Miksi et mene ammattilaiselle meikattavaksi? Jos itse meikkaisin noin harvoin, en viitsisi ostaa kaikkea joista sitten osa ainakin menee vanhetessaan pilalle, meikit kun tuppaavat maksamaan aika paljon varsinkin kaikki kerralla ostettuna. En tosin tiedä paljon häämeikki maksaa ammattilaiselta haettuna, mutta jos yhtään niitä nurkkiin lojumaan jääviä tuotteita ajattelee niin minä ehkä maksaisin
E: Mutta tosiaan jos haluatkin pelkkää ripsaria, kulmiin väriä ja vähän vain väriä naamaan niin ehkä saatat tosiaan päästä halvemmalla jos ostat tuotteet itse
-----------------
Mä haluaisin ripsien pidennyksen, mutta en oo vielä raattinu ottaa. Rakenne kynsiä oon nyt pidelly jonkun aikaa, mutta nyt on sen verran remppamenoja tässä ja ensi kuussa että pakko antaa kynsille ja lompakolle vähän happea ja antaa niiden ja karvojen kasvaa :D
Musta on aamuherätysten kanssa tullut niin laiska etten jaksa meikata enää ollenkaan, sitten kun ukko joutuu nyt töiden puolesta huitelemaan ties missä niin ei mua oo kukaan kattomassakaan :D Mulla on luonnostaan aika tummat kulmat ja ripset, että en näytä ihan syöpäpotilaalta ilman meikkiä, mutta pieni ehostus olisi silti ihan kiva
Ehkä kesälomalle innostun ottamaan, tai sitten syksyllä. Kesällä mua ei haittaa olla ilman meikkiä yhtään koska silloin luonnonkaunis on parasta, mutta talvella on vähän tylsää kulkea meikittä...