SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelut punttimimmien kaunistautumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laa_laa
  • Aloitettu Aloitettu
Kosmetologini ei suositellut ripsipermanenttia, ehkä se ei siis ole hintansa väärti? Se vaatisi oheen sen kestovärjäyksen... Ja lisävolyymikin joko pudennysten tai ripsarin muodossa. Taivuttimet ja ripsari toki on käytössä aina, kun ei ole pidennyksiä. Voispa vain olla katsomatta peiliin ja miettimättä koko naamaansa, niin olisi helpointa!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joo. Mietin vaan kun toi holbean ei halunnut ripsiinsä lisää kamaa, niin siksi suosittelin sitä kestovärjäystä sille. Sä valitit suoria ripsiä, niin ehdotin sulle permanenttia.

Mikset sitten ottaisi vain ripsien kestovärjäystä? Ei tarvi meikata aamuisin, eikä ole liian raskaat.
Mulla on tapana värjäyttää ripset n. 1x/kk, yleensä otan ohessa myös kulmien muotoilun ja joskus niihinkin vielä kestovärin. Muuta ei naama kaipaakaan ja aina on perussiistin näköinen.

Olen sen kerran tehnytkin, mutta eroa ei juuri huomannut, kun luonnollinen väri on jo kovin tumma. :( Äsken otin asiakseni tarkastella, mikä näissä on nyt sitten vikana, ja tulin siihen tulokseen, että ovat lyhyet ja ehkä suorat. Toisaalta sitten ovat tiheät ja karvaa on paljon, joten tulisiko sitten juuri pelkäämäni raskas lopputulos, jos lisäkettä joutuu laittamaan lähes yhtä tiheään kuin omat kasvaa... No, tuo asennusoperaatio ei ole itselle tuttu ollenkaan, ehkä täytyy käydä ammattilaisella arvioimassa tilanne!

Mulla on ripsipidennykset ollut pariin otteeseen ja tykkäsin kovasti, oli se vaan niin helppoa kun ei tarvi meikkailla enempäänsä, oon muutenkin niin laiska meikkaamaan. Enkä kyllä muutenkaan kokenut niitä vaikeiksi pitää. suunnitelmissa hommata ne uudestaan ensi kesänä, saa nyt talven mennä ilman :D

Haluaisin mimmit itse kosmetologina ja aikanaan ripsiä paljon tehneenä muistuttaa myös sellaisesta asiasta että ripsipidennyksissä käytettävät liimat ovat aikamoisia myrkkyjä (uskoisin että kosmetiikkalainsäädäntö lähivuosina tulee kieltämään oikeasti tehokkaat aineet liimoissa, se perhana kun tulee valitettavan hitaasti perässä näissä asioissa) ja varsinkin pitkään niille altistuessa voi saada todella pahat allergiat aikaiseksi. (Vaikka tekijä olisi ammattitaitoinen ja "hyvät" tuotteet kyseessä, en edes ala puhumaan kyseenalaisista paikoista joissa halvalla tekevät mm. kynsiliimoilla ripsipidennyksiä) Eikä pelkästään ripsipidennyksille, vaan ihan kaikelle missä esimerkiksi tätä useimmin liimoissa käytettävää mustaa väriainetta on esim. meikeille, hiusväreille, yms. Itse tiedän koska tein ripsiä pitkään ja itsellänikin niitä tykkäsin pitää. Tämä päättyi siihen että allergisoiduin pahasti enkä pysty menemään liimapurkkia lähellekkään... Meikata onneksi voin mutta esimerkiksi ripsien kestovärjäys ei ole enää mahdollista... Ei kuitenkaan ole tavatonta että allergisoituminen olisi niin paha että meikkaaminenkaan ei olisi enää ikinä mahdollista. Ennen ripsipidennyksiä mitään ongelmia tai allergioita ei ollut. Viimeisen kerran jälkeen kun minulle tehtiin ripset (oli luotettava tekijä ja hyvät aineet+ripset käytössä) silmä turposi seuraavan yön aikana niin pahasti umpeen että luomesta lähti nahat ja oli muuten kipeä pitkän aikaa. Sen jälkeen silmien kanssa ollut enemmän ja vähemmän ongelmia, meinaavat turvota kiinnni milloin mistäkin... Eli mielestäni jos ripsipidennyksiä haluaa ottaa niin kannattaa ainakin pitää taukoja jolloin ei altistu liimojen kemikaaleille ollenkaan. Ja vaikka ne ovatkin niin ihanat ja helpot niin heti pienienkään allergiaoireiden ilmaantuessa breikkiä kehiin! Kauhulla olen lukenut netistä miten jotkut douppaa itseään antihistamiinilla ja voitelee luomia hydrokortisonilla että allergiaoireet pysyvät "aisoissa" ripsien huollon yhteydessä. Myös jatkuva tukkoinen olo on usein merkki alkavasta allergiasta. En halua pahoittaa kenenkään mieltä vaan toivon että mahdollisimman monet säästyisivät tämmöisiltä turhilta ongelmilta! :) Loppuun vielä sellainen toteamus että allergisoituahan voi melkeinpä mille tahansa milloin tahansa, mutta varovaisuutta kehiin :)

^tuo on varmasti asiaa. Terveellisintä olisi varmasti oppia elämään rumiluksena turvautumatta myrkyllisiin tai muuten epäilyttäviin kauneuskäsittelyihin. Itse en varmaan uskalla enää ripsiä ottaa, vaikka se ne hienoilta näyttivätkin.

Terveellisintä olisi varmasti oppia elämään rumiluksena turvautumatta myrkyllisiin tai muuten epäilyttäviin kauneuskäsittelyihin.
Jep. Mä pidin joskus pienen kosmetiikattoman kauden, mutta ei se oikein ottanut tuulta alleen. Mua ei ole paiskattu sillä myyttisellä luonnonkauneudella, eikä überluonnollinen look ole muutenkaan mun juttu, joten pienen myrkytysriskin kanssa mennään. Värjään säännöllisesti tukkaa, kulmia ja ripsiä, ja mustetta löytyy nahasta.

Mua on välillä houkutellut ajatus ripsienpidennyksistä, mutta en ole ainakaan vielä tarttunut tuumasta toimeen. Myönnän olevani melko ennakkoluuloinen, kun on tullut nähtyä turhan monet ihan hirveän näköiset, överit ripset :D Myös hinta on pieni kynnyskysymys, näin opiskelijana ei ole ihan kaikkiin mahdollisiin ihaniin turhuuksiin varaa.

Mä olen siirtynyt raskauden myötä tai oikeastaan jo vähän aiemmin luonnollisempaan lookiin (paitsi ne ripset oli ja vielä on vähän jjäljellä) , musta hiusväri on vaihtunut omaan ruskeaan vaaleammilla raidoilla, joita en ota lähellekään juurta ja meikkikin on yleensä hyvin kevyt ja pääasiassa luonnonkosmetiikalla. Tottumiskysymys ja ihan tervetullutta vaihtelua, kun johan ehdin n. 20 vuotta harrastaa '' räväkämpiä '' tyylejä (punk, gootti tai muuten vain tällingissä) :D

Kertokaas mistä/minkämerkkistä ripsiväriä kannattaa ostaa, että se pysyisi ripsissä.

Olen menossa alkukesällä naimisiin, kaverit saa meikata mut kun ite en meikkaa. mut meikattiin viimeksi parivuottasitten pääsiäisenä ja sitä ennen 17.6.2006 ja sitten onkin aikaa edellisestä. Eli minua ei kovin usein meikata eli kaikki muutkin plankit jota pitää naamaan laittaa pitää ostaa. En halua kauheesti meikkiä mutta jotain kai pitäs laittaa.

mitä?

Kertokaas mistä/minkämerkkistä ripsiväriä kannattaa ostaa, että se pysyisi ripsissä.

Olen menossa alkukesällä naimisiin, kaverit saa meikata mut kun ite en meikkaa. mut meikattiin viimeksi parivuottasitten pääsiäisenä ja sitä ennen 17.6.2006 ja sitten onkin aikaa edellisestä. Eli minua ei kovin usein meikata eli kaikki muutkin plankit jota pitää naamaan laittaa pitää ostaa. En halua kauheesti meikkiä mutta jotain kai pitäs laittaa.

mitä?
Mikä tahansa vedenkestävä on varmasti tuollaisessa tilanteessa toimiva :) Olisiko sun mahdollista mennä vaikkapa Stockalle, Sokokselle tms ja kysellä myyjältä? Näin netin yli ja kasvokkain näkemättä on vähän hankalaa antaa sen tarkempaa tuotevinkkiä. (t. itseoppinut kosmetiikkafriikki)

mitä?

Miksi et mene ammattilaiselle meikattavaksi? Jos itse meikkaisin noin harvoin, en viitsisi ostaa kaikkea joista sitten osa ainakin menee vanhetessaan pilalle, meikit kun tuppaavat maksamaan aika paljon varsinkin kaikki kerralla ostettuna. En tosin tiedä paljon häämeikki maksaa ammattilaiselta haettuna, mutta jos yhtään niitä nurkkiin lojumaan jääviä tuotteita ajattelee niin minä ehkä maksaisin :)

E: Mutta tosiaan jos haluatkin pelkkää ripsaria, kulmiin väriä ja vähän vain väriä naamaan niin ehkä saatat tosiaan päästä halvemmalla jos ostat tuotteet itse :)

-----------------

Mä haluaisin ripsien pidennyksen, mutta en oo vielä raattinu ottaa. Rakenne kynsiä oon nyt pidelly jonkun aikaa, mutta nyt on sen verran remppamenoja tässä ja ensi kuussa että pakko antaa kynsille ja lompakolle vähän happea ja antaa niiden ja karvojen kasvaa :D :pano:

Musta on aamuherätysten kanssa tullut niin laiska etten jaksa meikata enää ollenkaan, sitten kun ukko joutuu nyt töiden puolesta huitelemaan ties missä niin ei mua oo kukaan kattomassakaan :D Mulla on luonnostaan aika tummat kulmat ja ripset, että en näytä ihan syöpäpotilaalta ilman meikkiä, mutta pieni ehostus olisi silti ihan kiva :) Ehkä kesälomalle innostun ottamaan, tai sitten syksyllä. Kesällä mua ei haittaa olla ilman meikkiä yhtään koska silloin luonnonkaunis on parasta, mutta talvella on vähän tylsää kulkea meikittä...

Miksi et mene ammattilaiselle meikattavaksi? Jos itse meikkaisin noin harvoin, en viitsisi ostaa kaikkea joista sitten osa ainakin menee vanhetessaan pilalle, meikit kun tuppaavat maksamaan aika paljon varsinkin kaikki kerralla ostettuna. En tosin tiedä paljon häämeikki maksaa ammattilaiselta haettuna, mutta jos yhtään niitä nurkkiin lojumaan jääviä tuotteita ajattelee niin minä ehkä maksaisin :)

E: Mutta tosiaan jos haluatkin pelkkää ripsaria, kulmiin väriä ja vähän vain väriä naamaan niin ehkä saatat tosiaan päästä halvemmalla jos ostat tuotteet itse :)

-----------------

Mä haluaisin ripsien pidennyksen, mutta en oo vielä raattinu ottaa. Rakenne kynsiä oon nyt pidelly jonkun aikaa, mutta nyt on sen verran remppamenoja tässä ja ensi kuussa että pakko antaa kynsille ja lompakolle vähän happea ja antaa niiden ja karvojen kasvaa :D :pano:

Musta on aamuherätysten kanssa tullut niin laiska etten jaksa meikata enää ollenkaan, sitten kun ukko joutuu nyt töiden puolesta huitelemaan ties missä niin ei mua oo kukaan kattomassakaan :D Mulla on luonnostaan aika tummat kulmat ja ripset, että en näytä ihan syöpäpotilaalta ilman meikkiä, mutta pieni ehostus olisi silti ihan kiva :) Ehkä kesälomalle innostun ottamaan, tai sitten syksyllä. Kesällä mua ei haittaa olla ilman meikkiä yhtään koska silloin luonnonkaunis on parasta, mutta talvella on vähän tylsää kulkea meikittä...

En kyllä jaksa lähteä pelkän meikkauksentakia kaupunkiin (meiltä 130km matkaa kaupunkiin ja hääkirkkoon 1km)
Mulle ei meikki niin tärkeetä, mutta haluisin jotain vähän mun normaalipäivästä poikkeavaa.
Hääkimpunkaan takia en lähe kaupunkiin haen kukat meen kunnan kukkakaupasta ja väkerrän ite,vaikka edellisestä hääkimppun teosta on n15-16.v(kauhistus miten voi olla enkai mä viel niin vanha oo:jahas: )

Mikä tahansa vedenkestävä on varmasti tuollaisessa tilanteessa toimiva :) Olisiko sun mahdollista mennä vaikkapa Stockalle, Sokokselle tms ja kysellä myyjältä? Näin netin yli ja kasvokkain näkemättä on vähän hankalaa antaa sen tarkempaa tuotevinkkiä. (t. itseoppinut kosmetiikkafriikki)

Pitää varmaan käydä kysymässä perjantaina kaupungista sokokselta... kun meen viemään isännän sairaalaan tutkimuksiin. Tosiaan tää meen hääpäivä päätös tuli niin nopeesti kun isännältä tuo tunto lähti tammikuun puolvälissä, ensin jalkapohjat sit pohkeet .... nyt koko alakroppa vyötäröstä alaspäin ja syytä ei tiedetä ei selän mangneettikuvissa, verikokeissa, selkäydinnesteessä.... pe pään mangneettikuvaus. Siksi tuo isäntä minulta kysäs mennääx nainisiin ennen kun häl henki menee....
Tiedän että kai tuo isäntä tykkäis jos mul vähän olis meikkii, vaikkei kuulemma haluis et ai paklaisin naamaa. Mutta joskus ehkä ... niin nyt olis ehkä taas se joskus.
Enkä oo varma kuinkauan pystyn oleen meikit naamassa mut tosiaan kirkossa ja jos vähänaikaa hääpaikalla sitten kaaso saa varmaan auttaa putsaan ne pois.(pahoin pelkään)
Sillon pääsiäisenä mut meikattiin iltapäivällä ja ennen kun lähettiin juhlista "jatkoille" paariin noin klo20 piti jo ne pois saada inhotti ne niin...

kiitos teille vastauksista.

Olisiko ideoita (oletetavasti) e-pillereistä johtuvien finnien poistamiseen/ hoitamiseen? Kauheita pakkelikerroksia en tykkää käyttää kun yleensä käyn päivän aikana tyyliin yhellä luennolla ja salilla, mutta ei oo silti kivaa jos naama on punapilkullinen... :( Mulla on siis yleensä ollut pikemminkin kuiva iho mutta minipillerien kanssa noita on alkanut ilmestyä.

Olisiko ideoita (oletetavasti) e-pillereistä johtuvien finnien poistamiseen/ hoitamiseen? Kauheita pakkelikerroksia en tykkää käyttää kun yleensä käyn päivän aikana tyyliin yhellä luennolla ja salilla, mutta ei oo silti kivaa jos naama on punapilkullinen... :( Mulla on siis yleensä ollut pikemminkin kuiva iho mutta minipillerien kanssa noita on alkanut ilmestyä.

Mulla oli kans aikanaan lätty aika pahassa kunnossa, mut mun gynekologi määräs mulle pillereitä jotka autto mun ihoon tosi paljon! :D Tais olla Diane Nova merkkisiä... Onkoos noita enää, en oo viimeiseen 10 vuoteen käyttänyt! Mut varmasti löytyy jotain vastaavia!!

^on niitä, parantavat tosiaan ihon, mutta lisäävät veritulppariskiä etenkin jos aurallinen migreeni. Myös mielialanvaihtelut, haluttomuus ja itkuisuus voivat seurata, sekä turvotus ja painonnousu.

Nää pillerit on kaikilta muilta vaikutuksilta ylivoimasesti parhaat tätä ennen joten niistä en oo luopumassa ihan heti. :D Kysymys oli siis lähinnä mitä noille finneille voisi tehdä noin ihonhoidollisesti. Oon tottunut hoitamaan kuivaa ihoa enkä näppyjä. ;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Sitten sun kannattaa ottaa ehkäisykapseli : sama vaikuttava aine, lievemmät sivuoireet.
Joo siitäkin se lääkäri kyllä mainitsi... Mutta ehkä nyt kattelen näillä sen puoli vuotta täyteen, mikä yleensä sanotaan että on aika missä näkee että sopiiko ne oikeesti. :) Otan kyllä asian puheeks seuraavan kerran kun meen uusimaan reseptiä, ellei lääkäri sitä ite ota.

Suositut

Back
Ylös Bottom