjää. Rasvaisen ihon ongelmat. Tietenkään kaikkea tuota ei edes viitsi normaalissa arjessa naamaansa sutia koskaan.

Hemmetti, olit oikeassa. Aiemmin punat pysyneet ehkä puoli tuntia :D Kiitos! :)

Kiitetään yhdessä Honeyta, joka vinkin antoi :D
Mulla on värinä Mehr, joka on lähellä omien huulten sävyä. Sitä kun laittaa hieman yli, huuleni näyttävät isommilta, eli ihan oikeilta huulilta! Aion ostaa myös kirkkaanpunaisen :D
Löysin myös Trendin välissä olleesta näytteestä itselleni täydellisen meikkivoiteen: Maybellinen joku uutuus drops, tosi matta ja silottava, sävykin oli tismalleen oikea!

Tänään kävin ottamassa pitkästä aikaa geelikynnet, niin viikon sisällä on terveet kädet. Osaan nimittäin olla repimättä kynsinauhoja vain, kun on paksut ja kumimaiset kynnet :nolo:

Ajattelin, että voisin raahautua joskus kosmetologille, edellisestä käynnistä on jo yli 10 vuotta.... :nolo:
Silloin nämä ultraäänellä tehtävät puhdistukset olivat kovaa huutoa. Onko nyt jotain uusia hoitomuotoja joita voisi kysellä? Ihotyyppini on kuivaakin kuivempi ja herkkä, ja mustapäistä haluaisin eroon...

Suositelkaa hyvää käsirasvaa joka auttaisi kovettumiin. Myös muita kämmentenhoitovinkkejä otetaan vastaan. :puntti:

sanski, ultraäänihoitoja nuo näkyvät tekevän edelleen. Viimeks se täti lisäksi jotenkkn nipisteli tukkeumia pois, enkä kyllä sellaseen hoitoon mene enään ikinä; oli naama punapilkullinen ja tulehtuneen olonen monta päivää. :wtf:

Oliko Marin kokemukset tätä tasoa: Feissarimokat ? Kasvohoito Thaimaassa :D Itse olen käynyt Dermalogica-nimisessä hoidossa, jossa siis nimenomaan höyrytetään iho ensin ja sitten kosmetologi nipistelee tukkeumat auki. Naama kyllä punoitti sen jälkeen jonkin aikaa, mutta oli kyllä uskomattoman sileä ja pehmeä iho kyseisen hoidon jälkeen.

INGLOT rantautui Suomeen 1.3.2010 ja vastaanotto Suomessa on ollut erittäin positiivinen. INGLOT -liikkeitä on tällä hetkellä viisi: Kluuvi Helsinki, Jumbo Vantaa, Sello Espoo, Itäkeskus Helsinki ja Mylly Raisio. <- firman nettisivuilta

Laiskana ja taitamattomana olen ulkoistanut kaunistautumisrutiinit lähes täysin. Ripset ja kulmat saa värinsä (ja kulmat myös muotonsa) kosmetologilla. En vaan itse osaa tehdä niille mitään, ripsivärikin on aina ihan kökköisen näköinen, jos yritän laittaa sitä...
Meikkiä en juuri käytä, paitsi jos joskus huvittaa ja on aikaa, tai joku juhlatilaisuus. Hiuksia en jaksa laittaa juuri yhtään, enkä edes omista mitään välineitä. Tukka on lyhyt ja malli on säädetty sellaiseksi, että asettuu useimmiten itsekseen. Joskus on kyllä sellaisia sojotuspäiviä, että tekisi mieli ajaa millin koneella kaikki.

Ihan paras kaunistautumisjuttu on karvanpoisto sokeroinnilla! Ei kasva varsinaista sänkeä ja iho tulee kuorittua samalla. En ainakaan kotona saa yhtä sileää lopputulosta aikaan millään.

Sokeroiko kukaan karvojaan itse kotona? Mun oli tarkoitus kokeilla omatekoisella massalla, mutta se meni pilalle, eli kovettui liikaa ja samalla jäi liian kuumaksi. Tilasin sitten netistä Easy Sweetiä, jospa sillä onnistuisi. Kerran olen teettänyt homman kosmetologilla, mutta se on sairaan kallista etenkin kun tällä karvankasvulla pitäisi tehdä joka viikko ainakin näin aluksi.

Mä kokeilin joskus kotona, enkä saanut siitä massasta yhtään sellaista kun pitäisi, se vain tarttui joka paikkaan. Ammattilaisen luona olen joskus kokeillut itse nykäistä vähän säärikarvoja sillä hänen valmistamallaan massalla, ja oli ihan erilaista. Tulin kyllä siihen tulokseen, että mulla ei tahdonvoima riitä siihen reippaaseen nykäisyyn, varsinkaan jos ne sokerit on jossain HC alueella. Kainalot on ehkä pahin, siinä kyllä monesti kyynel herahtaa silmään, vaikka kuinka varautuisi...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
INGLOT rantautui Suomeen 1.3.2010 ja vastaanotto Suomessa on ollut erittäin positiivinen. INGLOT -liikkeitä on tällä hetkellä viisi: Kluuvi Helsinki, Jumbo Vantaa, Sello Espoo, Itäkeskus Helsinki ja Mylly Raisio. <- firman nettisivuilta

Kuinkahan mahtaa pitää paikkaansa kun ei esim Kouvolan myymälää ole ollenkaan? Siellä tiiän olevan yhen myymäläm muttei viittis Rovaniemeltä asti lähteä hakemaan :D

Sokeroiko kukaan karvojaan itse kotona? Mun oli tarkoitus kokeilla omatekoisella massalla, mutta se meni pilalle, eli kovettui liikaa ja samalla jäi liian kuumaksi. Tilasin sitten netistä Easy Sweetiä, jospa sillä onnistuisi. Kerran olen teettänyt homman kosmetologilla, mutta se on sairaan kallista etenkin kun tällä karvankasvulla pitäisi tehdä joka viikko ainakin näin aluksi.
Kokeilin kahdesti juurikin tuolla EasySweetillä. Ohjeet oli ihan hyvät ja jonkin opastusvideonkin katsoin. Molemmilla kerroilla kerkesin ehkä kaksi onnistunutta vetoa saada aikaiseksi ja sitten se mönjä jumitti kinttuun kuin väkisinsuutelija bimboblondiin Hotelli Vantaalla. Varmasti kun jaksaisi opetella niin se koostumus pysyisi oikeana ja pystyisi juurikin jalat sokeroimaan itse. Mulla se purkki on edelleen tuolla keittiön hyllyssä, ei riitä Kairalla hermo :D

Easy Sweet josku ostettu ja testattu. Toimi kyllä, mutta niin aikaa kuluttavaa ja työlästä työstää se sopivaksi, että käytän nykyään mielummin Veetin kylmävahaliuskoja. Ei ehkä toimi yhtä hyvin ihan lyhyisiin karvoihin, mutta silti helpompi. Ja tosiaan Easy Sweetissä failaa se, että se lämpenee liikaa käytettäessä ja menee liian purkkamaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom