SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelut punttimimmien kaunistautumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laa_laa
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en hirveesti meikkaile, koska, noh, olen siinä suhteessa laiska enkä oikein hirveesti osaakkaan. Onneksi iho on sen verran hyvässä kunnossa ja tasavärinen, ettei sitä tarvitse hirveesti pakkeloida. Tukan laittamisen kanssakin olen luvattoman saamaton... Mutta tykkään värjäillä hiuksia, siitä tulee aina vähän erilainen ilme. Viimeksi värjäsin ihan punaseksi tulevan syksyn kunniaksi (oma väri on sellanen punertavan vaaleahko). Kesällä en yleensä värjää, aurinko hoitaa sen mun puolesta (tulee vaaleita ja punasia raitoja).

Mutta... mun juttu on tuoksut. Tykkään ihan sikana hajuvesistä. En sellasista "mummojen" hajuvesistä, mutta sellasista raikkaista ja kesälle tuoksuvista tuoksuista.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mua kiinnostaisi kovasti ripsienpidennykset. Käytän päivittäin piilareita ja eniten mietityttää, miten ripset toimii niiden kanssa. Onko kenelläkään kokemusta?

Mua kiinnostaisi kovasti ripsienpidennykset. Käytän päivittäin piilareita ja eniten mietityttää, miten ripset toimii niiden kanssa. Onko kenelläkään kokemusta?

Ei vaikuta mitenkään. Mulla on 24/7 piilarit ja ripsienpidennykset. Parempi taitaa vaan olla mitä vähemmän ripsiväriä joutuu laittamaan (sitä voi varista yläripsistä silmiin). Nythän yläripsiin ei laiteta ripsaria laisinkaan.

Mun mielestä pahinta on se kun naiset vetää kymmeniä kerroksia ripsiväriä silmiinsä että ripset näyttäisi joltain. Usein semmoiset savisilmät on epäsiistin näköisiä, ja ripsipidennykset huomattavasti siistimmät ja freesimmät.

No joo, toi on kyllä totta :D Tosin tänään juuri kauhistelin itsekseni kaverin pidennyksiä, ne sojotti joka ilmansuuntaan ja meinasi pokka pettää, kun kaveri sanoi, että ne juuri tänään näytti todella hyviltä. En kyllä varmaan ole edes nähnyt tuollaisia volyymiripsiä, tai sitten en ole tajunnut, että jollain on sellaiset :D

Mun mielestä ripsienpidennykset näyttää oikein näteiltä (kunhan vaan pysyy maltillisen pituisina). Ei tarvitse ripsaria laittaa ja sängystä herättynä näyttää hyvältä. Itselläni ei ole pidennyksiä, enkä varmaan aio hankkiakaan. Pärjään näin luomuna ihan hyvin :)

Nää pillerit on kaikilta muilta vaikutuksilta ylivoimasesti parhaat tätä ennen joten niistä en oo luopumassa ihan heti. :D Kysymys oli siis lähinnä mitä noille finneille voisi tehdä noin ihonhoidollisesti. Oon tottunut hoitamaan kuivaa ihoa enkä näppyjä. ;)

Tämä voisi olla kokeilun arvoinen, aivan ihana tuote jota olen käyttänyt vuosia:
Luonnonmukainen BiON-ihonhoitosarja

Mulla on toi herkän ja couperoottisen ihon puhdistaja [h=6]Bacteriostat Cleanser[/h]. Vaikka on hintaa, kun sitä menee vain maapähkinän verran per kerta, kestää puteli tajuttoman kauan! Ja on luonnollista tavaraa. Tuo jotenki myös biologisesti kuorii, tai siltä tuntuu, lähtee kuiva iho ja punertavat kuivuneet kohdat.

Mites rusketus. Pitäisikö se hankkia, vai onko ilmankin ok? No, enpä taida kuitenkaan hankkia sitä, liian vaivalloista :D

Olen ehkä yksi laiskimmista kaunistautujista. Töihin menin pitkään pelkällä kasvojen ihon meikkauksella, nykyisin laitan jopa kulmat, ripsiväriä ja poskipunaa. Minulla on vaaleat ja harvat kulmakarvat ja vasta viime aikoina tajusin ilman niiden värittämistä näyttäväni aika valjulta ruskeine silmineni :D Juhliessani koetan laittautua arjenkin edestä ja monesti siitä sitten huomatellaankin (positiivisesti vain) :)

Hiukset värjään kotona, kampaajalla en ole käynyt 1,5 vuoteen. Kivasti tuli lyhyestä tukasta pitkä ja ponnarillahan se on lähes koko ajan.

Mites rusketus. Pitäisikö se hankkia, vai onko ilmankin ok? No, enpä taida kuitenkssn hankkia sitä, liian vaivalloista :D

Entä kärsiikö joku muu säärissä olevista punaisista pisteistä? Liittynevät karvoihin. Millä hiivatilla ne saa pois vai saako millään?

Mulla on törkeän rasvoittuvat hiukset. Kannattaisko ottaa permanentti, kun saan kasvatettua pidemmäksi?! Vai mitä kannattaisi tehdä?

Mopsi, punaisiin pilkkuihin aloe veraa sisältävää voidetta. Rusketus lienee makuasia mutta itse olen sillä linjalla että kesällä tarttuu mikä tarttuu. ;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Millaisella shampoolla peset, Mopsi80? Ongelma voi olla se että sulla on liian hoitavat aineet, tai sitten juuri päin vastoin eli liian vähän hoitavat. Itsellä on juurikin ongelmana päänahan kuivuminen, eli iho työntää liian aktiivisesti sitä omaa luonnollista rasvaansa, koska se lähtee aina shampoon mukana pois. Vielä ei ole täysin sopivaa tuotetta löytynyt. Älä ainakaan permiksellä lähde pilaamaan.

Täytyisi tosiaan jaksaa voidella jalat joka päivä ja valittaa vasta sen jälkeen, jos aihetta. Mikäköhän siinä on olevinaan niin rasittavaa?
Mulla on nyt käytössä mieto luonnonkosmetiikkashampoo, niin ikään luonnonkosmetiikkashampoo rasvoittuville ja välillä sebamedin hilseshampoo.
Jos pesen illalla, aamulla on jo rasvaiset. Eli illalla pesu on aivan turhaa.
Lisäksi hiuslaatu on ohut ja liukas, eli rasvaisena suorastaan ällöttävä.

Mä en oikein noita luonnonkosmetiikkajuttuja suosi, sillä en oo kauheen vaikuttunut. Mulla on itselläni tyvestä erittäin rasvoittuvat hiukset, mutta hiuslaatu päinvastainen kuin sulla, eli karhea ja luonnonkiharainen, latvoja kohti kuiva. Koska käytän pidennyksiä niin pesen kosteuttavilla aineilla, ja luonnonkiharaakin ne siloittaa. Päänahkani itseasiassa pitää enemmän kosteuttavasta kuin sellaisesta kaiken rasvaisuuden imevästä ja natisevaksi jättävästä, mutta jos käytän jotain liian hoitavaa niin mun päällishiukset etenkin edestä on jo aamulla kuin kyljyksellä kammatut vaikka illalla olisi pessyt.

Mä hoidan tota pesuväliä kuivashampoolla joka on kokemusteni mukaan ehdottomasti paras pitämään hiukset freesinä ja imemään rasvaisuutta pois, ja etenkin ohuelle ja liukkaalle hiukselle se olisi hyvä tuote koska antaa tuuheutta ja rakennetta. Pesuvälejä kannattaa siis pidentää niin rasvoittuminen vähenee, ja mahdollisuuksien mukaan pestä hiukset aamulla.

^Mitä kuivashampoota suosittelet?

- - - Updated - - -

Mulla on kauhea kriisi kun joudun nyt 2 vuoden jälkeen vaihtamaan ripsienlaittajaa kun muutin :(

Joo ei mulla sitten ole ongelmaa hiusten kanssa, kun pesen ne aamulla, etenkin jos viitsin föönata kuivaksi ja suihkutella kuivavahaa.

Olen muuten ratkaissut jälleen hiuskriisini perinteiseen tapaani: värjään mustaksi :dance:

Kuivashampoo on varmasti hyvä sitten, kun pituutta on lisää niin saan rasvapäivinä sen kanssa ne kiinni. Jos siten etenkin talvisin voisi pestä vaikk vain joka toinen päivä.

^Mitä kuivashampoota suosittelet?

Batiste on paras merkki mitä olen koskaan käyttänyt. Hakkaa kaikki muut mennen tullen ja ihme kyllä, on halvimmasta päästä, noin 6-8e/plo riippuen mahdollisista tarjouksista jne. Ainakin Kicksissä myydään mutta löytyy muualtakin, ihan S-marketeissakin olen nähnyt mutta en niin isoa valikoimaa kuin Kicksissä.

Batistella on varmaan ainakin 10 erilaista pulloa, ja myös tummille ja vaaleille hiuksille omansa. Mä mustatukkaisena käytän kuitenkin ihan normaalia vaaleaa suihketta enkä koe että se liikaa harmaannuttaisi tukkaa kunhan harjaan hyvin pois.

Mun suosikit on kaksi eri pulloa, Batisten XXL Volume jolla saa ihan mielettömästi tekstuuria, ja sitten Oriental. Tuo Oriental oli jopa parempi, sillä se teki hiuksista ihanan sileät (XXL enempi jankkia tavaraa).

Tässä linkki jonkun blogiin missä arvostelussa juuri nuo kaksi ja hyvät kuvat pulloista: Piece Of Panda: Paras Kuivashampoo: batiste pretty & opulent oriental

Olisiko kellään ehdottaa mahdollisimman kestävää huultenrajauskynää?! Ja huulipunaa/kiiltoa?

Sanoisin, että M.A.C. Matte, Satin ja Froste huulipuna laadut pysyy hyvin. Kestää huulilla useamman tunnin eikä valu. Matte ei kuivata huulia ja aina voi laittaa huulikiiltoa päälle. Samoin samalta merkiltä huultenrajauskynät ja kiillot on hyviä. Huulipunien ja -kiiltojen värivaihtoehdot on todella runsaat ja usein tulee uusia (limited edition tai repromotion) kokelmia. MAC:ia saa Turun ja Helsingin Stockkalta. Mun suosikki merkki (meikkivoiteet, paint potit yms) ja ei uskalla käydä Stockkalla kovin usein kun aina tarttuu jotain kivaa matkaan :hyper: .

Suositut

Back
Ylös Bottom